Arthur E Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 (editat) Inginerii de la Yamaha au venit cu o modificare ptr reducerea consumului la modelele TDM , la 5,5 : . Cu ajutorul rolei de pe componenta albastra se poate regla consumul in functie de preferinte pana in jurul valorii de 5,5 . Editat Septembrie 17, 2015 de 5129114 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Scula de acordaj al carburatoarelor, astia au experienta de la pianine... Incep sa ma gandesc, ca din cauza situatiei tarii noastre (tara de lumea a treia,ca de aia ne ocolesc sirienii...), nu suntem obisnuiti sa avem incredere in lucruri moderne ci sa prelungim nefiresc viata celor vechi pe care le avem deja/permitem. Daca si la noi ar fi asemanator cu ce e pe la nemti/austrieci/italieni/francezi/belgieni, cred ca africanele ar fi in numar mai mic pe strazi, de zi cu zi si in numar mai mare in zilele de sarbatoare (plimbarea de duminica). P.S. in alta ordine de idei, saptamana trecuta am vazut in la o pensiune din centru 2 piese istorice in stare exceptionala *sa fiu si eu off,acuma,na... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Oldies but goldies Sunt o gramada de "clasice" inca in circulatie prin Europa. E adevarat ca la noi ponderea e uriasa...suntem un fel de Cuba a motocicletelor, de voie de nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 S-a dus "Cuba", au ridicat/ridica americanii embargoul imediat si nu o sa mai fie CUBA ce era odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 apropo de consum st 750 pe care il posed consuma cat vrea ea eu sant multumit. viitoarea africana cred ca este ok deja cunosc pe cineva care o va cumpara!eu cred ca arata bine si se misca ok motocicleta sa mearga perfect pe of si pe asfalt inca nu sa fabricat mai asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 E din tara persoana? Poate face o "caravana de drivetest", dau 50 de lei pe 10 minute (la cata lume curioasa e, își scoate omul banii intr-un sezon) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 da omu este din bucuresti o va cumpara in primavara si nu cred ca o va da cuiva sa o testeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Amortiza si el din costuri Aia era singura sansa de drive-test ca Honda Romania nici nu viseaza la evenimente ca BMW Days, unde pune toate modelele noi la dispozite in test pe offroad light. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Exista intotdeauna Ungaria sau alte tari cu apa calda pt ride test. Pana la urma e o mobra de calator, cine o vrea baga o plimbare ca s-o testeze mai intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Mda,in tarile civilizate,daca vrei sa mergi sa testezi se percepe garantie, am vrut sa testez in Belgia Ducati Sport Classic si Honda Crosstourer, la 'cati trebuia sa las 1200 de euro acont in case shit si semnam un act prin care in case shit ma obligam sa o cumpar, iar la 'onda era 1000 de euro cu acelasi act semnat. Deci cred ca doar in cazul in care se organizeaza ceva campanie de drive-test se va putea testa "gratis". Dar in vreo 3-4 ani o vom gasi sh la un pret accesibil poate si noua, daca nu, nu vad Africanele vechi sa dea coltu prea curand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Africanele nu dau colţu' decât dacă sunt batjocorite Africana nouă la un preţ decent în 3-4 ani? Nu prea cred, decât dacă preţ decent înseamnă pt tin 8-9000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Ce-i sub 10.000 e pret decent, desi nici 1000 sa dau pe una ca donator nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Nu, pentru mine, la banii mei, pret decent e 3000-3500 euro Africana noua va fi la banii astia peste 15 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Nu, pentru mine, la banii mei, pret decent e 3000-3500 euro Africana noua va fi la banii astia peste 15 ani subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Nu, pentru mine, la banii mei, pret decent e 3000-3500 euro Africana noua va fi la banii astia peste 15 ani Daca nu este reusita , va ajunge mai repede la preturile alea . Sunt cateva modele care desi sunt destul de noi , au preturi derizorii deoarece sunt niste tentative nereusite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Nu cred ca e cazul aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Daca nu este reusita , va ajunge mai repede la preturile alea . Sunt cateva modele care desi sunt destul de noi , au preturi derizorii deoarece sunt niste tentative nereusite . transalp 700? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Eu ziceam de noua AT Transalpul, inclusiv cel de 700, e din alt film Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Daca nu este reusita , va ajunge mai repede la preturile alea . Sunt cateva modele care desi sunt destul de noi , au preturi derizorii deoarece sunt niste tentative nereusite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Ar mai fi exemple multe . De la reclama la fiabilitate ai nevoie de mai multe motociclete care sa mearga in regimuri si conditii diferite ptr cel putin 50.000 km . Faptul ca Marquez a filmat vreo trei zile la o reclama nu-mi spune nimic . Este un pilot al echipei Honda , este platit sa faca asta si nu are nici o treaba cu ce se intampla dupa reclama lui cu fiabilitatea si cu performantele motocicletei . Daca din ianuarie trece la Yamaha o sa-l vedem filmand cu Tenere-ul care va deveni mai bun ca Africana . Basme . As vrea sa vad ce zice Profesorul de ea , ce zice Andry , Samo , Korben , Boieru , etc , oameni care calca pe acelasi pamant cu mine , muritorul de rand si nu zeii din Moto GP . In reclame poti sa scoti din Fiat 500 Ferrari daca ii dai si culoarea potrivita . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 . In reclame poti sa scoti din Fiat 500 Ferrari daca ii dai si culoarea potrivita . Si-n viata reala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Ar mai fi exemple multe . De la reclama la fiabilitate ai nevoie de mai multe motociclete care sa mearga in regimuri si conditii diferite ptr cel putin 50.000 km . Faptul ca Marquez a filmat vreo trei zile la o reclama nu-mi spune nimic . Este un pilot al echipei Honda , este platit sa faca asta si nu are nici o treaba cu ce se intampla dupa reclama lui cu fiabilitatea si cu performantele motocicletei . Daca din ianuarie trece la Yamaha o sa-l vedem filmand cu Tenere-ul care va deveni mai bun ca Africana . Basme . As vrea sa vad ce zice Profesorul de ea , ce zice Andry , Samo , Korben , Boieru , etc , oameni care calca pe acelasi pamant cu mine , muritorul de rand si nu zeii din Moto GP . In reclame poti sa scoti din Fiat 500 Ferrari daca ii dai si culoarea potrivita . sunt singurul care crede ca interviul ala de 1 min cu Marquez despre CRF1000L seamana cu un interviu cu un AUTIST??? Nu ma-ntelegeti gresit, , nu contest calitatile lui Marquez ca pilot,dar TOCMAI pt ca e pilot, atata a putut sa indruge despre mobra asta? wtf.... Honda, go home, you're drunk... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Scula de acordaj al carburatoarelor, astia au experienta de la pianine... Incep sa ma gandesc, ca din cauza situatiei tarii noastre (tara de lumea a treia,ca de aia ne ocolesc sirienii...), nu suntem obisnuiti sa avem incredere in lucruri moderne ci sa prelungim nefiresc viata celor vechi pe care le avem deja/permitem. Daca si la noi ar fi asemanator cu ce e pe la nemti/austrieci/italieni/francezi/belgieni, cred ca africanele ar fi in numar mai mic pe strazi, de zi cu zi si in numar mai mare in zilele de sarbatoare (plimbarea de duminica). P.S. in alta ordine de idei, saptamana trecuta am vazut in la o pensiune din centru 2 piese istorice in stare exceptionala *sa fiu si eu off,acuma,na... Pfff...stii cate moto ca cea din poza vezi pe strazile din germania...f multe...stii cate africane?...f multe si in general multe modele din acea generatie...oare de ce ?....plus gs urile 1100 +...ca nah...e de inteles... » Post actualizat in 22 Sep 2015 17:28 slabut... ma asteptam la ceva promo cu mai mult offroad... blana pe drum de pamant nu e cine stie ce... oricum, un lucru ar trebui sa nu pateasca acest CRF1000L: sa nu apara probleme ''uzuale'' (tipice altor branduri/modele) dupa lansare: gen probleme la pompa de benzina, sau problema la nu stiu ce clutch cylinder sau ca.caturi din astea de fabricatie.... Adica ar fi bine sa fie STAS din prima, fara recall-uri,fara hibe ascunse descoperite de cumparatori ulterior..... Si vechea Africa Twin avea hibele ei, de la asta am pretentia sa fie hibe-less din prima... suntem in 2015, nu in 1900 toamna Mai nu stiu...dar eu am impresia ca generatia africa twin ,super tenere 750 au scos cele mai fiabile modele...ptr adventure...ok nu erau cu componente asa de performante ex suspensii dar cred ca se descurcau onorabil...plus alte cateva modele apropiate de zilele noastre gen bmw f 800 ,ktm 690/950/990 adv...si mai sunt cateva ...oricum eu unul personal as opta ptr ceva mai vechi fata de ceva nou oricand cu exceptia la ex care le am dat mai sus...mai mult nu continui ca o luam de la capat....vreo problema ?...)))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Mai nu stiu...dar eu am impresia ca generatia africa twin ,super tenere 750 au scos cele mai fiabile modele...ptr adventure...ok nu erau cu componente asa de performante ex suspensii dar cred ca se descurcau onorabil...plus alte cateva modele apropiate de zilele noastre gen bmw f 800 ,ktm 690/950/990 adv...si mai sunt cateva ...oricum eu unul personal as opta ptr ceva mai vechi fata de ceva nou oricand cu exceptia la ex care le am dat mai sus...mai mult nu continui ca o luam de la capat....vreo problema ?... )))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Buggy, am vazut si eu cateva "relicve" prin Belgia. Nu stiu, aia au o clima de cacao si aerul mai sarat si vechiturile lor (anii '80) arata ca modele din 2000 de pe la noi. Daca ar fi dupa mine as face loc in garaj si de un GS din asta si si de un R. Sunt simple ca ciocanu' si cam la fel de fiabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.