rositemaster Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Foarte pe scurt, mi s-au mucificat "niturile" de la discurile de frana flotante. Inainte sa-mi spuneti ca nu se pot repara si ca se inlocuiesc cu noi va spun eu ca "ba da". Dar nu stiu cine face, sau de unde sa-mi iau chestiile necesare. Niturile alea se numesc "brake disc floater" sau "floating rotor button" (in functie de unde cauti). Uite mai jos: http://motowheels.com/i-7579497-corse-dynamics-full-floating-rotor-button.html http://www.performanceparts.de/DUCATI/Super-Sport/14-mm-x-5-0-mm-brake-disc-floater.html Si uite asa se monteaza: Problema e ca n-am vazut pe nimeni in Romania sa aduca sau sa faca asa ceva (poate n-am cautat unde trebuie). Ceva sugestii? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 cum adica s-au stricat? au joc prea mare? oare nu poti sa ai surprize daca pui sistemul cu sigurante in locul niturilor? Ma gandesc ca in anumite conditii (temperatura mare, trepidatii etc) acele sigurante pot sa sara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Alea se mai numesc si bobbins, cel putin asa am vazut ca le zice pe forumuri BMW de afara. Ok, parctic is niste bucse. Pe BMW vin direct cu C-clip sau e-clip, cum zic ei. Le poti da jos si inlocui, nici o problema pana aici. Dar le inlocuiesti cu ce? Problema e materialu ala din care is facute. Ca pana la urma si un strungar le poate face, dar sa le faca din ce, si mai ales, la ce dimensiune/tolerante? Ca alea is acolo ca sa permita joc, la rece, si cand te dai cu mobra si se incing/dilata discurile, o sa vezi ca nu ai joc aproape deloc. Deci practic tu nu stii nici dimensiunea standard si nici materialul din care is facute. Si apoi, saiba aia de care zic ei acolo, e ceva otel subtire, indoit, care cre eo ca are rol sa iti tina discurile sub putina tensiune mecanica, sa nu iti zdrangane la fiecare imperfectiune din asfalt. Nu o zis nimeni c anu se pot inlocui Si daca le cumperi de la feciorii aia din linkurile tale sau le iei de la reprezentanta, cred ca tot acolo iesi cu banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 O alta problema la care ma gandeam... in filmul de pe youtube se vede cum ala scoate bucsile vechi prin gaurire... Sansa cand faci gaura sa largesti prea mult gaura din disc e mare. Daca gaura e si cativa microni prea mare s-a dus tot sistemul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Ala e doar nit, cu gaura in mujloc. Ce face el e ca frezeaza cu burghiul din gura nitului pana ce nu mai are buza si pe urma le scoate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 inteles... si eu sunt f interesat de subiect ca am jocul cam mare la discuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) Se numesc FULL Floating Rotor Buttons si o sa zdrangane de o sa te ia durerea de cap. Pentru ca se monteaza special pentru a avea joc mare acolo: http://www.youtube.com/watch?v=paop45LJbJw&feature=related Editat Iunie 26, 2012 de lipton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rositemaster Postat Iunie 26, 2012 Autor Share Postat Iunie 26, 2012 Adica da, au joc prea mare (chiar si cand sunt incinse). INSA! Exceptand acest aspect discurile arata ca noi. Cat despre: scos: nu e o problema, mi se pare ceva cel putin trivial sa scoti mizeriile alea de capse/nituri dimensiuni: din cate am mai citit pe internet, sunt in cateva dimensiuni standard - cred ca se pot verifica in functie de model Ideea e ca sper sa gasesc pe cineva mai in tema decat mine sau cel putin sa punem informatiile cap la cap si sa gasim o solutie mai buna (financiar) decat cumpararea unui disc nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) Cred ca vorbesti de 2 lucruri diferite, ce prezita pe you tube e cum sa faci dintr-un disc semi flotant(zic ei) unul flotant. Schimbarea acelor bobins sau cum le-or zice nu cred ca e o solutie, nu cred ca bobins-urile alea sunt mai moi ca material decat port discul care e din aluminiu => uzura nu se vede numai la bobins ci si la disc/port disc ... Ca sa faci intradevar ceva cred ca ar trebui majorate gaurile si trecut la o cota mai mare cu 0.2-0.5 mm, de exemplu, la bobins . Editat Iunie 26, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 am avut si eu joc la un disc si mi "le-a batut" un mecanic!nu a inlocuit nimic,mi-a zis ca le-a batut!a iesit perfect si nu au joc nici acum! din pacate a prins joc pe discul celalalt! partea nasoala e ca m-am cam sucarit cu acel mecanic si mi-e cam jena sa mai apelez la el! daca mai e cineva care face treaba asta as fi si je interesat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rositemaster Postat Iunie 26, 2012 Autor Share Postat Iunie 26, 2012 Se numesc FULL Floating Rotor Buttons si o sa zdrangane de o sa te ia durerea de cap. Pentru ca se monteaza special pentru a avea joc mare acolo: Ce naspa! Cred ca e ceva care ma depaseste tehnic... de ce ar vrea cineva sa-si faca joc mare in discuri si sa-i zornaie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Pentru ca se centreaza mai bine in etrieri cand pui frana, in plus se atenueaza din frecarea accidentala in timpul mersului (cand nu ai maneta apasata). What is Full-Floating? Full floating rotors were originally designed to reduce the tendency towards thermal stress induced distortion due to uneven thermal expansion under load. Prior to the introduction (by Brembo) of this design, brake rotors in the motorcycle industry were simply round discs bolted solidly to the wheel. You may remember if you've been around long enough, the rotors on the early CB750 and Z-1's were nearly 7mm thick and weighed accordingly. This was in effort to keep them from warping. Now days, the only road bikes coming through with solid mount (front) brakes are the Cruisers and budget bikes. Today's Sportbikes brake rotors work remarkably well considering their mass-produced (stamped) manufacturing process. These are technically semi-floaters as the outer SS blade is nearly bolted solid to the carrier via the stamped stainless steel rivets. True full-floaters move on the carriers, this allows them to self-center in the caliper for reduced brake drag and "float" unimpeded for unrestricted expansion and contraction during repeated thermal cycling. The only serious down side is a bit of rattle that reminds you these are indeed full-floaters. Does all this guarantee they won't distort under severe duty conditions? No, unfortunately, there's precious few guarantee's these days. But they do perform as advertised in improving overall braking performance while significantly reducing distortion tendency. RATTLEBRAKE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Daca sau mucificat niturile problema e din etriere,se pot ajusta niturile fara nici un pericol prin presare la rece cu o presa hidraulica si lera.Niturile ca si ce ai gasit acolo sunt din aluminiu si da realizarea full floating face o mare diferenta la viteze mari si franari bruste.Am facut asa ceva de multe ori nu vorbesc din auzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 27, 2012 Admin Share Postat Iunie 27, 2012 Niturile se mai pot strange. La orice service auto au o presa de 10/20/30 tone/forta, se aseaza o bila de rulment pe nit si prin apasare niturile se umfla si iau din acel joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Niturile se mai pot strange. La orice service auto au o presa de 10/20/30 tone/forta, se aseaza o bila de rulment pe nit si prin apasare niturile se umfla si iau din acel joc. pai trimite-ne la un service daca ai facut u undeva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
denis47 Postat Februarie 3, 2021 Share Postat Februarie 3, 2021 On 6/26/2012 at 12:21 PM, rositemaster said: Foarte pe scurt, mi s-au mucificat "niturile" de la discurile de frana flotante. Inainte sa-mi spuneti ca nu se pot repara si ca se inlocuiesc cu noi va spun eu ca "ba da". Dar nu stiu cine face, sau de unde sa-mi iau chestiile necesare. Niturile alea se numesc "brake disc floater" sau "floating rotor button" (in functie de unde cauti). Uite mai jos: http://motowheels.com/i-7579497-corse-dynamics-full-floating-rotor-button.html http://www.performanceparts.de/DUCATI/Super-Sport/14-mm-x-5-0-mm-brake-disc-floater.html Si uite asa se monteaza: Problema e ca n-am vazut pe nimeni in Romania sa aduca sau sa faca asa ceva (poate n-am cautat unde trebuie). Ceva sugestii? Multumesc! LA VALCEA Just now, denis47 said: LA VALCEA SE FAC GENUL ASTA DE REPARATII Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Februarie 4, 2021 Share Postat Februarie 4, 2021 4 hours ago, einstein1984 said: poate in 9 ani si-o fi luat si alta mobra Lasă-l, ăsta trăiește în lumea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.