Jump to content

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Recommended Posts

Astia care se plang de suspensie si altele sincer nu-i inteleg.

DA, suspensia este moale la AT dar este conceputa asa pentru a absoarbe cat mai bine toate drumurile rele pentru care este facuta sa mearga.

DA, probabil ca daca vrei sa faci HARD Enduro, sarituri si altele de genul o sa ai nevoie de o suspensie mai tare, dar sa fim sinceri, cei care trec la alt motor gen GS de la AT mi se pare o gluma, adica cu GS-ul poti sa faci hard enduro ? :)) 

Constructia cu roti de 18/21 este ideala pentru offroad, nici nu se compara cu GS-ul, care este o motocicleta de TOURING.

Pentru cei care au in plan sa-si cumpere, recomand 200% motocicleta dar mai ales varianta DCT, care este o inventie incredibila in lumea moto. Un pas inainte pe care toti producatorii o sa-l urmeze. Iti ofera o placere in plus, un confort mare in plus, este ceva ce nu se poate "explica". Trebuie condus ca sa vezi despre ce-i vorba. 

Eu o am din vara asta si am vreo 15k facuti cu ea deja.

Este o persoana in Austria, care din 2016 pana in prezent are peste 150.000 cu acest model, fara nicio interventie la motor.

Va las cateva poze facute cu AT

2120696442_Screenshot2019-09-0512_42_39.thumb.jpg.c465c9a6e298335771cdbc13880eaf60.jpg875831119_Screenshot2019-09-0512_43_05.thumb.jpg.7ccd253c557c8672e5f3cd8bb6395a7e.jpg1005492462_Screenshot2019-09-0512_45_05.thumb.jpg.f02b4fa02fcd0f98998f49ba75909751.jpg214215018_Screenshot2019-09-0512_44_55.thumb.jpg.83549156c5d8346ab765c07139015fd1.jpg925590130_Screenshot2019-09-0512_44_46.thumb.jpg.e46e7393ed70fdf449d72fecc5f8082a.jpg23937620_Screenshot2019-09-0512_44_32.thumb.jpg.1651820a4ceed9e8895b52a72050f8f8.jpg2038188704_Screenshot2019-09-0512_44_22.thumb.jpg.ece733ef6b074a7795d2938c2d6c3f90.jpg565962822_Screenshot2019-09-0512_44_11.thumb.jpg.d5b9363443e3f2ef305497c8dbc005f2.jpg878354891_Screenshot2019-09-0512_43_53.thumb.jpg.45cdc77652aefa1809d558428dcb6bc6.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Garcya weekendul trecut am mers pe forestier destul de desfundat cu 1100gs, al meu, dar pe o bucată am făcut schimb cu un prieten cu XRV750 RD07A. Da, motoare mai vechi, dar din aceeași eră.

Exact ce spui tu am simțit și eu diferență între ele. Al meu deși are suspensia bună, nu e cea originală (Ohlins față-spate), mă zguduia destul debtare. Pe Africana prietenului, parcă mergeam pe pluș. 

*Înainte de GS am avut tot o africană, dar mai veche, '90 și la ea parcă tot așa, senzație de barcă era pe off... 

La in CRF 1000 visez și eu, sper ca in curând să am ocazia sa fac niste teste atât pe asfalt cât și pe off

Link to comment
Share on other sites

Acum 54 minute, Garcya a spus:

Astia care se plang de suspensie si altele sincer nu-i inteleg.

DA, suspensia este moale la AT dar este conceputa asa pentru a absoarbe cat mai bine toate drumurile rele pentru care este facuta sa mearga.

Va las cateva poze facute cu AT

 

Eu vad doar poze pe strada sau pamant cu anvelope de strada, ce rost au suspensiile alea facute pentru drumuri rele daca te dai cu anvelope de strada?

As zice mai degraba ca mai degraba ca diferenta se face avand in vedere pret/dotari/motorizare/look, ca si motociclete de enduro se vor comporta aproximativ la fel, adica rau si cu inutil de multa chinuiala si prea putin vor iesi cu ele mai mult decat pe un drum pietruit sau de pamant.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, vladf a spus:

 

Eu vad doar poze pe strada sau pamant cu anvelope de strada, ce rost au suspensiile alea facute pentru drumuri rele daca te dai cu anvelope de strada?

As zice mai degraba ca mai degraba ca diferenta se face avand in vedere pret/dotari/motorizare/look, ca si motociclete de enduro se vor comporta aproximativ la fel, adica rau si cu inutil de multa chinuiala si prea putin vor iesi cu ele mai mult decat pe un drum pietruit sau de pamant.

Eu mi-am luat acest model pentru ca este un motor cu care pot sa merg oriunde vreau eu!

Da, in proportie de 80% merg pe asfalt, dar oricand am ocazia si vad o intrare undeva in padure, drum forestier, etc, ma bag fara vreo ezitare sa explorez. Asta imi place cel mai mult.

De aia nu am cauciucuri 50/50 sau alt profil orientat spre enduro, ca nu isi au rostul pentru mine.

NU merg pe autostrada cu motocicleta, desi aici unde stau, este plin de autostrazi.

Aia 15.000 i-am facut doar pe drumuri nationale, drumuri secundare, pe drumuri forestiere.

Pentru fiecare motocicleta ideala este cea care se preteaza cel mai bine la ceea ce are el nevoie.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Defender a spus:

Bun revenit!

Și dacă nu-i un secret ce te-a făcut să te reîntorci la Africa Twin?

Multumesc. Nu-i un secret. Motivul schimbarii GSA-ului a fost financiar-imobiliar, respectiv schimbare de prioritati :) . Cu Africana eram oricum obisnuit asa ca AT 2019 a fost o achizitie fireasca in ceea ce ma priveste. Recunosc ca am cochetat si cu ideea de F800GSA SH , KTM 1090 ADV R SH sau chiar noua TENERE 700 dar in final AT a invins …  :))))))))))

Link to comment
Share on other sites

Poate intereseaza pe careva …. Set BRIDGESTONE BATTLAX ADVENTURE noi noute, rulate 10m (zece metri) :)  cat am dat jos mobra noua din microbus. Pret 700 lei cu transportul la destinatie inclus. Motivul : mi-am incaltat-o din prima cu Metzeler Karoo Street ..... 0744365425

ANVELOPE AT 4.jpg

ANVELOPE AT 2.jpg

ANVELOPE AT 3.jpg

ANVELOPE AT 1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut. De ceva timp,sunt in impas in alegerea unui Africa Twin,in sensul ca am o oferta de schimb cu actula motocicleta (M1800R),cu o Africana,dar am un singur lucru care ma pune pe ganduri,si anume : anvelopele cu camera.

Posesorii de Africa Twin,se poate rezolva cumva problema asta? Am vazut tot felul de kituri de conversie la tubeless,dar nu stiu ce sa spun cat sunt de bune,asta pentru a evita achizitia de jante aftermarket tubeless.

Motocicleta o voi folosi foarte putin in offroad,mai mult in ture (pasager + bagaje) si as cam avea nevoie de siguranta unu simplu kit de pana in cazul unui cui in cauciuc,fara sa duc dupa mine camere si tot felul de ustensile pentru a schimba pe marginea drumului cauciucul.

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Zupz a spus:

Salut. De ceva timp,sunt in impas in alegerea unui Africa Twin,in sensul ca am o oferta de schimb cu actula motocicleta (M1800R),cu o Africana,dar am un singur lucru care ma pune pe ganduri,si anume : anvelopele cu camera.

Posesorii de Africa Twin,se poate rezolva cumva problema asta? Am vazut tot felul de kituri de conversie la tubeless,dar nu stiu ce sa spun cat sunt de bune,asta pentru a evita achizitia de jante aftermarket tubeless.

Motocicleta o voi folosi foarte putin in offroad,mai mult in ture (pasager + bagaje) si as cam avea nevoie de siguranta unu simplu kit de pana in cazul unui cui in cauciuc,fara sa duc dupa mine camere si tot felul de ustensile pentru a schimba pe marginea drumului cauciucul.

 

Va multumesc!

Da, exista varianta sa o faci tubeless fără vreo investiție mare, aprox 50 EUR 

Vezi pe youtube o gramada de Videos. 

Toti spun ca tine foarte bine și nu pierd presiune deloc. 

Și eu acum în iarna o sa fac schimbarea asta.

De aici ma inspir https://youtu.be/YPG8buNvTCc

Link to comment
Share on other sites

La 10.09.2019 la 0:38, Zupz a spus:

Salut. De ceva timp,sunt in impas in alegerea unui Africa Twin,in sensul ca am o oferta de schimb cu actula motocicleta (M1800R),cu o Africana,dar am un singur lucru care ma pune pe ganduri,si anume : anvelopele cu camera.

Posesorii de Africa Twin,se poate rezolva cumva problema asta? Am vazut tot felul de kituri de conversie la tubeless,dar nu stiu ce sa spun cat sunt de bune,asta pentru a evita achizitia de jante aftermarket tubeless.

Motocicleta o voi folosi foarte putin in offroad,mai mult in ture (pasager + bagaje) si as cam avea nevoie de siguranta unu simplu kit de pana in cazul unui cui in cauciuc,fara sa duc dupa mine camere si tot felul de ustensile pentru a schimba pe marginea drumului cauciucul.

 

Va multumesc!

Outex kit https://www.ebay.com/itm/CRF1000L-Africa-Twin-Spoke-Wheel-Tubeless-Kit-21-2-15-18-4-00-MT-FR21214-OUTEX-/291698243582

 

La 10.09.2019 la 0:38, Zupz a spus:

Salut. De ceva timp,sunt in impas in alegerea unui Africa Twin,in sensul ca am o oferta de schimb cu actula motocicleta (M1800R),cu o Africana,dar am un singur lucru care ma pune pe ganduri,si anume : anvelopele cu camera.

Posesorii de Africa Twin,se poate rezolva cumva problema asta? Am vazut tot felul de kituri de conversie la tubeless,dar nu stiu ce sa spun cat sunt de bune,asta pentru a evita achizitia de jante aftermarket tubeless.

Motocicleta o voi folosi foarte putin in offroad,mai mult in ture (pasager + bagaje) si as cam avea nevoie de siguranta unu simplu kit de pana in cazul unui cui in cauciuc,fara sa duc dupa mine camere si tot felul de ustensile pentru a schimba pe marginea drumului cauciucul.

 

Va multumesc!

https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en

 

"Good afternoon,

the front rim of Honda Africa Twin CRF 1000 L hasn’t the hump so we have to change it with a new ones with the hump.

By changing the front rim, we need to change also the spokes because the new rim has a different profile: we will install stainless steel spokes like the original.

 

Here the link to our website page where you can find the different solutions for the Africa Twin:

https://www.bartfactory.com/products/bartubeless-en/bartubeless-honda-africa-twin-crf1000-bundle/?lang=en

 

We can use your hub (level 1) or we can use a new CNC hub (level 2):

Level 1: € 555 VAT included + € 36 for the shipment

Level 2: € 695 VAT included + € 36 for the shipment

 

We can also offer our plug & play wheelset with CNC hubs and double bearings, stainless steel spokes or black steel spokes, rims with hump and BARTubeless system.

Here the link to our website page:

https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en

 

GLM rims: € 1450 VAT included + € 25 for the shipment

EXCEL Takasago rims: € 1564 VAT included + € 25 for the shipment

 

Delivery time: 10 days."

La 09.09.2019 la 13:57, KINGS a spus:

Poate intereseaza pe careva …. Set BRIDGESTONE BATTLAX ADVENTURE noi noute, rulate 10m (zece metri) :)  cat am dat jos mobra noua din microbus. Pret 700 lei cu transportul la destinatie inclus. Motivul : mi-am incaltat-o din prima cu Metzeler Karoo Street ..... 0744365425

ANVELOPE AT 4.jpg

ANVELOPE AT 2.jpg

ANVELOPE AT 3.jpg

ANVELOPE AT 1.jpg

600 RON update 😉

Link to comment
Share on other sites

Ceva mai detaliat: https://www.youtube.com/watch?v=9tflSIzbOPY

 

Din 1000 cmc au facut-o 1100 cmc, alt display (mult mai grozav), suspensii electronice, șa standard mai joasă, protecție motor ceva mai bună, etc.

Interesant care este masa (deși cred că tot în jurul a 250 kg se învârte) și evident, prețul!

 

P.S. Sper ca de acestă dată s-o încalțe cu cauciucuri standard orientate ceva mai spre off-road (70/30 off  sau chiar 60/40 off)

Link to comment
Share on other sites

Pai stati asa:

- suspensiile electronice sunt ca optiune doar pe Adventure Sports

- tubeless doar pe Adv Sports

- pe versiunea normala (off-road ii zic ei) nu ai rear rack si nici macar manere pt pasager (da-o in plm..)

- pretul pt Adv Sports cu suspensiile semi-active: 16.000 euro preconizat pt Germania (17.000 Euro cu DCT).

Link to comment
Share on other sites

Ovi-Ice, Adv. Sp. este versiunea care mă interesează.

 

O comparație între modelul standard 2020 și Adv. Sp. 2020: https://www.youtube.com/watch?v=iSTZG_47-V8

Cam totul despre cele doua modele 2020: https://www.advpulse.com/adv-news/2020-honda-africa-twin-announced/

Link to comment
Share on other sites

La 16.09.2019 la 1:29, KINGS a spus:

Outex kit https://www.ebay.com/itm/CRF1000L-Africa-Twin-Spoke-Wheel-Tubeless-Kit-21-2-15-18-4-00-MT-FR21214-OUTEX-/291698243582

 

https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en

 

"Good afternoon,

the front rim of Honda Africa Twin CRF 1000 L hasn’t the hump so we have to change it with a new ones with the hump.

By changing the front rim, we need to change also the spokes because the new rim has a different profile: we will install stainless steel spokes like the original.

 

Here the link to our website page where you can find the different solutions for the Africa Twin:

https://www.bartfactory.com/products/bartubeless-en/bartubeless-honda-africa-twin-crf1000-bundle/?lang=en

 

We can use your hub (level 1) or we can use a new CNC hub (level 2):

Level 1: € 555 VAT included + € 36 for the shipment

Level 2: € 695 VAT included + € 36 for the shipment

 

We can also offer our plug & play wheelset with CNC hubs and double bearings, stainless steel spokes or black steel spokes, rims with hump and BARTubeless system.

Here the link to our website page:

https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en

 

GLM rims: € 1450 VAT included + € 25 for the shipment

EXCEL Takasago rims: € 1564 VAT included + € 25 for the shipment

 

Delivery time: 10 days."

600 RON update 😉

Vandute 👍

La ‎16‎.‎09‎.‎2019 la 1:29, KINGS a spus:

Outex kit https://www.ebay.com/itm/CRF1000L-Africa-Twin-Spoke-Wheel-Tubeless-Kit-21-2-15-18-4-00-MT-FR21214-OUTEX-/291698243582

 

https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en

 

"Good afternoon,

the front rim of Honda Africa Twin CRF 1000 L hasn’t the hump so we have to change it with a new ones with the hump.

By changing the front rim, we need to change also the spokes because the new rim has a different profile: we will install stainless steel spokes like the original.

 

Here the link to our website page where you can find the different solutions for the Africa Twin:

https://www.bartfactory.com/products/bartubeless-en/bartubeless-honda-africa-twin-crf1000-bundle/?lang=en

 

We can use your hub (level 1) or we can use a new CNC hub (level 2):

Level 1: € 555 VAT included + € 36 for the shipment

Level 2: € 695 VAT included + € 36 for the shipment

 

We can also offer our plug & play wheelset with CNC hubs and double bearings, stainless steel spokes or black steel spokes, rims with hump and BARTubeless system.

Here the link to our website page:

https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en

 

GLM rims: € 1450 VAT included + € 25 for the shipment

EXCEL Takasago rims: € 1564 VAT included + € 25 for the shipment

 

Delivery time: 10 days."

600 RON update 😉

 

La ‎09‎.‎09‎.‎2019 la 13:57, KINGS a spus:

Poate intereseaza pe careva …. Set BRIDGESTONE BATTLAX ADVENTURE noi noute, rulate 10m (zece metri) :)  cat am dat jos mobra noua din microbus. Pret 700 lei cu transportul la destinatie inclus. Motivul : mi-am incaltat-o din prima cu Metzeler Karoo Street ..... 0744365425

ANVELOPE AT 4.jpg

ANVELOPE AT 2.jpg

ANVELOPE AT 3.jpg

ANVELOPE AT 1.jpg

Vandute ………...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La 03.10.2019 la 16:55, Silviu Neg a spus:

Crf 1000l Africa twin Romania cu adm. Bogdan si Cosmin

Adminii spun ca ar fi fost cazul sa trimiti si o poza cu tine si AT-ul tau, asta  se pare ca ar face parte din protocolul de inscriere ..... Hai ca n-o fi greu :)

Link to comment
Share on other sites

  • Guest changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Guest pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...