Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Salutare.

Modelul meu e tricolor, manual

attachicon.gifimage1.JPG

 

Am aproape 3000 km din care doar vreo 100 pe macadam.

Cuplu incredibil, ciclistica extraordinara, nu simti pasagerul.

 

Am avut Africatwin rd07a si inainte BMW 650 ST.

Deocamdata am pus doar cric central si crashbar-uri de la SW Motech.

Studiez un parbriz touring sau inaltator ( am 1,79 si mi-ar prinde bine )...

Urmeaza genti laterale si anul viitor alt sezon cu alte cauciucuri - probabil Metzeler Tourance sau similar.

Merg 85% sosea si restul easy offroad.

Da, cauciucurile si eu sunt de parere ca trebuie schimbate. Mai ales ca mi-au ridicat pulsul de cateva ori pe asfalt ud. Cricul central iar e o achizitie foarte utila. Parbrizul touring ar fi foarte folositor si pentru mine (am aproape 1,90). Dar, incet-incet se rezolva toate. Dar pana atunci, hai la plimbare :peace: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Saptamana asta ni se mai alatura un "ortac" : 'zece de rosu" , vine de pe un 2012 V Strom 650, i-a sosit AT-ul argintiu la motorteam :)


» Post actualizat in 02 Aug 2016 06:48

Un pic de Transalpina :)


» Post actualizat in 03 Aug 2016 04:51
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca apuca mai mult de 2 ani si 4 luni la mine, modific din Yamoco in Hondoco ... :) :) :)


» Post actualizat in 05 Aug 2016 17:17
No' c-am comis-o 😊
Yamoco-n Hondoco + inmatriculare 👍
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de ce între viteza a 4a si a 5a mi se întâmplă să rămână pe liber? Asta am patit-o de mai multe ori pe n situații similare: în depășire, turat în a 4a până la 6000, tras ambreiajul, dat a cincea, eliberat ambreiajul si tras de gas. Doar că se tura în gol. Trebui să mai trag o dată de ambreiaj si sa mai bag o dată în a 5a ca să o ia. Aveți idee din cauza face așa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a intamplat si mie de 2 ori, odata 4/5 si odata 5/4. Treaba e cunoscuta pe forumuri, nu suntem singurii, se intampla la foarte multi. Cauza n-o stiu si cred ca nici cei de la Honda n-o stiu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a intamplat si mie de 2 ori, odata 4/5 si odata 5/4. Treaba e cunoscuta pe forumuri, nu suntem singurii, se intampla la foarte multi. Cauza n-o stiu si cred ca nici cei de la Honda n-o stiu :(

 

Este vorba de DCT?

Cu cizme de MX sau fara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cetit pe adv topicul unor tipi ce customizeaza mobre. Si baieti harnico ce sunt au facut bucati afrikana cea noua. Pe langa laide si hype au atras atentia cum ca e tare putina(catre deloc) vaselina in anumite pct cheie pt mentenanta. La jug la oase si bascula. Probabil si la rulmentii de la roti. Merita aruncat un ochi era recomandarea. FYI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de ce între viteza a 4a si a 5a mi se întâmplă să rămână pe liber? Asta am patit-o de mai multe ori pe n situații similare: în depășire, turat în a 4a până la 6000, tras ambreiajul, dat a cincea, eliberat ambreiajul si tras de gas. Doar că se tura în gol. Trebui să mai trag o dată de ambreiaj si sa mai bag o dată în a 5a ca să o ia. Aveți idee din cauza face așa?

 

Am patit si eu asta. Modelul manual , merg cu cizme trial...

Cred ca-i singura inexactitate care ma deranjeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a vandut cineva un tip, cum ca la motoarele cu cilindree mare, inainte sa schimbi treapta de viteza asigurate ca ai turatiile ceva mai ridicate, pe vremea aia aveam AT750 si nu eram asa hotarat cu schimbatorul si a functionat la mine. actiunile erau cumva concomitente ambreiaj tras, tras scurt de acc si acc pusa pe zero, si schimbat treapta. mai era o smecherie sa schimbi treapta de viteza fara ambreiaj...pt situatiile in care ramai fara cablu dar p-aia n-o mai tin minte. Acuma, la mine a functionat, se poate sa fie informatii din popor mai mult sau mai putin explicabile stiintific

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e tocmai un "tip", e modul corect de a face downshift. Atat la mobre mari cat si la mobre mici.

http://www.ridinginthezone.com/10-things-you-need-to-know-about-throttle-blipping/

 

In cazul mobrelor vechi cu cutii mai spartane, cum e SuperTeneru si probabil si Africana, diferenta e foarte mare. Fara blip cloncane de zici ca e tractor.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica daca schimbi uleiul dupa prima mie de km nu mai face asa.

 

I-am facut prima revizie la 1000 km. Posibil ca uleiul folosit de reprezentanta sa nu fie cel mai bun, dar totusi. Saptamana asta ma duc cu ea la revizia de 5000 si voi vorbi cu mecanicum de la Honda, poate stie cumva despre ce este vorba. In cei 5400 km facuti pana acum, treaba asta intre a 4-a si a 5-a e cea mai frustranta. In rest, motocicleta este absolut fantastica. In 4000 de km facuti in acest concediu, unde am avut autostrata, DN-uri, muuuulte serpentine si curbe de viteza medie, offroad (o zona de offroad care putea intra la categoria enduro :))) ), orase aglomerate si ploi, Africana a inregistrat un consum mediu de 4,8l/100km. Consum de care sunt foarte multumit (avand in vedere ca Banditul imi consuma la asemenea ture, mai putin zonele de offroad, undeva la 4,7-5l/100km).

 

Imi place la nebunie aceasta motocicleta. Este exact ce mi-am dorit.

 

post-35709-0-89296700-1471847296_thumb.jpg

post-35709-0-98247600-1471847302_thumb.jpg

post-35709-0-21411300-1471847309_thumb.jpg

post-35709-0-79312100-1471847371_thumb.jpg

post-35709-0-21726900-1471847399_thumb.jpg

post-35709-0-88202200-1471847412_thumb.jpg

post-35709-0-45297600-1471847423_thumb.jpg

post-35709-0-29935500-1471847434_thumb.jpg

post-35709-0-59305400-1471847448_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmin, ce inaltime ai? Vad ca stai bine cu picioarele pe asfalt...

 

 

 

 

 

 

```

Aproape de 1,90m. Da, Stau foarte bine cu picioarele pe asflat. Ce-i drept, nu am umblat deloc la amortizor, iar saua este in cea mai inalta pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce faci revizia la 5.000 KM?

Hai ca mi-ai ridicat un semne de intrebare si m-ai facut sa scot manualul :)))) Traiam cu impresia ca reviziile trebuie facute la 1.000, 5.000, 10.000... Nu prea inteleg exact din tabelul din manual, dar pare ca trebuie facute la 1.000, 12.000, 24.000, 36.000 si 48.000 km. poate confirma cineva? Poate Hondoco? Daca e asa, nu trebuie decat sa-i schimb uleiul, lucru care poate fi facut oricunde, folosind un ulei mai bun si cu o manopera mult mai ieftina decat cea de la reprezentanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, in primul rand reviziile se fac la 12.000 KM, insa dupa prima revizie de rodaj la 1.000 KM, pe a doua o faci la 11.000 KM, astfel incat sa le ai apoi pe urmatoarele din 12 in 12 mii si sa fie mai usor de tinut minte.

In al doilea rand e important sa le faci la o reprezentanta Honda, pt. a le trece in caietul de service si implicit a nu pierde garantia, daca se intampla ceva rau.

Pe perioada garantiei Honda impune numai ulei HONDA (desigur ca nu este decat eticheta lor, productia fiind a altui brand specializat in uleiuri) si cu specificatia 10w30 !!!

 

Se pare ca este posibil si alta specificatie (ex. 10w40) si de catre alt producator (ex. Ipone), insa o scrisoare oficiala catre dealeri nu s-a primit inca....

 

Personal am facut prima revizie de rodaj, la 1.000 km la Motor Team din Bucuresti, de unde am si cumparat motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, in primul rand reviziile se fac la 12.000 KM, insa dupa prima revizie de rodaj la 1.000 KM, pe a doua o faci la 11.000 KM, astfel incat sa le ai apoi pe urmatoarele din 12 in 12 mii si sa fie mai usor de tinut minte.

In al doilea rand e important sa le faci la o reprezentanta Honda, pt. a le trece in caietul de service si implicit a nu pierde garantia, daca se intampla ceva rau.

Pe perioada garantiei Honda impune numai ulei HONDA (desigur ca nu este decat eticheta lor, productia fiind a altui brand specializat in uleiuri) si cu specificatia 10w30 !!!

 

Se pare ca este posibil si alta specificatie (ex. 10w40) si de catre alt producator (ex. Ipone), insa o scrisoare oficiala catre dealeri nu s-a primit inca....

 

Personal am facut prima revizie de rodaj, la 1.000 km la Motor Team din Bucuresti, de unde am si cumparat motocicleta.

 

Si eu am facut prima revizie la HondaNord de unde am cumparat motocicleta si am de gand sa fac toate operatiunile la ei. Ma incurcasem in numarul de km la care trebuie facut reviziile. Acum, la 5.400km trebuie doar sa-mi schimb uleiul, lucru pe care il voi face maine dimineata, evident, tot la reprezentanta, din acelasi motiv specificat si de tine ;).

 

Oricum, multumesc pentru ridicarea semnului de intrebare si pentru specificatii :)

 

P.S.: Ce parere ai de Africana pana acum? Ceva poze sa vedem si noi jucaria pe argintiu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...