b374 Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Defectul este mai mult decat evident. Turnare defectuasa a aluminiului urmata de lipsa unui control nedistructiv a pieselor respective. Practic sunt niste rebuturi ajunse pe sosea care, mai devreme sau mai tarziu, cedeaza. Afara e frumos. Copiii se joaca in parc. Pe strada trece o masina. Cam cum are legatura ce am scris mai sus cu ce am citat asa are si ce ai scris tu in legatura cu ce ai citat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) Defect (foarte) cunoscut de fabricatie. BMW F650GS 2000. Punct. S-a remediat in 2001 parca. A fost si cu recall? Asta nu mai stiu. Editat Februarie 22, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) daca este remediat ........ atunci am plecat sa cumpar si eu doua nu mai stau cum nu sta apa toate marcile au cate un defect mai mic mai mare nu este de condamnat , insa dupa ce am citit forumurile de BMW din curiozitate , adica nu din dorinta de a sti mai multe am vazut ca : pererea mea ca la ei la nimeni si asta este parerea mea nu are rost sa va suparati pe mine Editat Februarie 22, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Cauta pe forumuri de specialitate Honda, Yamaha, Suzuki si vei gasi tot atatea defecte in primii ani ai modelelor noi. E gresit conceptul asta ca numai BMW are probleme. In fine - fiecare cu parerea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Afara e frumos. Copiii se joaca in parc. Pe strada trece o masina. Cam cum are legatura ce am scris mai sus cu ce am citat asa are si ce ai scris tu in legatura cu ce ai citat... Legatura intradevar nu directa, dar se sugera remedierea defectului prin reamplasarea axului. M-am grabit cand te-am citat. Scuze. Cauta pe forumuri de specialitate Honda, Yamaha, Suzuki si vei gasi tot atatea defecte in primii ani ai modelelor noi. E gresit conceptul asta ca numai BMW are probleme. In fine - fiecare cu parerea lui. Cam greu gasesti asa ceva. Iar treaba cu primii ani de productie este specifica motoarelor europene, nu neaparat BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) Butucul nu e crapat, este doar murdar. Defectul respectiv, urmat de ruperea furcii s-a intamplat de multe ori in cei doi ani de fabricatie fara ca motoarele sa fie implicate in niciun accident sau soc major. Asta e... se mai intampla, e adevarat, nu la toti! pai sa le puna , dom'le, un senzor pt miscari "tectonice", iar un bec in bord sa anunte aparitia unui fisuri Editat Februarie 22, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) Legatura intradevar nu directa, dar se sugera remedierea defectului prin reamplasarea axului. M-am grabit cand te-am citat. Scuze. Cam greu gasesti asa ceva. Iar treaba cu primii ani de productie este specifica motoarelor europene, nu neaparat BMW. Se intampla si la japo. La xr650r, in primii 2 ani de productie, au avut probleme cu bucsa de la oala de ambreiaj, suruburile de la scarita dreapta si semicadru. Cred ca sunt multe altele care au avut probleme. Bine, problemele cu semicadrul si suruburile au persistat pana la iesirea din productie, dar tot este considerata una din cele mai reusite motociclete fabricate vreodata ). Eu sunt f multumit de ea si exista un moderator, caruia nu ii spun numele, care subscrie. Ce zici, Soso?? Ups! Editat Februarie 22, 2012 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 (editat) pai sa le puna , dom'le, un senzor pt miscari "tectonice", iar un bec in bord sa anunte aparitia unui fisuri Era suficient sa le toarne ca lumea si sa le controleze inainte nu dupa vanzare. Defecte posibile sunt multe, nasoale cele de care depinde viata cumparatorului. Un releu, o pompa , o bucsa nu te omoara, dar furca da. Partea proasta, aluminiul se rupe dintr-o data, fara sa anunte slabiciunea in niciun fel. Editat Februarie 23, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Dupa cum spuneam mai demult: F650, GS sau nu, nu e chiar BMW Voi ati vazut ce material poros au folosit la furca??? E ca svaiterul arata exact ca zamac-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Pai un fel de zamac cred ca si e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Cam greu gasesti asa ceva. Iar treaba cu primii ani de productie este specifica motoarelor europene, nu neaparat BMW. Greu sa citesti mai multe pagini dintr-un topic a? Am pus pe prima pagina link la NHTSA unde gasesti defecte la TOATE modelele de motociclete din 1800 si pana acum, cum ar fi la Suzuki sau la Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Pai un fel de zamac cred ca si e. Sunt mai multe feluri de zamac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 (editat) Nu ma pricep la metalurgie, dar banuiesc ca sunt mai multe retete, in functie de cantitatiile procentuale de zinc, aluminiu, magneziu, cupru. Paharele jambelor nu imi par a fi din duraluminiu clasic. De aceea cred ca sunt facute din alte aliaje, cum ar fi zamacul. Dar, nu bag mana in foc pt asta. La furcile USD paharele sunt, clar, din aluminiu (duraluminiu). Editat Februarie 23, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 (editat) Nu ma pricep la metalurgie, dar banuiesc ca sunt mai multe retete, in functie de cantitatiile procentuale de zinc, aluminiu, magneziu, cupru. Paharele jambelor nu imi par a fi din duraluminiu clasic. De aceea cred ca sunt facute din alte aliaje, cum ar fi zamacul. Dar, nu bag mana in foc pt asta. Din zamac in niciun caz. Aluminiu, usor aliat, nu atat pt inbunatatirea caracteristicilor mecanice, cat pt usurarea turnarii. Editat Februarie 23, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.