Sari la conținut

Dinamita Custom Service - Probleme Honda Shadow 600 inainte/dupa serv


Postări Recomandate

Ia stati asa, putina frana :D

Ce voiam eu sa zic dar probabil sigur s-a inteles pe dos: referitor la scartait deranjant - motocicleta n-are 100% nimic iar roata fata n-are 99,99% nimic. Adica e un lucru minor, neimportant pentru ciclistica si siguranta motociclistului. E drept ca un incepator este mai atent la zgomote si se poate speria de lucruri pe care nu le cunoaste.

Atata tot voiam sa subliniez, cer scuze daca s-a inteles altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez aici, nu sunt foarte sigur ca este locul corect dar altul mai potrivit nu am gasit.

 

Incep povestea prin a spune ca am mers la Dinamita Custom cu toata increderea si am plecat de acolo la fel, le-am dat mana libera la reparatii si orice fel de corectii considera imperative. Concluzionez ca am facut o mare prostie.

 

Dupa iarna, totul ok la motocicleta. Totul pana intr-o dimineata cand a refuzat dupa 2-3 incercari sa mai invarta macar electromotorul(baterie moarta). Am pornit-o cu drag de la o alta baterie, a plecat, apoi la vreo doua saptamani iar. Intr-un final am zis ca cel mai bine o aterizez intr-un service, le-am explicat problema, le-am lasat-o la poarta cu cerinta de revizie "din roata in roata".

 

Cauciucuri noi, filtre noi, bujii noi, totul la zi, bun si frumos. Le-am mai cedat si un rand de proiectoare, le-au montat, nu am ce zice. Problema electrica au pus-o pe seama unui releu de pornire, am comandat altul, l-au pus, pornea proaspat scoasa de pe redresor. La o saptamana iar nu pornea. Am impins-o, a plecat, a mers o zi doua, apoi iar si tot asa de vreo 2-3 ori pana astazi cand m-a lasat in plina intersectie la Dorobanti din senin, in calea unui taxi :). Am decis sa o parchez intr-un alt service.

 

Deci dupa o investitie sanatoasa(parte considerabila consumabile ce-i drept) motorul are urmatoarele probleme:

- nu porneste decat impinsa,acum foarte greu, nu incarca bateria din cate am vazut. Singura chestie modificata pentru adaugarea proiectoarelor a fost marirea unei sigurante de la 10A la 15A si asta doar atunci cand la prima pornire de fata cu mine cea de 10 s-a ars;

- dupa schimbarea cauciucurilor, roata pe fata scartaie, asa face de cand am luat-o din service;

- relantiul motocicletei era foarte inalt, turuia ca o viteazana,se incingea de ma frigea la picioare, l-am coborat de la surubul de langa soc, ei spuneau ca este normal asa ceva.

- nu au facut tot ce ne-am inteles(polishat tevi nema)

- ca fapt divers, furtunasele de la frana fata au fost lasate in aer, cu doua coliere pe ele, cred ca au uitat sa le mai puna

- si ca ultim punct, tin sa precizez ca am avut motocicleta la ei trei saptamani, cat au venit cele necesare comandate. In tot acest timp, motocicleta a stat in ploaie si a prins puncte de rugina. Eu o tin doar sub husa, a facut iarna intr-o casa incalzita. Baietii astia au atelier sanatos pe parte mecanica din ce vad pe pagina lor de facebook, puteau macar sa se chinuie sa acopere treaba asta.

 

Inadmisibil cu adevarat, din punctul meu de vedere, nu este suma problemelor DUPA ce am luat-o din service, cat raspunsul primit de la cei care au avut-o in custodie "Pai noi nu stim de asa ceva, tu ne-ai spus ca nu porneste".

 

Concluzia mea este ca fie platesti sa iti faca cineva treaba ca lumea, responsabil si care sa poata fi tras la raspundere legal, fie faci cu mana ta si macar ai pe cine sa dai vina.

 

Nu incerc sa le fac reclama proasta, dar stiu cat tine fiecare la motocicleta lui si nu vreau sa faca si altii spume la gure in intersectie in soare claxonati de prietenii nostri soferi.

 

In conditiile in care iti murea bateria tu ai decis sa adaugi motocicletei 2 proiectoare care sa stea aprinse tot timpul ? Proiectoarele alea ti-ar ucide in 2-3 saptamani o baterie proaspat scoasa din cutie. Baterie la care ai pierde si garantia pentru ca "ai efectuat modificari la instalatia electrica a vehiculului". Mai e si motor V2, cum ai vrea sa il dea peste cap din 8 Ah cu 3 becuri aprinse ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In conditiile in care iti murea bateria tu ai decis sa adaugi motocicletei 2 proiectoare care sa stea aprinse tot timpul ? Proiectoarele alea ti-ar ucide in 2-3 saptamani o baterie proaspat scoasa din cutie. Baterie la care ai pierde si garantia pentru ca "ai efectuat modificari la instalatia electrica a vehiculului". Mai e si motor V2, cum ai vrea sa il dea peste cap din 8 Ah cu 3 becuri aprinse ?

 

 

 

iar "tu" ca mecanic"profesionist" instalezi o astfel de matzocherie pe o motocicleta care ti-a venit cu probleme de pornire?

 

pretul mic nu scuza neprofesionalismul.

 

pt op, un fier indoit si cromat prin china o sa-ti rugineasca repejor.. si este dreptul lor sa ceara cat cred de cuvinta pe munca lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar "tu" ca mecanic"profesionist" instalezi o astfel de matzocherie pe o motocicleta care ti-a venit cu probleme de pornire?

 

pretul mic nu scuza neprofesionalismul.

 

pt op, un fier indoit si cromat prin china o sa-ti rugineasca repejor.. si este dreptul lor sa ceara cat cred de cuvinta pe munca lor

 

Nu constituie contraventie montarea de proiectoare, ci folosirea lor in conditii neadecvate, sau folosirea unor proiectoare neomologate.

Modificarea instalatiei electrice nu constituie contraventie daca nu perecliteaza siguranta circulatiei, pierderea garantiei este la latitudinea clientului.

 

Este legala montarea lor, folosirea este la latitudinea clientului, dpdv moral clientul trebuia instiintat de consecintele folosirii acelor proiectoare, pretentia de a fi ridicat din trafic pentru ca proiectoarele au halit bateria, sau pentru ca bateria si-a pierdut capacitatea si trebuie inlocuita este nerealista.

 

E la fel ca la tobele sport: detinere: permisa, montare: permisa, folosire: permisa, dar nu pe drumurile publice. Daca vii in service sa iti montez toba sport si pe urma te opreste politia si iti da amenda o sa ai pretentia sa o platesc eu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, si toate stau afara in ploaie. Costa 50-60ron o prelata de 5x8m, zic eu, arhisuficenta pentru acoperit cateva motoare, sa nu stea chiar in ploaie.

Nu ai dreptate, dar este scuzabil atata timp cit nu esti umblat prin service-uri.

Cred ca esti incepator si de aici unele nelamuriri ale tale..

Niciun service nu are prelate pt.motoare, toate stau aliniate in curte, indiferent ca este vara/iarna.

In orice service moto DE FIRMA te-ai duce ai sa vezi mobre in curte, la United Motors sunt cel putin 20, la fel si la Honda, repet, oriunde.

La Bavaria stau in curte, sub cerul liber ACUM 7/8 bucati BMW diverse, mobre noi, de teste, incepind de la 1200 GS si terminand cu GTL 1600..si discutam de mobre de 15-27.000 euro!

Ei de ce nu pun prelatele pe ele?

Oricum, asta cu "afara in ploaie" este de tot rasul, doar ti-ai luat motocicleta, daca te prinde ploaia la drum ce faci, opresti, pui prelata pe ea si astept sa treaca ploaia, gandindu-te ca apa face rau la tobele tale cromate?

Prima mea mobra a fost un chopper si am facut cu ea destui kilometri incit sa stiu ca o mobra de genul asta, veche, este expusa ruginii.

Tot timpul imi apareau puncte de rugina ici si colo, vorbim totusi de mobre care depasesc lejer 15/16 ani vechime!

Referitor la depanare, nu are nimeni nicio obligatie sa-ti aduca mobra de unde ai ramas cu ea in pana.

Este strict treaba ta, problema ta.

Cind ti se strica televizorul care este in garantie nu vine nimeni sa ti-l ia, il sui frumusel intr-o masina si te duci la ei, unde beneficiezi de garantia aferenta!

Baietii au spus ca nu au avut posibilitatea sa vina dupa tine, fii sigur ca daca puteau ti-o aduceau, doar plateai pt.serviciul asta, nu?

Nu prea se intelege o idee, un service si un lucru bine facut genereaza profit, nu vad logica faptului ca cineva ar lucra prost!

De ce ar face-o?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai dreptate, dar este scuzabil atata timp cit nu esti umblat prin service-uri.

Cred ca esti incepator si de aici unele nelamuriri ale tale..

Niciun service nu are prelate pt.motoare, toate stau aliniate in curte, indiferent ca este vara/iarna.

In orice service moto DE FIRMA te-ai duce ai sa vezi mobre in curte, la United Motors sunt cel putin 20, la fel si la Honda, repet, oriunde.

La Bavaria stau in curte, sub cerul liber ACUM 7/8 bucati BMW diverse, mobre noi, de teste, incepind de la 1200 GS si terminand cu GTL 1600..si discutam de mobre de 15-27.000 euro!

Ei de ce nu pun prelatele pe ele?

Oricum, asta cu "afara in ploaie" este de tot rasul, doar ti-ai luat motocicleta, daca te prinde ploaia la drum ce faci, opresti, pui prelata pe ea si astept sa treaca ploaia, gandindu-te ca apa face rau la tobele tale cromate?

Prima mea mobra a fost un chopper si am facut cu ea destui kilometri incit sa stiu ca o mobra de genul asta, veche, este expusa ruginii.

Tot timpul imi apareau puncte de rugina ici si colo, vorbim totusi de mobre care depasesc lejer 15/16 ani vechime!

Referitor la depanare, nu are nimeni nicio obligatie sa-ti aduca mobra de unde ai ramas cu ea in pana.

Este strict treaba ta, problema ta.

Cind ti se strica televizorul care este in garantie nu vine nimeni sa ti-l ia, il sui frumusel intr-o masina si te duci la ei, unde beneficiezi de garantia aferenta!

Baietii au spus ca nu au avut posibilitatea sa vina dupa tine, fii sigur ca daca puteau ti-o aduceau, doar plateai pt.serviciul asta, nu?

Nu prea se intelege o idee, un service si un lucru bine facut genereaza profit, nu vad logica faptului ca cineva ar lucra prost!

De ce ar face-o?

 

Este dreptul fiecaruia la o parere pana la urma. O am din iunie anul trecut, din 2004 de cand a fost produsa nu au trecut 15, daramite 16 ani, pe mana mea nu a prins vizibil rugina si da,daca nu este incinsa si e acasa sta sub husa, da:) . Dupa trei saptamani in curtea lor a prins rugina,asta e, teapa mea. Nu sunt absurd, eu personal merg pe ploaie

 

Cred ca s-au spus totusi destule si raman surprins de cat de multi oameni le iau apararea. Sunt destul de convins ca au facut o lucrare de tot ..... doar asa, special pentru mine. Asta e, lectie.

Editat de noobzor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu le iau apararea, nici nu-i cunosc, eu ti-am spus unde gresesti.

Daca tu crezi ca te-au tratat special asa, pe tine, nu-ti ramane decit sa iei manualul si sa inveti sa-ti faci mentenanta acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciun service nu are prelate pt.motoare, toate stau aliniate in curte, indiferent ca este vara/iarna. Oricum, asta cu "afara in ploaie" este de tot rasul, doar ti-ai luat motocicleta, daca te prinde ploaia la drum ce faci, opresti, pui prelata pe ea si astept sa treaca ploaia, gandindu-te ca apa face rau la tobele tale cromate?

 

Nu neaparat. Sau poate prin Bucuresti, ca in Brasov -prin service-urile prin care am fost eu, motoarelele se tineau inauntru. Nu mi se pare deloc un moft, si nu se pune problema de a fi o regula, dar daca clientul are pretentia asta(indiferent daca are sau nu crom pe tobe), eu cred ca trebuie sa fie luata in calcul.

 

Nu prea se intelege o idee, un service si un lucru bine facut genereaza profit, nu vad logica faptului ca cineva ar lucra prost!De ce ar face-o?

 

Din lipsa de chef, lene, prea multe comenzi, lipsa de echipament adecvat, l-a lasat nevasta, l-a lasat scula, salariul i se pare de ra*at, e meci diseara, abia s-a intors din concediu, copilu e in spital, soacra a iesit din spital, e racit si-i curg mucii si-l doare capul, e vineri dupa-amiaza.

Oamenii gresesc. Mecanicii de ce n-ar face-o?

 

 

In cazul asta, adevarul e intotdeauna la mijloc. In general - asteptarie clientilor sunt prea mari, mecanicii se intampla sa dea dovada si de neglijenta.

 

Am patit-o odata sa plec dintr-un pseudo-service, improvizat intr-o curte din Codlea, cu suruburile de la furca slabite. Pun pariu ca daca crapam mecanicul nu venea sa-mi aduca nici macar o floare la groapa. La altul, cand m-am dus sa-mi repare instalatia electrica, mi-a indreptat ghidonul...ca i se parea lui ca-i incomod. Am adus-o de la mecanic impinsa.

De atunci, mi-am dat banii pe scule si am reparat-o in fata blocului, uneori si la 12-1 noaptea.

Poate parea ciudat, da' cu mecanicul eu unu tre' sa am o relatie mai personala. E ca si cu medicul de familie, sau cu postasul, vanazatorul de la magazinul de la colt(cu astia n-am nicio treaba, da' se practica)... Cum poti sa-ti lasi viata in mainile unui om in care n-ai incredere? Eu unu nu pot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de parere ca mecanicul s-a compromis la faza cu proiectoarele, ar fi trebuit sa-i spuna posesorului ca ii seaca bateria, prajeste releul/alternatorul si ca el nu se expune acestui risc, sa se duca la altcineva daca le doreste neaparat. Sigurantele nu se majoreaza in nicio situatie altfel risti belele mari.

Doctorul nu-ti da ce crezi tu ca-ti face bine, iti da ce crede el, ca un profesionist in diagnostic si tratament.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de parere ca mecanicul s-a compromis la faza cu proiectoarele, ar fi trebuit sa-i spuna posesorului ca ii seaca bateria, prajeste releul/alternatorul si ca el nu se expune acestui risc, sa se duca la altcineva daca le doreste neaparat. Sigurantele nu se majoreaza in nicio situatie altfel risti belele mari.

Doctorul nu-ti da ce crezi tu ca-ti face bine, iti da ce crede el, ca un profesionist in diagnostic si tratament.

 

total de acord.

lipsa de profesionalism sa schimbi siguranta pur si simplu doar ca sa poti pune proiectoarele.

eu am vrut sa-mi pun proiectoare pe V-strom care are totusi capabilitate de curent destul de mare comparativ cu shadow , dar m-am lasat pagubas tocmai pentru ca nu-mi bat singur cuie in talpa. iti ia cateva minute sa compari si sa iei o decizie daca poti pune sau nu anumite proiectoare.

schimbare sigurantei denota o mare durere in cuc si lipsa de profesionalism ...si stiu cateva exemple de relee/alternatoare arse din cauza montarii de xenonane/proiectoare proaste :)

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntem romani cu totii pana la urma, nu-i asa? Daca patesti ceva, taci, sa fii baiat de comitet.

Nope n-ai inteles. E bine sa critici, dar nu-mi place modul in care o faci(adica 20% par probleme adevarate si 80% frustrari).

Cred ca daca discutai frumos cu ei ajungeati la un consens. Eu de la un service mi-am luat 100 de ron inapoi pentru ca le-am demonstrat ca nu bagasera antigel corespunzator in masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca orice poveste are si un final: Am dus motorul la un alt service foarte "central", cel putin lucrau cu manusi si la plecare au spalat motocicleta. Mi-au cerut foarte putin, roata din fata nu mai scartie, era ceva de la montaj se pare.

 

Legat de electrica, dupa ce am luat-o de la ei la vreo doua zile a inceput iar sa faca la fel. 12.1V in mers, relati, 11.8V oprita cu contactul pus.

 

M-am enervat, mi-am tras un scaun in fata scarii langa motor si am luat-o la pigulit. Am gasit carbonizata o parte a unei mufe 3P care iese din regulator, un fir ars complet. Mufa nu se mai desface pentru ca banuiesc este topita inauntru. Mi-am amintit ca mi-au pus siguranta de 15A pe lumini, am pus de 10A, am inlocuit firele si ghici ce. 14V la relanti :). Deci incarca la relati, domnilor. Am aflat si eu din cautari si pe viu treaba asta. VLX-ul este singura varianta de Shadow care incarca la relanti.

 

Dupa aproximativ 6 saptamani motocicleta porneste si incarca fara probleme.

 

 

 

 

 

 

Nope n-ai inteles. E bine sa critici, dar nu-mi place modul in care o faci(adica 20% par probleme adevarate si 80% frustrari).

Cred ca daca discutai frumos cu ei ajungeati la un consens. Eu de la un service mi-am luat 100 de ron inapoi pentru ca le-am demonstrat ca nu bagasera antigel corespunzator in masina.

 

Nu cred ca se poate spune ca un ceva care nu funtioneaza este 20% din problema :unsure:

Editat de noobzor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ai rugat pe Dinamiti sa verifice incarcarea?

 

Eu ii cred pe baietii de la Dinamita. Nu stiu de ce.

 

Si ma intreb cat de greu este ca faci un formular in care sa treci toate operatiunile pe care le faci in service si cand vine clientul il intrebi ce vrea sa-i faca la motoreta. In scris, cu bifat fiecare operatiune. Si s-a terminat balciul.

 

PS Mie sincer mi se ridica parul ca la lupi daca se apropie cineva de "my precious" cu vreo cheie in mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...