cosminst2008 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 După 8 ani de Adventure Touring in șaua unui Suzuki Bandit 650, am facut pasul următor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 După 8 ani de Adventure Touring in șaua unui Suzuki Bandit 650, am facut pasul următor. ma bucur si eu pentru tine... deocamdata visez la un 800gs second...peste cativa ani imi voi permite sa visez la un AT acum cred ca vei putea ajunge mai departe decat ajungeai cu banditul... on sau off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Huoooo! 'Ra-ti ai 'reaqu de chiaburi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 știu ca acum e târziu ca deja ai luat-o da la xtz1200 super tenere te-ai uitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 știu ca acum e târziu ca deja ai luat-o da la xtz1200 super tenere te-ai uitat? Da, m-am uitat la toate din clasa asta. XTZ-ul l-am eliminat dintr-un motiv... stupid, ar zice unii... nu-mi place deloc cum arata. De asta m-am indragostit de la prima poza vazuta. Apoi au urmat articolele din presa internationala, video-urile si review-urile de pe youtube, si apoi la salon cand am vazut-o pe viu. Toate astea au contribuit la decizia de a o comanda. In momentul asta pot spune ca a fost cea mai buna decizie. In cei 130 km parcursi pana acum, nu pot spune decat ca m-am enervat de cateva ori ca au inversat pozitia claxonului cu comutatorul de semnalizatoare. La finalul clipului se aude un claxon... incercam sa opresc semnalul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Hop si eu .... Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Felicitari! Drumuri bune si distractie placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 napoi, haideti cu revieuwri, comparatii cu alte mobre calarite de voi, sa ne facem si noi o idee ps: eu cand am vazut-o live mi s-a parut intradevar supla si nu asa pieptoasa/zdarovaia ca vechea AT. scutul e minimalist si la cazaturi ( accidente laterale) se lasa cu shimbat capace. musai crashbar altfel...din review-uri reiese ca e tare echilibrata la toate capitolele, gen cum este transalp si Vstrom, doar ca are ceva in plus de o face un allrounder si alltourer si adv. f bun. pps: i hate the owners so much Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 (editat) napoi, haideti cu revieuwri, comparatii cu alte mobre calarite de voi, sa ne facem si noi o idee ps: eu cand am vazut-o live mi s-a parut intradevar supla si nu asa pieptoasa/zdarovaia ca vechea AT. scutul e minimalist si la cazaturi ( accidente laterale) se lasa cu shimbat capace. musai crashbar altfel...din review-uri reiese ca e tare echilibrata la toate capitolele, gen cum este transalp si Vstrom, doar ca are ceva in plus de o face un allrounder si alltourer si adv. f bun. pps: i hate the owners so much Prima investitie a fost in crashbars. Am optat pentru cele de la Givi pentru ca erau asa cum vroiam eu. Protejeaza atat motorul cat si plasticele de pe rezervor. Spre deosebire de alte crashbar-uri printre care si cele originala Honda care sunt doar in partea superioara. Saptamana viitoare ar trebui sa-mi vina si suportii de geni laterale, tot de la Givi pentru modelele Outback Trekker. In afara de asta, candva, ii voi schimba protectiile de maini cu unele cu insertie de aluminiu si gata. Ca review... Nici nu stiu ce sa spun. cei 95 de cai sunt mega suficienti. Cuplul este absolut fantastic. Trage foarte bine si liniar de la ture joase. Este foarte comoda, protectia la vant este foarte buna, cu toate ca pentru mine ar fi bun parbrizul touring, putin mai inalt, dar, in afara de asta este exact ce trebuie sa fie. Inca nu am scos-o de pe asfalt, dar in luna urmatoare plec in concediu si am de gand sa vad ce poate si pe offroad. Pana acum am doar doua lucruri sa-i reprosez: 1) Cauciucurile Dunlop cu care vine din fabrica sunt praf la capitolul aderenta pe asfalt ud. Inca nu m-am tavalit, dar mi-a alunecat roata fata pe viraje (in oras, la 20-25 km/h) destul de rau. 2) Faptul ca au inversat butoanele claxonului si semnalizarii. Mi-a luat ceva sa imi obisnuiesc mana pentru aceasta schimbare. Inainte de africana am avut, timp de 8 ani, un Suzuki Bandit 650 cu care am facut aproape 130.000 km de touring prin europa. Inainte de bandit am avut un BMW F650ST pe care l-am tinut doar un an, si fiind primul an de condus, nu prea l-am scos din oras. Doar cateva escapade, si un singur moment offroad. Cam atat deocamdata. Africana are abia 1.300 km in momentul asta. Este fantastica si imi place la nebunie. Editat Iulie 21, 2016 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Au inceput sa apara si problemele https://www.youtube.com/watch?v=rVQ9KqorkNI Cu toate ca tanjesc dupa acest model , clipul de mai sus m-a pus pe ganduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 In primul rand e vorba de DCT, in al doilea rand da-mi orice model de mobra doresti si o sa-ti transmit tone de video-clipuri cu problemele pe care le au sau le-au avut .... O sa ramai vesnic pe ganduri Apropo, cum de ai Transalp XL700VA ? N-ai vazut vide-oclipuri cu vibratia ghidonului ... gasesti tone ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) S-a rezolvat ( am schimbat rulmenti de la jug) Nu se compara cele doua probleme. Cea de la Africana este mult mai grava. In primul rand ,nu ma asteptam la astfel de probleme iar in al doilea rand, in iarna am fost foarte aproape de a comanda acest model. Cand rezolv problema banilor , tot asta cumpar PS. cum te simti pe motor? pune ceva pareri personale. Spor, Editat Iulie 22, 2016 de bz90arn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Ma simt excelent, senzatia este "de fulg", e foarte manevrabila insa o am de alaltaieri deci punctul meu de vedere e "imatur" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Frumos exemplar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Intr-adevar, este foarte manevrabila. Chiar si la viteze mici si foarte mici. Nici macar sub 10km/h nu simt nevoia sa iau picioarele de pe scarite. Protectia la vant este foarte buna. Sunt foarte impresionat de consum. La drum lung, la o viteza de 95-100 km/h in treapta a 6-a are un consum mediu de 3,8. In oras, in schimb, consuma cam 7 - 7,5 (evident ca daca merg mai "cuminte" ii scade consumul ) ) Este foarte confortabila. Daca cu banditul facem pauze cam la fiecare 50-70 km, cu asta am facut aproape 140 km pana sa simt nevoia unei pauze. O pozitie foarte confortabila si pentru pasager (dupa ce ii pun si topcase pe post de spatar va fi perfecta). Pentru mine ar fi bun parbrizul touring, mai inalt, dar nu consider asta ca un minus, pentru ca nu e atat de deranjant, plus ca se poate rezolva foarte usor prin montarea unui inaltator de parbriz sau chiar schimbarea lui cu unul touring. Faptul ca au inversat pozitia butoanelor de claxon si semnalizare necesita un pic de timp pentru a te obisnui. In primii km claxonam de fiecare data cand vroiam sa schimb directa )))) sau in anumite faze cand vroiam sa claxonez si apasam pe butonul de semnalizare. Dar acum m-am obisnuit si e ok. Ce am scris mai sus sunt pareri in comparatie cu Banditul. Stiu ca sunt clase complet diferite, dar aia e singura motocicleta cu care o pot compara. Am precizat asta ca sa nu aruncati cu pietre. )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 Super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Ieri i-am montat si suportii de genti laterale. Tot de la Givi, pentru Trekker Outback. In toamna sper sa-i montez si topcase si, in functie de buget, sa iau si gentile laterale. » Post actualizat in 26 Jul 2016 08:46Super Ce tankbag folosesti? Vad ca urmeaza foarte bine linia rezervorului. Eu am unul de la Givi pe care l-am folosit pe bandit, dar e pentru motocicletele cu rezervorul mai drept, nu asa țuguiat, si nu sta extraordinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Q? cum naiba au reusit sa pastreze sunetul de la motor ca al batranei Legende ( africa twin rd04/07) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Cosminst : Tank bag = GIVI GRT705 waterproof. Dupa ani de hoinareala prin EU,de la Nordkapp in Sicilia, din Albania pana prin Alpi si Dolomiti, dupa GIVI Trekker Outback pe V Strom si SW Motec TRAX EVO pe XT1200Z Super Tenere am ajuns la concluzia minimalismului si comodidatii. 1. Tank bag-ul sa fie cat de cat incapator, peste 15l si direct waterproof, sa nu mai trebuiasca sa-i pun vreo husa in caz de ploaie: lene + comoditate 2. Side case-urile sa fie usoare, soft bag, direct waterproof sau innerbag-urile sa fie waterproof, deci si in cazul asta fara necesitatea unor huse de ploaie si alte cele. De asemenea rack-ul de prindere sa obstructioneze cat mai putin look-ul mobrei. Drept urmare am decis Hepco &Becker Royster Street cu prindere C Bow. Oricum, le voi purta doar la calatorii mai lungi de 5 zile. 3. Topcase-ul sa fie cat mai usor, doar pentru calatorii mai lungi de 3 zile. Am decis Hepco & Becker GOBI 42l cu spatar si rack metallic. 4. Pentru iesirile de 1-3 zile, inclusiv off road, o sa utilizez vreun tail soft bag waterproof pe care inca nu l-am ales. Editat Iulie 26, 2016 de yamoco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Mai e si Mircea Leschian, din TM, dar nu s-a anuntat inca aici E inca in transa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Pai cati cu AT-ul nou suntem in total pana acum ? Eu am cunostinta de: 1. Dan Demetrescu (motorteam) 2. cosminst2008 3. yamoco = subsemnatul 4. Mircea Leschian 5. ??? Apropo ... era vreounul dintre voi sambata, 23.07, aprox ora 10:00 AM prin Palinis / Sibiu ca mi s-a parut ca a trecut o AT CRF1000L iar eu eram la o terasa langa Arenele Platos (partia de schi) ? » Post actualizat in 26 Jul 2016 12:14Duminica a fost Transalpina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Cosminst : Tank bag = GIVI GRT705 waterproof. Dupa ani de hoinareala prin EU,de la Nordkapp in Sicilia, din Albania pana prin Alpi si Dolomiti, dupa GIVI Trekker Outback pe V Strom si SW Motec TRAX EVO pe XT1200Z Super Tenere am ajuns la concluzia minimalismului si comodidatii. 1. Tank bag-ul sa fie cat de cat incapator, peste 15l si direct waterproof, sa nu mai trebuiasca sa-i pun vreo husa in caz de ploaie: lene + comoditate 2. Side case-urile sa fie usoare, soft bag, direct waterproof sau innerbag-urile sa fie waterproof, deci si in cazul asta fara necesitatea unor huse de ploaie si alte cele. De asemenea rack-ul de prindere sa obstructioneze cat mai putin look-ul mobrei. Drept urmare am decis Hepco &Becker Royster Street cu prindere C Bow. Oricum, le voi purta doar la calatorii mai lungi de 5 zile. 3. Topcase-ul sa fie cat mai usor, doar pentru calatorii mai lungi de 3 zile. Am decis Hepco & Becker GOBI 42l cu spatar si rack metallic. 4. Pentru iesirile de 1-3 zile, inclusiv off road, o sa utilizez vreun tail soft bag waterproof pe care inca nu l-am ales. Gentile si topcase-ul de la Givi le iau doar pentru plimbari lungi. Plus ca m-am saturat de bagaje textile pe care trebuia sa le leg cu tot felul de chingi ca sa nu fluture si sa ma dezechilibreze (asa cum se poate observa in pozele puse de mine cu banditul). Pentru ruta casa-serviciu si retur sau ture scurte de 1-2 zile ar fi stupid sa car toate gentile dupa mine )) Oricum, concediul asta o sa am aceleasi genti laterale textile si rollbag in spate pentru ca mi-am epuizat bugetul )) Iar tankbag-ul mi se pare o piesa foarte importanta la fiecare plimbare. D-asta te intrebam ce model e pentru ca pare ca sta foarte bine, fata de cel pe care il am eu acum. Editat Iulie 26, 2016 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Salutare. Modelul meu e tricolor, manual Am aproape 3000 km din care doar vreo 100 pe macadam. Cuplu incredibil, ciclistica extraordinara, nu simti pasagerul. Am avut Africatwin rd07a si inainte BMW 650 ST. Deocamdata am pus doar cric central si crashbar-uri de la SW Motech. Studiez un parbriz touring sau inaltator ( am 1,79 si mi-ar prinde bine )... Urmeaza genti laterale si anul viitor alt sezon cu alte cauciucuri - probabil Metzeler Tourance sau similar. Merg 85% sosea si restul easy offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Gentile si topcase-ul de la Givi le iau doar pentru plimbari lungi. Plus ca m-am saturat de bagaje textile pe care trebuia sa le leg cu tot felul de chingi ca sa nu fluture si sa ma dezechilibreze (asa cum se poate observa in pozele puse de mine cu banditul). Pentru ruta casa-serviciu si retur sau ture scurte de 1-2 zile ar fi stupid sa car toate gentile dupa mine )) Oricum, concediul asta o sa am aceleasi genti laterale textile si rollbag in spate pentru ca mi-am epuizat bugetul )) Iar tankbag-ul mi se pare o piesa foarte importanta la fiecare plimbare. D-asta te intrebam ce model e pentru ca pare ca sta foarte bine, fata de cel pe care il am eu acum. https://www.hepco-shop.de/meinbike/honda/crf-1000l-africa-twin/c-bow-softtaschenhalter-schwarz.html https://www.hepco-shop.de/meinbike/honda/crf-1000l-africa-twin/easyrack-topcasetraeger-schwarz.html https://www.hepco-shop.de/produkte/gepaeck/softbags/royster-softbags/seitentasche-royster-22-ltr-mit-schwarzem-reissverschluss-fuer-c-bow-halter.html https://www.hepco-shop.de/produkte/gepaeck/sideboxes-topcases/gobi/gobi-topcase-dark-grey-42-ltr.html Cam asta am comandat deocamdata in ceea ce priveste bagajele. Fara chnigi ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.