Zupz Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Salut. De ceva timp,sunt in impas in alegerea unui Africa Twin,in sensul ca am o oferta de schimb cu actula motocicleta (M1800R),cu o Africana,dar am un singur lucru care ma pune pe ganduri,si anume : anvelopele cu camera. Posesorii de Africa Twin,se poate rezolva cumva problema asta? Am vazut tot felul de kituri de conversie la tubeless,dar nu stiu ce sa spun cat sunt de bune,asta pentru a evita achizitia de jante aftermarket tubeless. Motocicleta o voi folosi foarte putin in offroad,mai mult in ture (pasager + bagaje) si as cam avea nevoie de siguranta unu simplu kit de pana in cazul unui cui in cauciuc,fara sa duc dupa mine camere si tot felul de ustensile pentru a schimba pe marginea drumului cauciucul. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 10, 2019 Share Postat Septembrie 10, 2019 Acum 5 ore, Zupz a spus: Salut. De ceva timp,sunt in impas in alegerea unui Africa Twin,in sensul ca am o oferta de schimb cu actula motocicleta (M1800R),cu o Africana,dar am un singur lucru care ma pune pe ganduri,si anume : anvelopele cu camera. Posesorii de Africa Twin,se poate rezolva cumva problema asta? Am vazut tot felul de kituri de conversie la tubeless,dar nu stiu ce sa spun cat sunt de bune,asta pentru a evita achizitia de jante aftermarket tubeless. Motocicleta o voi folosi foarte putin in offroad,mai mult in ture (pasager + bagaje) si as cam avea nevoie de siguranta unu simplu kit de pana in cazul unui cui in cauciuc,fara sa duc dupa mine camere si tot felul de ustensile pentru a schimba pe marginea drumului cauciucul. Va multumesc! Da, exista varianta sa o faci tubeless fără vreo investiție mare, aprox 50 EUR Vezi pe youtube o gramada de Videos. Toti spun ca tine foarte bine și nu pierd presiune deloc. Și eu acum în iarna o sa fac schimbarea asta. De aici ma inspir https://youtu.be/YPG8buNvTCc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu Neg Postat Septembrie 10, 2019 Share Postat Septembrie 10, 2019 Eu am facut jantele de doi ani pe Transalp si am sa rezolv problema si pe Africana. Pe fata sunt aceleasi cauciucuri, iar pe spate este o dimensiune mai mare, cu atat mai usor. Schimb cauciucurile vara pentru ca folosesc Mitas E09 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 15, 2019 Share Postat Septembrie 15, 2019 La 10.09.2019 la 0:38, Zupz a spus: Salut. De ceva timp,sunt in impas in alegerea unui Africa Twin,in sensul ca am o oferta de schimb cu actula motocicleta (M1800R),cu o Africana,dar am un singur lucru care ma pune pe ganduri,si anume : anvelopele cu camera. Posesorii de Africa Twin,se poate rezolva cumva problema asta? Am vazut tot felul de kituri de conversie la tubeless,dar nu stiu ce sa spun cat sunt de bune,asta pentru a evita achizitia de jante aftermarket tubeless. Motocicleta o voi folosi foarte putin in offroad,mai mult in ture (pasager + bagaje) si as cam avea nevoie de siguranta unu simplu kit de pana in cazul unui cui in cauciuc,fara sa duc dupa mine camere si tot felul de ustensile pentru a schimba pe marginea drumului cauciucul. Va multumesc! Outex kit https://www.ebay.com/itm/CRF1000L-Africa-Twin-Spoke-Wheel-Tubeless-Kit-21-2-15-18-4-00-MT-FR21214-OUTEX-/291698243582 La 10.09.2019 la 0:38, Zupz a spus: Salut. De ceva timp,sunt in impas in alegerea unui Africa Twin,in sensul ca am o oferta de schimb cu actula motocicleta (M1800R),cu o Africana,dar am un singur lucru care ma pune pe ganduri,si anume : anvelopele cu camera. Posesorii de Africa Twin,se poate rezolva cumva problema asta? Am vazut tot felul de kituri de conversie la tubeless,dar nu stiu ce sa spun cat sunt de bune,asta pentru a evita achizitia de jante aftermarket tubeless. Motocicleta o voi folosi foarte putin in offroad,mai mult in ture (pasager + bagaje) si as cam avea nevoie de siguranta unu simplu kit de pana in cazul unui cui in cauciuc,fara sa duc dupa mine camere si tot felul de ustensile pentru a schimba pe marginea drumului cauciucul. Va multumesc! https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en "Good afternoon, the front rim of Honda Africa Twin CRF 1000 L hasn’t the hump so we have to change it with a new ones with the hump. By changing the front rim, we need to change also the spokes because the new rim has a different profile: we will install stainless steel spokes like the original. Here the link to our website page where you can find the different solutions for the Africa Twin: https://www.bartfactory.com/products/bartubeless-en/bartubeless-honda-africa-twin-crf1000-bundle/?lang=en We can use your hub (level 1) or we can use a new CNC hub (level 2): Level 1: € 555 VAT included + € 36 for the shipment Level 2: € 695 VAT included + € 36 for the shipment We can also offer our plug & play wheelset with CNC hubs and double bearings, stainless steel spokes or black steel spokes, rims with hump and BARTubeless system. Here the link to our website page: https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en GLM rims: € 1450 VAT included + € 25 for the shipment EXCEL Takasago rims: € 1564 VAT included + € 25 for the shipment Delivery time: 10 days." La 09.09.2019 la 13:57, KINGS a spus: Poate intereseaza pe careva …. Set BRIDGESTONE BATTLAX ADVENTURE noi noute, rulate 10m (zece metri) cat am dat jos mobra noua din microbus. Pret 700 lei cu transportul la destinatie inclus. Motivul : mi-am incaltat-o din prima cu Metzeler Karoo Street ..... 0744365425 600 RON update Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 23, 2019 Share Postat Septembrie 23, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 23, 2019 Share Postat Septembrie 23, 2019 Cruise control, tubeless... Nice Display imi place mult Farurile la fel, nu înțeleg de ce plm la modelul de pana acum sa se aprindă doar un far, asa urat arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 Ceva mai detaliat: https://www.youtube.com/watch?v=9tflSIzbOPY Din 1000 cmc au facut-o 1100 cmc, alt display (mult mai grozav), suspensii electronice, șa standard mai joasă, protecție motor ceva mai bună, etc. Interesant care este masa (deși cred că tot în jurul a 250 kg se învârte) și evident, prețul! P.S. Sper ca de acestă dată s-o încalțe cu cauciucuri standard orientate ceva mai spre off-road (70/30 off sau chiar 60/40 off) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 Pai stati asa: - suspensiile electronice sunt ca optiune doar pe Adventure Sports - tubeless doar pe Adv Sports - pe versiunea normala (off-road ii zic ei) nu ai rear rack si nici macar manere pt pasager (da-o in plm..) - pretul pt Adv Sports cu suspensiile semi-active: 16.000 euro preconizat pt Germania (17.000 Euro cu DCT). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 Ovi-Ice, Adv. Sp. este versiunea care mă interesează. O comparație între modelul standard 2020 și Adv. Sp. 2020: https://www.youtube.com/watch?v=iSTZG_47-V8 Cam totul despre cele doua modele 2020: https://www.advpulse.com/adv-news/2020-honda-africa-twin-announced/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 La 16.09.2019 la 1:29, KINGS a spus: Outex kit https://www.ebay.com/itm/CRF1000L-Africa-Twin-Spoke-Wheel-Tubeless-Kit-21-2-15-18-4-00-MT-FR21214-OUTEX-/291698243582 https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en "Good afternoon, the front rim of Honda Africa Twin CRF 1000 L hasn’t the hump so we have to change it with a new ones with the hump. By changing the front rim, we need to change also the spokes because the new rim has a different profile: we will install stainless steel spokes like the original. Here the link to our website page where you can find the different solutions for the Africa Twin: https://www.bartfactory.com/products/bartubeless-en/bartubeless-honda-africa-twin-crf1000-bundle/?lang=en We can use your hub (level 1) or we can use a new CNC hub (level 2): Level 1: € 555 VAT included + € 36 for the shipment Level 2: € 695 VAT included + € 36 for the shipment We can also offer our plug & play wheelset with CNC hubs and double bearings, stainless steel spokes or black steel spokes, rims with hump and BARTubeless system. Here the link to our website page: https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en GLM rims: € 1450 VAT included + € 25 for the shipment EXCEL Takasago rims: € 1564 VAT included + € 25 for the shipment Delivery time: 10 days." 600 RON update Vandute La 16.09.2019 la 1:29, KINGS a spus: Outex kit https://www.ebay.com/itm/CRF1000L-Africa-Twin-Spoke-Wheel-Tubeless-Kit-21-2-15-18-4-00-MT-FR21214-OUTEX-/291698243582 https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en "Good afternoon, the front rim of Honda Africa Twin CRF 1000 L hasn’t the hump so we have to change it with a new ones with the hump. By changing the front rim, we need to change also the spokes because the new rim has a different profile: we will install stainless steel spokes like the original. Here the link to our website page where you can find the different solutions for the Africa Twin: https://www.bartfactory.com/products/bartubeless-en/bartubeless-honda-africa-twin-crf1000-bundle/?lang=en We can use your hub (level 1) or we can use a new CNC hub (level 2): Level 1: € 555 VAT included + € 36 for the shipment Level 2: € 695 VAT included + € 36 for the shipment We can also offer our plug & play wheelset with CNC hubs and double bearings, stainless steel spokes or black steel spokes, rims with hump and BARTubeless system. Here the link to our website page: https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en GLM rims: € 1450 VAT included + € 25 for the shipment EXCEL Takasago rims: € 1564 VAT included + € 25 for the shipment Delivery time: 10 days." 600 RON update La 09.09.2019 la 13:57, KINGS a spus: Poate intereseaza pe careva …. Set BRIDGESTONE BATTLAX ADVENTURE noi noute, rulate 10m (zece metri) cat am dat jos mobra noua din microbus. Pret 700 lei cu transportul la destinatie inclus. Motivul : mi-am incaltat-o din prima cu Metzeler Karoo Street ..... 0744365425 Vandute ………... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu Neg Postat Octombrie 3, 2019 Share Postat Octombrie 3, 2019 Excusivist de exclusivist grupul de pe FB. Am cerut si eu acu' ceva timp sa ma alatur si am raspuns cu toata sinceritatea la intrebarea adresata. Al 40-lea membru ar trebui sa fie cu totul special si eu nu sunt. Va multumesc, m-am razgandit, nu va merit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Octombrie 3, 2019 Share Postat Octombrie 3, 2019 Despre ce grup vorbești? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu Neg Postat Octombrie 3, 2019 Share Postat Octombrie 3, 2019 Crf 1000l Africa twin Romania cu adm. Bogdan si Cosmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Octombrie 5, 2019 Share Postat Octombrie 5, 2019 La 03.10.2019 la 16:55, Silviu Neg a spus: Crf 1000l Africa twin Romania cu adm. Bogdan si Cosmin Adminii spun ca ar fi fost cazul sa trimiti si o poza cu tine si AT-ul tau, asta se pare ca ar face parte din protocolul de inscriere ..... Hai ca n-o fi greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 https://www.honda-moto.ro/modele/crf1100-africa-twin-adventure-sports Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 Moka... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 7, 2019 Admin Share Postat Octombrie 7, 2019 Au descoperit Cruise Control și suspensia reglabilă electronic? Le suflă în ceafă la BMW, 10-12 ani se recuperează ușor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 (editat) CRF1100L – versiune bază, cutie manuala: 14.500 de euro CRF1100L – DCT: 15.690 de euro CRF1100L Adventure Sports: 16.490 de euro CRF1100L Adventure Sports ES: 18.490 de euro CRF1100L Adventure Sports ES + DCT: 19.590 de euro Scump SUV-ul asta...dar macar poti vedea cine iti scrie pe WhatsApp prin CarPlay pe noul TFT. Big plus Editat Octombrie 7, 2019 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 (editat) atentie la cele cu cutie automata: NU sunt pentru offroad! am un prieten care a prins un bolovan cu roata fata care l-a dezechilibrat putin si a tras de manson, motorul s-a turat si l-a aruncat in sant! daca avea maneta de ambreiaj putea salva situatia, asa a trebuit lasat motorul acolo si sa revina cu platforma, ca nu l-am mai putut recupera. in rest, DCT-ul ala e o minunatie la cum lucreaza si livreaza puterea, a urcat pe trasee unde cu ambreiaj te munceai putin sa nu rupi aderenta. Editat Octombrie 7, 2019 de Sergiu_BB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Acum 34 minute, Sergiu_BB a spus: atentie la cele cu cutie automata: NU sunt pentru offroad! am un prieten care a prins un bolovan cu roata fata care l-a dezechilibrat putin si a tras de manson, motorul s-a turat si l-a aruncat in sant! Se cheama GHINION! Și cu cutie manuala se intampla fix același lucru. Daca tragi ambreiajul nu înseamnă că oprești / încetinești motorul! Mai degrabă trebuie sa frânezi, ca sa scapi POATE din situația aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 7, 2019 Admin Share Postat Octombrie 7, 2019 Acum 40 minute, Sergiu_BB a spus: am un prieten care a prins un bolovan cu roata fata care l-a dezechilibrat putin si a tras de manson, motorul s-a turat si l-a aruncat in sant! Interesant. Și eu am un prieten care a pățit la fel, doar că a căzut într-o râpă. Vorbim despre Mario? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 (editat) Acum 47 minute, Garcya a spus: Se cheama GHINION! Și cu cutie manuala se intampla fix același lucru. Daca tragi ambreiajul nu înseamnă că oprești / încetinești motorul! Mai degrabă trebuie sa frânezi, ca sa scapi POATE din situația aia! daca tragi ambreiajul motorul se tureaza in gol, asa a livrat puterea direct la roata. mai greu cu franarea cand esti dezechilibrat si te ia prin suprindere. degeaba tragi de frana fata cand roata spate se invarte ca nebuna.. cine stie, cunoaste! Acum 43 minute, l.u.v a spus: Interesant. Și eu am un prieten care a pățit la fel, doar că a căzut într-o râpă. Vorbim despre Mario? Il cheama asemanator, nu dau nume ca nu e frumos. S-a intamplat la coborarea de la Lacul Vulturilor.. Editat Octombrie 7, 2019 de Sergiu_BB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 1 oră în urmă, Sergiu_BB a spus: nu dau nume ca nu e frumos Fă-l de cacao, nu te sfii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Da, ce sa zic. Odată dezechilibrat și cu mana în gaz tragi de ambreiaj INSTANT și motorul se tureaza in gol. Faina teoria, în practica defapt se intampla exact cum a pățit el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Mai bine nu mai zice nimic, se prinde lumea ca NU le prea ai cu sportul asta.. Hai sa-ti explic: cand tii ghidonul in offroad ai tot timpul 2 degete pe frana si doua degete pe ambreiaj. Daca se intampla o chestie poti folosi manetele si salva situatia, chiar daca esti dezechilibrat spre spate de exemplu. Ca pedala de frana mai greu.. Iar motocicleta in cauza NU are maneta de ambreiaj care sa te ajute in a controla utilajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.