Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Amortiza si el din costuri :crack:

Aia era singura sansa de drive-test ca Honda Romania nici nu viseaza la evenimente ca BMW Days, unde pune toate modelele noi la dispozite in test pe offroad light.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,in tarile civilizate,daca vrei sa mergi sa testezi se percepe garantie, am vrut sa testez in Belgia Ducati Sport Classic si Honda Crosstourer, la 'cati trebuia sa las 1200 de euro acont in case shit si semnam un act prin care in case shit ma obligam sa o cumpar, iar la 'onda era 1000 de euro cu acelasi act semnat. Deci cred ca doar in cazul in care se organizeaza ceva campanie de drive-test se va putea testa "gratis". Dar in vreo 3-4 ani o vom gasi sh la un pret accesibil poate si noua, daca nu, nu vad Africanele vechi sa dea coltu prea curand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, pentru mine, la banii mei, pret decent e 3000-3500 euro

Africana noua va fi la banii astia peste 15 ani :P

Daca nu este reusita , va ajunge mai repede la preturile alea . Sunt cateva modele care desi sunt destul de noi , au preturi derizorii deoarece sunt niste tentative nereusite .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca nu este reusita , va ajunge mai repede la preturile alea . Sunt cateva modele care desi sunt destul de noi , au preturi derizorii deoarece sunt niste tentative nereusite .

transalp 700?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu este reusita , va ajunge mai repede la preturile alea . Sunt cateva modele care desi sunt destul de noi , au preturi derizorii deoarece sunt niste tentative nereusite .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi exemple multe . De la reclama la fiabilitate ai nevoie de mai multe motociclete care sa mearga in regimuri si conditii diferite ptr cel putin 50.000 km . Faptul ca Marquez a filmat vreo trei zile la o reclama nu-mi spune nimic . Este un pilot al echipei Honda , este platit sa faca asta si nu are nici o treaba cu ce se intampla dupa reclama lui cu fiabilitatea si cu performantele motocicletei . Daca din ianuarie trece la Yamaha o sa-l vedem filmand cu Tenere-ul care va deveni mai bun ca Africana . Basme .

As vrea sa vad ce zice Profesorul de ea , ce zice Andry , Samo , Korben , Boieru , etc , oameni care calca pe acelasi pamant cu mine , muritorul de rand si nu zeii din Moto GP . In reclame poti sa scoti din Fiat 500 Ferrari daca ii dai si culoarea potrivita .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi exemple multe . De la reclama la fiabilitate ai nevoie de mai multe motociclete care sa mearga in regimuri si conditii diferite ptr cel putin 50.000 km . Faptul ca Marquez a filmat vreo trei zile la o reclama nu-mi spune nimic . Este un pilot al echipei Honda , este platit sa faca asta si nu are nici o treaba cu ce se intampla dupa reclama lui cu fiabilitatea si cu performantele motocicletei . Daca din ianuarie trece la Yamaha o sa-l vedem filmand cu Tenere-ul care va deveni mai bun ca Africana . Basme .

As vrea sa vad ce zice Profesorul de ea , ce zice Andry , Samo , Korben , Boieru , etc , oameni care calca pe acelasi pamant cu mine , muritorul de rand si nu zeii din Moto GP . In reclame poti sa scoti din Fiat 500 Ferrari daca ii dai si culoarea potrivita .

 

 

sunt singurul care crede ca interviul ala de 1 min cu Marquez despre CRF1000L seamana cu un interviu cu un AUTIST??? Nu ma-ntelegeti gresit, , nu contest calitatile lui Marquez ca pilot,dar TOCMAI pt ca e pilot, atata a putut sa indruge despre mobra asta? wtf.... Honda, go home, you're drunk...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Mai nu stiu...dar eu am impresia ca generatia africa twin ,super tenere 750 au scos cele mai fiabile modele...ptr adventure...ok nu erau cu componente asa de performante ex suspensii dar cred ca se descurcau onorabil...plus alte cateva modele apropiate de zilele noastre gen bmw f 800 ,ktm 690/950/990 adv...si mai sunt cateva ...oricum eu unul personal as opta ptr ceva mai vechi fata de ceva nou oricand cu exceptia la ex care le am dat mai sus...mai mult nu continui ca o luam de la capat....vreo problema ?... :)))))))))

:alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buggy, am vazut si eu cateva "relicve" prin Belgia. Nu stiu, aia au o clima de cacao si aerul mai sarat si vechiturile lor (anii '80) arata ca modele din 2000 de pe la noi. Daca ar fi dupa mine as face loc in garaj si de un GS din asta si si de un R. Sunt simple ca ciocanu' si cam la fel de fiabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... Sunt simple ca ciocanu' si cam la fel de fiabile.

 

Păi asta e ideea

În anii 70-80 se fiabilitatea era prima pe wishlist

Acum avem 3, 4 sau chiar 5 computere de bord, totul asistat, totul automatizat, 3 setări pentru suspensii, dinamica motorului si aderență si rezultatul e că nu mai poți merge in sălbăticie fără să-ți țâțâie anusul că se defectează vreo componentă

Pentru că sunt făcute să se strice. Și se strică

Care ați fost anul ăsta la întrunirea africanelor la Vălenii de Munte știți despre ce moto vorbesc

Am amic care a dat bani grei pe bavareză și care a pățit de i s-a oprit motorul pe autostradă la prima ploaie (noroc că era in garanție și au venit în 2 ore să-l scoata din rahat)

Conceptul adventure include fiabilitate, obligatoriu

Honda, chiar daca a avut modele nereușite sau cu vânzări slabe, în niciun caz nu au avut aceste probleme din cauza fiabilității, ci a marketingului, care e muuult sub cel de la BMW

Honda își bazeaza marketingul în mare parte pe reputație, ori asta nu mai ajunge în zilele noastre, trebuie să-ți cunoști publicul țintă

Dacă nu-l cunoști lansezi transalpul de 700 și mori cu el în showroom

Nu, dragilor, CRF1000L va fi o motocicleta foarte bună. Să vedem dacă Honda va ști să o vândă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis-o si o mai zic, Planned Obsolescence si prime pt. shareholders. Toti is o apa si un pamant, toyota, GM, VW, BMW, Honda etc etc. Anul acesta in primavara BMW avea probleme serioase la franarea sub 10kmh, eefctiv au troznit cateva masini in fabrica si vreo 2cumparatori in garaj/parcare. Au musamalizat totul, era plin werkul de masini blocate. VW a poluat

Cei de pe ADV au facut un poll dragut,dezamagiri Honda:

  1. Tubed tires instead of tubeless
    135 vote(s)
    45.8%
  2. Horsepower : less than 94HP
    52 vote(s)
    17.6%
  3. Torque: 'only' 72.3 Lb-Ft
    33 vote(s)
    11.2%
  4. Weight: 530 lbs
    206 vote(s)
    69.8%
  5. Cross over front brake line
    33 vote(s)
    11.2%
  6. Smallish fuel tank (4.96 gallons)
    98 vote(s)
    33.2%
  7. Parallel Twin and not V-Twin
    26 vote(s)
    8.8%
  8. Cable Clutch
    61 vote(s)
    20.7%
  9. Non adjustable suspension (rear)
    106 vote(s)
    35.9%
  10. Lack of Cruise Control
Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu niste exceptii,aia de pe ADVrider imi par nsite idioti, in general, strainezi tipicari care doar comenteaza....

 

cum sa te plangi ca are tube tyres, dar de ce nu se plang oare ca are si spite,nu vroiau oare si jante turnate pe ea?, la fel cu cable clutch....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi asta e ideea

În anii 70-80 se fiabilitatea era prima pe wishlist

 

Asa e si acum stai linisitit.

 

Acum avem 3, 4 sau chiar 5 computere de bord, totul asistat, totul automatizat, 3 setări pentru suspensii, dinamica motorului si aderență si rezultatul e că nu mai poți merge in sălbăticie fără să-ți țâțâie anusul că se defectează vreo componentă

 

Vorbesti in cunostiinta de cauza sau asa din auzite si impresii ?

 

Pentru că sunt făcute să se strice. Și se strică

 

Lucrezi in partea de proiectare pt vre-un mare producator din industria moto sau doar hatereala ieftina?

 

Care ați fost anul ăsta la întrunirea africanelor la Vălenii de Munte știți despre ce moto vorbesc

Am amic care a dat bani grei pe bavareză și care a pățit de i s-a oprit motorul pe autostradă la prima ploaie (noroc că era in garanție și au venit în 2 ore să-l scoata din rahat)

Conceptul adventure include fiabilitate, obligatoriu

Honda, chiar daca a avut modele nereușite sau cu vânzări slabe, în niciun caz nu au avut aceste probleme din cauza fiabilității, ci a marketingului, care e muuult sub cel de la BMW

 

Inteleg din ce scrii tu ca mai nou mobrele se strica din cauza marketingului insuficient?

 

Honda își bazeaza marketingul în mare parte pe reputație, ori asta nu mai ajunge în zilele noastre, trebuie să-ți cunoști publicul țintă

Dacă nu-l cunoști lansezi transalpul de 700 și mori cu el în showroom

Nu, dragilor, CRF1000L va fi o motocicleta foarte bună. Să vedem dacă Honda va ști să o vândă

 

Apreciez in mod special ultima propozitie, doar vine din partea cuiva care a lucrat la R&D si apoi a calarit modelul peste 50k Km, deci stie ce vorbeste, nu de alta, dar nu as da 2 parale pe vorbele cuiva care lauda o mobra fara sa o fi vazut.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...