Coseru_i Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Salutare tuturor. Intampin o problema si as vrea sa va cer un sfat. Am un Suzuki Savage LS650. E cald, e frumos, dar nu pot sa ma dau cu panarama pentru ca imi pierde ulei la imbinarea dintre semi-chiuloasa si chiuloasa, am incercat sa fac etansarea cu mastic (2+2 si negru, si rosu), dar din pacate nu prea tine. M-am gandit la o garnitura (home-made, ca din cate stiu, el nu prea are acolo), dar se va mari distanta dintre lagarele ce tin axa. Ceva idei? Mersi mult si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Da acolo nu ai o garnitura de guma? Tu vorbesti de ce e intre capacul de la chiulasa si chiulasa unde stau supapele, nu? De regula, la mai toate mobrele, acolo e o garnitura de guma, de vro 4 mm grosime, care cand strangi suruburile la capac, inchide etans O alta optiune - nu am incercat-o niciodata - e sa mergi la un magazin care se ocupa cu tehnica de etansare si sa ceri ceva snur o-ring; incearca si cu ala inainte sa ii dai foc, poate merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coseru_i Postat Aprilie 27, 2012 Autor Share Postat Aprilie 27, 2012 Cand am shimbat patinele de la distributie anul trecut, am desfacut aproape tot motorul, si nu vazusem nicio garnitura, in niciun caz atat de groasa (4mm). Vorbesc de etansarea intre chiuolasa si semi-chiuloasa, cele care formeaza lagarele care tin axa cu cama (ca atat are saraca, doar 1 cama...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Dezvolta un pic, care e semichiulasa? Ar trebui sa ai asa: capac, chiulasa cu axa cu scame si supapae, cilindru, blocu motor. Ai si altceva pe acolo care imi scapa mie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Dezvolta un pic, care e semichiulasa? Ar trebui sa ai asa: capac, chiulasa cu axa cu scame si supapae, cilindru, blocu motor. Ai si altceva pe acolo care imi scapa mie? tie nu iti scapa, dar lui da, ceva ulei is curios si eu ce vrea sa zica prin semichiuloasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coseru_i Postat Aprilie 27, 2012 Autor Share Postat Aprilie 27, 2012 de la cilindru in sus, vine chiuloasa, pe care vine pusa axa cu came, care e la randul ei prinsa in lagare cu semichiuloasa (sau capac, ma rog), iar intre astea ultimele nu imi aduc aminte sa fi fost nicio garnitura, era direct fier pe fier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Deci tie iti scapa ulei intre capac si chiulasa. Aia sa fie fier pe fier nu se poate Deci acolo trebuie sa ai o garnitura. Cauta pe ceva magazin online, gen romimoto-piese si vezi ca iti lipseste. Ca solutie temporara, cred ca poti pune ceva silicon pe aoclo, insa nu stiu cat/daca o sa tina. Cauta garnitura, ca sigur o ai, pune-o sus si scapi de probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coseru_i Postat Aprilie 27, 2012 Autor Share Postat Aprilie 27, 2012 pe aici curge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Sa fie oare asta? http://romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/41915/article/281835?show=gallery La incredibilul pret de 2 lei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 la el capacul de chiulasa nu este un simplu capac. Intr-un fel a zis bine semichiulasa, deoarece chiulasa este sectionata de-a lungul axului cu came iar partea superioara a chiulasei este defapt acest capac. Asa este la multe monocilindrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coseru_i Postat Aprilie 27, 2012 Autor Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) pe aici curge Editat Aprilie 27, 2012 de Coseru_i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) http://www.jama-mototeile.com/site/images/artikel/100533/100533_2.jpg http://www.ls650.eu/Fotos/Reparatur/rudi/IMG_0025.JPG Asa arata componenta in cauza. Se poate vedea jumatatea superioara a lagarului axului cu came, in capac. legat de problema ta, este bine ca folosesti silicon, acolo nu trebuie sa fie garnitura. Siliconul negru obisnuit face treaba buna doar daca il folosesti cum trebuie. Trebuie sa degresezi bine, sa-l aplici si sa apropii suprafetele destul de mult dar sa nu le strangi complet. Eu cand ajung in punctul asta, il las 24 de ore sa se intareasca, apoi strang complet. Daca ai pus siliconul bine si tot nu tine, ai putea sa incerci si cu Reinzosil/Victor Reinz. Costa cam 27 de lei si pare sa fie un silicon mai bun, am observat ca face priza mai buna si odata intarit este mai putin elastic, decat siliconul obisnuit. Ar mai fi posibilitatea ca cele doua suprafete sa fie mult prea deformate dar asta s-ar fi vazut la o asamblare curata, fara silicon. Toate cele bune! Editat Aprilie 27, 2012 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Un silicon bun si aplicat corect ar trebui sa rezolve problema si sa compenseze eventualele deformari. In nici un caz nu trebuie pusa garnitura acolo daca nu a fost prevazuta din fabrica pentru ca o sa apara joc in lagarele axei cu came. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 incearca cu prespan sau marsit. http://www.sculesiechipamente.ro/Marsit-snur-nonazbest/Marsit-clingherit-NONAZBEST-872.html http://www.perfectseal.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=26 Cele bune. HAi cu vara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 incearca cu prespan sau marsit. Tu ai citit ce a spus omu, sau te-ai uitat macar la diagrama pe care a postat-o? Daca pune acolo garnitura din prespan sau altceva distruge rapid lagarele axei cu came. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) Tu ai citit ce a spus omu, sau te-ai uitat macar la diagrama pe care a postat-o? Daca pune acolo garnitura din prespan sau altceva distruge rapid lagarele axei cu came. CORECT! Foloseste produse de sigilare destinate pentru asa ceva. Etansare componentelor de motor fara garnituri gen:plastic sealing 'Wurth, VICTOR REINZ ,Suzuki Threebond 1207B,etc.. Editat Aprilie 27, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coseru_i Postat Aprilie 27, 2012 Autor Share Postat Aprilie 27, 2012 multumesc tuturor. voi incerca verificarea planeitatii capacului si chiar si a chiuloasei (daca reusesc sa bag ceva acolo, fara sa fiu nevoit sa dau jos motorul), apoi voi incerca cu produsele sugerate. multumesc inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 multumesc tuturor. voi incerca verificarea planeitatii capacului si chiar si a chiuloasei (daca reusesc sa bag ceva acolo, fara sa fiu nevoit sa dau jos motorul), apoi voi incerca cu produsele sugerate. multumesc inca o data incearca cu incredere unul din silicoanele recomandate de tng ,problema sa ai rabdare sa se usuce ca lumea ,imposibil sa mai ai scapari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Eu recomand YamaBond #4, gasket pentru motor. NU recomand gasket-urile pe baza de silicon!Siliconul se intareste sub forma de bilutze, care sunt luate de ulei si ajung pe unde nu trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coseru_i Postat Aprilie 28, 2012 Autor Share Postat Aprilie 28, 2012 Am luat de la Weken, cumparat din magazinul Yamaha din Cta, 45 lei tubul. Revin cu feedback Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Am luat de la Weken, cumparat din magazinul Yamaha din Cta, 45 lei tubul. Revin cu feedback aia e o garnitura subtire dintr-o tabla subtire..poti pune tu tot felu de silicoane de cacao...nu tine...plus iti ajung bucati din silicon sau cauciucul ala pe la ax pe acolo...cumpara una originala .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coseru_i Postat Aprilie 30, 2012 Autor Share Postat Aprilie 30, 2012 Nu are nimic acolo, nu avea cand am desfacut pt distributie, tot cu mastic era. De asta am intrebat, poate nu stiam eu, apoi m-am uitat si in manual si nu arata nimic, am atasat o poza mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Pentru a mia oara nu am inteles de ce dai sfaturi daca esti pe dinafara.NU ARE GARNITURA idem XT,DR,CB etc se verifica planeitatea chiulasei si a capacului se curata perfect suprafata nu se pune mult silicon (prost)eu prefer sa fac niste zgarieturi cu smirghel de granulatie mai mare pe ambele suprafete inainte de a le monta si nu a mai curs niciodata.A nu se utiliza silicon auto ci(Bond engine sealant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Pentru a mia oara nu am inteles de ce dai sfaturi daca esti pe dinafara.NU ARE GARNITURA idem XT,DR,CB etc se verifica planeitatea chiulasei si a capacului se curata perfect suprafata nu se pune mult silicon (prost)eu prefer sa fac niste zgarieturi cu smirghel de granulatie mai mare pe ambele suprafete inainte de a le monta si nu a mai curs niciodata.A nu se utiliza silicon auto ci(Bond engine sealant) ?mie imi spuneai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coseru_i Postat Mai 7, 2012 Autor Share Postat Mai 7, 2012 S-a rezolvat, am lasat-o cred ca 1 saptamana (am pierdut cheia de la contact, a trebuit sa fac alta si a durat) si acum este totul uscat (cum si trebuie sa fie, de altfel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.