Sari la conținut

Am cazut si eu o data


kristy
 Share

Postări Recomandate

Totul a inceput in 26 octombrie 2011 calare pe un Honda Hornet 2003.

Eram in impas cu echipamentu nestiind ce sa fac...sa il iau...sa nu il iau....Afara era cald si ma cam incomoda dar totusi am zis hai sa imi iau macar geaca si manusile (casca o aveam ca e obligatorie...sa nu aud discutii). Pe la amiaza am plecat cu motocicleta pana la un prieten in oras ca sa imi pun grip-urile albe in loc de cele originale. De abea asteptam sa-i mai fac cate un upgrade si sa vad cum ii sta. Cum era de asteptat totul a decurs foarte repede si usor iar rezultatul pe masura. Cu ocazi asta am si vopsit capetele de ghidon.

In drum spre acasa, la 100m de bloc, un conservar venea din directia opusa si a tras stanga de volan sa intre in parcare taindu-mi calea. Aveam 20 la ora...maxim, caci numai ce pelcasem de la un stop. Din instinct am apasat brusc si frana fata si ambreiajul (cred ca si din cauza ca ma dau mult cu bicicleta - le-am apasat pe ambele in acelasi timp) si normal ca am scapat-o dintre picioare...motocicleta. Prin alunecare a lovit cu roata din fata masina si i-am spart ceva pe la motor pe acolo ca i-a curs niste lichide. In momentul respectiv nu stiu cum am ajuns jos si nu imi amintesc nimic decat ca m-am trezit in fata masinii. M-am ridicat dintr-o data de parca nu m-o durut nimic si m-am duc direct la motocicleta sa vad ce are. La prima vedere am zis ca nu mi e buna decat de dus la fier vechi. Am ridicat-o de jos si am impins-o pe trotuar.

Au urmat povestile „pescaresti” ca nu te-am vazut, ca mi-a intrat soarele in ochi, ca m-o orbit, ca tra la al si d’astea. A venit politia, s-a facut constatarea si s-a vazut ca soferul a fost de vina. Am fost la politie, am dat declaratii, am cazut de acord ca ma ajuta si el cum poate sa o rezolv cat mai repede numa sa nu merg la spital-intelegere amiabila. Daca mergeam la spital ii facea dosar penal direct si ii lua carnetu pe 3 luni....asa i l-a luat pe o luna. Am fost credul si nu m-am dus. Normal ca dupa 3 saptamani o zis ca mi-o dat asigurarea si sa ma descurc ca si el are bani de bagat in masina si ca nu o mai fost intelegere amiabila ca a venit politia si i-o luat carnetu si de astea. Nu i-am mai facut nimic ca imi era scarba de situatie.

Intre timp l-am dus in fata blocului cu ajutorul prietenilor mei motociclisti care au sarit si le multumesc pe aceasta cale (cipi_sb_honda-Honda Hornet 2003, maiermarius85-Yamaha R6 2004, Alex „al mare”-CBR600rr2003, Rares-Simson restaurat).

A venit un nene de la asigurari, a facut constatarea si mi-a dat dauna totala, 1500 euro despagubire. Normal ca nu mi-a convenit. Le-am zis ca si echipamentul a fost afectat si trebuie despagubit. A zis sa-i fac o lista cu un echipament sa se intereseze ca ei nu au o baza de date cu echipament. I-am bagat un echipament de 800 euro din care, spre surprinderea mea mi-o aprobat 700 euro.

In prima zi dupa ce mi-au dat banii am vrut sa il dau la dezmembrari ca mi se parea distrus. Am avut oferte de 1000 de euro pe el si mi s-a parut foarte putin tinand cont ca era impecabil inainte de accident si motorul mergea brici. A doua seara m-am gandit sa-i desfac toate piesele stricate si sa fac un calcul. A doua zi am coborat cu bateria, pe care am dat-o jos dupa accident, si i-am dat cheie. Nu a pornit din prima, nici din a doua dar din a 3-a a luat-o de numa. Eram asa de incantat de ziceai ca am castigat la loto. Atunci am hotarat ca trebuie sa-i mai dau o sansa. Am desfacut piesele si spre mitrarea mea nu a fost lovita asa tare precum imi imaginam. Am avut mare noroc cu crash-pad-urile extra long de 10 cm care mi-a aparat motorul. Am constatat urmatoarele: jambe strambe, aripa fata distrusa, carcasa far crapata, carcasa bord crapata, maneta soc rupta, prindere maneta ambreiaj distrusa de unde a sarit si oglinda cu tot cu filetul unde se infileta, pedala frana indoita, scarita „calaret” dreapta rupta, surub crashpad dreapta stramb (bine ca nu s-a rupt de la soc), crashpad dreapta raschetat, protectie toba zgariata, codita crapata, semnalizari rupte, roata fara cu totul distrusa. Cu banii de la asigurari m-am gandit eu ca sigur o rezolv.

Am inceput sa dau telefoane si sa caut piesele originale de hornet din dezmembrari dar in perioada aceea nu am gasit aproape nimic. Si ce am gasit erau niste preturi de ma facea sa ma gandesc ca totusi sa o dau la dezmembrari ca sa nu imi mai bat capu. Dar NU (cred ca am tinut prea mult la ea). Am luat legatura cu George din Satu Mare pentru ca stiam ca si el si-a modificat Hornetul, sa-mi explice la ce sa ma astept pentru ca ma gandeam sa-i fac si eu o modificare daca tot si-a castigat dreptul de reparatie. Mi-a dat numarul unui tip din Ploiesti si am gasit la el o fata completa de CBR 929 din 2003 cu furca USD la un pret bun. Mersi George pe aceasta cale. Am comandat toata fata (furca USD cu ax, jugurile, roata completa cu etriere, aripa fata si furtune racing da care sunt prea scurte se pareca). Cand am vrut sa o pun sus...surpriza. Axu jugului la CBR era mai scurt decat axul jugului de Hornet. A trebuit sa le duc la un strungar bun ca sa imi faca la jugul de CBR un ax ca si cel de la Hornet, sa il preseze pe jugu inferior de CBR si cu ocazia asta i-am luat si rulmenti conici noi ca la Hornet nu erau conici. Alt strungar mi-a realizat prinderile de ghidon ce le-am prins pe jugu superior pentru ghidonul de street. Codita am dat-o la Rares sa o lipeasca iar aripa fata de CBR nu avea o urechiuse de prindere si i-a confectionat-o tot Rares. Au iesti mai bine decat ma asteptam...e profi Raresica. Am mai luat un far de enduro de la RomiMoto sa arate mai soft fighter. Ca bord nu stiu ce sa pun...ma mai gandesc...ori pun unul digital mic sau o sa pun doar beculetele de avertizare pe un suport hand-made (nu hand job ). Ma gandeam sa-i modific si codita dar pana la urma mi s-a parut mult mai sexy asta originala – poate mai in colo.

Am schimbat si lichidu de frana cu ocazia asta si antigelul. Este ca scoasa din cutie si gata de bazait.

Acum ca am pus toate piesele sus sunt foarte incantat de ce o iesit cu toate ca aveam niste retineri ca o sa iasa nasol. Sper sa placa publicului privitor si cititor.

A fost terminata in 15 mai 2012 din cauza frigului si vremii calduroase care o refuzat sa vina mai repede.

Se spune ca daca nu cazi nu esti motociclist....am cazut si eu o data

Si un viitor motociclist :wink:

post-19521-0-07092900-1339220648_thumb.jpg

post-19521-0-92262400-1339220656_thumb.jpg

post-19521-0-58474600-1339220674_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puteai sa incasezi aia...3200 sa iti iei altceva cu ei dar ai avut vointa si ti-ai resuscitat-o (...motocicleta), precum pasarica phoenix.bravos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai faci niciodata prostia sa ai incredere ca celalat o sa se tina de cuvant cand nu are morcovu-n spate.

Pentru asta e nevoie de caracter, ceva ce lipseste la romani.

Dosar penal si o sa danseze cum vrei tu.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeam ca chestiile astea sunt specifice regatenilor, dar vad ca si Sibiul tine steagul sus, da-ne si noua numele si nr. de inmatriculare al individului, sa-l salutam in trafic. Cel putin poti sa-l faci de rahat in mod public, e dreptul tau.

 

Nice bike :), sa ai parte de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la politie, am dat declaratii, am cazut de acord ca ma ajuta si el cum poate sa o rezolv cat mai repede numa sa nu merg la spital-intelegere amiabila. Daca mergeam la spital ii facea dosar penal direct si ii lua carnetu pe 3 luni....asa i l-a luat pe o luna.

 

Nu-i făcea nici un dosar penal, cu atît mai puțin direct. Se făcea o cercetare (în timpul căreia stătea fără permis și mergea cu dovada) la finele căreia tu depuneai plîngere și te făceai parte civilă iar el executa suspendarea dar lua N.U.P. fiindcă aveai mai puțin de 10 zile de îngrijiri medicale, sau mergeați la proces dacă aveai între 10 și 60. Ca să ia dosar penal direct trebuia să ai peste 60 de zile de îngrijiri medicale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam 20 la ora...maxim

 

Am constatat urmatoarele: jambe strambe, aripa fata distrusa, carcasa far crapata, carcasa bord crapata, maneta soc rupta, prindere maneta ambreiaj distrusa de unde a sarit si oglinda cu tot cu filetul unde se infileta, pedala frana indoita, scarita „calaret” dreapta rupta, surub crashpad dreapta stramb (bine ca nu s-a rupt de la soc), crashpad dreapta raschetat, protectie toba zgariata, codita crapata, semnalizari rupte, roata fara cu totul distrusa.

 

felicitari pentru resuscitare, rezulatul e frumos.

totusi, nu pot sa nu te intreb, cum naibii de s-au belit atatea chestii la motocicleta la doar 20 la ora??

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am putut abtine: arata SUPER. Si cand te gandesti ca vroiai sa o dai la fiare vechi. :)

Totusi nu am inteles cum le-ai facut sa se potriveasca, nu mai conteaza.

 

Sa-ti traiasca! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor de aprecieri.....I'm so proud of me :friends:

 

@marcone - Ii faceam dosar penal si nu castigam nimic. Am acut 6 zile de ingrijiri medicale dar cum zicea si "bibi" se dadea NUP si in timp ce era dosaru pe rol el avea drept de circulatie cu dovada. Dupa ce se dadea NUP statea 3 luni pe tusa si atat - asa o stat o luna...noi sa fim sanatosi.

 

@zidaru - sincer nu stiu nici eu cum de s-au belit atatea. Cred ca a intrat si in roata dreapta de la masina si a ricosat in aripa si ce mai avea pe acolo. Ma gandeam ca e roata buna macar dar am aflat contrariul...deci nu vreau sa vad cum e la viteza mai mare.

 

@SiD - m-am stresat destul pana sa le fac sa se imbuce toate. Toata fata de CBR929 era ok doar ca nu se potrivea axu de la juguri. A trebuit sa fac alt ax la fel ca cel de pe jugu e hornet si sa il montez pe cel de CBR. Am gasit un strungar motociclist care stia cat e ceasu si l-a facut perfect.ma bucur ca iti place rezulttul :cheers:

 

@GoodKat - o sa vina si toba. Deocamdata bugetu nu ne prea permite. Ma gandeam si la un bugspoiler si un capac monopost. Mai analizam problema :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A iesit foarte bine.

 

Pana la urma s-a rezolvat cu bine :)

 

Si viespea mea e bubuita, accident similar, dar cu urmari mai usoare.

Momentan astept accept de plata pentru reparatie eventual oferta de dauna totala.

 

S-o calaresti cu placere si fara evenimente neplacute !

 

Numai bine

Editat de SwatGuard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul a inceput in 26 octombrie 2011 calare pe un Honda Hornet 2003.

Eram in impas cu echipamentu nestiind ce sa fac...sa il iau...sa nu il iau....Afara era cald si ma cam incomoda dar totusi am zis hai sa imi iau macar geaca si manusile (casca o aveam ca e obligatorie...sa nu aud discutii). Pe la amiaza am plecat cu motocicleta pana la un prieten in oras ca sa imi pun grip-urile albe in loc de cele originale. De abea asteptam sa-i mai fac cate un upgrade si sa vad cum ii sta. Cum era de asteptat totul a decurs foarte repede si usor iar rezultatul pe masura. Cu ocazi asta am si vopsit capetele de ghidon.

In drum spre acasa, la 100m de bloc, un conservar venea din directia opusa si a tras stanga de volan sa intre in parcare taindu-mi calea. Aveam 20 la ora...maxim, caci numai ce pelcasem de la un stop. Din instinct am apasat brusc si frana fata si ambreiajul (cred ca si din cauza ca ma dau mult cu bicicleta - le-am apasat pe ambele in acelasi timp) si normal ca am scapat-o dintre picioare...motocicleta. Prin alunecare a lovit cu roata din fata masina si i-am spart ceva pe la motor pe acolo ca i-a curs niste lichide. In momentul respectiv nu stiu cum am ajuns jos si nu imi amintesc nimic decat ca m-am trezit in fata masinii. M-am ridicat dintr-o data de parca nu m-o durut nimic si m-am duc direct la motocicleta sa vad ce are. La prima vedere am zis ca nu mi e buna decat de dus la fier vechi. Am ridicat-o de jos si am impins-o pe trotuar.

Au urmat povestile „pescaresti” ca nu te-am vazut, ca mi-a intrat soarele in ochi, ca m-o orbit, ca tra la al si d’astea. A venit politia, s-a facut constatarea si s-a vazut ca soferul a fost de vina. Am fost la politie, am dat declaratii, am cazut de acord ca ma ajuta si el cum poate sa o rezolv cat mai repede numa sa nu merg la spital-intelegere amiabila. Daca mergeam la spital ii facea dosar penal direct si ii lua carnetu pe 3 luni....asa i l-a luat pe o luna. Am fost credul si nu m-am dus. Normal ca dupa 3 saptamani o zis ca mi-o dat asigurarea si sa ma descurc ca si el are bani de bagat in masina si ca nu o mai fost intelegere amiabila ca a venit politia si i-o luat carnetu si de astea. Nu i-am mai facut nimic ca imi era scarba de situatie.

Intre timp l-am dus in fata blocului cu ajutorul prietenilor mei motociclisti care au sarit si le multumesc pe aceasta cale (cipi_sb_honda-Honda Hornet 2003, maiermarius85-Yamaha R6 2004, Alex „al mare”-CBR600rr2003, Rares-Simson restaurat).

A venit un nene de la asigurari, a facut constatarea si mi-a dat dauna totala, 1500 euro despagubire. Normal ca nu mi-a convenit. Le-am zis ca si echipamentul a fost afectat si trebuie despagubit. A zis sa-i fac o lista cu un echipament sa se intereseze ca ei nu au o baza de date cu echipament. I-am bagat un echipament de 800 euro din care, spre surprinderea mea mi-o aprobat 700 euro.

In prima zi dupa ce mi-au dat banii am vrut sa il dau la dezmembrari ca mi se parea distrus. Am avut oferte de 1000 de euro pe el si mi s-a parut foarte putin tinand cont ca era impecabil inainte de accident si motorul mergea brici. A doua seara m-am gandit sa-i desfac toate piesele stricate si sa fac un calcul. A doua zi am coborat cu bateria, pe care am dat-o jos dupa accident, si i-am dat cheie. Nu a pornit din prima, nici din a doua dar din a 3-a a luat-o de numa. Eram asa de incantat de ziceai ca am castigat la loto. Atunci am hotarat ca trebuie sa-i mai dau o sansa. Am desfacut piesele si spre mitrarea mea nu a fost lovita asa tare precum imi imaginam. Am avut mare noroc cu crash-pad-urile extra long de 10 cm care mi-a aparat motorul. Am constatat urmatoarele: jambe strambe, aripa fata distrusa, carcasa far crapata, carcasa bord crapata, maneta soc rupta, prindere maneta ambreiaj distrusa de unde a sarit si oglinda cu tot cu filetul unde se infileta, pedala frana indoita, scarita „calaret” dreapta rupta, surub crashpad dreapta stramb (bine ca nu s-a rupt de la soc), crashpad dreapta raschetat, protectie toba zgariata, codita crapata, semnalizari rupte, roata fara cu totul distrusa. Cu banii de la asigurari m-am gandit eu ca sigur o rezolv.

Am inceput sa dau telefoane si sa caut piesele originale de hornet din dezmembrari dar in perioada aceea nu am gasit aproape nimic. Si ce am gasit erau niste preturi de ma facea sa ma gandesc ca totusi sa o dau la dezmembrari ca sa nu imi mai bat capu. Dar NU (cred ca am tinut prea mult la ea). Am luat legatura cu George din Satu Mare pentru ca stiam ca si el si-a modificat Hornetul, sa-mi explice la ce sa ma astept pentru ca ma gandeam sa-i fac si eu o modificare daca tot si-a castigat dreptul de reparatie. Mi-a dat numarul unui tip din Ploiesti si am gasit la el o fata completa de CBR 929 din 2003 cu furca USD la un pret bun. Mersi George pe aceasta cale. Am comandat toata fata (furca USD cu ax, jugurile, roata completa cu etriere, aripa fata si furtune racing da care sunt prea scurte se pareca). Cand am vrut sa o pun sus...surpriza. Axu jugului la CBR era mai scurt decat axul jugului de Hornet. A trebuit sa le duc la un strungar bun ca sa imi faca la jugul de CBR un ax ca si cel de la Hornet, sa il preseze pe jugu inferior de CBR si cu ocazia asta i-am luat si rulmenti conici noi ca la Hornet nu erau conici. Alt strungar mi-a realizat prinderile de ghidon ce le-am prins pe jugu superior pentru ghidonul de street. Codita am dat-o la Rares sa o lipeasca iar aripa fata de CBR nu avea o urechiuse de prindere si i-a confectionat-o tot Rares. Au iesti mai bine decat ma asteptam...e profi Raresica. Am mai luat un far de enduro de la RomiMoto sa arate mai soft fighter. Ca bord nu stiu ce sa pun...ma mai gandesc...ori pun unul digital mic sau o sa pun doar beculetele de avertizare pe un suport hand-made (nu hand job ). Ma gandeam sa-i modific si codita dar pana la urma mi s-a parut mult mai sexy asta originala – poate mai in colo.

Am schimbat si lichidu de frana cu ocazia asta si antigelul. Este ca scoasa din cutie si gata de bazait.

Acum ca am pus toate piesele sus sunt foarte incantat de ce o iesit cu toate ca aveam niste retineri ca o sa iasa nasol. Sper sa placa publicului privitor si cititor.

A fost terminata in 15 mai 2012 din cauza frigului si vremii calduroase care o refuzat sa vina mai repede.

Se spune ca daca nu cazi nu esti motociclist....am cazut si eu o data

Si un viitor motociclist :wink:

 

Arata impecabil, felicitari!

 

Citind.. banuiam ca vei ajunge sa faci un streetfighter din ea. Felicitari, este superba! Sa pui rimstripes albe si la roata din spate.

 

Toate cele bune. :friends:

 

Motocicleta este streefighter by default :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si un accident cu urmari fericite :cheers:

Foarta faina moto,cred ca asta ii lipsea Hornet-ului original (lucrul care ar fi facut din ea o moto aproape perfecta) : furca usd,suspensii si frane mai bune.

Bafta in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...