Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Inginerii de la Yamaha au venit cu o modificare ptr reducerea consumului la modelele TDM , la 5,5 : . Cu ajutorul rolei de pe componenta albastra se poate regla consumul in functie de preferinte pana in jurul valorii de 5,5 .

Editat de 5129114
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Scula de acordaj al carburatoarelor, astia au experienta de la pianine... Incep sa ma gandesc, ca din cauza situatiei tarii noastre (tara de lumea a treia,ca de aia ne ocolesc sirienii...), nu suntem obisnuiti sa avem incredere in lucruri moderne ci sa prelungim nefiresc viata celor vechi pe care le avem deja/permitem. Daca si la noi ar fi asemanator cu ce e pe la nemti/austrieci/italieni/francezi/belgieni, cred ca africanele ar fi in numar mai mic pe strazi, de zi cu zi si in numar mai mare in zilele de sarbatoare (plimbarea de duminica). P.S. in alta ordine de idei, saptamana trecuta am vazut in la o pensiune din centru 2 piese istorice in stare exceptionala

R100GSPD%20Red-White.jpg

*sa fiu si eu off,acuma,na...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de consum st 750 pe care il posed consuma cat vrea ea eu sant multumit. viitoarea africana cred ca este ok deja cunosc pe cineva care o va cumpara!eu cred ca arata bine si se misca ok motocicleta sa mearga perfect pe of si pe asfalt inca nu sa fabricat mai asteptam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amortiza si el din costuri :crack:

Aia era singura sansa de drive-test ca Honda Romania nici nu viseaza la evenimente ca BMW Days, unde pune toate modelele noi la dispozite in test pe offroad light.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,in tarile civilizate,daca vrei sa mergi sa testezi se percepe garantie, am vrut sa testez in Belgia Ducati Sport Classic si Honda Crosstourer, la 'cati trebuia sa las 1200 de euro acont in case shit si semnam un act prin care in case shit ma obligam sa o cumpar, iar la 'onda era 1000 de euro cu acelasi act semnat. Deci cred ca doar in cazul in care se organizeaza ceva campanie de drive-test se va putea testa "gratis". Dar in vreo 3-4 ani o vom gasi sh la un pret accesibil poate si noua, daca nu, nu vad Africanele vechi sa dea coltu prea curand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, pentru mine, la banii mei, pret decent e 3000-3500 euro

Africana noua va fi la banii astia peste 15 ani :P

Daca nu este reusita , va ajunge mai repede la preturile alea . Sunt cateva modele care desi sunt destul de noi , au preturi derizorii deoarece sunt niste tentative nereusite .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca nu este reusita , va ajunge mai repede la preturile alea . Sunt cateva modele care desi sunt destul de noi , au preturi derizorii deoarece sunt niste tentative nereusite .

transalp 700?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu este reusita , va ajunge mai repede la preturile alea . Sunt cateva modele care desi sunt destul de noi , au preturi derizorii deoarece sunt niste tentative nereusite .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi exemple multe . De la reclama la fiabilitate ai nevoie de mai multe motociclete care sa mearga in regimuri si conditii diferite ptr cel putin 50.000 km . Faptul ca Marquez a filmat vreo trei zile la o reclama nu-mi spune nimic . Este un pilot al echipei Honda , este platit sa faca asta si nu are nici o treaba cu ce se intampla dupa reclama lui cu fiabilitatea si cu performantele motocicletei . Daca din ianuarie trece la Yamaha o sa-l vedem filmand cu Tenere-ul care va deveni mai bun ca Africana . Basme .

As vrea sa vad ce zice Profesorul de ea , ce zice Andry , Samo , Korben , Boieru , etc , oameni care calca pe acelasi pamant cu mine , muritorul de rand si nu zeii din Moto GP . In reclame poti sa scoti din Fiat 500 Ferrari daca ii dai si culoarea potrivita .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi exemple multe . De la reclama la fiabilitate ai nevoie de mai multe motociclete care sa mearga in regimuri si conditii diferite ptr cel putin 50.000 km . Faptul ca Marquez a filmat vreo trei zile la o reclama nu-mi spune nimic . Este un pilot al echipei Honda , este platit sa faca asta si nu are nici o treaba cu ce se intampla dupa reclama lui cu fiabilitatea si cu performantele motocicletei . Daca din ianuarie trece la Yamaha o sa-l vedem filmand cu Tenere-ul care va deveni mai bun ca Africana . Basme .

As vrea sa vad ce zice Profesorul de ea , ce zice Andry , Samo , Korben , Boieru , etc , oameni care calca pe acelasi pamant cu mine , muritorul de rand si nu zeii din Moto GP . In reclame poti sa scoti din Fiat 500 Ferrari daca ii dai si culoarea potrivita .

 

 

sunt singurul care crede ca interviul ala de 1 min cu Marquez despre CRF1000L seamana cu un interviu cu un AUTIST??? Nu ma-ntelegeti gresit, , nu contest calitatile lui Marquez ca pilot,dar TOCMAI pt ca e pilot, atata a putut sa indruge despre mobra asta? wtf.... Honda, go home, you're drunk...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scula de acordaj al carburatoarelor, astia au experienta de la pianine... Incep sa ma gandesc, ca din cauza situatiei tarii noastre (tara de lumea a treia,ca de aia ne ocolesc sirienii...), nu suntem obisnuiti sa avem incredere in lucruri moderne ci sa prelungim nefiresc viata celor vechi pe care le avem deja/permitem. Daca si la noi ar fi asemanator cu ce e pe la nemti/austrieci/italieni/francezi/belgieni, cred ca africanele ar fi in numar mai mic pe strazi, de zi cu zi si in numar mai mare in zilele de sarbatoare (plimbarea de duminica). P.S. in alta ordine de idei, saptamana trecuta am vazut in la o pensiune din centru 2 piese istorice in stare exceptionala

R100GSPD%20Red-White.jpg

*sa fiu si eu off,acuma,na...

Pfff...stii cate moto ca cea din poza vezi pe strazile din germania...f multe...stii cate africane?...f multe si in general multe modele din acea generatie...oare de ce ?....plus gs urile 1100 +...ca nah...e de inteles...

» Post actualizat in 22 Sep 2015 17:28

slabut... ma asteptam la ceva promo cu mai mult offroad... blana pe drum de pamant nu e cine stie ce... oricum, un lucru ar trebui sa nu pateasca acest CRF1000L: sa nu apara probleme ''uzuale'' (tipice altor branduri/modele) dupa lansare: gen probleme la pompa de benzina, sau problema la nu stiu ce clutch cylinder sau ca.caturi din astea de fabricatie.... Adica ar fi bine sa fie STAS din prima, fara recall-uri,fara hibe ascunse descoperite de cumparatori ulterior..... Si vechea Africa Twin avea hibele ei, de la asta am pretentia sa fie hibe-less din prima... suntem in 2015, nu in 1900 toamna

Mai nu stiu...dar eu am impresia ca generatia africa twin ,super tenere 750 au scos cele mai fiabile modele...ptr adventure...ok nu erau cu componente asa de performante ex suspensii dar cred ca se descurcau onorabil...plus alte cateva modele apropiate de zilele noastre gen bmw f 800 ,ktm 690/950/990 adv...si mai sunt cateva ...oricum eu unul personal as opta ptr ceva mai vechi fata de ceva nou oricand cu exceptia la ex care le am dat mai sus...mai mult nu continui ca o luam de la capat....vreo problema ?...:)))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Mai nu stiu...dar eu am impresia ca generatia africa twin ,super tenere 750 au scos cele mai fiabile modele...ptr adventure...ok nu erau cu componente asa de performante ex suspensii dar cred ca se descurcau onorabil...plus alte cateva modele apropiate de zilele noastre gen bmw f 800 ,ktm 690/950/990 adv...si mai sunt cateva ...oricum eu unul personal as opta ptr ceva mai vechi fata de ceva nou oricand cu exceptia la ex care le am dat mai sus...mai mult nu continui ca o luam de la capat....vreo problema ?... :)))))))))

:alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buggy, am vazut si eu cateva "relicve" prin Belgia. Nu stiu, aia au o clima de cacao si aerul mai sarat si vechiturile lor (anii '80) arata ca modele din 2000 de pe la noi. Daca ar fi dupa mine as face loc in garaj si de un GS din asta si si de un R. Sunt simple ca ciocanu' si cam la fel de fiabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...