Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Jay Leno nu le cumpără ca să dea cu ele de pământ

A existat și Honda de enduro cu cardan, dar au renunțat, iar eu mă bucur

Tubeless pe enduro e destul de riscant, dacă dai peste niște bolovani sănătoși și sare de pe jantă acolo rămâi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tubeless pe enduro e destul de riscant, dacă dai peste niște bolovani sănătoși și sare de pe jantă acolo rămâi

 

dc? n-ai si tu macar o camera de 21 la tine? :)... si mdeah... daca am ceva problem cu tubeless tyre as prefera sa se dejanteze singur decat sa topai eu pe el ca apucatu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jay Leno nu le cumpără ca să dea cu ele de pământ

A existat și Honda de enduro cu cardan, dar au renunțat, iar eu mă bucur

Tubeless pe enduro e destul de riscant, dacă dai peste niște bolovani sănătoși și sare de pe jantă acolo rămâi

Chiar daca e noua inevitabil se intampla sa mai atinga planeta, daca nu eu atunci cine Jay Leno :) ? Crash testul cu Honda Cub e o posibila explicatie pentru Honda-i Honda.

Nu m-am gandit chiar la scenariul cu saritul cauciucului ci doar la strambat putin janta, suficient cat sa nu mai etanseze si atunci avantaj camera.

 

 

Vrei cardan, ai vfr 1200x cross tourer (bine e alta treaba, dar e cam ca GS ul......)

 

care se incumeta cu africa 750 acum pe off mai serios,se incumeta lejer si cu asta noua ce apare.......chiar aia noua e mai capabila cred

Cam din clasa asta e ceea ce gasesc eu potrivit pentru mine, doar ca au un mare "defect" - pretul. Pana acolo e mai probabil sa incerc o vitezana, dar nu in offroad :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am gandit chiar la scenariul cu saritul cauciucului ci doar la strambat putin janta, suficient cat sa nu mai etanseze si atunci avantaj camera.

eu nu va inteleg cu asta "avantaj camera", unde e avantajul la camera? atat cat mergi pe sosea este net superior tubeless(nu mai vorbesc de kitul de pana pentru tubeless, care iti ia fix 5 minute ca sa pleci mai departe). Daca ajungi sa strambi janta, oricum poti sa-i pui camera si asa cum s-a scris mai sus e si dejantata :) ....o camera trebuie sa ai oricum la tine daca faci off.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De unde ai concluzionat ca 800 GS ul are suspensii mai bune (sau mai bune decat CRF1000L)?

 

...

Si probabil daca m-as uita la F800GS, cred ca daca-s in zona aia mai bine m-as uita si la un Tiger 800XC

NU am zis ca 800GS-ul are suspensii mai bune. De fapt ma astept sa fie mai bune cele de pe noua AT.

 

te uiti la numerele alea de langa bara si dinaintea semnului %, nu la ordinea lor

sau, daca e mai usor, la cat de plina e bara

Nu se incarcasera si imaginile si din viteza am crezut ca erau puse in ordine. MEA CULPA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ xtrblack (nu merge quote pe tel) daca vezi ce am postat mai in urma cam asta ziceam si eu ca nu ar fi stricat niste spite tubeless. Sunt de aceeasi parere cu rezolvarea unei pene tubeless. Daca in privinta lantului se rezolva cu un ungator, in cazul rotilor e mai complicat/ prea costisitor. Au cost amintite si avantajele camerei, dar cel putin pentru mine, nu cu genul asta de mobre as beneficia de acel avantaj. O roata spitata tubeless ca la GSA e sufficient de flexibila sa nu o strambi. Cred ca se compara cu tigerul, 990, si f800. Interesant de vazut in timp ce + /- are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ xtrblack (nu merge quote pe tel) daca vezi ce am postat mai in urma cam asta ziceam si eu ca nu ar fi stricat niste spite tubeless. Sunt de aceeasi parere cu rezolvarea unei pene tubeless. Daca in privinta lantului se rezolva cu un ungator, in cazul rotilor e mai complicat/ prea costisitor. Au cost amintite si avantajele camerei, dar cel putin pentru mine, nu cu genul asta de mobre as beneficia de acel avantaj. O roata spitata tubeless ca la GSA e sufficient de flexibila sa nu o strambi. Cred ca se compara cu tigerul, 990, si f800. Interesant de vazut in timp ce + /- are.

 

Care Tiger? ca este 800 XC si 1200 XC.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e exclus, dar, deși sunt fan înfocat, nu prea cred


» Post actualizat in 03 Oct 2015 19:00

Seamănă izbitor de mult, cu ce fac băieții de la trailtech.

 

Ăsta o fi trendul, cine știe....

Mie îmi place

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...