silencer Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 in curand asta o sa ajunga un topic de cele mai proaste alegeri posibile. sper sa tina cat mai mult, asta spre binele lu dodo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 daca te mai dai o saptamana cu mobra de ce`i mai cumperi cauciucuri? sa se strice si sa se duca dreacu compozitia lor? cauciucurile tre sa fie noi si moi...zici ca nu stii sa te lasi p curbe si etc , conclucie dc sa iei slic daca nu stii sa te dai? eu am michelin power pure 2ct si consider ca ma dau decent si nu am nevoie de slic...din cate am citit p`aici nu faci cele mai bune alegeri...cauciucul tine de siguranta...cumpara la anu unu cum dot 13 si 2-3 ani n`o ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Vine iarna saptamana viitoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Salut, Scuze dacă mă bag aiurea în discuție, dar țin să te anunț că au loc la BucureÂşti cursuri BMW Rider Training, modulul compact. Costă 100 de euro Âşi trebuie să vii cu motorul Âşi cu echipamentul tău. Dau un copy paste din anunț, cu mențiunea că invitația nu este valabilă doar pentru userul ”dodo”. Am fost Âşi eu la aceste cursuri la începutul lunii august, merită banii. Automobile Bavaria Moto Trei sesiun BMW Rider Training se vor desfasura in Bucuresti in intervalul 13-14-15-16 Septembrie langa sediul din Bucuresti- Baneasa al Automobile Bavaria, in incinta Selgros Baneasa Grupa 1: 13 Septembrie 15:00-18:00 –> 14 Septembrie 09:00-12:00 Grupa 2: 14 Septembrie 14:00-17:00 –> 15 Septembrie 09:00-12:00 Grupa 3: 15 Septembrie 14:00-17:00 –> 16 Septembrie 09:00-12:00 Doua sesiuni se vor desfasura la Cluj in intervalul 27-28-29 Septembrie in incinta dealerului BMW Autotransilvania Cluj: Grupa 1: 27 Septembrie 15:00-18:00 –> 28 Septembrie 09:00-12:00 Grupa 1: 28 Septembrie 15:00-18:00 –> 29 Septembrie 09:00-12:00 Taxa de participare este de 100 Euro (nu include motocicleta sau echipament de protectie). Participantul trebuie sa posede permis de conducere categoria A, valid. Pretul cuprinde explicatii teorietice si excercitii practice. Nu exista servicii locale de inchiriere motociclete sau echipamente. Modulul de training va acoperi integral programul Compact Training dupa programa de la BMW Driver Training din Munchen si va fi completat de sfaturi individuale din partea instructorului BMW. Compact Training: Cu cat mergi mai mult cu atat mai multa incredere castigi, aceasta se aplica in special motociclistilor cu experienta redusa sau care au o intrerupere mare in utilizarea motocicletei. Cursul Compact Training te va invata cum sa reactionezi cu incredere si calm in momente critice. Ca sa reusesti este necesar sa cunosti cum sa schimbi corect pozitia corpului si greutatea pe motocicleta impreuna cu manevre si impulsuri de virare care iti vor permite sa mentii in permanenta controlul motocicletei chiar si in cele mai surprinzatoare situatii. Exercitii practice de franare si de virare impreuna cu sfaturi individuale si mici “secrete” din partea instructorului vor completa programul. Motocicleta utilizata (nu doar BMW) va trebuie sa aiba ITP si asigurare RCA valabile, sa fie in buna stare de functionare, sa aiba o toba de evacuare legala, sa aiba anvelopele cu uzuri in limite normale si nu mai vechi de 5 ani. Ca echipament de protectie participantii trebuie sa poarte: casca de protectie, jacheta si pantaloni moto cu protectii, cizme moto si manusi. Este important ca participantii sa aiba asigurare de sanatate valida care acopera si activitati moto. Asigurarea de sanatate de stat acopera aceste aspecte. Pentru inscriere va rugam transmiteti datele de identificare personale (nume complet, adresa, CNP, date de contact) la adresa Motorrad@AutomobileBavaria.ro si veti fi contactati pentru alegerea grupei si pentru transmiterea proformei de plata a taxei de participare. Persoana de contact: Stefan Iliescu, tel: 0732.671.778. In general nu sunt restrictii legate de starea vremii dar Automobile Bavaria isi rezerva dreptul sa modifice programul din motive de siguranta ale participantilor. Spectatorii sunt bine veniti dar pentru copii si adolescenti sub varsta de 16 ani trebuie sa existe un insotitor. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Septembrie 10, 2012 Autor Share Postat Septembrie 10, 2012 ..o sa imi las cauciucurile astea atunci .. legat de iarna , la mine e iarna imediat ce temperatura scade sub 20 de grade )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 cica, atunci cand scad temperaturile sub 20 de grade, se inchid si terasele... am fost rau . lasa slickurile, ia niste dunlop roadsmart sau qualifier, sunt si mai ieftine si foarte bune, dar ia-le la anu daca nu mai ai de gand sa mergi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 cica, atunci cand scad temperaturile sub 20 de grade, se inchid si terasele... am fost rau . lasa slickurile, ia niste dunlop roadsmart sau qualifier, sunt si mai ieftine si foarte bune, dar ia-le la anu daca nu mai ai de gand sa mergi. auch..bine punctat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Octombrie 9, 2012 Autor Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) ...Gata , o vand !!! Mi-au fost luate mintile de CBR RR , acum sa vedem , 600 sau 1000 ... pe scurt pentru cine e interesat : 2300 euro : Bi-xenon (scurta/lunga) , pozitii led , pompa frana brembo , toba DM racing cu coloana de aer custom , cauciucuri RACETEC semislick in stare foarte buna , amortizor ghidon hyperpro , filtru aer K&N , ofer si toba originala , toate consumabilele noi , bujii noi , carburatoarele sincronizate in urma cu 100 km ! ofer si oglinzile racing si cele originala noi noute nemontate !!! 0758.388.555 Editat Octombrie 9, 2012 de dodo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Ti-a ramas mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 nu mica, probabil nu i se mai pare cul, nu-l mai incita cand se uita la ea. slickurile alea probabil erau tot pentru terasa. cat de tare o fi sa zici ca ai cauciucuri de circuit? vezi dodo ca pe aici, baietii care stiu cum sta treaba cu mobrele sustin ca honda sunt niste glume la capitolu sportive si yamaha sunt alea adevarate, pentru hardcoristi. doar nu vrei sa-ti strici imaginea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 nu mica, probabil nu i se mai pare cul, nu-l mai incita cand se uita la ea. slickurile alea probabil erau tot pentru terasa. cat de tare o fi sa zici ca ai cauciucuri de circuit? vezi dodo ca pe aici, baietii care stiu cum sta treaba cu mobrele sustin ca honda sunt niste glume la capitolu sportive si yamaha sunt alea adevarate, pentru hardcoristi. doar nu vrei sa-ti strici imaginea. bah, dece sunteti rai, probabil a mers pe vre-un 600rr si a observat ca e mult mai usor de strunit decat un r1 carburat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 nu suntem rai ci invidiosi, eu sufar cand vad ca unii schimba mobre ca pe ciorapi si eu n-am bani sa-mi iau manusi de iarna. e pura invidie, iti jur ) frate, daca zicea ca trece la un f4i, la un SV, la un monster(chiar unu mai maricel) mai ziceam da e clar ca omu stie doar carene, stickere si look. de-aia comentam, ca alege prost a doua oara. mobrele nu se aleg dupa dificultatea strunirii. eu dupa bandit m-am dat si cu un varadero, sa vezi acolo challenge in plm la cat de grea si inalta e. ce-o fi asa greu de strunit la R1 ca sincer eu cred ca e mai greu de miscat banditul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 ce-o fi asa greu de strunit la R1 ca sincer eu cred ca e mai greu de miscat banditul meu. 1 ) r1 e incoparabil mai greu de strunit decat orice naked bike, in primul rand are semighidoane in loc de ghidon, pozitia e automat aplecat pe ea, cu semighidoane ai bratul fortei mai mic deci necesita o forta mai mare pentru contravirare. 2) motorul de pe R1 nu-i faimos pentru modul liniar in care dezvolta puterea , e cam aiurea sa-ti accelereze motorul mai mult decat vrei tu , mai ales ca incepator, iar corectia din acceleratie se intimpla brusc si te dezechilibreaza in cele mai multe cazuri. dece crezi ca multi zic ca merge motocicleta unde vrea ea si nu unde vrea incepatorul... chiar asa se si intimpla. vrei sa faci un exercitiu, apleaca-te pe bandit pana lipesti casca de rezervor si ia cateva curbe scrie aici cat de controlabila ti s-a parut fata de pozitia normala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) nu am cum sa contrazic niciunul din argumentele tale, in schimb as vrea sa ajunga si la urechile baiatului. pana la urma, daca tot vrea sa fie rau exista FZ1 si alte nakeduri cu motoare rele care tot o sa-l invete ceva macar din cauza pozitiei si manevrabilitatii. m-am urcat pe un f4i si nu am reusit sa fac slalom(cu conuri imaginare) cum reusesc cu banditul.. chiar te limiteaza pozitia. eu ma simteam masochist alegand mobra asta(ca greutate), de el nu stiu ce sa mai zic. @dodo zi si tu drept, tie ti se pare ca doar SS-urile sunt motociclete si de-aia te invarti in jurul lor? ce alte mobre mai stii? Editat Octombrie 9, 2012 de silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Cum sunt oglinzile reising ? Mi-as lua si eu sa o dau mai repede pe o roata cand dau cu spatele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Cum sunt oglinzile reising ? am auzit ca-ti dau cel putin 5cai. serios acum, is mai mici, deci mai putin "drag" hm..parca aia la curse nu au oglinzi.. nu prea mai inteleg nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) ...Gata , o vand !!! Mi-au fost luate mintile de CBR RR , acum sa vedem , 600 sau 1000 ... pe scurt pentru cine e interesat : 2300 euro : Bi-xenon (scurta/lunga) , pozitii led , pompa frana brembo , toba DM racing cu coloana de aer custom , cauciucuri RACETEC semislick in stare foarte buna , amortizor ghidon hyperpro , filtru aer K&N , ofer si toba originala , toate consumabilele noi , bujii noi , carburatoarele sincronizate in urma cu 100 km ! ofer si oglinzile racing si cele originala noi noute nemontate !!! 0758.388.555 BRAVO BRAVO BRAVO si asa e un model expirat , alege cbr e altceva fata de modelul detinut acum de tine ,BUNA ALEGERE bafta la vanzare Editat Octombrie 9, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Octombrie 9, 2012 Autor Share Postat Octombrie 9, 2012 ..nici macar nu ma chinui sa raspund la commenturile deloc interesante...da , mi-a ramas mica , da..suna bine sa spui ca ai caucicuri "de curse" , da..da mai bine cbr-u la terase...da da da .. si mult bla bla bla...m-am saturat din 10 replay-uri sa vad 9 de c*c*t..e cum ziceti voi...o dau pentru simplu fapt ca e mult mai grea decat cbr-ul , si vreau ceva pe injectie pentru incut..asta cu carburatoare e putin prea brutala...si vreau ceva mai nou , minim 2006/2007...e vreo problema in asta ? ...daca era sa ma iau dupa voi , "inteligentii" de pe toate topic-urile acum eram de mult mort.dar uite ca am facut si cateva mii de km si nu am cazut , am putut sa ma si abtin la ceea ce am zis la inceput si nu am depasit 120-130 km/h...!!! asa ca ... inca o data va rog , inceputati in mama ei de treaba cu prostiile daca nu isi au locul ! multumesc cmd...chiar multumesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Asa se intampla daca vrei sa primesti atentie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 ) discutiile astea o sa continue pana te cureti de tot(de pe forum) sau de caracterul care te face sa alegi in continuare gresit si sa te certi aiurea. daca erai un talentat nu puneai intrebarile care le-ai pus si nu dadeai raspunsurile care le-ai dat si erai deja la a x-a pereche de cauciucuri tocite pe exterior. abia atunci probabil poti sa-ti pui r1 sau rr la semnatura fara sa fi luat la misto. vezi ca e un agusta f4 pe bursa, poti sari direct la ultimul nivel. nu se compara cu niciuna din alea pe care te-ai urcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 In primul rand ca n-ai apucat sa mergi cu ea cat sa stii ce poate. Cate mii de km ai facut tu in 3 luni? Zici ca e prea grea. Pai are 205kg la plin. Asa au toate. CBR-ul de 600 are intre 190 si 202kg si ala de 1000 intre 200 si 211kg, in functie de an. E adevarat ca ala de 600 pare mai usor pentru ca e mic, dar 5-10kg nu-i o diferenta pentru care sa schimbi motocicleta. http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r1_1999.php http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1000RR http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR600RR Crezi tu ca o sa scapi de morcov pe CBR? 120 cat mergi tu prin toate in treapta 1 daca vrei si ajung acolo la fel de repede, cam 3 secunde. Crezi ca daca ai facut 1000-2000km ai scapat? N-ai tavalit-o ca ti-a fost frica sa ii dai. Cand o sa-ti treaca frica si o sa crezi ca ai invatat sa mergi incepe distractia. http://www.sportrider.com/performance_numbers/146_motorcycle_performance_numbers/honda.html Ti-a zis lumea sa nu-ti iei R1 ca nu-i de tine si ti-ai luat. Mergi cu maxim 120 cu ea. Adica asa cum ai fi mers si cu un GS500, doar ca mai stresat. Ti-ai luat cauciucuri de curse. Pune o poza cu ele sa vedem la ce ti-au folosit. Acum iti iei 1000rr mai puternic decat R1 ca ai auzit tu ca e bland CBR-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 salut. vreau sa fiu primul: rip dodo. era un baiat bun, stia sa se dea si era cerebral, respekt! pentru cei care comenteza: da, era incepator si avea r1, dar va dadea clase la multi d-astia batrani, va invartea casca pe cap cand trecea pe langa voi. a avut ghinion in ziua aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 ..nici macar nu ma chinui sa raspund la commenturile deloc interesante...da , mi-a ramas mica , da..suna bine sa spui ca ai caucicuri "de curse" , da..da mai bine cbr-u la terase...da da da .. si mult bla bla bla...m-am saturat din 10 replay-uri sa vad 9 de c*c*t..e cum ziceti voi...o dau pentru simplu fapt ca e mult mai grea decat cbr-ul , si vreau ceva pe injectie pentru incut..asta cu carburatoare e putin prea brutala...si vreau ceva mai nou , minim 2006/2007...e vreo problema in asta ? ...daca era sa ma iau dupa voi , "inteligentii" de pe toate topic-urile acum eram de mult mort.dar uite ca am facut si cateva mii de km si nu am cazut , am putut sa ma si abtin la ceea ce am zis la inceput si nu am depasit 120-130 km/h...!!! asa ca ... inca o data va rog , inceputati in mama ei de treaba cu prostiile daca nu isi au locul ! multumesc cmd...chiar multumesc.... Esti la inceput, ti-e frica, e ok. Ce te faci insa atunci cand vei crede ca incepi sa stapanesti mobra, vei face 1-2 ani de mers si vei avea senzatia ca le stii pe toate ? Momentul ala e cel mai periculos... in rest, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Ce replica de forumist cunoscator a dat sapca rosie Cati km ai bagat din 2011 pana azi pe 2 roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Vreo 9 mii. E ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.