Sari la conținut

Reconditionare/restaurare IJ 350 din 1960


daniancu06
 Share

Postări Recomandate

eu din pacate am luat-o de la capat cu vopseaua. Se pare ca nu am avut mana buna si a inceput sa se cojeasca asa ca l-am dus la un vopsitor:).

Frumos stopul.... e bine ca tu ai avut ce sa reconditionezi :))) eu nu am deloc :(.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 195
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator MosRahao

pentru cei interesati: stop ij reconditionat la ROTEA S.R.L, Bd. Iuliu Maniu (langa autogara militari), Bucuresti. Recomand 100%.

 

wow! foarte misto. cat a costat? da si tu niste date de contact ale oamenilor si zi-mi te rog daca reconditioneaza si alte repere auto/moto... merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo johnny, foarte frumos motorul, de unde ai procurat husa pentru sa ?

oare se potriveste si pe saua de jupiter4 ? multumesc.

Husa am facut-o la un atelier de croitorie, copiata dupa cea originala.

In alta ordine de idei ieri am facut primele ture , am rezolvat incarcarea are intre 6,8 relanti si 7,4v in turatie cred ca e cam mare, bateria fierbe putin, am incercat vreo 2 ore sa pun un releu de incarcare Trabant in locul celui original dar n-a vrut sa incarce nicicum nu pot sa-mi dau seama de ce, cel de Trabant era nou.

De asemenea parca se aude un zgomot usor de frecare in timpul functionarii motorului dupa (15-20km), oare unul din rulmentii ambielajului sau ceva ambreaij?...in fine...merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Husa am facut-o la un atelier de croitorie, copiata dupa cea originala.

In alta ordine de idei ieri am facut primele ture , am rezolvat incarcarea are intre 6,8 relanti si 7,4v in turatie cred ca e cam mare, bateria fierbe putin, am incercat vreo 2 ore sa pun un releu de incarcare Trabant in locul celui original dar n-a vrut sa incarce nicicum nu pot sa-mi dau seama de ce, cel de Trabant era nou.

De asemenea parca se aude un zgomot usor de frecare in timpul functionarii motorului dupa (15-20km), oare unul din rulmentii ambielajului sau ceva ambreaij?...in fine...merge.

Deobicei frecarea de care zici e de la ambelaj,freaca falcile in carter.Poti umbla lejer asa,eu am umblat 2-3 sezoane cu frecare la ambelaj.Ai pus ambelaj nou sau unul proaspat rectificat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambielajul a fost pe moto, l-am verificat si n-avea joc in biela, daca freaca in cartere nu le polizeaza? Ma gindesc ca daca merg asa poate distrug si carterele.

La mine a facut niste urme mici pe cartere intradevar, dar pe vremea aia mi se rupa mie de frecare,blana non stop si reperati mici la repezeala sa se invirta roata.Aveam 19 ani si nu ma interesa nimic decit sa se invirta roata,mai ales ca era si chooper,nu avea voie sa stea pe dreapta.Luasem jupiter si planeta iam donato lui fratelo,a umblat si el o bucata cu ambelajul ala, dar cum a venit moca trotineta a vinduto dupa o bucata de vreme.

Poti da jos setul sa vezi exact daca frecarea e de la falci sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Intre timp am mai facut citiva kilometrii si nu se mai aude nimic suspect de la motor. Am mai reglat franele , ambreiajul , incarcarea ...............cite un surub slabit, la momentul asta merge foarte bine.

E timpul sa trec la pasul urmator si anume : atasul. Eu am cumparat motocicleta cu atas dar era atata de ruginit incat nu prea merita efortul de a-l reconditiona, asa ca imi trebuie un atas bun si daca stie cineva vreunul de vanzare il rog sa-mi dea de stire. Cam asa rata motoreta acum.

post-37180-0-70266800-1366977485_thumb.jpg

post-37180-0-07219000-1366977496_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Da donle. Frumos. Se vede că e recondiţionat piesă cu piesă (paharul telescopului spate te-a "trădat" :) )

 

Vezi că poziţia decompresorului, original e în sus.

Filtrul decantor de la ieşirea din rezervor e original şi suficient, renunţă la filtrul de plastic. E absolut inutil.

Vezi şi nişte anvelope originale şi apoi îl poţi prezenta pentru "premiul cel mare", la Focşani.

Editat de VULPOIU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Imi cer scuze ca nu am mai postat noutati. Dar nu am stat degeaba. Am cromat tot ce trebuia cromat si m-am apucat de reasamblat. Totul a mers fara probleme pana cand am ajuns la roti, mai exact am probleme cu axele. Si anume nu intra!! Am incercat sa le pun si invers, adica axul spate pe roata fata si tot nu intra. Se opresc, cred, in axul din interior. Nu am incercat sa fortez cu ciocanul de frica sa nu stric ceva.

Aveti idee ce ar fi si cum se rezolva? Cumva roata din fata avea un distantier in partea opusa sabotilor, de forma conica?

O sa pun poze maine

Editat de daniancu06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Insistă, că la mine e ceva normal să nu intre cînd (rareori) dau roata spate jos.

A, dacă ai întinzătoare, vezi să fie "pe liber" cînd bagi axul, altfel îl trage strîmb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat. Schimbasem rulmentii. Eu am masurat doar exteriorul camasii, ca nu am vazut nici un cod pe aia vechi, si m-am gandit ca si interiorul ar trebui sa fie la fel... dar e mai mic cu cateva zecimi decat cel vechi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin in forta ! Am reusit sa-mi cumpar atasul mult dorit, de-acuma am ce sa fac toata vara !

Vreau sa mentionez ajutorul pe care l-am primit de la userul "Taz 1". Un tip deosebit pe care nu l-am intalnit niciodata , care mi-a dat toate informatiile sa ajung la atas si sa-l pot cumpara la un pret absolut derizoriu. Sincer, nu credeam mai exista asemenea oameni. Multumesc Ciprian !

 

P.S. Deoarece nu mai am ce face cu ea scot la vanzare barca de atas pe care am cumparat-o acum 2-3 luni tot de pe forum. Poze si pret la bursa.

post-37180-0-81096900-1368777579_thumb.jpg

post-37180-0-08065300-1368777586_thumb.jpg

post-37180-0-78356000-1368777591_thumb.jpg

post-37180-0-94677700-1368777599_thumb.jpg

Editat de johnny75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte fain omule.fain. de mult cautam unul pt IFA mea.si am luat unul rusesc.dupa care am zis ca nu-l chinui cu atasul,si am luat un ij56,dupa care am zis ca nu ma chinui cu un ij si am luat un dnpr cu atas.

sa il faci frumos si sanatos

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prins gresit @lolo.Prinderea din spate ar trebui pusa numai pe bascula,altfel va rupe cadrul sau va torsiiona rama atasului.Am avut un atas articulat de Sport prins pe cadru semirigid de Awo si l-a rupt pe mijloc la intermediara.Asa se va intampla si la Ij daca nu se gandesc bine pozitionarea prinderilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...