cosminst2008 Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Ieri i-am montat si suportii de genti laterale. Tot de la Givi, pentru Trekker Outback. In toamna sper sa-i montez si topcase si, in functie de buget, sa iau si gentile laterale. » Post actualizat in 26 Jul 2016 08:46Super Ce tankbag folosesti? Vad ca urmeaza foarte bine linia rezervorului. Eu am unul de la Givi pe care l-am folosit pe bandit, dar e pentru motocicletele cu rezervorul mai drept, nu asa țuguiat, si nu sta extraordinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Q? cum naiba au reusit sa pastreze sunetul de la motor ca al batranei Legende ( africa twin rd04/07) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Cosminst : Tank bag = GIVI GRT705 waterproof. Dupa ani de hoinareala prin EU,de la Nordkapp in Sicilia, din Albania pana prin Alpi si Dolomiti, dupa GIVI Trekker Outback pe V Strom si SW Motec TRAX EVO pe XT1200Z Super Tenere am ajuns la concluzia minimalismului si comodidatii. 1. Tank bag-ul sa fie cat de cat incapator, peste 15l si direct waterproof, sa nu mai trebuiasca sa-i pun vreo husa in caz de ploaie: lene + comoditate 2. Side case-urile sa fie usoare, soft bag, direct waterproof sau innerbag-urile sa fie waterproof, deci si in cazul asta fara necesitatea unor huse de ploaie si alte cele. De asemenea rack-ul de prindere sa obstructioneze cat mai putin look-ul mobrei. Drept urmare am decis Hepco &Becker Royster Street cu prindere C Bow. Oricum, le voi purta doar la calatorii mai lungi de 5 zile. 3. Topcase-ul sa fie cat mai usor, doar pentru calatorii mai lungi de 3 zile. Am decis Hepco & Becker GOBI 42l cu spatar si rack metallic. 4. Pentru iesirile de 1-3 zile, inclusiv off road, o sa utilizez vreun tail soft bag waterproof pe care inca nu l-am ales. Editat Iulie 26, 2016 de yamoco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Mai e si Mircea Leschian, din TM, dar nu s-a anuntat inca aici E inca in transa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Pai cati cu AT-ul nou suntem in total pana acum ? Eu am cunostinta de: 1. Dan Demetrescu (motorteam) 2. cosminst2008 3. yamoco = subsemnatul 4. Mircea Leschian 5. ??? Apropo ... era vreounul dintre voi sambata, 23.07, aprox ora 10:00 AM prin Palinis / Sibiu ca mi s-a parut ca a trecut o AT CRF1000L iar eu eram la o terasa langa Arenele Platos (partia de schi) ? » Post actualizat in 26 Jul 2016 12:14Duminica a fost Transalpina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Cosminst : Tank bag = GIVI GRT705 waterproof. Dupa ani de hoinareala prin EU,de la Nordkapp in Sicilia, din Albania pana prin Alpi si Dolomiti, dupa GIVI Trekker Outback pe V Strom si SW Motec TRAX EVO pe XT1200Z Super Tenere am ajuns la concluzia minimalismului si comodidatii. 1. Tank bag-ul sa fie cat de cat incapator, peste 15l si direct waterproof, sa nu mai trebuiasca sa-i pun vreo husa in caz de ploaie: lene + comoditate 2. Side case-urile sa fie usoare, soft bag, direct waterproof sau innerbag-urile sa fie waterproof, deci si in cazul asta fara necesitatea unor huse de ploaie si alte cele. De asemenea rack-ul de prindere sa obstructioneze cat mai putin look-ul mobrei. Drept urmare am decis Hepco &Becker Royster Street cu prindere C Bow. Oricum, le voi purta doar la calatorii mai lungi de 5 zile. 3. Topcase-ul sa fie cat mai usor, doar pentru calatorii mai lungi de 3 zile. Am decis Hepco & Becker GOBI 42l cu spatar si rack metallic. 4. Pentru iesirile de 1-3 zile, inclusiv off road, o sa utilizez vreun tail soft bag waterproof pe care inca nu l-am ales. Gentile si topcase-ul de la Givi le iau doar pentru plimbari lungi. Plus ca m-am saturat de bagaje textile pe care trebuia sa le leg cu tot felul de chingi ca sa nu fluture si sa ma dezechilibreze (asa cum se poate observa in pozele puse de mine cu banditul). Pentru ruta casa-serviciu si retur sau ture scurte de 1-2 zile ar fi stupid sa car toate gentile dupa mine )) Oricum, concediul asta o sa am aceleasi genti laterale textile si rollbag in spate pentru ca mi-am epuizat bugetul )) Iar tankbag-ul mi se pare o piesa foarte importanta la fiecare plimbare. D-asta te intrebam ce model e pentru ca pare ca sta foarte bine, fata de cel pe care il am eu acum. Editat Iulie 26, 2016 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Salutare. Modelul meu e tricolor, manual Am aproape 3000 km din care doar vreo 100 pe macadam. Cuplu incredibil, ciclistica extraordinara, nu simti pasagerul. Am avut Africatwin rd07a si inainte BMW 650 ST. Deocamdata am pus doar cric central si crashbar-uri de la SW Motech. Studiez un parbriz touring sau inaltator ( am 1,79 si mi-ar prinde bine )... Urmeaza genti laterale si anul viitor alt sezon cu alte cauciucuri - probabil Metzeler Tourance sau similar. Merg 85% sosea si restul easy offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Gentile si topcase-ul de la Givi le iau doar pentru plimbari lungi. Plus ca m-am saturat de bagaje textile pe care trebuia sa le leg cu tot felul de chingi ca sa nu fluture si sa ma dezechilibreze (asa cum se poate observa in pozele puse de mine cu banditul). Pentru ruta casa-serviciu si retur sau ture scurte de 1-2 zile ar fi stupid sa car toate gentile dupa mine )) Oricum, concediul asta o sa am aceleasi genti laterale textile si rollbag in spate pentru ca mi-am epuizat bugetul )) Iar tankbag-ul mi se pare o piesa foarte importanta la fiecare plimbare. D-asta te intrebam ce model e pentru ca pare ca sta foarte bine, fata de cel pe care il am eu acum. https://www.hepco-shop.de/meinbike/honda/crf-1000l-africa-twin/c-bow-softtaschenhalter-schwarz.html https://www.hepco-shop.de/meinbike/honda/crf-1000l-africa-twin/easyrack-topcasetraeger-schwarz.html https://www.hepco-shop.de/produkte/gepaeck/softbags/royster-softbags/seitentasche-royster-22-ltr-mit-schwarzem-reissverschluss-fuer-c-bow-halter.html https://www.hepco-shop.de/produkte/gepaeck/sideboxes-topcases/gobi/gobi-topcase-dark-grey-42-ltr.html Cam asta am comandat deocamdata in ceea ce priveste bagajele. Fara chnigi ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Salutare. Modelul meu e tricolor, manual image1.JPG Am aproape 3000 km din care doar vreo 100 pe macadam. Cuplu incredibil, ciclistica extraordinara, nu simti pasagerul. Am avut Africatwin rd07a si inainte BMW 650 ST. Deocamdata am pus doar cric central si crashbar-uri de la SW Motech. Studiez un parbriz touring sau inaltator ( am 1,79 si mi-ar prinde bine )... Urmeaza genti laterale si anul viitor alt sezon cu alte cauciucuri - probabil Metzeler Tourance sau similar. Merg 85% sosea si restul easy offroad. Da, cauciucurile si eu sunt de parere ca trebuie schimbate. Mai ales ca mi-au ridicat pulsul de cateva ori pe asfalt ud. Cricul central iar e o achizitie foarte utila. Parbrizul touring ar fi foarte folositor si pentru mine (am aproape 1,90). Dar, incet-incet se rezolva toate. Dar pana atunci, hai la plimbare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Saptamana asta ni se mai alatura un "ortac" : 'zece de rosu" , vine de pe un 2012 V Strom 650, i-a sosit AT-ul argintiu la motorteam » Post actualizat in 02 Aug 2016 06:48Un pic de Transalpina » Post actualizat in 03 Aug 2016 04:51 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Prima ieșire de pe asfalt. Undeva între Alba Iulia și Galda de Jos, spre o cetate dacică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Va salut si revin cu poze dupa "receptie"... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 No' hai odata Leule Receptioneaz-o .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Apropo: vezi ca trebuie sa-ti schimbi "Nick-ul".... Dupa Vstromoco, Yamoco, potrivit acum ar fi HONDAmoco.... :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Daca apuca mai mult de 2 ani si 4 luni la mine, modific din Yamoco in Hondoco ... :) » Post actualizat in 05 Aug 2016 17:17No' c-am comis-o Yamoco-n Hondoco + inmatriculare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Are cineva idee de ce între viteza a 4a si a 5a mi se întâmplă să rămână pe liber? Asta am patit-o de mai multe ori pe n situații similare: în depășire, turat în a 4a până la 6000, tras ambreiajul, dat a cincea, eliberat ambreiajul si tras de gas. Doar că se tura în gol. Trebui să mai trag o dată de ambreiaj si sa mai bag o dată în a 5a ca să o ia. Aveți idee din cauza face așa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Mi s-a intamplat si mie de 2 ori, odata 4/5 si odata 5/4. Treaba e cunoscuta pe forumuri, nu suntem singurii, se intampla la foarte multi. Cauza n-o stiu si cred ca nici cei de la Honda n-o stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Poate tamburul are o adancitura intre a 4-a si a 5-a, similara cu cea dintre a 1-a si a 2-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Mi s-a intamplat si mie de 2 ori, odata 4/5 si odata 5/4. Treaba e cunoscuta pe forumuri, nu suntem singurii, se intampla la foarte multi. Cauza n-o stiu si cred ca nici cei de la Honda n-o stiu Este vorba de DCT? Cu cizme de MX sau fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Am cetit pe adv topicul unor tipi ce customizeaza mobre. Si baieti harnico ce sunt au facut bucati afrikana cea noua. Pe langa laide si hype au atras atentia cum ca e tare putina(catre deloc) vaselina in anumite pct cheie pt mentenanta. La jug la oase si bascula. Probabil si la rulmentii de la roti. Merita aruncat un ochi era recomandarea. FYI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Nu e DCT si a fost cu cizme touring Daytona ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Are cineva idee de ce între viteza a 4a si a 5a mi se întâmplă să rămână pe liber? Asta am patit-o de mai multe ori pe n situații similare: în depășire, turat în a 4a până la 6000, tras ambreiajul, dat a cincea, eliberat ambreiajul si tras de gas. Doar că se tura în gol. Trebui să mai trag o dată de ambreiaj si sa mai bag o dată în a 5a ca să o ia. Aveți idee din cauza face așa? Am patit si eu asta. Modelul manual , merg cu cizme trial... Cred ca-i singura inexactitate care ma deranjeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 cica daca schimbi uleiul dupa prima mie de km nu mai face asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 mi-a vandut cineva un tip, cum ca la motoarele cu cilindree mare, inainte sa schimbi treapta de viteza asigurate ca ai turatiile ceva mai ridicate, pe vremea aia aveam AT750 si nu eram asa hotarat cu schimbatorul si a functionat la mine. actiunile erau cumva concomitente ambreiaj tras, tras scurt de acc si acc pusa pe zero, si schimbat treapta. mai era o smecherie sa schimbi treapta de viteza fara ambreiaj...pt situatiile in care ramai fara cablu dar p-aia n-o mai tin minte. Acuma, la mine a functionat, se poate sa fie informatii din popor mai mult sau mai putin explicabile stiintific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 (editat) Nu e tocmai un "tip", e modul corect de a face downshift. Atat la mobre mari cat si la mobre mici. http://www.ridinginthezone.com/10-things-you-need-to-know-about-throttle-blipping/ In cazul mobrelor vechi cu cutii mai spartane, cum e SuperTeneru si probabil si Africana, diferenta e foarte mare. Fara blip cloncane de zici ca e tractor. Editat August 19, 2016 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.