Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

După 8 ani de Adventure Touring in șaua unui Suzuki Bandit 650, am facut pasul următor.

 

ma bucur si eu pentru tine... deocamdata visez la un 800gs second...peste cativa ani imi voi permite sa visez la un AT

acum cred ca vei putea ajunge mai departe decat ajungeai cu banditul... on sau off

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

știu ca acum e târziu ca deja ai luat-o da la xtz1200 super tenere te-ai uitat?

Da, m-am uitat la toate din clasa asta. XTZ-ul l-am eliminat dintr-un motiv... stupid, ar zice unii... nu-mi place deloc cum arata. De asta m-am indragostit de la prima poza vazuta. Apoi au urmat articolele din presa internationala, video-urile si review-urile de pe youtube, si apoi la salon cand am vazut-o pe viu. Toate astea au contribuit la decizia de a o comanda. In momentul asta pot spune ca a fost cea mai buna decizie. In cei 130 km parcursi pana acum, nu pot spune decat ca m-am enervat de cateva ori ca au inversat pozitia claxonului cu comutatorul de semnalizatoare. La finalul clipului se aude un claxon... incercam sa opresc semnalul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

napoi, haideti cu revieuwri, comparatii cu alte mobre calarite de voi, sa ne facem si noi o idee

ps: eu cand am vazut-o live mi s-a parut intradevar supla si nu asa pieptoasa/zdarovaia ca vechea AT.

scutul e minimalist si la cazaturi ( accidente laterale) se lasa cu shimbat capace. musai crashbar

altfel...din review-uri reiese ca e tare echilibrata la toate capitolele, gen cum este transalp si Vstrom, doar ca are ceva in plus de o face un allrounder si alltourer si adv. f bun.

pps: i hate the owners so much :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

napoi, haideti cu revieuwri, comparatii cu alte mobre calarite de voi, sa ne facem si noi o idee

ps: eu cand am vazut-o live mi s-a parut intradevar supla si nu asa pieptoasa/zdarovaia ca vechea AT.

scutul e minimalist si la cazaturi ( accidente laterale) se lasa cu shimbat capace. musai crashbar

altfel...din review-uri reiese ca e tare echilibrata la toate capitolele, gen cum este transalp si Vstrom, doar ca are ceva in plus de o face un allrounder si alltourer si adv. f bun.

pps: i hate the owners so much :)

Prima investitie a fost in crashbars. Am optat pentru cele de la Givi pentru ca erau asa cum vroiam eu. Protejeaza atat motorul cat si plasticele de pe rezervor. Spre deosebire de alte crashbar-uri printre care si cele originala Honda care sunt doar in partea superioara.

 

post-35709-0-27659300-1469090727_thumb.jpg

post-35709-0-87561900-1469090732_thumb.jpg

post-35709-0-38893800-1469090738_thumb.jpg

post-35709-0-17540900-1469090744_thumb.jpg

post-35709-0-25289700-1469090750_thumb.jpg

 

Saptamana viitoare ar trebui sa-mi vina si suportii de geni laterale, tot de la Givi pentru modelele Outback Trekker. In afara de asta, candva, ii voi schimba protectiile de maini cu unele cu insertie de aluminiu si gata.

 

Ca review... Nici nu stiu ce sa spun. cei 95 de cai sunt mega suficienti. Cuplul este absolut fantastic. Trage foarte bine si liniar de la ture joase. Este foarte comoda, protectia la vant este foarte buna, cu toate ca pentru mine ar fi bun parbrizul touring, putin mai inalt, dar, in afara de asta este exact ce trebuie sa fie. Inca nu am scos-o de pe asfalt, dar in luna urmatoare plec in concediu si am de gand sa vad ce poate si pe offroad. Pana acum am doar doua lucruri sa-i reprosez: 1) Cauciucurile Dunlop cu care vine din fabrica sunt praf la capitolul aderenta pe asfalt ud. Inca nu m-am tavalit, dar mi-a alunecat roata fata pe viraje (in oras, la 20-25 km/h) destul de rau. 2) Faptul ca au inversat butoanele claxonului si semnalizarii. Mi-a luat ceva sa imi obisnuiesc mana pentru aceasta schimbare.

 

Inainte de africana am avut, timp de 8 ani, un Suzuki Bandit 650 cu care am facut aproape 130.000 km de touring prin europa.

 

post-35709-0-73586100-1469091499_thumb.jpg

post-35709-0-81563000-1469091519_thumb.jpg

 

Inainte de bandit am avut un BMW F650ST pe care l-am tinut doar un an, si fiind primul an de condus, nu prea l-am scos din oras. Doar cateva escapade, si un singur moment offroad.

 

post-35709-0-82259100-1469091360_thumb.jpg

post-35709-0-51344400-1469091374_thumb.jpg

 

Cam atat deocamdata. Africana are abia 1.300 km in momentul asta. Este fantastica si imi place la nebunie.

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) In primul rand e vorba de DCT, in al doilea rand da-mi orice model de mobra doresti si o sa-ti transmit tone de video-clipuri cu problemele pe care le au sau le-au avut .... O sa ramai vesnic pe ganduri :)

Apropo, cum de ai Transalp XL700VA ? N-ai vazut vide-oclipuri cu vibratia ghidonului ... gasesti tone ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rezolvat ( am schimbat rulmenti de la jug)

 

Nu se compara cele doua probleme. Cea de la Africana este mult mai grava.

In primul rand ,nu ma asteptam la astfel de probleme iar in al doilea rand, in iarna am fost foarte aproape de a comanda acest model.

Cand rezolv problema banilor , tot asta cumpar

 

PS. cum te simti pe motor? pune ceva pareri personale.

 

Spor,

Editat de bz90arn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma simt excelent, senzatia este "de fulg", e foarte manevrabila insa o am de alaltaieri deci punctul meu de vedere e "imatur" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, este foarte manevrabila. Chiar si la viteze mici si foarte mici. Nici macar sub 10km/h nu simt nevoia sa iau picioarele de pe scarite. Protectia la vant este foarte buna. Sunt foarte impresionat de consum. La drum lung, la o viteza de 95-100 km/h in treapta a 6-a are un consum mediu de 3,8. In oras, in schimb, consuma cam 7 - 7,5 (evident ca daca merg mai "cuminte" ii scade consumul :)) ) Este foarte confortabila. Daca cu banditul facem pauze cam la fiecare 50-70 km, cu asta am facut aproape 140 km pana sa simt nevoia unei pauze. O pozitie foarte confortabila si pentru pasager (dupa ce ii pun si topcase pe post de spatar va fi perfecta). Pentru mine ar fi bun parbrizul touring, mai inalt, dar nu consider asta ca un minus, pentru ca nu e atat de deranjant, plus ca se poate rezolva foarte usor prin montarea unui inaltator de parbriz sau chiar schimbarea lui cu unul touring. Faptul ca au inversat pozitia butoanelor de claxon si semnalizare necesita un pic de timp pentru a te obisnui. In primii km claxonam de fiecare data cand vroiam sa schimb directa :))))) sau in anumite faze cand vroiam sa claxonez si apasam pe butonul de semnalizare. Dar acum m-am obisnuit si e ok.

 

Ce am scris mai sus sunt pareri in comparatie cu Banditul. Stiu ca sunt clase complet diferite, dar aia e singura motocicleta cu care o pot compara. Am precizat asta ca sa nu aruncati cu pietre. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri i-am montat si suportii de genti laterale. Tot de la Givi, pentru Trekker Outback.

 

post-35709-0-51703600-1469522484_thumb.jpg

post-35709-0-15008700-1469522492_thumb.jpg

post-35709-0-81823500-1469522506_thumb.jpg

 

In toamna sper sa-i montez si topcase si, in functie de buget, sa iau si gentile laterale.


» Post actualizat in 26 Jul 2016 08:46

Super

 

Ce tankbag folosesti? Vad ca urmeaza foarte bine linia rezervorului. Eu am unul de la Givi pe care l-am folosit pe bandit, dar e pentru motocicletele cu rezervorul mai drept, nu asa țuguiat, si nu sta extraordinar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosminst :

 

Tank bag = GIVI GRT705 waterproof. Dupa ani de hoinareala prin EU,de la Nordkapp in Sicilia, din Albania pana prin Alpi si Dolomiti, dupa GIVI Trekker Outback pe V Strom si SW Motec TRAX EVO pe XT1200Z Super Tenere am ajuns la concluzia minimalismului si comodidatii.

 

1. Tank bag-ul sa fie cat de cat incapator, peste 15l si direct waterproof, sa nu mai trebuiasca sa-i pun vreo husa in caz de ploaie: lene + comoditate :)

2. Side case-urile sa fie usoare, soft bag, direct waterproof sau innerbag-urile sa fie waterproof, deci si in cazul asta fara necesitatea unor huse de ploaie si alte cele. De asemenea rack-ul de prindere sa obstructioneze cat mai putin look-ul mobrei. Drept urmare am decis Hepco &Becker Royster Street cu prindere C Bow. Oricum, le voi purta doar la calatorii mai lungi de 5 zile.

3. Topcase-ul sa fie cat mai usor, doar pentru calatorii mai lungi de 3 zile. Am decis Hepco & Becker GOBI 42l cu spatar si rack metallic.

4. Pentru iesirile de 1-3 zile, inclusiv off road, o sa utilizez vreun tail soft bag waterproof pe care inca nu l-am ales.

Editat de yamoco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cati cu AT-ul nou suntem in total pana acum ?

 

Eu am cunostinta de:

 

1. Dan Demetrescu (motorteam)

2. cosminst2008

3. yamoco = subsemnatul :)

4. Mircea Leschian

5. ???

 

Apropo ... era vreounul dintre voi sambata, 23.07, aprox ora 10:00 AM prin Palinis / Sibiu ca mi s-a parut ca a trecut o AT CRF1000L iar eu eram la o terasa langa Arenele Platos (partia de schi) ?


» Post actualizat in 26 Jul 2016 12:14
Duminica a fost Transalpina.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosminst :

 

Tank bag = GIVI GRT705 waterproof. Dupa ani de hoinareala prin EU,de la Nordkapp in Sicilia, din Albania pana prin Alpi si Dolomiti, dupa GIVI Trekker Outback pe V Strom si SW Motec TRAX EVO pe XT1200Z Super Tenere am ajuns la concluzia minimalismului si comodidatii.

 

1. Tank bag-ul sa fie cat de cat incapator, peste 15l si direct waterproof, sa nu mai trebuiasca sa-i pun vreo husa in caz de ploaie: lene + comoditate :)

2. Side case-urile sa fie usoare, soft bag, direct waterproof sau innerbag-urile sa fie waterproof, deci si in cazul asta fara necesitatea unor huse de ploaie si alte cele. De asemenea rack-ul de prindere sa obstructioneze cat mai putin look-ul mobrei. Drept urmare am decis Hepco &Becker Royster Street cu prindere C Bow. Oricum, le voi purta doar la calatorii mai lungi de 5 zile.

3. Topcase-ul sa fie cat mai usor, doar pentru calatorii mai lungi de 3 zile. Am decis Hepco & Becker GOBI 42l cu spatar si rack metallic.

4. Pentru iesirile de 1-3 zile, inclusiv off road, o sa utilizez vreun tail soft bag waterproof pe care inca nu l-am ales.

 

Gentile si topcase-ul de la Givi le iau doar pentru plimbari lungi. Plus ca m-am saturat de bagaje textile pe care trebuia sa le leg cu tot felul de chingi ca sa nu fluture si sa ma dezechilibreze (asa cum se poate observa in pozele puse de mine cu banditul). Pentru ruta casa-serviciu si retur sau ture scurte de 1-2 zile ar fi stupid sa car toate gentile dupa mine :))) Oricum, concediul asta o sa am aceleasi genti laterale textile si rollbag in spate pentru ca mi-am epuizat bugetul :))) Iar tankbag-ul mi se pare o piesa foarte importanta la fiecare plimbare. D-asta te intrebam ce model e pentru ca pare ca sta foarte bine, fata de cel pe care il am eu acum.

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Modelul meu e tricolor, manual

post-19875-0-02653800-1469537365_thumb.jpg

 

Am aproape 3000 km din care doar vreo 100 pe macadam.

Cuplu incredibil, ciclistica extraordinara, nu simti pasagerul.

 

Am avut Africatwin rd07a si inainte BMW 650 ST.

Deocamdata am pus doar cric central si crashbar-uri de la SW Motech.

Studiez un parbriz touring sau inaltator ( am 1,79 si mi-ar prinde bine )...

Urmeaza genti laterale si anul viitor alt sezon cu alte cauciucuri - probabil Metzeler Tourance sau similar.

Merg 85% sosea si restul easy offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gentile si topcase-ul de la Givi le iau doar pentru plimbari lungi. Plus ca m-am saturat de bagaje textile pe care trebuia sa le leg cu tot felul de chingi ca sa nu fluture si sa ma dezechilibreze (asa cum se poate observa in pozele puse de mine cu banditul). Pentru ruta casa-serviciu si retur sau ture scurte de 1-2 zile ar fi stupid sa car toate gentile dupa mine :))) Oricum, concediul asta o sa am aceleasi genti laterale textile si rollbag in spate pentru ca mi-am epuizat bugetul :))) Iar tankbag-ul mi se pare o piesa foarte importanta la fiecare plimbare. D-asta te intrebam ce model e pentru ca pare ca sta foarte bine, fata de cel pe care il am eu acum.

https://www.hepco-shop.de/meinbike/honda/crf-1000l-africa-twin/c-bow-softtaschenhalter-schwarz.html

 

https://www.hepco-shop.de/meinbike/honda/crf-1000l-africa-twin/easyrack-topcasetraeger-schwarz.html

 

https://www.hepco-shop.de/produkte/gepaeck/softbags/royster-softbags/seitentasche-royster-22-ltr-mit-schwarzem-reissverschluss-fuer-c-bow-halter.html

 

https://www.hepco-shop.de/produkte/gepaeck/sideboxes-topcases/gobi/gobi-topcase-dark-grey-42-ltr.html

 

Cam asta am comandat deocamdata in ceea ce priveste bagajele. Fara chnigi ...... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...