Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

cu cine? :)

:-) depinde, fiecare "piesa" cu clientii ei.

 

@Arthur E

Apropo de acest interes, era un banc cu o blonda buna, sani mari etc. Un student politehnist ii spune unui coleg:

ba am vazut o blonda aseara, se plimba pe bicicleta prin politehnica. Am vorbit cu ea si mi- a spus ca pot sa-i fac orice.

-Celalat intreaba: Si?"

Primul raspunde: I-am luat bicicleta.

 

A gasit si honda o strategie de marketing :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Umbla vorba in targ ca motoreta expusa era vanduta. Un review careva? :D

 

Aproximativ corect, era motocicleta cuiva, care a fost atât de drăguț(ă)/inconștientă să le-o lase pt SMAEB. De aia nu te puteai urca pe ea. Treaba cu test ride-ul era un fel de SF, cu posibilități foarte vagi de a deveni realitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aproximativ corect, era motocicleta cuiva, care a fost atât de drăguț(ă)/inconștientă să le-o lase pt SMAEB. De aia nu te puteai urca pe ea. Treaba cu test ride-ul era un fel de SF, cu posibilități foarte vagi de a deveni realitate.

Va fi Africana de ridetest incateva saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

După 8 ani de Adventure Touring in șaua unui Suzuki Bandit 650, am facut pasul următor.

 

ma bucur si eu pentru tine... deocamdata visez la un 800gs second...peste cativa ani imi voi permite sa visez la un AT

acum cred ca vei putea ajunge mai departe decat ajungeai cu banditul... on sau off

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

știu ca acum e târziu ca deja ai luat-o da la xtz1200 super tenere te-ai uitat?

Da, m-am uitat la toate din clasa asta. XTZ-ul l-am eliminat dintr-un motiv... stupid, ar zice unii... nu-mi place deloc cum arata. De asta m-am indragostit de la prima poza vazuta. Apoi au urmat articolele din presa internationala, video-urile si review-urile de pe youtube, si apoi la salon cand am vazut-o pe viu. Toate astea au contribuit la decizia de a o comanda. In momentul asta pot spune ca a fost cea mai buna decizie. In cei 130 km parcursi pana acum, nu pot spune decat ca m-am enervat de cateva ori ca au inversat pozitia claxonului cu comutatorul de semnalizatoare. La finalul clipului se aude un claxon... incercam sa opresc semnalul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

napoi, haideti cu revieuwri, comparatii cu alte mobre calarite de voi, sa ne facem si noi o idee

ps: eu cand am vazut-o live mi s-a parut intradevar supla si nu asa pieptoasa/zdarovaia ca vechea AT.

scutul e minimalist si la cazaturi ( accidente laterale) se lasa cu shimbat capace. musai crashbar

altfel...din review-uri reiese ca e tare echilibrata la toate capitolele, gen cum este transalp si Vstrom, doar ca are ceva in plus de o face un allrounder si alltourer si adv. f bun.

pps: i hate the owners so much :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

napoi, haideti cu revieuwri, comparatii cu alte mobre calarite de voi, sa ne facem si noi o idee

ps: eu cand am vazut-o live mi s-a parut intradevar supla si nu asa pieptoasa/zdarovaia ca vechea AT.

scutul e minimalist si la cazaturi ( accidente laterale) se lasa cu shimbat capace. musai crashbar

altfel...din review-uri reiese ca e tare echilibrata la toate capitolele, gen cum este transalp si Vstrom, doar ca are ceva in plus de o face un allrounder si alltourer si adv. f bun.

pps: i hate the owners so much :)

Prima investitie a fost in crashbars. Am optat pentru cele de la Givi pentru ca erau asa cum vroiam eu. Protejeaza atat motorul cat si plasticele de pe rezervor. Spre deosebire de alte crashbar-uri printre care si cele originala Honda care sunt doar in partea superioara.

 

post-35709-0-27659300-1469090727_thumb.jpg

post-35709-0-87561900-1469090732_thumb.jpg

post-35709-0-38893800-1469090738_thumb.jpg

post-35709-0-17540900-1469090744_thumb.jpg

post-35709-0-25289700-1469090750_thumb.jpg

 

Saptamana viitoare ar trebui sa-mi vina si suportii de geni laterale, tot de la Givi pentru modelele Outback Trekker. In afara de asta, candva, ii voi schimba protectiile de maini cu unele cu insertie de aluminiu si gata.

 

Ca review... Nici nu stiu ce sa spun. cei 95 de cai sunt mega suficienti. Cuplul este absolut fantastic. Trage foarte bine si liniar de la ture joase. Este foarte comoda, protectia la vant este foarte buna, cu toate ca pentru mine ar fi bun parbrizul touring, putin mai inalt, dar, in afara de asta este exact ce trebuie sa fie. Inca nu am scos-o de pe asfalt, dar in luna urmatoare plec in concediu si am de gand sa vad ce poate si pe offroad. Pana acum am doar doua lucruri sa-i reprosez: 1) Cauciucurile Dunlop cu care vine din fabrica sunt praf la capitolul aderenta pe asfalt ud. Inca nu m-am tavalit, dar mi-a alunecat roata fata pe viraje (in oras, la 20-25 km/h) destul de rau. 2) Faptul ca au inversat butoanele claxonului si semnalizarii. Mi-a luat ceva sa imi obisnuiesc mana pentru aceasta schimbare.

 

Inainte de africana am avut, timp de 8 ani, un Suzuki Bandit 650 cu care am facut aproape 130.000 km de touring prin europa.

 

post-35709-0-73586100-1469091499_thumb.jpg

post-35709-0-81563000-1469091519_thumb.jpg

 

Inainte de bandit am avut un BMW F650ST pe care l-am tinut doar un an, si fiind primul an de condus, nu prea l-am scos din oras. Doar cateva escapade, si un singur moment offroad.

 

post-35709-0-82259100-1469091360_thumb.jpg

post-35709-0-51344400-1469091374_thumb.jpg

 

Cam atat deocamdata. Africana are abia 1.300 km in momentul asta. Este fantastica si imi place la nebunie.

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) In primul rand e vorba de DCT, in al doilea rand da-mi orice model de mobra doresti si o sa-ti transmit tone de video-clipuri cu problemele pe care le au sau le-au avut .... O sa ramai vesnic pe ganduri :)

Apropo, cum de ai Transalp XL700VA ? N-ai vazut vide-oclipuri cu vibratia ghidonului ... gasesti tone ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rezolvat ( am schimbat rulmenti de la jug)

 

Nu se compara cele doua probleme. Cea de la Africana este mult mai grava.

In primul rand ,nu ma asteptam la astfel de probleme iar in al doilea rand, in iarna am fost foarte aproape de a comanda acest model.

Cand rezolv problema banilor , tot asta cumpar

 

PS. cum te simti pe motor? pune ceva pareri personale.

 

Spor,

Editat de bz90arn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma simt excelent, senzatia este "de fulg", e foarte manevrabila insa o am de alaltaieri deci punctul meu de vedere e "imatur" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, este foarte manevrabila. Chiar si la viteze mici si foarte mici. Nici macar sub 10km/h nu simt nevoia sa iau picioarele de pe scarite. Protectia la vant este foarte buna. Sunt foarte impresionat de consum. La drum lung, la o viteza de 95-100 km/h in treapta a 6-a are un consum mediu de 3,8. In oras, in schimb, consuma cam 7 - 7,5 (evident ca daca merg mai "cuminte" ii scade consumul :)) ) Este foarte confortabila. Daca cu banditul facem pauze cam la fiecare 50-70 km, cu asta am facut aproape 140 km pana sa simt nevoia unei pauze. O pozitie foarte confortabila si pentru pasager (dupa ce ii pun si topcase pe post de spatar va fi perfecta). Pentru mine ar fi bun parbrizul touring, mai inalt, dar nu consider asta ca un minus, pentru ca nu e atat de deranjant, plus ca se poate rezolva foarte usor prin montarea unui inaltator de parbriz sau chiar schimbarea lui cu unul touring. Faptul ca au inversat pozitia butoanelor de claxon si semnalizare necesita un pic de timp pentru a te obisnui. In primii km claxonam de fiecare data cand vroiam sa schimb directa :))))) sau in anumite faze cand vroiam sa claxonez si apasam pe butonul de semnalizare. Dar acum m-am obisnuit si e ok.

 

Ce am scris mai sus sunt pareri in comparatie cu Banditul. Stiu ca sunt clase complet diferite, dar aia e singura motocicleta cu care o pot compara. Am precizat asta ca sa nu aruncati cu pietre. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...