vandervan Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Incercati link-ul acesta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650 Sunt curios daca cineva a patit uratenia asta. Eu am patit-o in toamna.Am scapat fara zgarieturi dar motorul l-am cam sifonat. Problema e ca pare a fi o boala la GS din 2000-2002. Si e ingrijorator. Eu n-am cazut chiar pe ;oc drept dar rupturile la firci sunt aproape identice cu cele din poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) Dupa cum spuneam mai demult: F650, GS sau nu, nu e chiar BMW Voi ati vazut ce material poros au folosit la furca??? E ca svaiterul Editat Februarie 16, 2012 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 E consecința globalizării,multe componente fabricate în China. ÂŞtiu că motorul vopsit negru nu mai provine de la Rotax,e asiatic,probabil Kymco. La furca asta se observă multe goluri de turnare în material,probabil la prepararea aluminiului au folosit sifon,probabil au confundat cu rețeta de la pufuleți... Adevărat,dacă nu are cardan nu e BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 vandervane, din ce an e gs-ul tău? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) E veche si arhicunoscuta. Un BMW veritabil. Piesele din aluminiu la noul GS 1250 WC, racit cu apa si cardan, vor fi fabricate In China. Sa vedem calitatea! Ca urmare a globalizarii singur pretul a ramas original BMW. Editat Februarie 17, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Se intampla si pe la altii. Depinde si de ce faci cu mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) BMW F650GS 2000. Punct. S-a remediat in 2001 parca. A fost si cu recall? Asta nu mai stiu. Editat Februarie 17, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) ce domle, BMW-ul u cel mai tare nasoala patanie... Editat Februarie 17, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) ce domle, BMW-ul u cel mai tare nasoala patanie... Reteta de aluminiu folosita la clantele de la usi,probabil in amestec cu aliaj de orez provenienta Asia!!! Am patit ceva similar pe Ktm,a forfecat toate gaurile in care intrau prezoanele ce fixeaza pinionul spate,sudate au tinut mai bine!! Editat Februarie 17, 2012 de edysson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 ce domle, BMW-ul u cel mai tare similar pe Ktm,a forfecat toate gaurile in care intrau prezoanele ce fixeaza pinionul spate,sudate au tinut mai bine!! Benveu' nu e, da' cateemu' sigur e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Am patit ceva similar pe Ktm,a forfecat toate gaurile in care intrau prezoanele ce fixeaza pinionul spate,sudate au tinut mai bine!! cati ani are ktm-ul si in ce conditii de forja a mers, de cate ori ai schimbat prezoanele... ca sa inteleaga bajetii ca se compara o motoreta de curse cu o menajata stradala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 cati ani are ktm-ul si in ce conditii de forja a mers, de cate ori ai schimbat prezoanele... ca sa inteleaga bajetii ca se compara o motoreta de curse cu o menajata stradala te-a durut si ai inceput cu scuzele? . . . . . . . . n-o lua in serios, glumesc stiu cum e cateemu' ----------------------- si legat de problema ridicata de colegu' cu furca rupta, unde mai pui ca aceeasi problema s-a intalnit si la un 650 d-asta nou de-i zice acum g650gs - http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=700385 oare m-am parlit cand mi-am luat doua 650-uri de la benve? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Cei care au furci 2003-2010 n-ar trebui sa aiba probleme. Doar cele 2000-2002 si generatia a3-a de pe G650GS care este alt design sa isi faca griji . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 E consecința globalizării,multe componente fabricate în China. ÂŞtiu că motorul vopsit negru nu mai provine de la Rotax,e asiatic,probabil Kymco. La furca asta se observă multe goluri de turnare în material,probabil la prepararea aluminiului au folosit sifon,probabil au confundat cu rețeta de la pufuleți...Adevărat,dacă nu are cardan nu e BMW. Kymco e coreea....astia de la bemve sau dus muuuuult mai jos, de la f800gs incoace se fac in china la Lifan.....sau Linhai....nu imi mai aduc aminte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vandervan Postat Februarie 17, 2012 Autor Share Postat Februarie 17, 2012 Eu am un F650GS din 2002, 48k km. Cand l-am troznit si am rupt furca, am zis caz tipic de ghinion desi amicilor care erau cu mine li s-a parut putin ciudata toata treaba. Apoi am gasit post-ul tipei din state si m-am gandit ca pot si eu sa trag un semnal de alarma ptr cei care au bavareze din 2000-2002. Verificati-va furcile fratilor, cautati fisur, cracks, orice pare nelaloc. E horror sa pici din senin pe drum drept (eu eram pe marginea drumului de fapt). Oricum, eu am scapat fara zgarieturi dar motorul, pe langa furci, carena dreapta praf, ghidon indoit, parbriz crapat, semnalizare, oglinda pa, si cred ca s-a indoit si fairing bracket-ul (nu stiu cum sa-l traduc). In jur de 500 euroi distractia. Nu stiu exact ce a facut posesorul anterior, un italian, dar cum am mai spus, rupturile sunt aproape identice. Asa ca, ochii in 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Iti spun fara rautate, ca eu nu inteleg din ce cauza oamenii cumpara BMW, cand forumurile sunt pline de probleme jenante ale acesi marci. Nu ma refer la o aprindere arsa sau la o dereglare prematura. Ma refer la cardane rupte, rulmenti de cutie sparti, rulmenti cu joc la 45.000 km(unic proprietar), bascula spate rupta, cardan stricat la 30.000 km, semi-cadru rupt. Probleme astea apar la motocicletele produse in Germania, dupa '90 si bineinteles la cele cu subansamble facute in China. R-urile anilor '80 aveau probleme grave la cutiile de viteze. Apar din ce in ce mai multi posesori care au aceeasi replica: "aaa, probabil motocicleta face parte din loturile alea proste". Lumea ar trebui sa fie mai deschisa la minte... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Iti spun fara rautate, ca eu nu inteleg din ce cauza oamenii cumpara BMW, cand forumurile sunt pline de probleme jenante ale acesi marci. Nu ma refer la o aprindere arsa sau la o dereglare prematura. Ma refer la cardane rupte, rulmenti de cutie sparti, rulmenti cu joc la 45.000 km(unic proprietar), bascula spate rupta, cardan stricat la 30.000 km, semi-cadru rupt. Probleme astea apar la motocicletele produse in Germania, dupa '90 si bineinteles la cele cu subansamble facute in China. R-urile anilor '80 aveau probleme grave la cutiile de viteze. Apar din ce in ce mai multi posesori care au aceeasi replica: "aaa, probabil motocicleta face parte din loturile alea proste". Lumea ar trebui sa fie mai deschisa la minte... Numai bine! pai e simplu: a, e bmw domle, e nemtesc asta, deci e bun ! :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 pai e simplu: a, e bmw domle, e nemtesc asta, deci e bun ! :crack: atentie la mobra afisata de Andrei_D la profil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 pai e simplu: a, e bmw domle, e nemtesc asta, deci e bun ! :crack: :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Eu nu vreau sa denigrez vreo firma, cu atat mai putin BMW. Dar ma socheaza calitatea proasta a unui subansamblu vital Initial mi-a trecut prin minte ca ar putea fi coroziune, dar cum naiba sa ai coroziune cand acolo e tot timpul ulei? Cel putin teoretic asa ar trebui sa fie Exista si posibilitatea unei incompatibilitati intre uleiul de furca si aluminiul din care e facuta furca Dar astea sunt deja speculatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 atentie la mobra afisata de Andrei_D la profil LOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 MZ gât de lup. Clasică,cine avea era văzut ca mare boier,nu ca jerpeliții cu "iepuraÂşi". Acum am ajuns sa facem nazuri la BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 MZ gât de lup. Clasică Oooo, da! Prima mea motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Tocmai ce si-au luat amenda: http://www.autoblog.com/2012/02/13/bmw-agrees-to-pay-3m-fine-for-late-reporting-of-recalls/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) Iti spun fara rautate, ca eu nu inteleg din ce cauza oamenii cumpara BMW, cand forumurile sunt pline de probleme jenante ale acesi marci. Nu ma refer la o aprindere arsa sau la o dereglare prematura. Ma refer la cardane rupte, rulmenti de cutie sparti, rulmenti cu joc la 45.000 km(unic proprietar), bascula spate rupta, cardan stricat la 30.000 km, semi-cadru rupt. Probleme astea apar la motocicletele produse in Germania, dupa '90 si bineinteles la cele cu subansamble facute in China. R-urile anilor '80 aveau probleme grave la cutiile de viteze. Apar din ce in ce mai multi posesori care au aceeasi replica: "aaa, probabil motocicleta face parte din loturile alea proste". Lumea ar trebui sa fie mai deschisa la minte... Numai bine! fanatici ca nazistii care furca de Honda potriveste ? Editat Februarie 17, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.