Bulinu' Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) A zis ca are 10.000. In cazul asta, in aceeasi treapta la 5000rpm ar trebui sa ai 60kmh. Daca ai viteza mai mare, e clar ca-ti patineaza. Cand ai sa poti iesi cu ea, da-i o tura pana intr-a 5-a la 10.000 si apoi ia mana din gaz. Daca turatia iti scade vertiginos la inceput si apoi usor, pe masura ce pierzi viteza - e ambreiajul. Daca nu, ai bube in cutie. Editat Februarie 7, 2012 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Multumesc pentru raspunsuri. Eu n-am mai scris de ceva vreme fiindca am fost plecat. Vreau sa mai dau detalii. Cineva imi zicea ca cel mai probabil imi patineaza ambreajul. Asta ar insemna ca imediat ce ii da 5, sau imediat ce incep sa accelerez ar trebuii sa se tureze motorul si sa nu castig viteza. Nu-i asa ! Indiferent ca schimb cu sau fara ambreiaj in treapta a 5-a daca trag de motor motorul pleaca, nu se ambaleaza in gol. Dimpotriva are forta, are cuplu se duce ... Ma mai gandesc la ceva; daca ambreiajul ar fi obosit as simti si la plecarea de pe loc, (odata), atunci cand pleci de la semafor cu unu care-ti rnajeste din te miri ce hoasca de logan, si (a doua ora), as putea schimba usor treptele de viteza fara sa stang ambreiajul. Ei bine nu merge prea usor fara ambreiaj. Trebuie sa potrivesc turatia motorului cu viteza de mers bine de tot altfel nu schimba ! Din astea deduc eu ca ambreiajul isi face treaba. Si inca ceva ... ambreiajul e reglat sa cupleze/decupleze undeva pe la mijlocul cursei manetei, nici prea jos ca sa trebuiasca sa scot ultimele 2 degete de sub maneta si nici prea sus sa nu pot strange deloc maneta fara sa debraieze. Sincer nu m-as apuca sa desfac ambreiajul ! Sper sa nu fie asta. Imi mai spunea cineva sa verific bujii, furtune, etc ... Le-am verificat permanent, sau mai bine zis odata pe saptamana dupa ce spal motorul, il sterg cu o carpa si verific cabluri si furtune. N-am gasit nimic niciodata. Bujiile le-am schimbat in vara, am pus bujii noi NKG parca asa le zice. Nu ca ar fi trebuit neaparat, dar am vrut sa fiu eu sigur ca benzina care ajunge in capul pistonul arde toata. Deci nu cred sa fie de la bujii. Mai era un post legat de carburatoare. Fiind patru cilindri, cu carburator separat pe fiecare, nu m-am bagat nici macar sa curat tocmai ca sa nu dereglez. Si-apoi motorul merge rotund, nici un rateu nici macar la pornire, nici sarcina nici frana de motor, se ambaleaza foarte usor, motorul trage constant atata cat stie modelul asta de motor sa fie constant. Nici macar o smucitura ... bazaii ca de insecta. Imi mai spunea cineva de cauciucuri moi; nu-i cazu iese din discutie ... Imi mai spunea cineva de umblat in cutie, cu posibil sa se fi schimbat vreun pinion in cutias de viteze. De la asta am plecat, dupa ce m-am imprietenit cu motor si-am avut incredere ca poate mai mult. In treapta a 5 a tinandu-ma el la respect undeva pe la 120, m-am gandit ca proprietarul a reparat motorul, insa l-a limitat mecanic ! sa nu moara dracu cu el Asa ca: "care-i cea mai simpla chestie sa reduci viteza maxima a unui motor ? schimbi unu dintre pinioane ! Poti sa tragi de el pe urma cat vrei ca nu fuge. No amu ! Al meu inca nu fuge cum trebuie. Poate s-a umblat in cutie, da nu indraznesc s-o desfac. ce-mi ramane mie simplu de facut e treaba cu pinioanele. Repet ... nu c-as fi eu vitezoman, da' cand vreau sa fac o plimbare la Cluj, eu cu motoru nevasta-mea cu masina, (cu BMW), Ma face de ras imi tot face semn sa ma tin dupa ea !!! O tot dau cu motoru in sus in jos ca e super ok, merge brici, ce simplu e in oras etc ... si ea ma tachineaza ... las ca iesi tu din oras de vad eu la drum ... sa vezi ce blituri iti pun pe poponeata ! Domnilor ... tra sa-l fac sa alerge ! Asa arata motorul ! la viteza constanta daca schimbi o treapa trebuie sa scada sau sa creasca turatia dupa caz, daca nu intreaba mecanicosii daca pot fi puse pinioane aiurea, adica la a 5-a sa fie pinion de a4a... dreaq! Pe de alta parte la viteza mare conteaza si aerodinamica care poate "faulta" un ambreaj ce incepe sa patineze Editat Februarie 7, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Cu cateva luni in urma, mi s-a stricat ambreiajul la dacia papuc, in fiecare treapta mergea ok, in a 5-a patina de rupea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_horvath Postat Februarie 22, 2012 Autor Share Postat Februarie 22, 2012 Multumesc pentru raspunsuri! Mai astept cateva saptamani si apoi verific sfaturile si ideile. Revin apoi cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Si la viteze pana in 70-80 trage incet sau moare doar dupa o anumita viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 (editat) pe site-ul asta alegi motocicleta si vezi vitezele in fiecare treapta. zr7s are un topspeed teoretic de 210km/h http://www.gearingcommander.com din ce zic ei in treapta 2 la 113km/h ai 9500rpm prin aproximare la 10000rpm poate sa arate 120km/h deci daca vitezometrul si turometrul merg corect motorul tau nu schimba mai sus de treapta a 2-a Editat Februarie 23, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_horvath Postat Februarie 27, 2012 Autor Share Postat Februarie 27, 2012 Motorul trage normal, liniar si constant, (in limite normale), in fiecare treapta de viteza. Si pot schimba toate cele 5 trepte, asta cred c-am mai spus deja Apropo nu ajung cu a doua la mai mult de 70 nici daca o mai imping si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Io zic ca-ti patineaza ambreiajul, totusi... Ai verificat pana la urma ce raport ai la transmisie ? Daca ar fi atat de mare diferenta dintre raportul original si ce ai tu pe motor, ar insemna ca ai o acceleratie mult ma puternica, dar nu mai prinzi viteza. Adica la aia 70 intr-a doua ajungi in vreo doua secunde (plecand cu a doua de pe loc) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_horvath Postat Februarie 27, 2012 Autor Share Postat Februarie 27, 2012 Incep sa cred ca pana la urma e ambreiajul obosit; dupa tot ce-am auzim pe topic! Am verificat raportul de transmisie comparativ cu site-ul pe care l-am primit mai sus. (Super Site-ul by the way). Mi-a iesit 12 / 50 .... anormal, aiurea ! Asa ca ... nu prea vad ce-as mai putea gasi altceva decat ambreiajul. Nu-mi vine sa cred ca in cutie s-ar fi schimbat ceva pinion. Diferenta e prea mare ca o modificare sa vina din cutie. Asa cred deocamdata. O sa iau manualul de service, sa vad cum se demonteaza ambreiajul, si poate reusesc pana la vreme buna sa-i dau de cap. S-au ... sa nu ma bag ... sa las un mecanic !? Mie-mi place sa-mi bag degetele in el sa stiu pe ce stau cand merg la drum. E foarte complicat ? Ca ceva indemanare mai am si io. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Cu ajutorul manualului nu ar trebui sa ti se para prea dificil, daca zici ca-ti plac suruburile si cheile. Operatiunea nu e foarte complicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) Incep sa cred ca pana la urma e ambreiajul obosit; dupa tot ce-am auzim pe topic! Am verificat raportul de transmisie comparativ cu site-ul pe care l-am primit mai sus. (Super Site-ul by the way). Mi-a iesit 12 / 50 .... anormal, aiurea ! Asa ca ... nu prea vad ce-as mai putea gasi altceva decat ambreiajul. Nu-mi vine sa cred ca in cutie s-ar fi schimbat ceva pinion. Diferenta e prea mare ca o modificare sa vina din cutie. Asa cred deocamdata. O sa iau manualul de service, sa vad cum se demonteaza ambreiajul, si poate reusesc pana la vreme buna sa-i dau de cap. S-au ... sa nu ma bag ... sa las un mecanic !? Mie-mi place sa-mi bag degetele in el sa stiu pe ce stau cand merg la drum. E foarte complicat ? Ca ceva indemanare mai am si io. Multumesc stock este 16 cu 38 din cate spun oamenii de acolo si o viteza maxima de 210km/h daca ui 12 cu 50 obtii fix 120km/h la 9500 rpm adica foarte aproape de ce ai tu acolo felicitari dc ai numarat dintii de pe pinioane corect te-ai ales cu un motor de stunt partea buna este ca tocesti guma de fata mai putin =)) Editat Februarie 27, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 urca roata spate pe un stander, baga o treapta de viteza si accelereaza liniar si verifici acolo viteza. chiar daca aluneca ambreiajul, roata are greutate mai mica decat tot motorul cu tine pe el si ar trebui sa iti arate cat de cat corect. daca e ok, e clar ca e ambreiajul. zic sa-i dai liniar sa inceapa sa se miste roata ca daca ii dai blana direct e posibil sa alunece din cauza inertiei mai mari. eu zic ca te edifici cu maxim treapta a 2-a turata usor de la ralanti pana la 10.000 si verifici cu ajutorul programului de mai sus cam ce viteza ar trebui sa ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Fa cum zice userul "bec" si lasa in pace motorul,respectiv carburatie si alte povesti. Daca-ti moare motorul atunci ai o MARE problema cu cutia de viteze . Eu zic sa incerci sa-l "tragi" de limba pe fostul proprietar sa-ti zica ce naiba s-a putut intampla cu rapoartele cutiei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_horvath Postat Martie 6, 2012 Autor Share Postat Martie 6, 2012 Ambreiajul e ok. A ramas cutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 cam cum ti-ai dat tu seama ca e ambreiajul ok? mie imi place de astia care tot spun de cutie. pai ma oameni buni. cutia e cutie. merge ori nu. sare/scapa/caraie... nu sunt multe motoare care sa aiba cutii de viteze compatibile (adica care sa foloseasca aceleasi cartere cum au facut suzuki la un moment dat de erau aceleasi cartere intre gsx-r 600, 750, 1100 si rf 600 si 900) si chiar daca e schimbata cutia diferentele de rapoarte nu-s atat de radicale incat sa nu treci de 120 kmh ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 eu zic ca ar trebui sa dai mai multe date si sa faci mai multe teste. urca motorul pe stander. treci prin toate treptele si noteaza la anumite turatii (ex - 5000) ce viteza indica ceasul. cum stai cu pinionul si foaia. nu mai stiu daca ai scris, dar verifica viteza ori cu gps ori cu altcineva in paralel cu tine. incep sa fie destule pagini si se dilueaza informatia. intreb si eu ca fesu' - ce ai facut de ti-ai dat seama ca e ambreiajul ok? nu e chiar asa usor de diagnosticat pe forum...da cat mai multe informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_horvath Postat Martie 7, 2012 Autor Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Short review Se dau asa: Kawasaki ZR-7S, 2003, fara carene. Nu urca in viteza de deplasare mai mult de 120 km/h in a 5-a, numai la turatii de 10-11.000 rpm. Kit de transmisie (pinion atac, foaie spate si lant, OEM, 16/38), noi. Pneuri umflate, verificate, de mai multe ori A fost lovita, in fata cel putin, si reparata inainte s-o cumpar eu. Am aflat intamplator, nici nu conteaza prea mult Motorul trage liniar la orice turatie. Nu se ambaleaza fara sa miste inainte indiferent de treapta si oricat de tare e deschis gazul. Da. Se opreste motorul daca-i dau a 4-a, tin frana de mana si las ambreiajul. Intra in toate treptele de viteza fara nici o hiba atat in sus cat si in jos. Am verificat un site cu rapoartele de transmisie si-mi iese un raport de pinioane aiurea de 12/50 http://www.gearingcommander.com Aveti careva idee ce pot sa-i fac ? Am inceput sa merg la lucru cu ea de luni. In oras nu ma deranjeaza. La drum lung ... nu-i deloc ok. Merci Editat Martie 7, 2012 de cristi_horvath Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 ambreiajul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 pai nu mai tine frana. incearca sa pleci de pe loc cu a 4-a, ca si cum ai pleca cu treapta 1. daca tii frana normal ca moare. nu o sa mai moara cand nu o sa mai ai ambreiaj de loc....si atunci nu mai ajungi la 120. din ce zici tu .... daca e sa nu ai ambreiajul dus, practic ai doar treapta 1 si 2, dupa care ai cam, daca nu aceleasi pinioane si la 3-4-5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Short review Se dau asa: Kawasaki ZR-7S, 2003, fara carene. Nu urca in viteza de deplasare mai mult de 120 km/h in a 5-a, numai la turatii de 10-11.000 rpm. Kit de transmisie (pinion atac, foaie spate si lant, OEM, 16/38), noi. Pneuri umflate, verificate, de mai multe ori A fost lovita, in fata cel putin, si reparata inainte s-o cumpar eu. Am aflat intamplator, nici nu conteaza prea mult Motorul trage liniar la orice turatie. Nu se ambaleaza fara sa miste inainte indiferent de treapta si oricat de tare e deschis gazul. Da. Se opreste motorul daca-i dau a 4-a, tin frana de mana si las ambreiajul. Intra in toate treptele de viteza fara nici o hiba atat in sus cat si in jos. Am verificat un site cu rapoartele de transmisie si-mi iese un raport de pinioane aiurea de 12/50 http://www.gearingcommander.com Aveti careva idee ce pot sa-i fac ? Am inceput sa merg la lucru cu ea de luni. In oras nu ma deranjeaza. La drum lung ... nu-i deloc ok. Merci auzi... da roatele is la dimensiuni????, ma refer la jante, daca zici ca o fost trosnita in fata, ala de o carpit-o o fi pus jante mai mici.... zic si io , nu dati cu parul sper sa nu fie ca aia cu transalpu' Editat Martie 7, 2012 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 nu prea se pune ca dupa cate stiu kilometrajul se citeste la iesirea din cutie. practic pe stand, si cu roata spate scoasa, bordul ajunge in viteza maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 nu prea se pune ca dupa cate stiu kilometrajul se citeste la iesirea din cutie. nu la toate, kawa are citire la roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 my bad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 E ambriaju' - am mai zis - el merge acuma inca in ture mici ca nu e solicitat asa tare si motocicleta da senzatia ca "se infige" inca insa in ture mari nu mai face fatza ca e futhaiu prea mare si cedeaza usor usor patinand, prin urmare se mai transmite doar un anume procent din cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_horvath Postat Martie 7, 2012 Autor Share Postat Martie 7, 2012 Rotile sunt originale, am verificat cand am schimbat guma pe fata in toamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.