Sari la conținut

Postări Recomandate

Defectul este mai mult decat evident. Turnare defectuasa a aluminiului urmata de lipsa unui control nedistructiv a pieselor respective. Practic sunt niste rebuturi ajunse pe sosea care, mai devreme sau mai tarziu, cedeaza.

 

Afara e frumos. Copiii se joaca in parc. Pe strada trece o masina.

 

Cam cum are legatura ce am scris mai sus cu ce am citat asa are si ce ai scris tu in legatura cu ce ai citat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

 

daca este remediat ........ atunci am plecat sa cumpar si eu doua nu mai stau cum nu sta apa :crack:

 

toate marcile au cate un defect mai mic mai mare nu este de condamnat , insa dupa ce am citit forumurile de BMW din curiozitate , adica nu din dorinta de a sti mai multe am vazut ca :

 

pererea mea ca la ei la nimeni si asta este parerea mea nu are rost sa va suparati pe mine

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afara e frumos. Copiii se joaca in parc. Pe strada trece o masina.

 

Cam cum are legatura ce am scris mai sus cu ce am citat asa are si ce ai scris tu in legatura cu ce ai citat...

Legatura intradevar nu directa, dar se sugera remedierea defectului prin reamplasarea axului. M-am grabit cand te-am citat. Scuze.

 

Cauta pe forumuri de specialitate Honda, Yamaha, Suzuki si vei gasi tot atatea defecte in primii ani ai modelelor noi. E gresit conceptul asta ca numai BMW are probleme. In fine - fiecare cu parerea lui.

Cam greu gasesti asa ceva. Iar treaba cu primii ani de productie este specifica motoarelor europene, nu neaparat BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Butucul nu e crapat, este doar murdar. Defectul respectiv, urmat de ruperea furcii s-a intamplat de multe ori in cei doi ani de fabricatie fara ca motoarele sa fie implicate in niciun accident sau soc major. Asta e... se mai intampla, e adevarat, nu la toti!

pai sa le puna , dom'le, un senzor pt miscari "tectonice", iar un bec in bord sa anunte aparitia unui fisuri :rolleyes:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legatura intradevar nu directa, dar se sugera remedierea defectului prin reamplasarea axului. M-am grabit cand te-am citat. Scuze.

 

 

Cam greu gasesti asa ceva. Iar treaba cu primii ani de productie este specifica motoarelor europene, nu neaparat BMW.

 

 

Se intampla si la japo. La xr650r, in primii 2 ani de productie, au avut probleme cu bucsa de la oala de ambreiaj, suruburile de la scarita dreapta si semicadru. Cred ca sunt multe altele care au avut probleme. Bine, problemele cu semicadrul si suruburile au persistat pana la iesirea din productie, dar tot este considerata una din cele mai reusite motociclete fabricate vreodata :)). Eu sunt f multumit de ea si exista un moderator, caruia nu ii spun numele, care subscrie. :grinbandit: Ce zici, Soso?? Ups!

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sa le puna , dom'le, un senzor pt miscari "tectonice", iar un bec in bord sa anunte aparitia unui fisuri :rolleyes:

Era suficient sa le toarne ca lumea si sa le controleze inainte nu dupa vanzare. Defecte posibile sunt multe, nasoale cele de care depinde viata cumparatorului. Un releu, o pompa , o bucsa nu te omoara, dar furca da. Partea proasta, aluminiul se rupe dintr-o data, fara sa anunte slabiciunea in niciun fel.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cam greu gasesti asa ceva. Iar treaba cu primii ani de productie este specifica motoarelor europene, nu neaparat BMW.

Greu sa citesti mai multe pagini dintr-un topic a? Am pus pe prima pagina link la NHTSA unde gasesti defecte la TOATE modelele de motociclete din 1800 si pana acum, cum ar fi la Suzuki sau la Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep la metalurgie, dar banuiesc ca sunt mai multe retete, in functie de cantitatiile procentuale de zinc, aluminiu, magneziu, cupru. Paharele jambelor nu imi par a fi din duraluminiu clasic. De aceea cred ca sunt facute din alte aliaje, cum ar fi zamacul. Dar, nu bag mana in foc pt asta.

La furcile USD paharele sunt, clar, din aluminiu (duraluminiu).

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep la metalurgie, dar banuiesc ca sunt mai multe retete, in functie de cantitatiile procentuale de zinc, aluminiu, magneziu, cupru. Paharele jambelor nu imi par a fi din duraluminiu clasic. De aceea cred ca sunt facute din alte aliaje, cum ar fi zamacul. Dar, nu bag mana in foc pt asta.

Din zamac in niciun caz. Aluminiu, usor aliat, nu atat pt inbunatatirea caracteristicilor mecanice, cat pt usurarea turnarii.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...