Samo Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 E din tara persoana? Poate face o "caravana de drivetest", dau 50 de lei pe 10 minute (la cata lume curioasa e, își scoate omul banii intr-un sezon) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 da omu este din bucuresti o va cumpara in primavara si nu cred ca o va da cuiva sa o testeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Amortiza si el din costuri Aia era singura sansa de drive-test ca Honda Romania nici nu viseaza la evenimente ca BMW Days, unde pune toate modelele noi la dispozite in test pe offroad light. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Exista intotdeauna Ungaria sau alte tari cu apa calda pt ride test. Pana la urma e o mobra de calator, cine o vrea baga o plimbare ca s-o testeze mai intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Mda,in tarile civilizate,daca vrei sa mergi sa testezi se percepe garantie, am vrut sa testez in Belgia Ducati Sport Classic si Honda Crosstourer, la 'cati trebuia sa las 1200 de euro acont in case shit si semnam un act prin care in case shit ma obligam sa o cumpar, iar la 'onda era 1000 de euro cu acelasi act semnat. Deci cred ca doar in cazul in care se organizeaza ceva campanie de drive-test se va putea testa "gratis". Dar in vreo 3-4 ani o vom gasi sh la un pret accesibil poate si noua, daca nu, nu vad Africanele vechi sa dea coltu prea curand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Africanele nu dau colţu' decât dacă sunt batjocorite Africana nouă la un preţ decent în 3-4 ani? Nu prea cred, decât dacă preţ decent înseamnă pt tin 8-9000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Ce-i sub 10.000 e pret decent, desi nici 1000 sa dau pe una ca donator nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Nu, pentru mine, la banii mei, pret decent e 3000-3500 euro Africana noua va fi la banii astia peste 15 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Nu, pentru mine, la banii mei, pret decent e 3000-3500 euro Africana noua va fi la banii astia peste 15 ani subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Nu, pentru mine, la banii mei, pret decent e 3000-3500 euro Africana noua va fi la banii astia peste 15 ani Daca nu este reusita , va ajunge mai repede la preturile alea . Sunt cateva modele care desi sunt destul de noi , au preturi derizorii deoarece sunt niste tentative nereusite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Nu cred ca e cazul aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Daca nu este reusita , va ajunge mai repede la preturile alea . Sunt cateva modele care desi sunt destul de noi , au preturi derizorii deoarece sunt niste tentative nereusite . transalp 700? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Eu ziceam de noua AT Transalpul, inclusiv cel de 700, e din alt film Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Daca nu este reusita , va ajunge mai repede la preturile alea . Sunt cateva modele care desi sunt destul de noi , au preturi derizorii deoarece sunt niste tentative nereusite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Ar mai fi exemple multe . De la reclama la fiabilitate ai nevoie de mai multe motociclete care sa mearga in regimuri si conditii diferite ptr cel putin 50.000 km . Faptul ca Marquez a filmat vreo trei zile la o reclama nu-mi spune nimic . Este un pilot al echipei Honda , este platit sa faca asta si nu are nici o treaba cu ce se intampla dupa reclama lui cu fiabilitatea si cu performantele motocicletei . Daca din ianuarie trece la Yamaha o sa-l vedem filmand cu Tenere-ul care va deveni mai bun ca Africana . Basme . As vrea sa vad ce zice Profesorul de ea , ce zice Andry , Samo , Korben , Boieru , etc , oameni care calca pe acelasi pamant cu mine , muritorul de rand si nu zeii din Moto GP . In reclame poti sa scoti din Fiat 500 Ferrari daca ii dai si culoarea potrivita . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 . In reclame poti sa scoti din Fiat 500 Ferrari daca ii dai si culoarea potrivita . Si-n viata reala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Ar mai fi exemple multe . De la reclama la fiabilitate ai nevoie de mai multe motociclete care sa mearga in regimuri si conditii diferite ptr cel putin 50.000 km . Faptul ca Marquez a filmat vreo trei zile la o reclama nu-mi spune nimic . Este un pilot al echipei Honda , este platit sa faca asta si nu are nici o treaba cu ce se intampla dupa reclama lui cu fiabilitatea si cu performantele motocicletei . Daca din ianuarie trece la Yamaha o sa-l vedem filmand cu Tenere-ul care va deveni mai bun ca Africana . Basme . As vrea sa vad ce zice Profesorul de ea , ce zice Andry , Samo , Korben , Boieru , etc , oameni care calca pe acelasi pamant cu mine , muritorul de rand si nu zeii din Moto GP . In reclame poti sa scoti din Fiat 500 Ferrari daca ii dai si culoarea potrivita . sunt singurul care crede ca interviul ala de 1 min cu Marquez despre CRF1000L seamana cu un interviu cu un AUTIST??? Nu ma-ntelegeti gresit, , nu contest calitatile lui Marquez ca pilot,dar TOCMAI pt ca e pilot, atata a putut sa indruge despre mobra asta? wtf.... Honda, go home, you're drunk... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Mai nu stiu...dar eu am impresia ca generatia africa twin ,super tenere 750 au scos cele mai fiabile modele...ptr adventure...ok nu erau cu componente asa de performante ex suspensii dar cred ca se descurcau onorabil...plus alte cateva modele apropiate de zilele noastre gen bmw f 800 ,ktm 690/950/990 adv...si mai sunt cateva ...oricum eu unul personal as opta ptr ceva mai vechi fata de ceva nou oricand cu exceptia la ex care le am dat mai sus...mai mult nu continui ca o luam de la capat....vreo problema ?... )))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Buggy, am vazut si eu cateva "relicve" prin Belgia. Nu stiu, aia au o clima de cacao si aerul mai sarat si vechiturile lor (anii '80) arata ca modele din 2000 de pe la noi. Daca ar fi dupa mine as face loc in garaj si de un GS din asta si si de un R. Sunt simple ca ciocanu' si cam la fel de fiabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 .... Sunt simple ca ciocanu' si cam la fel de fiabile. Păi asta e ideea În anii 70-80 se fiabilitatea era prima pe wishlist Acum avem 3, 4 sau chiar 5 computere de bord, totul asistat, totul automatizat, 3 setări pentru suspensii, dinamica motorului si aderență si rezultatul e că nu mai poți merge in sălbăticie fără să-ți țâțâie anusul că se defectează vreo componentă Pentru că sunt făcute să se strice. Și se strică Care ați fost anul ăsta la întrunirea africanelor la Vălenii de Munte știți despre ce moto vorbesc Am amic care a dat bani grei pe bavareză și care a pățit de i s-a oprit motorul pe autostradă la prima ploaie (noroc că era in garanție și au venit în 2 ore să-l scoata din rahat) Conceptul adventure include fiabilitate, obligatoriu Honda, chiar daca a avut modele nereușite sau cu vânzări slabe, în niciun caz nu au avut aceste probleme din cauza fiabilității, ci a marketingului, care e muuult sub cel de la BMW Honda își bazeaza marketingul în mare parte pe reputație, ori asta nu mai ajunge în zilele noastre, trebuie să-ți cunoști publicul țintă Dacă nu-l cunoști lansezi transalpul de 700 și mori cu el în showroom Nu, dragilor, CRF1000L va fi o motocicleta foarte bună. Să vedem dacă Honda va ști să o vândă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 sper sa nu ajunga Honda ca VW )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 (editat) Am zis-o si o mai zic, Planned Obsolescence si prime pt. shareholders. Toti is o apa si un pamant, toyota, GM, VW, BMW, Honda etc etc. Anul acesta in primavara BMW avea probleme serioase la franarea sub 10kmh, eefctiv au troznit cateva masini in fabrica si vreo 2cumparatori in garaj/parcare. Au musamalizat totul, era plin werkul de masini blocate. VW a poluat Cei de pe ADV au facut un poll dragut,dezamagiri Honda: Tubed tires instead of tubeless 135 vote(s) 45.8% Horsepower : less than 94HP 52 vote(s) 17.6% Torque: 'only' 72.3 Lb-Ft 33 vote(s) 11.2% Weight: 530 lbs 206 vote(s) 69.8% Cross over front brake line 33 vote(s) 11.2% Smallish fuel tank (4.96 gallons) 98 vote(s) 33.2% Parallel Twin and not V-Twin 26 vote(s) 8.8% Cable Clutch 61 vote(s) 20.7% Non adjustable suspension (rear) 106 vote(s) 35.9% Lack of Cruise Control Editat Septembrie 23, 2015 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Clar, noua AT este o catastrofa, nu o va cumpara nimeni In afara de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 cu niste exceptii,aia de pe ADVrider imi par nsite idioti, in general, strainezi tipicari care doar comenteaza.... cum sa te plangi ca are tube tyres, dar de ce nu se plang oare ca are si spite,nu vroiau oare si jante turnate pe ea?, la fel cu cable clutch.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 (editat) Păi asta e ideea În anii 70-80 se fiabilitatea era prima pe wishlist Asa e si acum stai linisitit. Acum avem 3, 4 sau chiar 5 computere de bord, totul asistat, totul automatizat, 3 setări pentru suspensii, dinamica motorului si aderență si rezultatul e că nu mai poți merge in sălbăticie fără să-ți țâțâie anusul că se defectează vreo componentă Vorbesti in cunostiinta de cauza sau asa din auzite si impresii ? Pentru că sunt făcute să se strice. Și se strică Lucrezi in partea de proiectare pt vre-un mare producator din industria moto sau doar hatereala ieftina? Care ați fost anul ăsta la întrunirea africanelor la Vălenii de Munte știți despre ce moto vorbesc Am amic care a dat bani grei pe bavareză și care a pățit de i s-a oprit motorul pe autostradă la prima ploaie (noroc că era in garanție și au venit în 2 ore să-l scoata din rahat) Conceptul adventure include fiabilitate, obligatoriu Honda, chiar daca a avut modele nereușite sau cu vânzări slabe, în niciun caz nu au avut aceste probleme din cauza fiabilității, ci a marketingului, care e muuult sub cel de la BMW Inteleg din ce scrii tu ca mai nou mobrele se strica din cauza marketingului insuficient? Honda își bazeaza marketingul în mare parte pe reputație, ori asta nu mai ajunge în zilele noastre, trebuie să-ți cunoști publicul țintă Dacă nu-l cunoști lansezi transalpul de 700 și mori cu el în showroom Nu, dragilor, CRF1000L va fi o motocicleta foarte bună. Să vedem dacă Honda va ști să o vândă Apreciez in mod special ultima propozitie, doar vine din partea cuiva care a lucrat la R&D si apoi a calarit modelul peste 50k Km, deci stie ce vorbeste, nu de alta, dar nu as da 2 parale pe vorbele cuiva care lauda o mobra fara sa o fi vazut. Editat Septembrie 23, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.