Kalashnikov545 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 le-am pus si in topicul de poze smaeb, dar locul lor e aici de urcat pe ea nu se putea, dar se faceau inscrieri pentru ride test Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 le-am pus si in topicul de poze smaeb, dar locul lor e aici de urcat pe ea nu se putea, dar se faceau inscrieri pentru ride test cu cine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 cu cine? Cu Honda dar cu conditia sa nu fie prietena / logodnica / sotia in preajma sa nu te trezesti ca se transforma in " fosta " . Si da , stim ca Honda is sexy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 cu cine? :-) depinde, fiecare "piesa" cu clientii ei. @Arthur E Apropo de acest interes, era un banc cu o blonda buna, sani mari etc. Un student politehnist ii spune unui coleg: ba am vazut o blonda aseara, se plimba pe bicicleta prin politehnica. Am vorbit cu ea si mi- a spus ca pot sa-i fac orice. -Celalat intreaba: Si?" Primul raspunde: I-am luat bicicleta. A gasit si honda o strategie de marketing :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Umbla vorba in targ ca motoreta expusa era vanduta. Un review careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Umbla vorba in targ ca motoreta expusa era vanduta. Un review careva? Aproximativ corect, era motocicleta cuiva, care a fost atât de drăguț(ă)/inconștientă să le-o lase pt SMAEB. De aia nu te puteai urca pe ea. Treaba cu test ride-ul era un fel de SF, cu posibilități foarte vagi de a deveni realitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Aproximativ corect, era motocicleta cuiva, care a fost atât de drăguț(ă)/inconștientă să le-o lase pt SMAEB. De aia nu te puteai urca pe ea. Treaba cu test ride-ul era un fel de SF, cu posibilități foarte vagi de a deveni realitate. Va fi Africana de ridetest incateva saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Din fabrica » Post actualizat in 19 May 2016 10:34 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 După 8 ani de Adventure Touring in șaua unui Suzuki Bandit 650, am facut pasul următor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 După 8 ani de Adventure Touring in șaua unui Suzuki Bandit 650, am facut pasul următor. ma bucur si eu pentru tine... deocamdata visez la un 800gs second...peste cativa ani imi voi permite sa visez la un AT acum cred ca vei putea ajunge mai departe decat ajungeai cu banditul... on sau off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Huoooo! 'Ra-ti ai 'reaqu de chiaburi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 știu ca acum e târziu ca deja ai luat-o da la xtz1200 super tenere te-ai uitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 știu ca acum e târziu ca deja ai luat-o da la xtz1200 super tenere te-ai uitat? Da, m-am uitat la toate din clasa asta. XTZ-ul l-am eliminat dintr-un motiv... stupid, ar zice unii... nu-mi place deloc cum arata. De asta m-am indragostit de la prima poza vazuta. Apoi au urmat articolele din presa internationala, video-urile si review-urile de pe youtube, si apoi la salon cand am vazut-o pe viu. Toate astea au contribuit la decizia de a o comanda. In momentul asta pot spune ca a fost cea mai buna decizie. In cei 130 km parcursi pana acum, nu pot spune decat ca m-am enervat de cateva ori ca au inversat pozitia claxonului cu comutatorul de semnalizatoare. La finalul clipului se aude un claxon... incercam sa opresc semnalul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Hop si eu .... Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Felicitari! Drumuri bune si distractie placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 napoi, haideti cu revieuwri, comparatii cu alte mobre calarite de voi, sa ne facem si noi o idee ps: eu cand am vazut-o live mi s-a parut intradevar supla si nu asa pieptoasa/zdarovaia ca vechea AT. scutul e minimalist si la cazaturi ( accidente laterale) se lasa cu shimbat capace. musai crashbar altfel...din review-uri reiese ca e tare echilibrata la toate capitolele, gen cum este transalp si Vstrom, doar ca are ceva in plus de o face un allrounder si alltourer si adv. f bun. pps: i hate the owners so much Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 (editat) napoi, haideti cu revieuwri, comparatii cu alte mobre calarite de voi, sa ne facem si noi o idee ps: eu cand am vazut-o live mi s-a parut intradevar supla si nu asa pieptoasa/zdarovaia ca vechea AT. scutul e minimalist si la cazaturi ( accidente laterale) se lasa cu shimbat capace. musai crashbar altfel...din review-uri reiese ca e tare echilibrata la toate capitolele, gen cum este transalp si Vstrom, doar ca are ceva in plus de o face un allrounder si alltourer si adv. f bun. pps: i hate the owners so much Prima investitie a fost in crashbars. Am optat pentru cele de la Givi pentru ca erau asa cum vroiam eu. Protejeaza atat motorul cat si plasticele de pe rezervor. Spre deosebire de alte crashbar-uri printre care si cele originala Honda care sunt doar in partea superioara. Saptamana viitoare ar trebui sa-mi vina si suportii de geni laterale, tot de la Givi pentru modelele Outback Trekker. In afara de asta, candva, ii voi schimba protectiile de maini cu unele cu insertie de aluminiu si gata. Ca review... Nici nu stiu ce sa spun. cei 95 de cai sunt mega suficienti. Cuplul este absolut fantastic. Trage foarte bine si liniar de la ture joase. Este foarte comoda, protectia la vant este foarte buna, cu toate ca pentru mine ar fi bun parbrizul touring, putin mai inalt, dar, in afara de asta este exact ce trebuie sa fie. Inca nu am scos-o de pe asfalt, dar in luna urmatoare plec in concediu si am de gand sa vad ce poate si pe offroad. Pana acum am doar doua lucruri sa-i reprosez: 1) Cauciucurile Dunlop cu care vine din fabrica sunt praf la capitolul aderenta pe asfalt ud. Inca nu m-am tavalit, dar mi-a alunecat roata fata pe viraje (in oras, la 20-25 km/h) destul de rau. 2) Faptul ca au inversat butoanele claxonului si semnalizarii. Mi-a luat ceva sa imi obisnuiesc mana pentru aceasta schimbare. Inainte de africana am avut, timp de 8 ani, un Suzuki Bandit 650 cu care am facut aproape 130.000 km de touring prin europa. Inainte de bandit am avut un BMW F650ST pe care l-am tinut doar un an, si fiind primul an de condus, nu prea l-am scos din oras. Doar cateva escapade, si un singur moment offroad. Cam atat deocamdata. Africana are abia 1.300 km in momentul asta. Este fantastica si imi place la nebunie. Editat Iulie 21, 2016 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Au inceput sa apara si problemele https://www.youtube.com/watch?v=rVQ9KqorkNI Cu toate ca tanjesc dupa acest model , clipul de mai sus m-a pus pe ganduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 In primul rand e vorba de DCT, in al doilea rand da-mi orice model de mobra doresti si o sa-ti transmit tone de video-clipuri cu problemele pe care le au sau le-au avut .... O sa ramai vesnic pe ganduri Apropo, cum de ai Transalp XL700VA ? N-ai vazut vide-oclipuri cu vibratia ghidonului ... gasesti tone ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) S-a rezolvat ( am schimbat rulmenti de la jug) Nu se compara cele doua probleme. Cea de la Africana este mult mai grava. In primul rand ,nu ma asteptam la astfel de probleme iar in al doilea rand, in iarna am fost foarte aproape de a comanda acest model. Cand rezolv problema banilor , tot asta cumpar PS. cum te simti pe motor? pune ceva pareri personale. Spor, Editat Iulie 22, 2016 de bz90arn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Ma simt excelent, senzatia este "de fulg", e foarte manevrabila insa o am de alaltaieri deci punctul meu de vedere e "imatur" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Frumos exemplar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Intr-adevar, este foarte manevrabila. Chiar si la viteze mici si foarte mici. Nici macar sub 10km/h nu simt nevoia sa iau picioarele de pe scarite. Protectia la vant este foarte buna. Sunt foarte impresionat de consum. La drum lung, la o viteza de 95-100 km/h in treapta a 6-a are un consum mediu de 3,8. In oras, in schimb, consuma cam 7 - 7,5 (evident ca daca merg mai "cuminte" ii scade consumul ) ) Este foarte confortabila. Daca cu banditul facem pauze cam la fiecare 50-70 km, cu asta am facut aproape 140 km pana sa simt nevoia unei pauze. O pozitie foarte confortabila si pentru pasager (dupa ce ii pun si topcase pe post de spatar va fi perfecta). Pentru mine ar fi bun parbrizul touring, mai inalt, dar nu consider asta ca un minus, pentru ca nu e atat de deranjant, plus ca se poate rezolva foarte usor prin montarea unui inaltator de parbriz sau chiar schimbarea lui cu unul touring. Faptul ca au inversat pozitia butoanelor de claxon si semnalizare necesita un pic de timp pentru a te obisnui. In primii km claxonam de fiecare data cand vroiam sa schimb directa )))) sau in anumite faze cand vroiam sa claxonez si apasam pe butonul de semnalizare. Dar acum m-am obisnuit si e ok. Ce am scris mai sus sunt pareri in comparatie cu Banditul. Stiu ca sunt clase complet diferite, dar aia e singura motocicleta cu care o pot compara. Am precizat asta ca sa nu aruncati cu pietre. )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 Super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.