BeerBelly Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 eu din pacate am luat-o de la capat cu vopseaua. Se pare ca nu am avut mana buna si a inceput sa se cojeasca asa ca l-am dus la un vopsitor:). Frumos stopul.... e bine ca tu ai avut ce sa reconditionezi )) eu nu am deloc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Bravo johnny, foarte frumos motorul, de unde ai procurat husa pentru sa ? oare se potriveste si pe saua de jupiter4 ? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 pentru cei interesati: stop ij reconditionat la ROTEA S.R.L, Bd. Iuliu Maniu (langa autogara militari), Bucuresti. Recomand 100%. wow! foarte misto. cat a costat? da si tu niste date de contact ale oamenilor si zi-mi te rog daca reconditioneaza si alte repere auto/moto... merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Bravo johnny, foarte frumos motorul, de unde ai procurat husa pentru sa ? oare se potriveste si pe saua de jupiter4 ? multumesc. Husa am facut-o la un atelier de croitorie, copiata dupa cea originala. In alta ordine de idei ieri am facut primele ture , am rezolvat incarcarea are intre 6,8 relanti si 7,4v in turatie cred ca e cam mare, bateria fierbe putin, am incercat vreo 2 ore sa pun un releu de incarcare Trabant in locul celui original dar n-a vrut sa incarce nicicum nu pot sa-mi dau seama de ce, cel de Trabant era nou. De asemenea parca se aude un zgomot usor de frecare in timpul functionarii motorului dupa (15-20km), oare unul din rulmentii ambielajului sau ceva ambreaij?...in fine...merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Husa am facut-o la un atelier de croitorie, copiata dupa cea originala. In alta ordine de idei ieri am facut primele ture , am rezolvat incarcarea are intre 6,8 relanti si 7,4v in turatie cred ca e cam mare, bateria fierbe putin, am incercat vreo 2 ore sa pun un releu de incarcare Trabant in locul celui original dar n-a vrut sa incarce nicicum nu pot sa-mi dau seama de ce, cel de Trabant era nou. De asemenea parca se aude un zgomot usor de frecare in timpul functionarii motorului dupa (15-20km), oare unul din rulmentii ambielajului sau ceva ambreaij?...in fine...merge. Deobicei frecarea de care zici e de la ambelaj,freaca falcile in carter.Poti umbla lejer asa,eu am umblat 2-3 sezoane cu frecare la ambelaj.Ai pus ambelaj nou sau unul proaspat rectificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Ambielajul a fost pe moto, l-am verificat si n-avea joc in biela, daca freaca in cartere nu le polizeaza? Ma gindesc ca daca merg asa poate distrug si carterele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Ambielajul a fost pe moto, l-am verificat si n-avea joc in biela, daca freaca in cartere nu le polizeaza? Ma gindesc ca daca merg asa poate distrug si carterele. La mine a facut niste urme mici pe cartere intradevar, dar pe vremea aia mi se rupa mie de frecare,blana non stop si reperati mici la repezeala sa se invirta roata.Aveam 19 ani si nu ma interesa nimic decit sa se invirta roata,mai ales ca era si chooper,nu avea voie sa stea pe dreapta.Luasem jupiter si planeta iam donato lui fratelo,a umblat si el o bucata cu ambelajul ala, dar cum a venit moca trotineta a vinduto dupa o bucata de vreme. Poti da jos setul sa vezi exact daca frecarea e de la falci sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Intre timp am mai facut citiva kilometrii si nu se mai aude nimic suspect de la motor. Am mai reglat franele , ambreiajul , incarcarea ...............cite un surub slabit, la momentul asta merge foarte bine. E timpul sa trec la pasul urmator si anume : atasul. Eu am cumparat motocicleta cu atas dar era atata de ruginit incat nu prea merita efortul de a-l reconditiona, asa ca imi trebuie un atas bun si daca stie cineva vreunul de vanzare il rog sa-mi dea de stire. Cam asa rata motoreta acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 ce super arata.sa il stapanesti sanatos.felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 (editat) Da donle. Frumos. Se vede că e recondiţionat piesă cu piesă (paharul telescopului spate te-a "trădat" ) Vezi că poziţia decompresorului, original e în sus. Filtrul decantor de la ieşirea din rezervor e original şi suficient, renunţă la filtrul de plastic. E absolut inutil. Vezi şi nişte anvelope originale şi apoi îl poţi prezenta pentru "premiul cel mare", la Focşani. Editat Aprilie 26, 2013 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Mai 7, 2013 Autor Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Salutare. Imi cer scuze ca nu am mai postat noutati. Dar nu am stat degeaba. Am cromat tot ce trebuia cromat si m-am apucat de reasamblat. Totul a mers fara probleme pana cand am ajuns la roti, mai exact am probleme cu axele. Si anume nu intra!! Am incercat sa le pun si invers, adica axul spate pe roata fata si tot nu intra. Se opresc, cred, in axul din interior. Nu am incercat sa fortez cu ciocanul de frica sa nu stric ceva. Aveti idee ce ar fi si cum se rezolva? Cumva roata din fata avea un distantier in partea opusa sabotilor, de forma conica? O sa pun poze maine Editat Mai 7, 2013 de daniancu06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Mai 8, 2013 Autor Share Postat Mai 8, 2013 Stiu asta. Problema e ca nu intra axul in butuc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Mai insistă. Mişcă bine de roată cînd introduci axul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Off...ai cromat axele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Mi-a trecut şi mie prin minte asta, dar n-am zis că chiar a făcut-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Mai 8, 2013 Autor Share Postat Mai 8, 2013 Nu am cromat axele:)) le-am tinut in motorina si le-am curatat cu peria de sarma ca erau putin ruginite. O sa mai insist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Insistă, că la mine e ceva normal să nu intre cînd (rareori) dau roata spate jos. A, dacă ai întinzătoare, vezi să fie "pe liber" cînd bagi axul, altfel îl trage strîmb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Mai 9, 2013 Autor Share Postat Mai 9, 2013 Am rezolvat. Schimbasem rulmentii. Eu am masurat doar exteriorul camasii, ca nu am vazut nici un cod pe aia vechi, si m-am gandit ca si interiorul ar trebui sa fie la fel... dar e mai mic cu cateva zecimi decat cel vechi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Revin in forta ! Am reusit sa-mi cumpar atasul mult dorit, de-acuma am ce sa fac toata vara ! Vreau sa mentionez ajutorul pe care l-am primit de la userul "Taz 1". Un tip deosebit pe care nu l-am intalnit niciodata , care mi-a dat toate informatiile sa ajung la atas si sa-l pot cumpara la un pret absolut derizoriu. Sincer, nu credeam mai exista asemenea oameni. Multumesc Ciprian ! P.S. Deoarece nu mai am ce face cu ea scot la vanzare barca de atas pe care am cumparat-o acum 2-3 luni tot de pe forum. Poze si pret la bursa. Editat Mai 17, 2013 de johnny75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viorel Balmez Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Felicitari! Frumos atas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Salut Viorel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 foarte fain omule.fain. de mult cautam unul pt IFA mea.si am luat unul rusesc.dupa care am zis ca nu-l chinui cu atasul,si am luat un ij56,dupa care am zis ca nu ma chinui cu un ij si am luat un dnpr cu atas. sa il faci frumos si sanatos spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Ia-ti IJ-ul si pune-l langa atas. Vei constata ca e cam greu sa il prinzi, pt ca atasul ala e facut special pt Simson Sport. Tu nu ai nici prindere pe bascula, si cea din spate de pe cadru iti va veni fix intre prinderea de bascula si prinderea din mijloc a atasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Eu zic ca se poate. Asa am cumparat eu IJ-ul 56 : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 E prins gresit @lolo.Prinderea din spate ar trebui pusa numai pe bascula,altfel va rupe cadrul sau va torsiiona rama atasului.Am avut un atas articulat de Sport prins pe cadru semirigid de Awo si l-a rupt pe mijloc la intermediara.Asa se va intampla si la Ij daca nu se gandesc bine pozitionarea prinderilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.