Anjin Postat Februarie 2, 2013 Autor Share Postat Februarie 2, 2013 Gospodare sa stii ca eu recunosc cinstit: gafaie! Poate doar el singurel si cu motociclist s-ar descurca inca bine. Insa cu bagaje si pasager, cam de pe la 3500 metri asa in sus, poti sa uiti de a 6 a si chia de a 5 a daca ai si panta de 4%-5%. E nasoala senzatia sa vezi cum nu mai trage moto, eu nu eram obisnuit cu asa ceva (nu am avut decat DL650 si SV650). Pe de alta parte, si asa lipsit de putere, un 650cc este un motor URIAS pentru o motocicleta acolo. Eu sunt un tip foarte potolit, nu am "talente de racer" in mine. Insa in Peru si Bolivia, fara sa vreau si conducant prudent, eram totusi cam cel mai rapid de pe sosea, mai putin soferii de microbus (care sunt absolut dementi!). Deci da, moto este clar mai "fara aer" insa chiar si asa, e mai mult decat suficienta sa te misti in voie si sa depasesti ce e de depasit pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 La mulți ani, Alex! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 6, 2013 Autor Share Postat Februarie 6, 2013 La mulți ani, Alex! Multumesc …30! 3 februarie 2013 Stiu ca urmatorul episod ar fi trebuit sa fie Lumea Noua IV.13 si sa fie despre Bolivia. Insa… facem un salt in fata, pentru ca as vrea sa va povestesc despre… ziua ce tocmai s-a incheiat. O zi speciala? In mod normal as fi spus nu. Nu mi se intampla sa fac mare caz de 3 februarie in general. Insa de data asta, a fost o zi speciala. Una dintre cele mai frumoase, mai ciudate dar si mai grele zile de pana acum. Dimineata m-am trezit intr-o camera friguroasa, auzind stropii de ploaie afara. Insa pana am mancat micul dejun lucrurile se imbunatatisera. O zi ce ar fi fost normal una lenesa, pentru ca nu e asa, ai voie, a fost de aceasta data cu ceas desteptator si o graba foarte mare sa prindem (unicul) feribot ce pleca in acea zi din Punta Arenas. Si totusi…la multi ani, azi vom pune piciorul in Tierra del Fuego! Continuarea pe micadu.ro, aici. Final de drum Dar calatoria continua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Bravo! Si drum bun in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 6, 2013 Autor Share Postat Februarie 6, 2013 Dupa micul salt in fata de pe 3februarie, este timpul sa revenim in “prezent”, iar “prezent-ul povestiia ramas undeva la granita dintre Peru si Bolivia. Apropiindu-ne de granita cu Bolivia, magandeam la un detaliu povestit de ghidul din Machu Picchu: ne-a spus caincasii aveau 3 legi de baza: -sa nu minti -sa nu furi -sa nu fii lenes Mai ales de ultima lege aveau grijaconducatorii lor, dandu-le mereu de munca quechuanilor. De ce? Motivulera simplu: incasii credeau ca cine munceste nu are timp sa serazvrateasca. Ironic, cum lectiile din trecut se pierd uneori. Multi animai tarziu, dupa castigarea independentei in fata spaniolilor putini aufost anii in care in Peru sau in Bolivia (vechi teritorii incase) afost liniste si pace. Citeam undeva ca in Bolivia, in cei aproape 200 deani scursi de la independenta, au fost mai mult de 200 de loituri destat, rasturnari de guvern, insurgente militare si alte forme de actiuniarmate. Peru sta ceva mai bine, insa nu cu mult… Dar sa intram in Bolivia. La granitatotul decurge foarte rapid. Trecem printr-un punct mai putin folosit,aveau lantul peste drum in majoritatea timpului… Gardienii bolivieni sunt foarte detreaba si ne dau tot felul de sfaturi. Aproape ca ne miram ca in toatadiscutia noastra de peste 20 minute nu apare o intrebare, o intrebare pecare din Peru ne-am obisnuit sa o auzim aproape in primele 2-3 frazeale unei conversatii: “Cat costa motocicleta?”. E un fel de “cat baga peora?” de la noi, insa in aceste parti de lume se pare ca sunt maiinteresati de valoarea motocicletei. Eu mereu am o strangere de inimacand sunt intrebat asa ceva. Nu pot intelege cu ce il ajuta pe omul aladaca stie cat am dat eu pe Gunnar, intr-o alta tara, de pe un altcontinent. Aproape ca plecasem din granita cand… gardianul nu mairezista si ne intreaba si el: “Da’ cat costa motocicleta asta?” Uh, decio sa continue si in Bolivia. Noi sa fim sanatosi… O prima noapte ne oprim in Copacabana.Nu cea de la ocean, unde se vorbeste portugheza ci Copacana de pe malullacului Titicaca, unde se vorbeste spaniola. Atmosfera este una de vacanta. Multi turisti straini, Dar si multi localnici. Noi ne pastram mai intr-o parte, privindmultimile ce se arunca asupra barcutelor si celorlalte “distractii” depe malul lacului. Preferam o plimbare prin piata, unde se gasesc de toate… A doua zi ne luam la revedere de la Copacabana si ne indreptam spre La Paz. Si nu suntem singurii care s-au trezit de dimineata Cum ne aflam inca pe o insula, drumul ne duce la un feribot, prilej pentru o alta intamplare interesanta. Inainte de a ne urca intr-una dintrebarci, Andreea se duce sa il intrebe pe nene cat costa trecerea pentru omotocicleta si 2 pasageri. I se raspunde ca 10 bolivieni. Bine. hai satrecem. In timpul trecerii, privesc rabdator cumcei doi localnici scuipau seminte si aruncau mizerie direct in lac.Nici nu ma gandeam sa le fac morala sau altceva, insa nu puteam sa nu magandesc cat de lipsit de logica este gestul lor. Gest vazut dealtfel sila noi in Delta, cand un localnic, ghid pentru noi intr-o barca, aaruncat o sticla de bere direct in apele Dunarii. Trecand peste etica sialte considerente… o mare parte din venitul acestor localnici (inRomania in Bolivia ca si in atatea alte locuri) este adusa de catreturisiti. Iar turistii nu vin in acele locuri datorita Deltei sau alacului sau a muntelui si tot asa. Un rationament simplu si foarteegoist chiar, ar trebui sa le dicteze ca ar trebui sa aiba foarte maregrija, cat mai mare grija de acele “landmark-uri” pentru care vinturisti (adica bani) in zona lor. Am trecut prin multe locuri lucrulacesta este foarte bine inteles. Sunt insa si alti icare continua saarunce mizerie cu nepasare si poate intr-o zi o sa se intrebe de ce numai sunt asa multi turisti care vor sa viziteze locurile naturaleminunate. Hmmm… incerc sa ma rup de imagine asta. Titicaca este totusiun loc extraordinar de frumos. Inca. Ei si ajunsi pe partea celalta, acelsidomn care inainte a scuipat seminte tot timpul in lac, vine la mine siimi cere 20 de boliviani. Pai cum nene, pe malul celalalt erau 10, iaracum s-au facut 20? A naibii inflatie…. Poftim 10 asa cum ne-am intelessi in plus iti urez si sanatate. Hai salut. Ma indrept spre motocicleta care eradeja pe mal iar omul se tine disperat dupa mine, ca el vrea 20. Ii maiexplic inca o data, in limba lui, ca dincolo el cu gura lui i-a spusAndreei 10 si ca nu are nici un motiv sa dubleze acum pretul. Argumentulasta il blocheaza pentru moment, insa isi revine rapid: OK, atuncida-mi 15! Raman si eu putin blocat nereusind sa inteleg cum functioneazarationamentul lui. Ridic din umeri si ii mai urez o data sanatateinainte sa plec. Partea interesanta este ca nici macar nu stiu daca seplatea acea trecere. Mi s-ar parea normal sa se plateasca insa eu pesoferul (local) masinii care a trecut in aceeasi barca nu l-am vazutplatind nimic. Andreea se cam intristeaza de intamplarea asta. LaculTiticaca pare sa fie si el mohorat aducand ploaie. Pana acum mersesem inca pe benzina dinPeru (de 90). Insa rezerorul incepea sa se goleasca si se apropia timpulsa facem primul plin in Bolovia. Recunosc ca eu nu prea ma documentasemdespre acedt aspect. Stiam numai ca benzina pentru straini are altpret, mai mare, decat cea pentru localnici. Ei si ajungem la primabenzinarie. Am naivitatea sa ii intreb daca au benzina premium. Tanti seuita la mine cu ochi compatiminitori. Nu, avem decat de un singur tip.Bun si de cat este benzina asta de un singur tip? Ridica nedumerita dinumeri, parca spunandu-mi: e singura pe care o avem, ce mai intrebi decat e? Oricum din asta o sa pui ca alta nu e”. Recunosc si eu validitatea acestuirationament nerostit de catre vanzatoare asa ca o rog sa faca plinul cubenzina aia de care are (rugandu-ma sa fie macar de 87). Si cand credeamca asta o sa fie grija mea ce mai mare, iata ca ma insel din nou. Nu.Grija mea cea mai mare o sa fie ca nu sunt bolivian. Pai da, nu sunt,sunt de prin alte locuri. Ei, atunci nu iti pot da benzina. Pai cum nu?Pai pentru tine cost amai mult si trebuie sa scriu o chitanta separata.Aaa OK… si? Si nu am chitantier pentru straini. Seriooos… si ce fac dacanu mai am benzina? Din nou rostesc intrebari fara raspuns. Ma uit lungla afisul care anunta pretul international si ma intreb daca mai degrabanu lipsa de chitantier ci lipsa de chef pentru o munca in plus maimpiedica pe mine sa pun benzina. Si ma simt prost, de parca cer un favorsau o pomana si asta nu e in regula. Din fericire mai avem suficientabenzina sa ne apropiem de La Paz unde intalnim o alta benzinarie unde,cu priviri nu foarte prietenoase ni se da benzina, la un pret de 3 orimai mare decat cel normal. Primesc si 2 chitante. Una pentru banii datila benzinarie si una pentru banii dati la stat. Dar regulile sunt reguli. Treaba noastranu este sa le judecam, treaba noastra este sa ne bucuram de locurile sioamenii intalniti aici. Cu rezervorul plin ne simtim pregatiti pentruultima parte din drum pana in capitala Boliviei. Am zis ca erampregatiti? De fapt nu eram. Poate ca si din cauza ploii poate ca si dincauza noroiului, ni se pare ca intram intr-o lume haotica, cu traficfara nici o regula aparenta. Masini intra si ies de pe strada farasemnalizare, fara sa se asigure si aparent noi suntem mereu cei care nuau prioritate, caci nimeni nu ne-o acorda Luciul fatadelor cladirilor neterminate,se oglindeste foarte bine in baltile de noroi. Case ce vor sa paraextravagante, alaturi de cladiri modeste ce abia se ridica dintremolozuri si gunoaie. Stim ca gresim, stim ca exista locurifoarte frumoase in La Paz. Insa decidem sa nu ne oprim in acest oras,inca inainte de a ajunge in centrul sau. Vrem sa luam o pauza de la“civilizatie” si “urbanizare”. Urmam semnele spre Oruro si iesim cat mairepede din capitala. Ne pare rau ca nu am zabovit macar o zi acolo.Insa nu aveam nimic pregatit, nu stiam nici despre cazari nici desprealte amanunte (zone/cartiere unde e OK sa mergi si unde nu e chiar OK)si pur si simplu marimea orasului si dezordinea traficului ne-au“molesit”. Bolivia este o tara cu intindereapreciabila. Insa locatia geografica dificila precum si lipsa de fondurifac ca numarul drumurilor asfaltate din toata tara sa fie destul demic. De fapt, pe internet se poate gasi o lista. Si poti numara pedegete drumurile listate acolo. Acesta poate sa fie un lucru bun. Cacimulte din locurile extraordinare din Bolivia isi pastreaza farmecul sidatorita drumurilor neasfaltate care te duc intr-acolo. Noi ramanem insape unele dintre putinele drumuri asfaltate. Ceea ce nu reduce delocfrumusete alocurilor prin care trecem. Ne place Bolivia. Vrem sa ne placaBolivia. Insa pentru a ne bucura din plin de timpul petrecut aici, vatrebui sa ne adaptam rapid unor conditii putin diferite. Sa vedem dacavom reusi. View Larger Map Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 7, 2013 Autor Share Postat Februarie 7, 2013 Felicitari pentru calatorie. Sunteti o sursa de inspiratie. Multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 "Intamplator" tocmai citesc Jupiter's Travels de Ted Simon, care a parcurs un traseu in sens opus cu ceva zone comune cu al vostru. Multe experiente ale voastre sunt similare cu ceea ce descrie si e in 74, ceea ce ma face sa cred ca unele lucruri nu se schimba niciodata. Bravo, si felicitari pentru drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 7, 2013 Autor Share Postat Februarie 7, 2013 "Intamplator" tocmai citesc Jupiter's Travels de Ted Simon, care a parcurs un traseu in sens opus cu ceva zone comune cu al vostru. Multe experiente ale voastre sunt similare cu ceea ce descrie si e in 74, ceea ce ma face sa cred ca unele lucruri nu se schimba niciodata. Bravo, si felicitari pentru drum. Cartea aia este un fel de "fata morgana" pentru mine. De vreo 2 ani incerc sa incep sa o citesc dar pana acum mi-a scapat. Am auzit ca este foarte faina. Si ca are si o continuare, scrisa dupa ce a mai calatorit o data prin aceleasi zone, multi ani mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Da, asa e, in Dreaming of Jupiter face aceeasi calatorie si cred ca voi face tot posibilul sa o citesc si pe aceasta pentru ca sunt curios sa vad prin ochii lui cum au evoluat unele parti ale lumii. Acum, Ted Simon a scris si Looking for The Gypsy in Me (parca) in care calatoreste in anii 90 din Anglia in Romania, in cautarea tatalui, un evreu roman emigrat. Asta e a doua carte pe lista mea de lectura obligatorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 7, 2013 Autor Share Postat Februarie 7, 2013 In dimineata aceasta ne-am trezit cu zapada pe muntii din jurul orasului,desi aici este vara. In alta ordine de idei, in urmatoarele 10 zile luamo vacanta de la vacanta. Fara internet, e-mail sau telefon pana pe 17februarie.Pe curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bendix Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Să aveți o vacanță de vacanță ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Da, bine spus, vacanta de vacanta, eu in toata viata mea n-am avut mai mult de 3 saptamini legate de concediu, acum de cind lucrez pentru mine .... mult mai putin. Se pare, ca poate fi si altfel ...... multumim "MULT", pare a fi un documentar, dar oricine din romania poate face la fel .... doar ca n-au curaj .... acesta este MARELE merit al... Hai, cu o IMENSA stima, Prefer niste romamasi care s-au chinuit prin EUR, in conditii ceva mai precare, dar un pic mai reale pt. oameni OBISNUITI, si povestit pe forum nu pe ... cu mult sarm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Suntem in 17 februarie, asteptam vesti de la voi. Cum a fost vacanta, cum planuiti sa va intoarceti de acolo, si nu in ultimul rand sa reluati povestea din Bolivia ... LE vad ca aveti si mici probleme cu site-ul, iar da eroare la locatia voastra curenta. Editat Februarie 17, 2013 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Am citit tot de pe MICADU, cuvant cu cuvant. Va meritati soarta. Bafta multa! Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 Salutare prieteni. Ne-am intors online si in curand sper sa continuam cu povestile. Azi sau maine incepem calatoria spre casa. Partea mai nasoala este ca nu am gasit inca o cale cat de cat OK pentru a trimite motocicleta in Romania. Deci nu stim inca exact spre ce oras o sa ne indreptam la intoarcere. @Contabil: sa stii ca nici noi nu am avut niciodata o vacanta mai mare de 3 saptamani (si pe aia am avut-o doar o singura data, cand ne-am casatorit si ne-a mai dat "statul" 5 zile in plus). In rest, 2 saptamani maxim. Sa calatoresti mai mult timp este intr-adevar un lucru frumos insa are si dezavantajele. Eu nu vreau sa incerc sa te conving de nimic, iar "vacanta de la vacanta" era (speram ca s-a inteles) o autoironie pentru faptul ca desi suntem plecati de atata vreme am ramas "legati" de internet si de "tehnologie". Si am vrut sa luam o pauza si de la asta. Si ne-a placut. Imi pare rau daca s-a inteles altceva.insa imi pare rau daca te-ai amarat din cauza noastra. Singura noastra intentie ce ne-a facut sa scriem si aici pe forum este exact cea mentionata si de tine: poate mai multa lume o sa calatoreasca cu o motocicleta. Nu conteaza unde. Nu conteaza cat timp. Nu conteaza cu ce fel de motocicleta. Pe data viitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 De regula strugurii sunt acrii. Pentru unii. Alex si Andreea , multumim pentru poveste. Va invidiez.Mi-ar fi placut sa fiu cu voi sau ca voi.Doar ca pentru asta , trebuie ceva hotarare, ceva nebunie, inconstienta, sau cum s-o mai numi. Fara asta insa , nimic nu se face. Felicitari si astept continuarea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 18, 2013 Autor Share Postat Februarie 18, 2013 Incercam sa iesim din Bolivia, insa nu reusim nici in aceasta povestire. Insa zabava este "motivata": Salar de Uyuni! Salar de Uyuni: 12-13 Ianuarie Din La Paz avem planuri sa facem o incursiune in Amazon pe faimosulDeath Road. Cum insa nu ne-am mai oprit in La Paz, trebuie sa anulamaceste planuri si sa ne indreptam atentia spre Salar De Uyuni. Pentru a ajunge acolo, trecem prin Potosi si apoi, folosind o soseaabia asfaltata in decemrie 2012, mai avem cam 200 de kilometri pana laintinderile de sare. Este din nou una din zilele acelea cand totul este perfect pentru acalatori cu motocicleta. Nu este nici prea cald, nici frig, nu bate vantputernic nu ai trafic, drumul este plin de surprize frumoase dupafiecare noua curba. Ne buram deci din plin de vremea ce pare sa sementina buna, desi suntem in sezonul ploios. continuarea pe micadu.ro, aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Uitandu-ma pe site-ul vostru, vad ca ati luat-o inapoi spre nord (sunteti in Rio Grande acuma). Cum planuiti sa va intoarceti? Si cum veti transporta motocicleta peste ocean? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 19, 2013 Autor Share Postat Februarie 19, 2013 Salutare. Intr-adevar ieri a fost prima zi de intoarcere. Azi ar fi trebuit sa mai avansam insa datorita vantului de nush cati kilometri pe ora de pe aici si probabilitatii de a ramane pe la checkpointurile de politie pana se potoleste (daca e prea puternic nu lasa sa treaca motocicletele), am decis ca ramanem pe loc azi. Deci... nu avem inca prea mult spor la intoarcere. Noi avem bilet de intoarcere din Sao Paolo pe 18 martie. Deci cam intr-o luna. Si problema mai mare este ca inca nu stim exact cum trimitem motocicleta inapoi. Am contactat inca de acum 2 saptamani ceva agenti din Montevideo si Buenos Aires insa din pacate lucrurile se misca greu. Eu insa as vrea sa duc motocicleta acasa... nu vreau sa o las pe aici (plus ca nu e legal sa o lasi/vinzi). Cam asta e stresul nostru cel mai mare acuma... sa aranjam intoarcerea motocicletei cat mai repede. Si pentru ca e vant afara, avem timp pentru o noua povestire: O zi in Argentina: 15-16 Ianuarie 2013 Parasim Uyuni strecurandu-ne printre cei ce stateau la coada la unicabenzinarie din zona. Nu am inteles daca coada era asa mare pentru ca nuera benzina la pompe sau pur si simplu tot satul vroia sa alimenteze laaceeasi ora de dimineata. Ne-am bucurat insa ca avem o rezerva inbidonul de plastic ce ar trebui sa ne permita sa iesim de aici fara saasteptam si noi. Regasim traseul de la venire, la fel de frumos insa deaceasta data, parca plin de o toropeala varatica. Trecem printr-un micsatuc unde in teorie se vindea benzina. Hmm… Poate, intr-o alta era.Acum se dorame pe saturate… Bidonul de rezerva e deja folosit si suntem cam la limita. Ajungem intr-un final in Potosi pe care il gasim incununat de nori Continuarea pe micadu.ro, aici. Starea zilei:- conditii meteo nefavorabile pentru motocicleta- Andreea racita- dintre toti agentii de transport contactati in vederea trasportariilui Gunnar inapoi in Europa, doar unul singur a raspuns iar pretul esteprohibitiv.Speram ca maine o sa fie o zi mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Daca tot sunt conditii meteo ce nu va permit sa va plimbati, mai scrieti ceva ... poate Lumea Noua IV.16. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 23, 2013 Autor Share Postat Februarie 23, 2013 Din pacate nu a fost un timp prea productiv cu pozele in perioada aceea. Imi pare rau pentru intarziere. Iata si IV.16 Eram in Argentina de doar o zi insa iata-ne deja indreptandu-ne spre granita cu Chile din pasul Hama. Eu eram putin curios cum o sa fie pentru ca citisem ca in DesertulAtacama, unde urma sa intram dupa traversarea Anzilor, precipitatiileanuale sunt de 1 milimetru. Si pentru ca cerul este aproape mereu senin,zona este foarte buna pentru… privit stelele. Si nu neaparat in felulromantic ci folosind telescoape serioase. Noi insa eram inca departe.Pe partea aceasta a muntilor, norii sunt din belsug. Continuarea se gaseste pe micadu.ro, aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bendix Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Foarte reuşite pozele din Atacama ! Vorba Andrei de la românii au talent, mi s-a făcut pielea de găină ! Foarte frumos, felicitări ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Februarie 25, 2013 Autor Share Postat Februarie 25, 2013 Foarte reuşite pozele din Atacama ! Vorba Andrei de la românii au talent, mi s-a făcut pielea de găină ! Foarte frumos, felicitări ! Iti multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chif Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Superb!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Frumoasa calatorie ! Eu unul cred ca as fi fost mereu stresat din cauza combustibilului . Bafta in continuare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.