Sari la conținut

Postări Recomandate

Incercati link-ul acesta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650

Sunt curios daca cineva a patit uratenia asta. Eu am patit-o in toamna.Am scapat fara zgarieturi dar motorul l-am cam sifonat. Problema e ca pare a fi o boala la GS din 2000-2002. Si e ingrijorator.

Eu n-am cazut chiar pe ;oc drept dar rupturile la firci sunt aproape identice cu cele din poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E consecința globalizării,multe componente fabricate în China. ÂŞtiu că motorul vopsit negru nu mai provine de la Rotax,e asiatic,probabil Kymco. La furca asta se observă multe goluri de turnare în material,probabil la prepararea aluminiului au folosit sifon,probabil au confundat cu rețeta de la pufuleți...

 

Adevărat,dacă nu are cardan nu e BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E veche si arhicunoscuta. Un BMW veritabil. Piesele din aluminiu la noul GS 1250 WC, racit cu apa si cardan, vor fi fabricate In China. Sa vedem calitatea! Ca urmare a globalizarii singur pretul a ramas original BMW. :crack:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce domle, BMW-ul u cel mai tare :crack:

 

nasoala patanie...

 

 

Reteta de aluminiu folosita la clantele de la usi,probabil in amestec cu aliaj de orez provenienta Asia!!!

Am patit ceva similar pe Ktm,a forfecat toate gaurile in care intrau prezoanele ce fixeaza pinionul spate,sudate au tinut mai bine!!

Editat de edysson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit ceva similar pe Ktm,a forfecat toate gaurile in care intrau prezoanele ce fixeaza pinionul spate,sudate au tinut mai bine!!

 

cati ani are ktm-ul si in ce conditii de forja a mers, de cate ori ai schimbat prezoanele... ca sa inteleaga bajetii ca se compara o motoreta de curse cu o menajata stradala ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cati ani are ktm-ul si in ce conditii de forja a mers, de cate ori ai schimbat prezoanele... ca sa inteleaga bajetii ca se compara o motoreta de curse cu o menajata stradala ;)

 

:crack: te-a durut si ai inceput cu scuzele?

.

.

.

.

.

.

.

.

n-o lua in serios, glumesc :laugh:

stiu cum e cateemu' :ok:

 

-----------------------

 

si legat de problema ridicata de colegu' cu furca rupta, unde mai pui ca aceeasi problema s-a intalnit si la un 650 d-asta nou de-i zice acum g650gs - http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=700385

post-3463-0-59812300-1329473536_thumb.jpg

 

oare m-am parlit cand mi-am luat doua 650-uri de la benve? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E consecința globalizării,multe componente fabricate în China. ÂŞtiu că motorul vopsit negru nu mai provine de la Rotax,e asiatic,probabil Kymco. La furca asta se observă multe goluri de turnare în material,probabil la prepararea aluminiului au folosit sifon,probabil au confundat cu rețeta de la pufuleți...Adevărat,dacă nu are cardan nu e BMW.

 

Kymco e coreea....astia de la bemve sau dus muuuuult mai jos, de la f800gs incoace se fac in china la Lifan.....sau Linhai....nu imi mai aduc aminte bine :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un F650GS din 2002, 48k km.

Cand l-am troznit si am rupt furca, am zis caz tipic de ghinion desi amicilor care erau cu mine li s-a parut putin ciudata toata treaba. Apoi am gasit post-ul tipei din state si m-am gandit ca pot si eu sa trag un semnal de alarma ptr cei care au bavareze din 2000-2002. Verificati-va furcile fratilor, cautati fisur, cracks, orice pare nelaloc.

E horror sa pici din senin pe drum drept (eu eram pe marginea drumului de fapt).

Oricum, eu am scapat fara zgarieturi dar motorul, pe langa furci, carena dreapta praf, ghidon indoit, parbriz crapat, semnalizare, oglinda pa, si cred ca s-a indoit si fairing bracket-ul (nu stiu cum sa-l traduc). In jur de 500 euroi distractia.

Nu stiu exact ce a facut posesorul anterior, un italian, dar cum am mai spus, rupturile sunt aproape identice. Asa ca, ochii in 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun fara rautate, ca eu nu inteleg din ce cauza oamenii cumpara BMW, cand forumurile sunt pline de probleme jenante ale acesi marci. Nu ma refer la o aprindere arsa sau la o dereglare prematura. Ma refer la cardane rupte, rulmenti de cutie sparti, rulmenti cu joc la 45.000 km(unic proprietar), bascula spate rupta, cardan stricat la 30.000 km, semi-cadru rupt. Probleme astea apar la motocicletele produse in Germania, dupa '90 si bineinteles la cele cu subansamble facute in China. R-urile anilor '80 aveau probleme grave la cutiile de viteze. Apar din ce in ce mai multi posesori care au aceeasi replica: "aaa, probabil motocicleta face parte din loturile alea proste". Lumea ar trebui sa fie mai deschisa la minte...

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun fara rautate, ca eu nu inteleg din ce cauza oamenii cumpara BMW, cand forumurile sunt pline de probleme jenante ale acesi marci. Nu ma refer la o aprindere arsa sau la o dereglare prematura. Ma refer la cardane rupte, rulmenti de cutie sparti, rulmenti cu joc la 45.000 km(unic proprietar), bascula spate rupta, cardan stricat la 30.000 km, semi-cadru rupt. Probleme astea apar la motocicletele produse in Germania, dupa '90 si bineinteles la cele cu subansamble facute in China. R-urile anilor '80 aveau probleme grave la cutiile de viteze. Apar din ce in ce mai multi posesori care au aceeasi replica: "aaa, probabil motocicleta face parte din loturile alea proste". Lumea ar trebui sa fie mai deschisa la minte...

 

Numai bine!

pai e simplu: a, e bmw domle, e nemtesc asta, deci e bun ! :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vreau sa denigrez vreo firma, cu atat mai putin BMW. Dar ma socheaza calitatea proasta a unui subansamblu vital

Initial mi-a trecut prin minte ca ar putea fi coroziune, dar cum naiba sa ai coroziune cand acolo e tot timpul ulei?

Cel putin teoretic asa ar trebui sa fie

Exista si posibilitatea unei incompatibilitati intre uleiul de furca si aluminiul din care e facuta furca

Dar astea sunt deja speculatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun fara rautate, ca eu nu inteleg din ce cauza oamenii cumpara BMW, cand forumurile sunt pline de probleme jenante ale acesi marci. Nu ma refer la o aprindere arsa sau la o dereglare prematura. Ma refer la cardane rupte, rulmenti de cutie sparti, rulmenti cu joc la 45.000 km(unic proprietar), bascula spate rupta, cardan stricat la 30.000 km, semi-cadru rupt. Probleme astea apar la motocicletele produse in Germania, dupa '90 si bineinteles la cele cu subansamble facute in China. R-urile anilor '80 aveau probleme grave la cutiile de viteze. Apar din ce in ce mai multi posesori care au aceeasi replica: "aaa, probabil motocicleta face parte din loturile alea proste". Lumea ar trebui sa fie mai deschisa la minte...

 

Numai bine!

fanatici ca nazistii :crack:

 

care furca de Honda potriveste ? :scratch:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...