vis-a-vis Postat Martie 15, 2019 Share Postat Martie 15, 2019 Eu știu pe unu' care făcea chestii d-astea cu o mobră nepotrivită, un soi de Yamaha mai veche, numai fier. S-a gândit până la urma s-o recondiționeze și s-o pună la muzeu... Omu' a ieșit la joacă și ăla era fierul lui. Din câte am văzut bate bine peste 50 de ani și cred că nu mai vrea sa demonstreze nimic, Așa e el, sosandilău. La un moment dat vrea s-o dea-n drift și-o scapă-n boscheți, bine că nu era râpă. Când se ridică râde ca prostu'. Omu' nu-i pe treaba lui, clar Nici măcar nu s-a filmat el, ci colegul de tură cu KTM 500 EXC, care are canal video și pe care sigur l-a impresionat moșu' (cum de fapt și pe mine). Mai e un aborigen grăsan cu ei, pe un KTM 1090, care e probabil ca mulți dintre noi, cu picioarele pe jos Oamenii văd că se distrează totuși, nu cred că își pun problema ca pe un forum obscur din România vor fi luați în colimator mai rău decât la Procesul Etapei... Hai, vizionare plăcută! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Martie 15, 2019 Share Postat Martie 15, 2019 La 15.03.2019 la 0:32, DeVazut_TM a spus: Hate them, hate them all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 16, 2019 Share Postat Martie 16, 2019 La 15.03.2019 la 0:32, DeVazut_TM a spus: Eu vad un tip care se distreaza si care are suficient skill sa mearga pe traseele alea cu o motocicleta, cu care cei mai multi dintre noi nu sunt in stare sa mearga pe un drum de tara. Sincer, mi se rupe daca cauta atentie sau nu, ceea ce ma intereseaza este spectacolul in sine si ceea ce poate face motoreta aia, impinsa la limita. Iar omul si motoreta fac spectacol! Restul e can can. Abia astept o filmare similara cu un (mult hulit) Tenere 700.. asa.. just fot fun.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Martie 17, 2019 Share Postat Martie 17, 2019 La 15.03.2019 la 0:32, DeVazut_TM a spus: Stimabile, fără a intra într-o polemică neconstructivă, după atâția ani de internet după cum te pronunți, îmi pare rău că încă nu poți face diferența într-o postare just for fan și una cu titlul de venerare a vreunui model de motocicletă! Te-aș ruga să-mi urmărești postările: de unde ai dedus că fac apologia AT CRF 1000? Doar pentru că postez într-un topic special destinat acestui model? Cât despre "deficiență de atenție, gospodine triste și pufoși în ale motociclisnului off-road" eu zic s-o lași mai moale...până la urmă fiecare cu limitele lui, nu toți suntem Chris Birch! N-ai fost jignit de nimeni, nu jigni la rândul tău. Puțin respect reciproc nu strică! În rest, numai de bine...indiferent de motocicleta deținută! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 21, 2019 Share Postat Martie 21, 2019 Stiu clipul si canalul si omul ala chiar se da bine cu elefantul. Acuma, ca sunt acri strugurii, asta-i alta problema. Noi sa fim sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 A trecut un an de la achiziție! Coafura rezistă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 50.000 km din septembrie 2016 si pana azi. STILL LOVE THIS BIKE!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 26, 2019 Share Postat Mai 26, 2019 Nu stiu daca s-a mai postat, dar merita vazut: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 11, 2019 Share Postat Iulie 11, 2019 http://dirtbikelover.com/honda-reveal-special-africa-twin-cb1000r-to-celebrate-50-years-of-four/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 Salutari. Am de o vreme niste vise erotice cu o Africana non DCT; cautand oferte second, pare sa fie un mare val de popor care are la vanzare mobre cu km relativ putini in zona 9000-1000 eur. (aprox 500 oferte AT vs aprox 50 oferte 12GS ADV care sunt si considerabil mai vechi si cu mai multi km declarati). Care pot fi dezamagirile legate de AT ? Am cautat prin lume, am gasit unul care se plangea de suspensii, dar cred ca era prea pretentios comparativ cu marea masa de cumparatori de Africana; altii ziceau de spite ca se corodeaza prematur. in rest.. nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 Acum 29 minute, ggobi a spus: Am cautat prin lume, am gasit unul care se plangea de suspensii, dar cred ca era prea pretentios comparativ cu marea masa de cumparatori de Africana; altii ziceau de spite ca se corodeaza prematur. in rest.. nimic... In primul rand nu trebuie sa cauti "prin lume", sunt la noi pe forum vreo doi fosti posesori de AT care au trecut la 1200GS. Si din ce-am citit pe aici, unii au bagat sume destul de mari in schimbarea unor componente esentiale pana sa le vanda. Chiar tu ai zis-o mai sus: o schimbare completa de suspensii si un set de roti Haan-Excel...ia vezi cat iese la calcul. Apoi, incearca sa te sui in showroom pe o AT si apoi pe un GS boxer. GS-ul zici ca e scuter, asa de usor il ridici pe cricul lateral. Low cog e unul din atuurile GS-ului. Nu mai zic ca e o mobra cu cardan (vezi omoloagele de la alte marci cat costa) si are ceva dotari ce nu le gasesti la AT (gen suspensiile adaptive, CC). Plus roti tubeless, etc. Deci o comparatie directa e greu de facut, sunt mobre cam diferite ca si constructie, incepand de la motor pana la transmisia finala. O explicatie simpla pt faptul ca in bugetul tau gasesti GS_uri mai vechi si mai rulate fata de AT este tocmai ca un GS nou costa mai mult fata de AT (50% mai mult daca vb de unul cu dotarile cele mai "bifate"). De ce sunt asa multe AT-uri la vanzare? Well...eu cred ca lumea s-a inghesuit la pomul laudat si foarte multi si-au dat seama ca vroiau o mobra pt 95% asfalt (gen sa mearga ca o MTS pe strada), cu tech pe ea si componente hi-spec (suspensii, frane), ceea ce AT-ul chiar nu este. Cauta pe YT review-ul de la FortNine pt Africa Twin, Ryan tocmai asta zice: pe cat de buna este in off-road, pe atat de...nepotrivita e pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHuskyCrobats Postat August 15, 2019 Share Postat August 15, 2019 O comparatie poate decenta cu GS-ul poate fi din anumite puncte de vedere Crosstouter/VRF1200X. In plus ai DCT, tubeless si spite cum vor unii precum si transmisie pe cardan. Nu se poate compara direct cu GS-ul dar si pretul este apropiat cu al AT-ului. Nu e un off-roader ca AT-ul insa se descurca pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat August 24, 2019 Share Postat August 24, 2019 (editat) Pentru cei interesați două manuale: - manualul de utilizare CRF 1000 în limba română: https://www.honda-moto.ro/wp-content/uploads/2019/05/CRF1000-Africa-Twin_RO.pdf - Haynes Service & Repair Manual pentru toate modelele CRF 1000 din 2016-2019, în limba engleză, pe care eu l-am achiziționat de aici: https://romimoto-piese.ro/ro2/category/20400000000/vehicle/honda-crf-1000:86374/article/919235/ Editat August 24, 2019 de Defender Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 3, 2019 Share Postat Septembrie 3, 2019 Va salut din nou. Back to (2019) Africa Twin ……. :)))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Septembrie 5, 2019 Share Postat Septembrie 5, 2019 Bun revenit! Și dacă nu-i un secret ce te-a făcut să te reîntorci la Africa Twin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 5, 2019 Share Postat Septembrie 5, 2019 Astia care se plang de suspensie si altele sincer nu-i inteleg. DA, suspensia este moale la AT dar este conceputa asa pentru a absoarbe cat mai bine toate drumurile rele pentru care este facuta sa mearga. DA, probabil ca daca vrei sa faci HARD Enduro, sarituri si altele de genul o sa ai nevoie de o suspensie mai tare, dar sa fim sinceri, cei care trec la alt motor gen GS de la AT mi se pare o gluma, adica cu GS-ul poti sa faci hard enduro ? :)) Constructia cu roti de 18/21 este ideala pentru offroad, nici nu se compara cu GS-ul, care este o motocicleta de TOURING. Pentru cei care au in plan sa-si cumpere, recomand 200% motocicleta dar mai ales varianta DCT, care este o inventie incredibila in lumea moto. Un pas inainte pe care toti producatorii o sa-l urmeze. Iti ofera o placere in plus, un confort mare in plus, este ceva ce nu se poate "explica". Trebuie condus ca sa vezi despre ce-i vorba. Eu o am din vara asta si am vreo 15k facuti cu ea deja. Este o persoana in Austria, care din 2016 pana in prezent are peste 150.000 cu acest model, fara nicio interventie la motor. Va las cateva poze facute cu AT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 5, 2019 Share Postat Septembrie 5, 2019 @Garcya weekendul trecut am mers pe forestier destul de desfundat cu 1100gs, al meu, dar pe o bucată am făcut schimb cu un prieten cu XRV750 RD07A. Da, motoare mai vechi, dar din aceeași eră. Exact ce spui tu am simțit și eu diferență între ele. Al meu deși are suspensia bună, nu e cea originală (Ohlins față-spate), mă zguduia destul debtare. Pe Africana prietenului, parcă mergeam pe pluș. *Înainte de GS am avut tot o africană, dar mai veche, '90 și la ea parcă tot așa, senzație de barcă era pe off... La in CRF 1000 visez și eu, sper ca in curând să am ocazia sa fac niste teste atât pe asfalt cât și pe off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 5, 2019 Share Postat Septembrie 5, 2019 Acum 54 minute, Garcya a spus: Astia care se plang de suspensie si altele sincer nu-i inteleg. DA, suspensia este moale la AT dar este conceputa asa pentru a absoarbe cat mai bine toate drumurile rele pentru care este facuta sa mearga. Va las cateva poze facute cu AT Eu vad doar poze pe strada sau pamant cu anvelope de strada, ce rost au suspensiile alea facute pentru drumuri rele daca te dai cu anvelope de strada? As zice mai degraba ca mai degraba ca diferenta se face avand in vedere pret/dotari/motorizare/look, ca si motociclete de enduro se vor comporta aproximativ la fel, adica rau si cu inutil de multa chinuiala si prea putin vor iesi cu ele mai mult decat pe un drum pietruit sau de pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 5, 2019 Share Postat Septembrie 5, 2019 Acum 1 minut, vladf a spus: Eu vad doar poze pe strada sau pamant cu anvelope de strada, ce rost au suspensiile alea facute pentru drumuri rele daca te dai cu anvelope de strada? As zice mai degraba ca mai degraba ca diferenta se face avand in vedere pret/dotari/motorizare/look, ca si motociclete de enduro se vor comporta aproximativ la fel, adica rau si cu inutil de multa chinuiala si prea putin vor iesi cu ele mai mult decat pe un drum pietruit sau de pamant. Eu mi-am luat acest model pentru ca este un motor cu care pot sa merg oriunde vreau eu! Da, in proportie de 80% merg pe asfalt, dar oricand am ocazia si vad o intrare undeva in padure, drum forestier, etc, ma bag fara vreo ezitare sa explorez. Asta imi place cel mai mult. De aia nu am cauciucuri 50/50 sau alt profil orientat spre enduro, ca nu isi au rostul pentru mine. NU merg pe autostrada cu motocicleta, desi aici unde stau, este plin de autostrazi. Aia 15.000 i-am facut doar pe drumuri nationale, drumuri secundare, pe drumuri forestiere. Pentru fiecare motocicleta ideala este cea care se preteaza cel mai bine la ceea ce are el nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 5, 2019 Share Postat Septembrie 5, 2019 Acum 3 ore, Defender a spus: Bun revenit! Și dacă nu-i un secret ce te-a făcut să te reîntorci la Africa Twin? Multumesc. Nu-i un secret. Motivul schimbarii GSA-ului a fost financiar-imobiliar, respectiv schimbare de prioritati . Cu Africana eram oricum obisnuit asa ca AT 2019 a fost o achizitie fireasca in ceea ce ma priveste. Recunosc ca am cochetat si cu ideea de F800GSA SH , KTM 1090 ADV R SH sau chiar noua TENERE 700 dar in final AT a invins … :)))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Poate intereseaza pe careva …. Set BRIDGESTONE BATTLAX ADVENTURE noi noute, rulate 10m (zece metri) cat am dat jos mobra noua din microbus. Pret 700 lei cu transportul la destinatie inclus. Motivul : mi-am incaltat-o din prima cu Metzeler Karoo Street ..... 0744365425 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu Neg Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Salut! Suntem noi veniti pe acest forum. Am facut trecerea de la Transalp xl600 si e racheta, pentru mine. Sunt fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Felicitari. Ai ales Adventure Sport pentru ca asa a fost sa fie sau asa ai vrut tu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu Neg Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 A fost alegerea mea. Stau cel mai bine in scarite pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.