Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 66
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1336841468[/url]' post='3125772']

Sa stii ca ala nu e deloc papa lapte. Ca ceilalti sunt mai buni da si mie mi se pare dar se vede clar si ca mobra nu-l ajuta nu are ce cauta pe acolo. 19 pe fata = chin maxim pe off. GS era cam tot pe acolo cat despre CT poti sa uiti nu are ce cauta pe acolo.

 

Daca esti asa de convins ca ala e papa lapte ce zici te invit la o "aratura" sa ne arati ce poate ST-ul ...dar fii atent ca se filmeaza.

 

 

 

Nici nu prea are cum sa fie sigur prea grea mobra si prea putin pregatita pt ce se intampla acolo.

 

Ce-ati zice sa revenim la KTM ?

 

Genul asta de motoare sunt pt drum, in toate formele lui. A te incumeta cu 259 kile prin boscheti, la prima citire, este dovada de prostie sau abilitate deosebita. Personal sunt mai papa lapte decat personajul din film asa ca raman pe drum. Mi-ar face pplacere sa ne mai intalnim la o iesire, de ce nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se mai fabrica...

 

de multicel as adauga...

 

Genul asta de motoare sunt pt drum, in toate formele lui. A te incumeta cu 259 kile prin boscheti, la prima citire, este dovada de prostie sau abilitate deosebita. Personal sunt mai papa lapte decat personajul din film asa ca raman pe drum. Mi-ar face pplacere sa ne mai intalnim la o iesire, de ce nu.

 

260 de kile pe mainile cui se pricepe nu par 260 kile... pe maini de oameni normali se simt... Am vazut motorete grele zburdand in fatza mea de ceva ori dar in mare din cz de abilitati ale cui le calarea... respect pt ei, invat de la ei, dar daca se filmeaa unu' si pune pe iutub n-o sa iau ca etalon in ceea ce as putea eu sa fac cu motoreta aia.

 

Daca esti asa de convins ca ala e papa lapte ce zici te invit la o "aratura" sa ne arati ce poate ST-ul ...dar fii atent ca se filmeaza.

 

Perversa invitatie :P

 

Iarta-ma daca m-am inselat, dar de pe strada mea se vad topicurile lansate de tine despre motoare noi, facute pt a le desfinta inainte de lansarea oficiala. Metoda tipic bmwista, de aici si confuzia legata de persoana ta. Inca o data scuze daca gresesc. Legat de ST, de doi ani caut pareri ale fostilor proprietari de GS actuali de ST care sa-i gaseasca lipsuri. Nu am gasit , poate ma ajuti. Atentie fosti GS, actuali ST altceva nu ma intereseaza. O zi buna!

 

Offtopic, GS, ST, CT etc n-au nici o treaba cu LC8, daramite cu ceva intre LC8 si LC4

 

nu ca motoarele ar fi rele, mie personal GS-ul imi place de nu se poate, dar pe nisa lui...

 

Nu are ABS :)

BS...

 

Ce-ati zice sa revenim la KTM ?

 

Momentan neexistand ceva palpabil... nu prea e la ce revneni... tru' CT, ST, GS12, Tigerul mare sunt si alea iesite din discutie pt comparatii... la ce se fabrica as zice ca pertinet ar mai fi doar discutii comparative si asteptari in raport cu ( in ordine aleatorie ) Tigerul mic, 800GS, Tenere si existentul 990.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Genul asta de motoare sunt pt drum, in toate formele lui. A te incumeta cu 259 kile prin boscheti, la prima citire, este dovada de prostie sau abilitate deosebita. Personal sunt mai papa lapte decat personajul din film asa ca raman pe drum. Mi-ar face pplacere sa ne mai intalnim la o iesire, de ce nu.

 

 

Pai pana la urma se pare ca suntem de acord cu destibatia clasei 1200 dar in acest moment nu mai inteleg de ce te superi cand zic ca au suspensie de strada. Pana la urma statistica invinge. Daca posesorii de asa ceva nu ies pe aratura sau prin boscheti pana la urma si fabricantul le pune suspensia adecvata pt ce fac oamenii cu ea. Restul e doar imagine si marketing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Restul e doar imagine si marketing.

 

Tru'. Da' tine la orice clasa, nu e neaparat limtat la 1000+...

 

Revenind, pana mea, sa scoata KTM ce vor / pot, poate cumpar... sa intre si Honda si Suzuki in joc si sa iasa ceva competitie ( ce au acum nu se pune )... poate cumpar de la ei... cat mai multi scot motorete care-s ok off dar merg si pe drumuri rapide cu atat mai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1336859292[/url]' post='3125948']

Pai pana la urma se pare ca suntem de acord cu destibatia clasei 1200 dar in acest moment nu mai inteleg de ce te superi cand zic ca au suspensie de strada. Pana la urma statistica invinge. Daca posesorii de asa ceva nu ies pe aratura sau prin boscheti pana la urma si fabricantul le pune suspensia adecvata pt ce fac oamenii cu ea. Restul e doar imagine si marketing.

 

Cand spui supensie de strada eu ma gandesc la vitezana. 190 mm cursa si trei suruburi de reglaj si pe fata si pe spate e destul. Suspensia lucreaza foarte bine in orice conditii inclusiv pe off decent. In film au inceput problemele cand a luat-o prin rapi si nu datorita suspensiilor ci mai degraba fricii si a faptului ca parea ca este pt prima data pe acel traseu. La filmele facute pt demo se fac sute de repetitii cateva zile la rand pana invata pilotul toate capcanele, se trag zeci de duble si apoi se face montaj. Asa se induce imaginea ADV pt motoare mari si noi cuminti, o inghitim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Asa se induce imaginea ADV pt motoare mari si noi cuminti, o inghitim.

 

Pai așa si sunt 'namilele' astea mari de 1200 doar Adv. Adventure înseamnă sa pleci oriunde in lume dar nu neaparat pe de-a dreptul ca mai ai si munți sau mari de trecut, si atunci?

Vine un 'berbec' si vrea sa treacă Dunarea cu motocicleta, pffff e praf mobra ca nu pot trece Dunarea cu ea zice 'berbecul', pardon motociclistul... bai dar ca sa treci Dunarea îți trebuie o barca si poate ai sa reusesti. Asa si cu clasa Adv, nu este clasa si nici mobrele nu sunt gresite, TU ai greșit clasa. Vrei râpe si noroi ia un cross, vrei circuit viteza iei supersport, vrei Adv iei namilede 1200,vrei bling-bling iei Ducati :)), si dacă vrei sa treci Dunarea iei barca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vorba de adv ar trebui luat in calcul si abilitatea motocicletei de a face enduro incarcata si care kilograme accepta ..si solutiile date de producatori pt enduro turring ..

Sunt curios tenerele nou cum se descurca..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai așa si sunt 'namilele' astea mari de 1200 doar Adv. Adventure înseamnă sa pleci oriunde in lume dar nu neaparat pe de-a dreptul ca mai ai si munți sau mari de trecut, si atunci?

Vine un 'berbec' si vrea sa treacă Dunarea cu motocicleta, pffff e praf mobra ca nu pot trece Dunarea cu ea zice 'berbecul', pardon motociclistul... bai dar ca sa treci Dunarea îți trebuie o barca si poate ai sa reusesti. Asa si cu clasa Adv, nu este clasa si nici mobrele nu sunt gresite, TU ai greșit clasa. Vrei râpe si noroi ia un cross, vrei circuit viteza iei supersport, vrei Adv iei namilede 1200,vrei bling-bling iei Ducati :)), si dacă vrei sa treci Dunarea iei barca...

 

A-si dori sa precizez la inceput ca nu fac referire la nici un coleg motociclist...

 

Da, si ce faci daca vrei sa faci doua sau mai multe chestii enumerate de tine, cum traim in Romania, noi oamenii de rand nu prea ne permitem, sa luam mai multe jucarii asa ca fiecare om din sectiunea asta a forumului, vrea sa-si ia motorul care face cat mai multe si cat mai bine.

 

La cumpararea mobrei fiecare ar trebui sa stie cam cat si unde o sa foloseasca mobra, asta ramane la atitudinea fiecaruia sa decida pt el ce s-ar potrivi.( cat si de unde s-a documentat)

 

Daca ai luat o decizie buna, tu stii numai cum te doare fata dupa o tura, pt ca ai zambit,ras si urlat ca un bou, singur sub casca. Daca nu prea simti asa ceva si turele devin plictisitoare si astepti sa ajung deja la destinatie, inseamna te-ai f..tut singur la alegerea mobrei.

 

Putem sa ne laudam si sa aparam "sigla" motorului aici pe forum in doua feluri:

 

- aperi sigla pt te incadrezi in cazul 1 (ai luat o decizie buna pt tine)

 

- aperi sigla pt ca nu vrei sa recunosti ca nu esti fericit cu alegerea facuta si incerci sa te minti singur.

 

In care categorie te incadrezi, oricum nu o sa stie nimeni mai bine decat tine, asa ca .....

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1336897204[/url]' post='3126051']

Daca e vorba de adv ar trebui luat in calcul si abilitatea motocicletei de a face enduro incarcata si care kilograme accepta ..si solutiile date de producatori pt enduro turring ..

Sunt curios tenerele nou cum se descurca..

 

Un alt film de promovare. Problema nu este motorul pt ca poate, ci calaretul pt ca este si el om.rolleyes.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-ma breh cu filme facute de Yamaha sau BMW ca sa fie puse in pliante. Baga una d-aia cu tine pe mobra, sa vad daca mi-as lua un ST (desi jur ca in viata mea nu ma mai ating de GS sau ST,daramite CT). Habar n-am cat o sa mai tina faza cu clasa asta de vaci, io sper ca lumea sa-si dea seama ca daca vrei adventure iei ceva facut pentru asta. Ati vazut filmul ala cu fi-su lui Bob Marley? Ati vazut cu ce au facut Africa? Pe Ducati nene. Si alea sunt date la o parte ca fiind nefiabile & shit. Parerea mea este ca la pure adventure intra putine mobre si singura care-si merita numele acolo e 990 (nu mai vb de 640 ca aia deja merge chiar oriunde). Orice geseu sau seteu supus acelorasi chinuri ca un KTM ar crapa dupa cateva sute de km. Nu-s facute pentru asta. Eu, bazandu-ma doar pe statistica personala am ajuns la concluzia ca ma dau doar pe sosea. Atunci de ce sa nu iau ceva exclusiv sosea?
Si ca sa revin la topic, pe mine nu ma coafeaza deloc un 800, prefer 990-ul pentru putere si tinuta. Sunt destul de inalt incat sa stau pe ea lejer pe loc deci studiez intens posibilitatea de a avea una in RO.

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate face ADV practic cu orice motor...uite aici eu sunt cu un Dragstar de 650:

 

Picture+535.jpg

 

iar aici cu LC8:

 

Rally+Raid.jpg

 

Am mers pe off cu ambele, dar intreb eu, oare am simtit acelasi lucru cu ambele?

 

Astai poza cu Dragstaru ca vad ca cealalta nu se deschide:

post-26723-0-91677900-1336905346_thumb.jpg

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice geseu sau seteu supus acelorasi chinuri ca un KTM ar crapa dupa cateva sute de km.

 

Spre deosebire de ktm care luat de nou din magazin crapa si pe sosea dupa cateva sute de km. Respectiv pompa de apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce bine ar fi daca toti si-ar lua motocicleta conform scopului propus, dupa cum bine ziceau niste ante-vorbitori. pana una-alta io trag concluzia ca toti astia care isi iau bmw si critica honda, sau isi iau suzuki si tipa ca kawasaki sunt de rahat au facut alegeri proaste. altfel si-ar justifica alegerile altfel.

 

mi-ar placea sa se despice firu in patru dar la modul ingineresc, nu inteleg - sa dea dracu - de unde atatea ambitii, de unde atatea orgolii si nevoia acuta a multora de a-si justifica alegerile. SUNT BUNE TOATE bah oameni buni, atata vreme cat sunt folosite asa cum au fost gandite. am vazut oameni cu transalp cu furca de cr-f, spate de ktm etc. pus la treaba in adevaratul sens al cuvantului. uitati-va la aia pe advrider cum se dau cu mobrele, cand au vazut un cadru fain nici nu mai pun cricu, o lasa cum pica. pentru ca e doar un amarat de fier.

 

dar nu...la noi se vorbeste la greu despre orice cacatel si-n realitate se fac pregatiri de zile intregi pentru un drum pan la ploiesti :crack: . iar in restul timpului se desfiinteaza mobra vecinului, ca nu are suficienta cursa la suspensii, ii consuma cu juma de kil mai mult sau e nasol desenu pe carene.

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1336904274[/url]' post='3126120']

Lasa-ma breh cu filme facute de Yamaha sau BMW ca sa fie puse in pliante. Baga una d-aia cu tine pe mobra, sa vad daca mi-as lua un ST (desi jur ca in viata mea nu ma mai ating de GS sau ST,daramite CT). Habar n-am cat o sa mai tina faza cu clasa asta de vaci, io sper ca lumea sa-si dea seama ca daca vrei adventure iei ceva facut pentru asta. Ati vazut filmul ala cu fi-su lui Bob Marley? Ati vazut cu ce au facut Africa? Pe Ducati nene. Si alea sunt date la o parte ca fiind nefiabile & shit. Parerea mea este ca la pure adventure intra putine mobre si singura care-si merita numele acolo e 990 (nu mai vb de 640 ca aia deja merge chiar oriunde). Orice geseu sau seteu supus acelorasi chinuri ca un KTM ar crapa dupa cateva sute de km. Nu-s facute pentru asta. Eu, bazandu-ma doar pe statistica personala am ajuns la concluzia ca ma dau doar pe sosea. Atunci de ce sa nu iau ceva exclusiv sosea?

Si ca sa revin la topic, pe mine nu ma coafeaza deloc un 800, prefer 990-ul pentru putere si tinuta (aici o ard oleaca in basini pentru ca nu stiu cum va arata un 800 de la KTM). Sunt destul de inalt incat sa stau pe ea lejer pe loc deci studiez intens posibilitatea de a avea una in RO.

 

Nu prea ai fost atent la fisu lu Bob. Nu a facut Africa, ci doar s-a fatait in jurul marilor orase din RSA cu masinile de asistenta dupa el, iar la primul damb de nisip traversat s-a infipt rotita fata in el si a facut buba. Pe mine ma poti vedea zilnic cu ST-ul pe drum, oricat de prost, dar drum. Pe aratura sau coclau mai deloc. Daca sunt intradevar fan enduroturing mare este pt ca nu-mi place sa fac cale intoarsa sau ocolisuri cand dau de portiune mai proasta a traseului si nu intreb niciodata cum e drumul, imi ajunge sa stiu ca el exista. Asta cred ca este si motivul pt care segmentul a devenit foarte popular in ultimii zece ani si ca raspuns la popularitatea crescuta vine raspunsul producatorilor cu noi si noi modele. Cum nu pot fi toate la fel fiecare incearca s-o particularizeze in incercarea de a prinde nisa si de a mari vanzarile.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand spui supensie de strada eu ma gandesc la vitezana. 190 mm cursa si trei suruburi de reglaj si pe fata si pe spate e destul. Suspensia lucreaza foarte bine in orice conditii inclusiv pe off decent. In film au inceput problemele cand a luat-o prin rapi si nu datorita suspensiilor ci mai degraba fricii si a faptului ca parea ca este pt prima data pe acel traseu. La filmele facute pt demo se fac sute de repetitii cateva zile la rand pana invata pilotul toate capcanele, se trag zeci de duble si apoi se face montaj. Asa se induce imaginea ADV pt motoare mari si noi cuminti, o inghitim.

 

Ce naiba vrei sa zici acolo ca nu am inteles nimic.

 

Pai filmul ala crezi ca a fost facut cu duble? Sau crezi ca in afara de ala cu ST-ul toti s-au dat o sapt pe traseul ala si de fapt filmul e o conspiratie impotriva ST-ului ?

 

Si pt ca tu nu iesi cu mobra de pe drum iti pot spune eu [sau oricine care se da in afara drumului] ca cel mai important aspect e suspensia. A si sa nu uit nu ai 21 pe fata nu ai ce cauta esti clar din alt film.

 

Revenind la filmul ala toti supt pe traseu la prima vedere poate ala cu SE sa mai fi fost pe acolo insa ala se da foarte bine oricum.

 

Pai așa si sunt 'namilele' astea mari de 1200 doar Adv. Adventure înseamnă sa pleci oriunde in lume dar nu neaparat pe de-a dreptul ca mai ai si munți sau mari de trecut, si atunci?

Vine un 'berbec' si vrea sa treacă Dunarea cu motocicleta, pffff e praf mobra ca nu pot trece Dunarea cu ea zice 'berbecul', pardon motociclistul... bai dar ca sa treci Dunarea îți trebuie o barca si poate ai sa reusesti. Asa si cu clasa Adv, nu este clasa si nici mobrele nu sunt gresite, TU ai greșit clasa. Vrei râpe si noroi ia un cross, vrei circuit viteza iei supersport, vrei Adv iei namilede 1200,vrei bling-bling iei Ducati :)), si dacă vrei sa treci Dunarea iei barca...

 

Uite ca sa nu mai aberezi azi m-am dat cu mobra proprie impreuna cu un prieten cu un 990 si inca cineva care avea un enduro de 450 daca nu ma insel yamaha wr ....si am putut sa fac aprope tot ce a facut si ala cu yamaha . Nu am putut sa ma tin dupa cei doi la vieze mari in part din cauza mea in parte din cauza cauciucurilor [eu am 50/50 iar ceilalti 2 aveau cramponate] dar cred ca cel mai mare atu al lor a fost suspensia. Tipul cu 990 o avea setata naspa la inceputul turei ca m-am dat un pic cu ea si chiar ma gandeam ca e naspa [ma bate gandul sa schimb furca cu una de KTM] si pe parcurs a umblat la setari de il fugarea pe ala cu enduro cross cu 120 pe aratura iar eu nu reuseam sa merg la mai mult de 80.

 

Daca e vorba de adv ar trebui luat in calcul si abilitatea motocicletei de a face enduro incarcata si care kilograme accepta ..si solutiile date de producatori pt enduro turring ..

Sunt curios tenerele nou cum se descurca..

 

Tenere-ul nou se descurca cel putin decent iti da mai multe detalii b374 sau poti sa citesti si pe topicul lor. Sa nu-l confunzi cum a mai facut cineva cu Super Tenere. Tenere-ul nou e genul de mobra cu care poti sa pleci in RTW direct de pe podeaua showroom-ului .. adica nu sunt foarte multe de adaugat modificat la ea pt RTW..bineinteles se pot face multe modificari ..dar in mare e cam gata de cand o cumperi.

 

Un alt film de promovare. Problema nu este motorul pt ca poate, ci calaretul pt ca este si el om.rolleyes.gif

 

Bogdane lasa filmele facute de producator fa-ne tu unele cu tine sau cu oameni ca alea sunt cu cyborgi in realitate nu se merge asa cu vacile alea . Sau in fine dintre toti cei pe care ii cunosc eu un singur om am vazut care merge asa dar oricum il si ajuta mobra [KTM] in rest e cum ai zis si tu 50 de duble pt fiecare 10 sec de filmare si 50 de carene sparte .

Deci as trage concluzia nu ca poate motorul ci ca fabrica isi permite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai fost atent la fisu lu Bob. Nu a facut Africa, ci doar s-a fatait in jurul marilor orase din RSA

 

Asa,si? N a fost off sau cum?

 

Tenere-ul nou e genul de mobra cu care poti sa pleci in RTW direct de pe podeaua showroom-ului ..

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1336918521[/url]' post='3126263']

Asa,si? N a fost off sau cum?

 

Ba da, dar motorul nu l-a ajuta intr-o situatie banala, s-a dat peste cap si a stat cateva saptamani pe bara. Cu un Harley patea la fel. Ducati la care faceai referire este excelent pe virajele din Alpi, in rest mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre deosebire de ktm care luat de nou din magazin crapa si pe sosea dupa cateva sute de km. Respectiv pompa de apa.

 

tu vb de cazuri particulare. de genu asta gasesti si la GS si la ST si la alte motociclete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Uite ca sa nu mai aberezi azi m-am dat cu mobra proprie impreuna cu un prieten cu un 990 si inca cineva care avea un enduro de 450 daca nu ma insel yamaha wr ....si am putut sa fac aprope tot ce a facut si ala cu yamaha . Nu am putut sa ma tin dupa cei doi la vieze mari in part din cauza mea in parte din cauza cauciucurilor [eu am 50/50 iar ceilalti 2 aveau cramponate] dar cred ca cel mai mare atu al lor a fost suspensia. Tipul cu 990 o avea setata naspa la inceputul turei ca m-am dat un pic cu ea si chiar ma gandeam ca e naspa [ma bate gandul sa schimb furca cu una de KTM] si pe parcurs a umblat la setari de il fugarea pe ala cu enduro cross cu 120 pe aratura iar eu nu reuseam sa merg la mai mult de 80.

 

 

Cu povestea asta n-ai demonstrat deloc ca eu aberez. Ba mai mult compari mere cu pere si la fiecare post ești Gică contra... F800-le tau este o mobra buna la toate si nu-i buna la nimic special. Poți face din toate câte putin dar dacă vrei distracție in noroi trebuia sa pui mana pe cross-ul amicului cu care ai ieșit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu vb de cazuri particulare. de genu asta gasesti si la GS si la ST si la alte motociclete

pai si ce concluzie sa trag daca stiu de doi care si-au luat motorete de astea adv 990 si unuia ia crapat pompa de apa dupa 64 km iar altuia dupa cateva sute? ! Motor nou de 14000 euro.

 

O fi ktm motoreta de competitie dar la capitolul fiabilitate e fix poola. S-or fi schimbat lucrurile din 2008 dar pe mine m-au pierdut definitiv de client.

 

Stiau astia de la uzina ceva de i-au refuzat pe baietii de la longwayround...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...