ERU Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 De ceva vreme [aprox 2 ani] se tot aud zvonuri despre motoare noi la KTM. In parte se pare ca se si adevresc vezi KTM 1290 insa daca atunci cand am facut topicul pt Honda Crosstourer CrossDresser ma gandeam ca urmatoarea mea mobra va fi din segmentul ala acum stiu ca ceea ce imi doresc/trebuie este ceva din clasa 700~900 bicilindru cu suspensie buna, usor, cu un consum decent si un rezervor care sa dea o autonomie de min 400km [500 ar fi si mai bine]. La aceasta categorie BMW a deschis din nou drumul cu o mobra care are premize de a iesi ceva din ea dupa modificari masive. Din zvonuri se pare ca cei de la KTM doresc un "strike back" ceea ce pe mine si banuiesc ca si pe multi altii i-ar face fericiti. Nu imi inchipui nici pe departe ca varianta KTM va fi "flawless" insa pe masura ce merg mai mult in afara drumurilor imi dau seama ca cel mai important aspect la o mobra de ENDURO touring & ADVENTURE este suspensia si aici KTM este Tatal Fiul si Sf Duh. Din ceea ce am "sapat" eu pe web se pare ca zvonurile au pornit de aici . Astept pe acest topic informatii si schimb de pareri despre ce stiti, credeti, va doriti in legatura cu aceasta posibila mobra [deocamdata doar zvon]. As dori sa scriu inca de la inceput ca acest topic se adreseaza celor care utilizeaza mobrele din dotare si in afara drumului si nu doar 500m pe iesire de 2 ori pe an. Fara "Asfalt uscat" la final ca ar fi offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Cea ce este sigur ca la sfarsitul lui Aprilie prodicatorul indian Bajaj are 47,2 % din KTM, deci bani sunt. Bajaj coopereaza foarte mult cu KTM in scopuri de dezvoltare de produse. Din ce am mai citit mai demult, modelele noi trebuiau sa intre pe piata inca de la inceputul lui 2012, dar expertii de la KTM au refuzat designul mobrelor..... eu sper ca 1290 sa fie in categoria 1200GS,(deocamdata nu ma intereseaza). Iar daca o sa fie 800 si/sau 1000, atunci sa aiba macar proprietetiile unei mobre demne de sigla KTM(cunascatorii stiu despre ce vorbesc). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 cel mai important aspect la o mobra de ENDURO touring & ADVENTURE este suspensia si aici KTM este Tatal Fiul si Sf Duh. Chiaaar asa?! Mai sa fie...am avut ktm,suzuki si yamaha. Am testat honda, se poate lua de mana cu ktm si pleca la cules ciuperci prin padure - cu conditia ca ciupercile sa fie imediat langa poteca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Chiaaar asa?! Mai sa fie...am avut ktm,suzuki si yamaha. Am testat honda, se poate lua de mana cu ktm si pleca la cules ciuperci prin padure - cu conditia ca ciupercile sa fie imediat langa poteca. ERU se refera la suspensiile WP care in materie de offroad sunt printre, daca nu, cele mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Sunt perfecte daca ai si un inginer de suspensii langa tine care sa ti le tot seteze in functie de teren. Celelalte poate nu sunt la fel de valabile in regim de competitii dar poti merge cu ele cu setarile de fabrica si pe bolovani si pe iarba, macadam, nisip fara sa pierzi contactul cu solul, respectiv aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 (editat) Here we go again......acuma nici macar WP-ul nu mai e ok pt noi....ca noi suntem mai buni si destepti decat restul lumii...ma gandesc ca nici franele Brembo nu sunt ok, sau rotile Excel....iar plasticul de la KTM se crapa si se rupe de numa...motorul si restul deja stim ca nu e ok, ca nu sunt fiabile... Aceste elemente au jucat un rol important la achizitionarea mobrei.... P.S. in 3 ani jumate nu am umblat la reglarea suspensiilor si face fata cu brio in diferite conditii de mers, fie cu 1 sau 2 persoane, cu sau fara bagaje, autostrada cu 200 sau noroi, pietris chiar si zapada cu 20 -30 ....e adevarat ca nu particip la competitii dar acum aici vorbim de un posibil 800 Adventure nu de un 250.... Ride Safe! Editat Mai 12, 2012 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 12, 2012 Autor Share Postat Mai 12, 2012 Chiaaar asa?! Mai sa fie...am avut ktm,suzuki si yamaha. Am testat honda, se poate lua de mana cu ktm si pleca la cules ciuperci prin padure - cu conditia ca ciupercile sa fie imediat langa poteca. Zi.mi si mie te rog ce suzuki si ce yamaha ai avut ca sa ma prind despre cel suspensii vb. Din cate stiu eu V Stromul are suspensii de mobra de strada ceea ce si este de altfel iar la yamaha noul Tenere nu exceleaza furca clasica nu USD cat despre SuperTenere are suspensie de strada....same shit ca in cazul VStrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 stii ce e fun, ma uita la vaca mea care e din 92 si are reglaj la preaload si rebound, pe cand F800gs sau noul triumph tiger 800xc nu poti regla nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 stii ce e fun, ma uita la vaca mea care e din 92 si are reglaj la preaload si rebound, pe cand F800gs sau noul triumph tiger 800xc nu poti regla nimic Nu e chiar asa aiurea pe cat pare... totul e dictat de piata - vezi ca e un topic pe aici cu sondaj legat de modificare setari in diverse conditii. Ultima data cand m-am uitat, peste 60% nu gasesc util sa modifice ceva vreodata. Sondaje d-astea probabil fac si producatorii... asa ca nu e chiar "vina" lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 (editat) stii ce e fun, ma uita la vaca mea care e din 92 si are reglaj la preaload si rebound, pe cand F800gs sau noul triumph tiger 800xc nu poti regla nimic Ia mai uita-te o data! Triumph Tiger 800XC: Rear - Showa monoshock with remote oil reservoir, hydraulically adjustable preload, rebound damping adjustment, 215mm rear wheel travel BMW F800GS: Rear wheel location / suspension - Cast aluminium dual swing arm, WAD strut (travel related damping), spring pre-load hydraulicallyadjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustable PS: ERU-le, ti-am mai spus: nu s-a inventat inca mobra perfecta pentru tine si nici n-o sa se intample prea curand. Gandeste-te ce inseamna o motoreta rezistenta, cu motor bicilindric, cu rezervor mare, etc. Tot grea si inalta o sa fie. Io ma mir cum de tii inca F800GS-ul. Editat Mai 12, 2012 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 (editat) @DoctorX: @Cavaleru se referea la suspensia fatza, care intr-adevar e fara vreun reglaj. Editat Mai 12, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 @DoctorX: @Cavaleru se referea la suspensia fatza, care intr-adevar e fara vreun reglaj. Ok, got it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 12, 2012 Autor Share Postat Mai 12, 2012 Ia mai uita-te o data! Triumph Tiger 800XC: BMW F800GS: PS: ERU-le, ti-am mai spus: nu s-a inventat inca mobra perfecta pentru tine si nici n-o sa se intample prea curand. Gandeste-te ce inseamna o motoreta rezistenta, cu motor bicilindric, cu rezervor mare, etc. Tot grea si inalta o sa fie. Io ma mir cum de tii inca F800GS-ul. Pai ce sa zic o mai tin ca nu stiu cu ce as putea sa o schimb. Daca ar apare ceva interesant....m.as gandi. Si apropo mobra mea nu e asa de grea. Evident mi.ar place sa fie mai usoara dar pana una alta are greutate de mono. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Ia mai uita-te o data! Triumph Tiger 800XC: BMW F800GS: PS: ERU-le, ti-am mai spus: nu s-a inventat inca mobra perfecta pentru tine si nici n-o sa se intample prea curand. Gandeste-te ce inseamna o motoreta rezistenta, cu motor bicilindric, cu rezervor mare, etc. Tot grea si inalta o sa fie. Io ma mir cum de tii inca F800GS-ul. ma refeream la furca fata! pe spate si mobra mea are chiar 3 reglaje. 2 de preload si unul de compresion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 12, 2012 Autor Share Postat Mai 12, 2012 ma refeream la furca fata! pe spate si mobra mea are chiar 3 reglaje. 2 de preload si unul de compresion Cum adica 2 de preload? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Cum adica 2 de preload? adica e prealodul normal care se face din rotita si mai am sub se un switch care face suspensia hard/soft. asta ca sa schimbi rapid de la mersul solo la cel cu pasager + bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 SuperTenere are suspensie de strada....same shit ca in cazul VStrom. Asta ai citit in Clic? Idei putine , fixe, cu multe prejudecati, fara nicio documentare. ERU-le, ti-am mai spus: nu s-a inventat inca mobra perfecta pentru tine si nici n-o sa se intample prea curand. Gandeste-te ce inseamna o motoreta rezistenta, cu motor bicilindric, cu rezervor mare, etc. Tot grea si inalta o sa fie. Io ma mir cum de tii inca F800GS-ul. Ba da, numai sa scrie bmw pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 12, 2012 Autor Share Postat Mai 12, 2012 Asta ai citit in Clic? Idei putine , fixe, cu multe prejudecati, fara nicio documentare. Ba da, numai sa scrie bmw pe ea. Auzi tu crezi ca toata lumea se documenteaza ca rine din Clic? Cand am timp mai caut pe iutub sa.ti mai dau filmulete cu ST sa vezi cam cati bani face in afara asfaltului. Spre deosebire de tine eu nu sunt fanatic BMW. Ma rog tu esti fanatic antiBMW...daca ai fi citit primul post ai fi vaxut 2 chestii: 1 Ma gandesc la un KTM 2 Nu intrunesti criteriile pt a posta aici ;-) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 (editat) Iarta-ma daca m-am inselat, dar de pe strada mea se vad topicurile lansate de tine despre motoare noi, facute pt a le desfinta inainte de lansarea oficiala. Metoda tipic bmwista, de aici si confuzia legata de persoana ta. Inca o data scuze daca gresesc. Legat de ST, de doi ani caut pareri ale fostilor proprietari de GS actuali de ST care sa-i gaseasca lipsuri. Nu am gasit , poate ma ajuti. Atentie fosti GS, actuali ST altceva nu ma intereseaza. O zi buna! Editat Mai 12, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 12, 2012 Autor Share Postat Mai 12, 2012 (editat) Iarta-ma daca m-am inselat, dar de pe strada mea se vad topicurile lansate de tine despre motoare noi, facute pt a le desfinta inainte de lansarea oficiala. Metoda tipic bmwista, de aici si confuzia legata de persoana ta. Inca o data scuze daca gresesc. Legat de ST, de doi ani caut pareri ale fostilor proprietari de GS actuali de ST care sa-i gaseasca lipsuri. Nu am gasit , poate ma ajuti. Atentie fosti GS, actuali ST altceva nu ma intereseaza. O zi buna! Nu ma mai intereseaza clasa aia. E gresita din start prea mari si prea grele. Nu ca as simti nevoia sa ma justific dar cand am deschis topicul despre CrossTourer ma gandeam ca viitoare mea mobra o sa fie ceva din clasa de 1200 ..intre timp mi-am dat seama ca vreau altceva si sunt din ce in ce ami convins dupa fiecare tura pe off ca am facut alegerea corecta. Inca o data nu stiam ca nu am voie sa deschid topicuri pe forumul asta ? Cui tre' sa cer voie tie Hondacului ala care era ofuscat pe topicul de CT ? Uite aici un cu dedicatie speciala pt tine. A si pt cei care sunt chiar interesati de off tipul asta se da intr-un mare fel si face si niste filmulete misto. Editat Mai 12, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Pai cine la pus pe papa lapte sa mearga pe acolo calare pe 260 kg de fier. Clar il depaseste traseul. Era misto un GS si un Crosstourer companie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 se vede de la inceputul filmuletului ca ala cu ST-ul nu e deloc sigur pe ceea ce face. ii lipseste tehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 12, 2012 Autor Share Postat Mai 12, 2012 (editat) Pai cine la pus pe papa lapte sa mearga pe acolo calare pe 260 kg de fier. Clar il depaseste traseul. Era misto un GS si un Crosstourer companie. Sa stii ca ala nu e deloc papa lapte. Ca ceilalti sunt mai buni da si mie mi se pare dar se vede clar si ca mobra nu-l ajuta nu are ce cauta pe acolo. 19 pe fata = chin maxim pe off. GS era cam tot pe acolo cat despre CT poti sa uiti nu are ce cauta pe acolo. Daca esti asa de convins ca ala e papa lapte ce zici te invit la o "aratura" sa ne arati ce poate ST-ul ...dar fii atent ca se filmeaza. se vede de la inceputul filmuletului ca ala cu ST-ul nu e deloc sigur pe ceea ce face. ii lipseste tehnica. Nici nu prea are cum sa fie sigur prea grea mobra si prea putin pregatita pt ce se intampla acolo. Ce-ati zice sa revenim la KTM ? Editat Mai 12, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 daca astia de la KTM scot modelul de 800 va tavali pe jos cu concurenta pe partea de offroad. tigerul 800xc s-a zis ca e ca greu si consuma cam cam mult plus are si centru de greutate sus in comparatie cu f800gs care il are in codita. ktm-ul va veni cu experienta vasta in domeniul competitiilor off road + suspensiile WP.. ni se pregateste un mix frumos. acum sa vedem ce fel de motor de 800 au in gand. pacat ca nu au scos si un 690adv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Da' 640-ul ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.