dodo Postat Septembrie 10, 2012 Autor Share Postat Septembrie 10, 2012 ..o sa imi las cauciucurile astea atunci .. legat de iarna , la mine e iarna imediat ce temperatura scade sub 20 de grade )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 cica, atunci cand scad temperaturile sub 20 de grade, se inchid si terasele... am fost rau . lasa slickurile, ia niste dunlop roadsmart sau qualifier, sunt si mai ieftine si foarte bune, dar ia-le la anu daca nu mai ai de gand sa mergi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 cica, atunci cand scad temperaturile sub 20 de grade, se inchid si terasele... am fost rau . lasa slickurile, ia niste dunlop roadsmart sau qualifier, sunt si mai ieftine si foarte bune, dar ia-le la anu daca nu mai ai de gand sa mergi. auch..bine punctat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Octombrie 9, 2012 Autor Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) ...Gata , o vand !!! Mi-au fost luate mintile de CBR RR , acum sa vedem , 600 sau 1000 ... pe scurt pentru cine e interesat : 2300 euro : Bi-xenon (scurta/lunga) , pozitii led , pompa frana brembo , toba DM racing cu coloana de aer custom , cauciucuri RACETEC semislick in stare foarte buna , amortizor ghidon hyperpro , filtru aer K&N , ofer si toba originala , toate consumabilele noi , bujii noi , carburatoarele sincronizate in urma cu 100 km ! ofer si oglinzile racing si cele originala noi noute nemontate !!! 0758.388.555 Editat Octombrie 9, 2012 de dodo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Ti-a ramas mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 nu mica, probabil nu i se mai pare cul, nu-l mai incita cand se uita la ea. slickurile alea probabil erau tot pentru terasa. cat de tare o fi sa zici ca ai cauciucuri de circuit? vezi dodo ca pe aici, baietii care stiu cum sta treaba cu mobrele sustin ca honda sunt niste glume la capitolu sportive si yamaha sunt alea adevarate, pentru hardcoristi. doar nu vrei sa-ti strici imaginea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 nu suntem rai ci invidiosi, eu sufar cand vad ca unii schimba mobre ca pe ciorapi si eu n-am bani sa-mi iau manusi de iarna. e pura invidie, iti jur ) frate, daca zicea ca trece la un f4i, la un SV, la un monster(chiar unu mai maricel) mai ziceam da e clar ca omu stie doar carene, stickere si look. de-aia comentam, ca alege prost a doua oara. mobrele nu se aleg dupa dificultatea strunirii. eu dupa bandit m-am dat si cu un varadero, sa vezi acolo challenge in plm la cat de grea si inalta e. ce-o fi asa greu de strunit la R1 ca sincer eu cred ca e mai greu de miscat banditul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) nu am cum sa contrazic niciunul din argumentele tale, in schimb as vrea sa ajunga si la urechile baiatului. pana la urma, daca tot vrea sa fie rau exista FZ1 si alte nakeduri cu motoare rele care tot o sa-l invete ceva macar din cauza pozitiei si manevrabilitatii. m-am urcat pe un f4i si nu am reusit sa fac slalom(cu conuri imaginare) cum reusesc cu banditul.. chiar te limiteaza pozitia. eu ma simteam masochist alegand mobra asta(ca greutate), de el nu stiu ce sa mai zic. @dodo zi si tu drept, tie ti se pare ca doar SS-urile sunt motociclete si de-aia te invarti in jurul lor? ce alte mobre mai stii? Editat Octombrie 9, 2012 de silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Cum sunt oglinzile reising ? Mi-as lua si eu sa o dau mai repede pe o roata cand dau cu spatele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Cum sunt oglinzile reising ? am auzit ca-ti dau cel putin 5cai. serios acum, is mai mici, deci mai putin "drag" hm..parca aia la curse nu au oglinzi.. nu prea mai inteleg nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) ...Gata , o vand !!! Mi-au fost luate mintile de CBR RR , acum sa vedem , 600 sau 1000 ... pe scurt pentru cine e interesat : 2300 euro : Bi-xenon (scurta/lunga) , pozitii led , pompa frana brembo , toba DM racing cu coloana de aer custom , cauciucuri RACETEC semislick in stare foarte buna , amortizor ghidon hyperpro , filtru aer K&N , ofer si toba originala , toate consumabilele noi , bujii noi , carburatoarele sincronizate in urma cu 100 km ! ofer si oglinzile racing si cele originala noi noute nemontate !!! 0758.388.555 BRAVO BRAVO BRAVO si asa e un model expirat , alege cbr e altceva fata de modelul detinut acum de tine ,BUNA ALEGERE bafta la vanzare Editat Octombrie 9, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Octombrie 9, 2012 Autor Share Postat Octombrie 9, 2012 ..nici macar nu ma chinui sa raspund la commenturile deloc interesante...da , mi-a ramas mica , da..suna bine sa spui ca ai caucicuri "de curse" , da..da mai bine cbr-u la terase...da da da .. si mult bla bla bla...m-am saturat din 10 replay-uri sa vad 9 de c*c*t..e cum ziceti voi...o dau pentru simplu fapt ca e mult mai grea decat cbr-ul , si vreau ceva pe injectie pentru incut..asta cu carburatoare e putin prea brutala...si vreau ceva mai nou , minim 2006/2007...e vreo problema in asta ? ...daca era sa ma iau dupa voi , "inteligentii" de pe toate topic-urile acum eram de mult mort.dar uite ca am facut si cateva mii de km si nu am cazut , am putut sa ma si abtin la ceea ce am zis la inceput si nu am depasit 120-130 km/h...!!! asa ca ... inca o data va rog , inceputati in mama ei de treaba cu prostiile daca nu isi au locul ! multumesc cmd...chiar multumesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Asa se intampla daca vrei sa primesti atentie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 ) discutiile astea o sa continue pana te cureti de tot(de pe forum) sau de caracterul care te face sa alegi in continuare gresit si sa te certi aiurea. daca erai un talentat nu puneai intrebarile care le-ai pus si nu dadeai raspunsurile care le-ai dat si erai deja la a x-a pereche de cauciucuri tocite pe exterior. abia atunci probabil poti sa-ti pui r1 sau rr la semnatura fara sa fi luat la misto. vezi ca e un agusta f4 pe bursa, poti sari direct la ultimul nivel. nu se compara cu niciuna din alea pe care te-ai urcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 In primul rand ca n-ai apucat sa mergi cu ea cat sa stii ce poate. Cate mii de km ai facut tu in 3 luni? Zici ca e prea grea. Pai are 205kg la plin. Asa au toate. CBR-ul de 600 are intre 190 si 202kg si ala de 1000 intre 200 si 211kg, in functie de an. E adevarat ca ala de 600 pare mai usor pentru ca e mic, dar 5-10kg nu-i o diferenta pentru care sa schimbi motocicleta. http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r1_1999.php http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1000RR http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR600RR Crezi tu ca o sa scapi de morcov pe CBR? 120 cat mergi tu prin toate in treapta 1 daca vrei si ajung acolo la fel de repede, cam 3 secunde. Crezi ca daca ai facut 1000-2000km ai scapat? N-ai tavalit-o ca ti-a fost frica sa ii dai. Cand o sa-ti treaca frica si o sa crezi ca ai invatat sa mergi incepe distractia. http://www.sportrider.com/performance_numbers/146_motorcycle_performance_numbers/honda.html Ti-a zis lumea sa nu-ti iei R1 ca nu-i de tine si ti-ai luat. Mergi cu maxim 120 cu ea. Adica asa cum ai fi mers si cu un GS500, doar ca mai stresat. Ti-ai luat cauciucuri de curse. Pune o poza cu ele sa vedem la ce ti-au folosit. Acum iti iei 1000rr mai puternic decat R1 ca ai auzit tu ca e bland CBR-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 salut. vreau sa fiu primul: rip dodo. era un baiat bun, stia sa se dea si era cerebral, respekt! pentru cei care comenteza: da, era incepator si avea r1, dar va dadea clase la multi d-astia batrani, va invartea casca pe cap cand trecea pe langa voi. a avut ghinion in ziua aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 ..nici macar nu ma chinui sa raspund la commenturile deloc interesante...da , mi-a ramas mica , da..suna bine sa spui ca ai caucicuri "de curse" , da..da mai bine cbr-u la terase...da da da .. si mult bla bla bla...m-am saturat din 10 replay-uri sa vad 9 de c*c*t..e cum ziceti voi...o dau pentru simplu fapt ca e mult mai grea decat cbr-ul , si vreau ceva pe injectie pentru incut..asta cu carburatoare e putin prea brutala...si vreau ceva mai nou , minim 2006/2007...e vreo problema in asta ? ...daca era sa ma iau dupa voi , "inteligentii" de pe toate topic-urile acum eram de mult mort.dar uite ca am facut si cateva mii de km si nu am cazut , am putut sa ma si abtin la ceea ce am zis la inceput si nu am depasit 120-130 km/h...!!! asa ca ... inca o data va rog , inceputati in mama ei de treaba cu prostiile daca nu isi au locul ! multumesc cmd...chiar multumesc.... Esti la inceput, ti-e frica, e ok. Ce te faci insa atunci cand vei crede ca incepi sa stapanesti mobra, vei face 1-2 ani de mers si vei avea senzatia ca le stii pe toate ? Momentul ala e cel mai periculos... in rest, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Ce replica de forumist cunoscator a dat sapca rosie Cati km ai bagat din 2011 pana azi pe 2 roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Vreo 9 mii. E ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Octombrie 20, 2012 Autor Share Postat Octombrie 20, 2012 nu , dar ultimul pret e 2.000e ..cu toate accesoriile care le-am scris in pagina anterioara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioancornean Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 am 88.000 de km pe r1 .... si pot sa zic ca il cunosc ca pe mine .... e o curva de motocicleta care ti-o da cand nu te astepti. vinde-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) Da e destul de praf...mai ales stock ... Editat Octombrie 27, 2012 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Am mers pe R1 '99 si mi-a placut. Fata de un FZR600 din 90 cu ciclistica pe careo avea NOE la arca ... R1 e bomboana. Am mers pe R6 2002..parea mai agresiva in gaz, probabil pentru ca provenea de pe circuit si sigur avea un -1. Am mers pe ZX9R '99. StreetFighter. Am stat demoralizat 2 zile si am finalizat cu-n plans. Ce e drept, amortizorul de ghidon punea multe plusuri...dar pe total, o ciclistica cum nici acel R1 nu avea. Frumos..si sunetul, tot.Cat cuplu..frate, ce de-a cuplu. Si iarasi, ce sunet avea toba aia. Nu urla, dar din mers se auzea magnific. Nu stiu, am fost tentat o perioada sa trec pe miar, dar nu am bani. asa ca mai trag un sezon de batranul FZR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_highwalker Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 ) discutiile astea o sa continue pana te cureti de tot(de pe forum) sau de caracterul care te face sa alegi in continuare gresit si sa te certi aiurea. daca erai un talentat nu puneai intrebarile care le-ai pus si nu dadeai raspunsurile care le-ai dat si erai deja la a x-a pereche de cauciucuri tocite pe exterior. abia atunci probabil poti sa-ti pui r1 sau rr la semnatura fara sa fi luat la misto. vezi ca e un agusta f4 pe bursa, poti sari direct la ultimul nivel. nu se compara cu niciuna din alea pe care te-ai urcat. Ba coae! Cati ani ai? Ori tu esti mic ori, ti-a ramas mic creierul. Ca sa dai sfaturi legate de moto unora ar trebuii sa ai macar una din cele doua calitati care tie iti lipsesc cu desavarsire:experienta pe moto sau inteligenta. Faptul ca ai dat comenturi care au uns la "colon" pe mai greii forumului si esti digerat pe aici iti da tie impresia ca vorbele alea care iti intorc invective in vitata de zi cu zi sunt numai bune de servit din spatele calculatorului. Ai luat carnetul anu asta, ti-ai luat un cazan si vad ca nu-ti mai incapi in piele daca nu otravesti si pe altii cu lumina intunericului din teasta ta. Deabia mergi pe motoreta aia a ta si deja stii tu cum e cu toate motoarele si ce motor ii vine mai bine unuia sau altuia. Lasa-l ma pe om sa isi ia ce vrea el ca nu isi ia motocicleta din pensia lu bunica-ta. Sfatuiesti lumea sa toceasca cauciucurile pe exterior pe drumurile publice si pe urma te miri ca prostu la accidente din cauza vitezei. Eu zic ca tu degeaba faci 100 de mii ca km ca la cat esti de dus nu esti in stare sa pricepi nimic din ei ca sa poti sfatuii pe altcineva...asa ca mai bine abtine-te! N-ai fost in stare sa faci jaloane cu un F4i si stii tu cum e cu R1 asta. Te-am mai vazut pe un topic cand la fel ca si aici il jigneai pe unu care nu stiu ce motor mai tare ca al tau isi luase si il provocai sa faca intrecere cu tine pe Cheia ca sa vada ca .....aici tu sa ne spui ce trebuia sa rezulte in urma acelei provocari. Fi sincer ...ti-ai luat un Bandit mai mult ca sigur cu peste 50-60 de mii de km pt ca pe asta ti l-ai permis si ai un gust amar de fiecare data cand vezi pe unu care isi permite sa se joace cu motoare la care tu doar visezi momentan. Nu e nimic rau in a fi aspirational dar nu e bine sa fii hater. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 ai de plm cum m-ai citit ba spartule ba. in primu rand ar trebui sa frunzaresti putin topicu asta sa vezi de ce e luat omu la baza. in al doilea rand, threadu in care provocam posesorii de ss era pt ca erau d-astia care si-au luat miare si merg cu ele doar in oras. vroiam sa-i scot afara ca sa se distreze mai bine decat intre semafoare si ca sa invete si ei ca mersu cu mobra e mai mult decat blana si frana pe bulevard. restu postului tau in care ma categorisesti fara sa ne cunoastem il ignor. sper doar sa ajungi sa faci diferenta intre sfat si caterinca. poti sa-mi citesti si sfaturile aruncate pe diverse topicuri si poate pe urma iti mai schimbi parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.