Sari la conținut

custom fighter


delete636
 Share

Postări Recomandate

salutare

 

toata nebunia asta cu streetfighterele a inceput acum 3-4 ani, cand am dat peste un forum (customfighters.com) unde niste baieti veseli mestereau de zor la niste mobre.

am ramas uimit vazand cum de acelasi model de motocicleta, poate arata atat de diferit de la un proprietar la altul.

mi-a suras ideea de a avea o motocicleta unica, exact asa cum vreau eu, dar nu aveam nici motocicleta si nici mijloacele prin care sa modific una.

 

in 2010 mi-am luat prima mobra, yzf600r '00

post-54788-0-22557100-1335428085_thumb.jpg

nu era nici de departe cea mai buna "platforma" pe care sa fac un fighter, dar am uitat de asta imediat ce am vazut-o in curtea proprietarului

 

un an mai tarziu a venit si primul meu accident, unul stupid si copilaresc, mobra s-a ales cu ceva sparturi la carena dreapta

am zis ca ala este momentul cel mai bun de a ma apuca de lucru

 

au urmat 2 incercari timide

post-54788-0-18200900-1335428209_thumb.jpg post-54788-0-94039200-1335428216_thumb.jpg

 

 

in iarna m-am apucat serios de treaba

 

primul lucru ce trebuia modificat era rezervorul, trebuia sa fie mai inalt de partea din spate si mai lat

post-54788-0-77380800-1335428386_thumb.jpg post-54788-0-49411600-1335428392_thumb.jpg post-54788-0-82878700-1335428399_thumb.jpg post-54788-0-61197300-1335428404_thumb.jpg post-54788-0-33391000-1335428410_thumb.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=8bM3CJ-uBJA

Editat de delete636
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salutare

 

toata nebunia asta cu streetfighterele a inceput acum 3-4 ani, cand am dat peste un forum (customfighters.com) unde niste baieti veseli mestereau de zor la niste mobre.

am ramas uimit vazand cum de acelasi model de motocicleta, poate arata atat de diferit de la un proprietar la altul.

mi-a suras ideea de a avea o motocicleta unica, exact asa cum vreau eu, dar nu aveam nici motocicleta si nici mijloacele prin care sa modific una.

 

in 2010 mi-am luat prima mobra, yzf600r '00

post-54788-0-22557100-1335428085_thumb.jpg

nu era nici de departe cea mai buna "platforma" pe care sa fac un fighter, dar am uitat de asta imediat ce am vazut-o in curtea proprietarului

 

un an mai tarziu a venit si primul meu accident, unul stupid si copilaresc, mobra s-a ales cu ceva sparturi la carena dreapta

am zis ca ala este momentul cel mai bun de a ma apuca de lucru

 

au urmat 2 incercari timide

post-54788-0-18200900-1335428209_thumb.jpg post-54788-0-94039200-1335428216_thumb.jpg

 

 

in iarna m-am apucat serios de treaba

 

primul lucru ce trebuia modificat era rezervorul, trebuia sa fie mai inalt de partea din spate si mai lat

post-54788-0-77380800-1335428386_thumb.jpg post-54788-0-49411600-1335428392_thumb.jpg post-54788-0-82878700-1335428399_thumb.jpg post-54788-0-61197300-1335428404_thumb.jpg post-54788-0-33391000-1335428410_thumb.jpg

 

Nu am inteles prea bine, tevile de pexal invelite in panza au rolul de mockup sau de produs finit? :scratch:

 

In orice caz, nu pare cam baban ? Mai ales ca ai coarnele stock.

 

Multa Bafta in procesul de transformare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am inteles prea bine, tevile de pexal invelite in panza au rolul de mockup sau de produs finit? :scratch:

 

In orice caz, nu pare cam baban ? Mai ales ca ai coarnele stock.

 

Multa Bafta in procesul de transformare!

 

structura ai din pexal am folosit-o doar pentru forma, am dat-o jos dupa

am modificat unghiul ghidoane-lor, si asa o sa ramana, nu vreau sa pun ghidon enduro

 

am modificat si capetele de ghidon

post-54788-0-21111600-1335429426_thumb.jpg post-54788-0-18339600-1335429432_thumb.jpg post-54788-0-84030100-1335429433_thumb.jpg

Editat de delete636
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

structura ai din pexal am folosit-o doar pentru forma, am dat-o jos dupa

am modificat unghiul ghidoane-lor, si asa o sa ramana, nu vreau sa pun ghidon enduro

 

am modificat si capetele de ghidon

post-54788-0-21111600-1335429426_thumb.jpg post-54788-0-18339600-1335429432_thumb.jpg post-54788-0-84030100-1335429433_thumb.jpg

Am inteles!

 

Chiar sunt curios cum o sa iasa, mai ales ca, dupa cum am spus, rezervorul pare mai... exotic :D

 

La codita te-ai gandit?

 

Sa ne tii la curent!

 

Bafta again!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. bord ce folosesti? Iei vreun koso digital? Sau ai solutii mai ieftine? Si la fel cu oglinzile, ce(si cum) alegi? In rest, cam stiu moto de pe topicul de street, spor la treaba ca ai nevoie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles!

 

Chiar sunt curios cum o sa iasa, mai ales ca, dupa cum am spus, rezervorul pare mai... exotic :D

 

La codita te-ai gandit?

 

Sa ne tii la curent!

 

Bafta again!

 

multumesc

codita este gata in proportie de 80%

 

am modificat partea de sus a cadrului de la codita, nu imi placea cum venea

post-54788-0-19965800-1335430621_thumb.jpg post-54788-0-96082300-1335430738_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. bord ce folosesti? Iei vreun koso digital? Sau ai solutii mai ieftine? Si la fel cu oglinzile, ce(si cum) alegi? In rest, cam stiu moto de pe topicul de street, spor la treaba ca ai nevoie!

 

ms, nu aveam de gand sa ii pun kilometraj, dar trebuia sa tin cumva evidenta kilometrilor pe care ii fac, am cumparat un sigma minuscul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms, nu aveam de gand sa ii pun kilometraj, dar trebuia sa tin cumva evidenta kilometrilor pe care ii fac, am cumparat un sigma minuscul

Aha, din ala de pe louis? Sigma 500 parca? In jur de 120 ron? Isi face treaba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, din ala de pe louis? Sigma 500 parca? In jur de 120 ron? Isi face treaba?

 

1609 este modelul

l--am luat pentru ca puteai seta exact circumferinta rotii si este foarte mic

nu l-am montat inca

 

prima varianta a carenei pentru codita

post-54788-0-83807400-1335431935_thumb.jpg post-54788-0-34433100-1335431956_thumb.jpg post-54788-0-87049000-1335431976_thumb.jpg post-54788-0-71044900-1335431998_thumb.jpg post-54788-0-84498900-1335432019_thumb.jpg post-54788-0-55651800-1335432043_thumb.jpg

 

spre final mi-am dat seama ca ar merge foarte bine pe o alta motocicleta, am sa o folosesc la urmatoarea motocicleta

 

asta este cea de-a doua varianta

post-54788-0-54258400-1335432436_thumb.jpg post-54788-0-47174100-1335432457_thumb.jpg post-54788-0-10616300-1335432480_thumb.jpg post-54788-0-82520600-1335432500_thumb.jpg post-54788-0-71287700-1335432524_thumb.jpg post-54788-0-26216200-1335432548_thumb.jpg post-54788-0-36088700-1335432572_thumb.jpg post-54788-0-18000500-1335432593_thumb.jpg post-54788-0-19738500-1335432615_thumb.jpg post-54788-0-21632600-1335432637_thumb.jpg

Editat de delete636
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fighterele sunt choperele anilor 2000! :hug:

Off:Ai dreptate!

Defapt fighterele ar trebui sa poarte numele de ,,chopper" :)) . In schimb, se foloseste eronat acest termen pentru cruisere.

 

On: Imi place cum iese codita, se armonizeaza bine cu centrul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeam ca va fi o lucrare de demontat carene si cam atat - dar vad ca esti pus pe treaba serios si vreau sa-ti urez succes! Cu siguranta un topic de urmarit! Recomandarea mea e sa ii lasi sistemul de Ram-Air cu care a venit din fabrica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut cutia pentru baterie si fire, trebuie finisata

post-54788-0-79310700-1335433642_thumb.jpg

 

 

am facut si un inaltator pentru busonul de benzina

post-54788-0-43412800-1335433700_thumb.jpg

 

 

asta este mulajum dupa codita, dupa el am facut partile laterale pentru codita

post-54788-0-64009500-1335433836_thumb.jpg post-54788-0-56545600-1335433860_thumb.jpg

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=8bM3CJ-uBJA&feature=endscreen&NR=1

post-54788-0-29494200-1335433891_thumb.jpg post-54788-0-58221100-1335433921_thumb.jpg post-54788-0-42950200-1335433949_thumb.jpg post-54788-0-51492400-1335433970_thumb.jpg

 

in stadiul asta sunt in momentul de fata, dar cronos nu prea tine cu mine

 

mai am de modificat:

furca USD

juguri

sa fac aripa fata-spate

modific radiator

leviere frana -ambreiaj

sa fac o masca de far

un bugspoiler

ii fac niste oglinzi

modific bascula

fac un stop pentru spate

sarite pasager-pilot

un crashcage

suport numar bascula

seile

 

dar timpul le rezolva pe toate:)

 

Credeam ca va fi o lucrare de demontat carene si cam atat - dar vad ca esti pus pe treaba serios si vreau sa-ti urez succes! Cu siguranta un topic de urmarit! Recomandarea mea e sa ii lasi sistemul de Ram-Air cu care a venit din fabrica!

 

multumesc

 

nu am cum sa las sistemul cu care a venit din fabrica, am sa fac un ram-air pe lateral

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spor la lucru ! sa-ti mearga toate bine si din prima s-o scoti cat mai repede pe strada, s-o admir live :rolleyes:

 

ms Teo, si eu sper sa o termin cat mai repede, ca deja fac spume cand trece cate unu pe la mine pe la bloc:))

 

am postat de 2 ori acelasi clip...

 

http://www.youtube.com/watch?v=hzQEhB9d_z4&feature=channel&list=UL

Editat de delete636
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...