Sari la conținut

Postări Recomandate

De ceva vreme [aprox 2 ani] se tot aud zvonuri despre motoare noi la KTM. In parte se pare ca se si adevresc vezi KTM 1290 insa daca atunci cand am facut topicul pt Honda Crosstourer CrossDresser ma gandeam ca urmatoarea mea mobra va fi din segmentul ala acum stiu ca ceea ce imi doresc/trebuie este ceva din clasa 700~900 bicilindru cu suspensie buna, usor, cu un consum decent si un rezervor care sa dea o autonomie de min 400km [500 ar fi si mai bine].

La aceasta categorie BMW a deschis din nou drumul cu o mobra care are premize de a iesi ceva din ea dupa modificari masive. Din zvonuri se pare ca cei de la KTM doresc un "strike back" ceea ce pe mine si banuiesc ca si pe multi altii i-ar face fericiti. Nu imi inchipui nici pe departe ca varianta KTM va fi "flawless" insa pe masura ce merg mai mult in afara drumurilor imi dau seama ca cel mai important aspect la o mobra de ENDURO touring & ADVENTURE este suspensia si aici KTM este Tatal Fiul si Sf Duh.

 

Din ceea ce am "sapat" eu pe web se pare ca zvonurile au pornit de aici .

 

Astept pe acest topic informatii si schimb de pareri despre ce stiti, credeti, va doriti in legatura cu aceasta posibila mobra [deocamdata doar zvon].

 

As dori sa scriu inca de la inceput ca acest topic se adreseaza celor care utilizeaza mobrele din dotare si in afara drumului si nu doar 500m pe iesire de 2 ori pe an.

 

 

Fara "Asfalt uscat" la final ca ar fi offtopic. :moto: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 66
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cea ce este sigur ca la sfarsitul lui Aprilie prodicatorul indian Bajaj are 47,2 % din KTM, deci bani sunt.

 

Bajaj coopereaza foarte mult cu KTM in scopuri de dezvoltare de produse.

 

Din ce am mai citit mai demult, modelele noi trebuiau sa intre pe piata inca de la inceputul lui 2012, dar expertii de la KTM au refuzat designul mobrelor..... eu sper ca 1290 sa fie in categoria 1200GS,(deocamdata nu ma intereseaza).

 

Iar daca o sa fie 800 si/sau 1000, atunci sa aiba macar proprietetiile unei mobre demne de sigla KTM(cunascatorii stiu despre ce vorbesc).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai important aspect la o mobra de ENDURO touring & ADVENTURE este suspensia si aici KTM este Tatal Fiul si Sf Duh.

 

 

Chiaaar asa?! Mai sa fie...am avut ktm,suzuki si yamaha. Am testat honda, se poate lua de mana cu ktm si pleca la cules ciuperci prin padure - cu conditia ca ciupercile sa fie imediat langa poteca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiaaar asa?! Mai sa fie...am avut ktm,suzuki si yamaha. Am testat honda, se poate lua de mana cu ktm si pleca la cules ciuperci prin padure - cu conditia ca ciupercile sa fie imediat langa poteca.

 

ERU se refera la suspensiile WP care in materie de offroad sunt printre, daca nu, cele mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt perfecte daca ai si un inginer de suspensii langa tine care sa ti le tot seteze in functie de teren.

Celelalte poate nu sunt la fel de valabile in regim de competitii dar poti merge cu ele cu setarile de fabrica si pe bolovani si pe iarba, macadam, nisip fara sa pierzi contactul cu solul, respectiv aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Here we go again......acuma nici macar WP-ul nu mai e ok pt noi....ca noi suntem mai buni si destepti decat restul lumii...ma gandesc ca nici franele Brembo nu sunt ok, sau rotile Excel....iar plasticul de la KTM se crapa si se rupe de numa...motorul si restul deja stim ca nu e ok, ca nu sunt fiabile...

 

Aceste elemente au jucat un rol important la achizitionarea mobrei....

 

P.S. in 3 ani jumate nu am umblat la reglarea suspensiilor si face fata cu brio in diferite conditii de mers, fie cu 1 sau 2 persoane, cu sau fara bagaje, autostrada cu 200 sau noroi, pietris chiar si zapada cu 20 -30 ....e adevarat ca nu particip la competitii dar acum aici vorbim de un posibil 800 Adventure nu de un 250....

 

Ride Safe!

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiaaar asa?! Mai sa fie...am avut ktm,suzuki si yamaha. Am testat honda, se poate lua de mana cu ktm si pleca la cules ciuperci prin padure - cu conditia ca ciupercile sa fie imediat langa poteca.

Zi.mi si mie te rog ce suzuki si ce yamaha ai avut ca sa ma prind despre cel suspensii vb. Din cate stiu eu V Stromul are suspensii de mobra de strada ceea ce si este de altfel iar la yamaha noul Tenere nu exceleaza furca clasica nu USD cat despre SuperTenere are suspensie de strada....same shit ca in cazul VStrom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce e fun, ma uita la vaca mea care e din 92 si are reglaj la preaload si rebound, pe cand F800gs sau noul triumph tiger 800xc nu poti regla nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce e fun, ma uita la vaca mea care e din 92 si are reglaj la preaload si rebound, pe cand F800gs sau noul triumph tiger 800xc nu poti regla nimic

 

Nu e chiar asa aiurea pe cat pare... totul e dictat de piata - vezi ca e un topic pe aici cu sondaj legat de modificare setari in diverse conditii. Ultima data cand m-am uitat, peste 60% nu gasesc util sa modifice ceva vreodata. Sondaje d-astea probabil fac si producatorii... asa ca nu e chiar "vina" lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce e fun, ma uita la vaca mea care e din 92 si are reglaj la preaload si rebound, pe cand F800gs sau noul triumph tiger 800xc nu poti regla nimic

Ia mai uita-te o data! ;)

 

Triumph Tiger 800XC:

 

Rear - Showa monoshock with remote oil reservoir, hydraulically adjustable preload, rebound damping adjustment, 215mm rear wheel travel

 

BMW F800GS:

 

Rear wheel location / suspension - Cast aluminium dual swing arm, WAD strut (travel related damping), spring pre-load hydraulically

adjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustable

 

PS: ERU-le, ti-am mai spus: nu s-a inventat inca mobra perfecta pentru tine si nici n-o sa se intample prea curand. Gandeste-te ce inseamna o motoreta rezistenta, cu motor bicilindric, cu rezervor mare, etc. Tot grea si inalta o sa fie. Io ma mir cum de tii inca F800GS-ul.

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia mai uita-te o data! ;)

 

Triumph Tiger 800XC:

 

 

 

BMW F800GS:

 

 

 

PS: ERU-le, ti-am mai spus: nu s-a inventat inca mobra perfecta pentru tine si nici n-o sa se intample prea curand. Gandeste-te ce inseamna o motoreta rezistenta, cu motor bicilindric, cu rezervor mare, etc. Tot grea si inalta o sa fie. Io ma mir cum de tii inca F800GS-ul.

 

Pai ce sa zic o mai tin ca nu stiu cu ce as putea sa o schimb.

Daca ar apare ceva interesant....m.as gandi.

Si apropo mobra mea nu e asa de grea. Evident mi.ar place sa fie mai usoara dar pana una alta are greutate de mono.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia mai uita-te o data! ;)

 

Triumph Tiger 800XC:

 

 

 

BMW F800GS:

 

 

 

PS: ERU-le, ti-am mai spus: nu s-a inventat inca mobra perfecta pentru tine si nici n-o sa se intample prea curand. Gandeste-te ce inseamna o motoreta rezistenta, cu motor bicilindric, cu rezervor mare, etc. Tot grea si inalta o sa fie. Io ma mir cum de tii inca F800GS-ul.

 

ma refeream la furca fata! pe spate si mobra mea are chiar 3 reglaje. 2 de preload si unul de compresion :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma refeream la furca fata! pe spate si mobra mea are chiar 3 reglaje. 2 de preload si unul de compresion :P

 

 

 

Cum adica 2 de preload?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica 2 de preload?

 

adica e prealodul normal care se face din rotita

si mai am sub se un switch care face suspensia hard/soft. asta ca sa schimbi rapid de la mersul solo la cel cu pasager + bagaje :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

SuperTenere are suspensie de strada....same shit ca in cazul VStrom.

Asta ai citit in Clic? Idei putine , fixe, cu multe prejudecati, fara nicio documentare.:scratch:

 

 

ERU-le, ti-am mai spus: nu s-a inventat inca mobra perfecta pentru tine si nici n-o sa se intample prea curand. Gandeste-te ce inseamna o motoreta rezistenta, cu motor bicilindric, cu rezervor mare, etc. Tot grea si inalta o sa fie. Io ma mir cum de tii inca F800GS-ul.

 

Ba da, numai sa scrie bmw pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ai citit in Clic? Idei putine , fixe, cu multe prejudecati, fara nicio documentare.:scratch:

 

 

 

Ba da, numai sa scrie bmw pe ea.

 

Auzi tu crezi ca toata lumea se documenteaza ca rine din Clic?

Cand am timp mai caut pe iutub sa.ti mai dau filmulete cu ST sa vezi cam cati bani face in afara asfaltului.

 

Spre deosebire de tine eu nu sunt fanatic BMW. Ma rog tu esti fanatic antiBMW...daca ai fi citit primul post ai fi vaxut 2 chestii:

 

1 Ma gandesc la un KTM

2 Nu intrunesti criteriile pt a posta aici ;-) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarta-ma daca m-am inselat, dar de pe strada mea se vad topicurile lansate de tine despre motoare noi, facute pt a le desfinta inainte de lansarea oficiala. Metoda tipic bmwista, de aici si confuzia legata de persoana ta. Inca o data scuze daca gresesc. Legat de ST, de doi ani caut pareri ale fostilor proprietari de GS actuali de ST care sa-i gaseasca lipsuri. Nu am gasit , poate ma ajuti. Atentie fosti GS, actuali ST altceva nu ma intereseaza. O zi buna!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarta-ma daca m-am inselat, dar de pe strada mea se vad topicurile lansate de tine despre motoare noi, facute pt a le desfinta inainte de lansarea oficiala. Metoda tipic bmwista, de aici si confuzia legata de persoana ta. Inca o data scuze daca gresesc. Legat de ST, de doi ani caut pareri ale fostilor proprietari de GS actuali de ST care sa-i gaseasca lipsuri. Nu am gasit , poate ma ajuti. Atentie fosti GS, actuali ST altceva nu ma intereseaza. O zi buna!

 

Nu ma mai intereseaza clasa aia. E gresita din start prea mari si prea grele.

Nu ca as simti nevoia sa ma justific dar cand am deschis topicul despre CrossTourer ma gandeam ca viitoare mea mobra o sa fie ceva din clasa de 1200 ..intre timp mi-am dat seama ca vreau altceva si sunt din ce in ce ami convins dupa fiecare tura pe off ca am facut alegerea corecta.

 

Inca o data nu stiam ca nu am voie sa deschid topicuri pe forumul asta ? Cui tre' sa cer voie tie Hondacului ala care era ofuscat pe topicul de CT ?

 

Uite aici un

cu dedicatie speciala pt tine.

 

A si pt cei care sunt chiar interesati de off tipul asta se da intr-un mare fel si face si niste filmulete misto.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cine la pus pe papa lapte sa mearga pe acolo calare pe 260 kg de fier. Clar il depaseste traseul. Era misto un GS si un Crosstourer companie.

 

Sa stii ca ala nu e deloc papa lapte. Ca ceilalti sunt mai buni da si mie mi se pare dar se vede clar si ca mobra nu-l ajuta nu are ce cauta pe acolo. 19 pe fata = chin maxim pe off. GS era cam tot pe acolo cat despre CT poti sa uiti nu are ce cauta pe acolo.

 

Daca esti asa de convins ca ala e papa lapte ce zici te invit la o "aratura" sa ne arati ce poate ST-ul ...dar fii atent ca se filmeaza.

 

se vede de la inceputul filmuletului ca ala cu ST-ul nu e deloc sigur pe ceea ce face. ii lipseste tehnica.

 

Nici nu prea are cum sa fie sigur prea grea mobra si prea putin pregatita pt ce se intampla acolo.

 

Ce-ati zice sa revenim la KTM ?

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca astia de la KTM scot modelul de 800 va tavali pe jos cu concurenta pe partea de offroad.

 

tigerul 800xc s-a zis ca e ca greu si consuma cam cam mult plus are si centru de greutate sus in comparatie cu f800gs care il are in codita.

 

ktm-ul va veni cu experienta vasta in domeniul competitiilor off road + suspensiile WP.. ni se pregateste un mix frumos. acum sa vedem ce fel de motor de 800 au in gand.

 

pacat ca nu au scos si un 690adv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...