jerry_mcrie Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 nu inteleg o chestie. cand depasesti o masina pe linie continua, in curba fara vizibilitate-am facut-o de cateva ori cu scuterelul la viteze de 70-110- de ce trebuie sa te lovesti de vreo masina? am trecut printre ele...drumul permite sa te strecori printre 2 masini, in cel mai rau caz agati o oglinda... wtf? realizezi cat noroc ai avut? sunt sute / mii de factori implicati. de cate ori crezi ca vei avea noroc? ca nu este numai skill... mai ales cand ce vine din fata poate fi orice. si oricine. poate fi un racer care taie curba, poate fi un vehicol mai lat, poate fi ORICE intr-o "curba fara vizibilitate"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian2011 Postat Septembrie 3, 2012 Autor Share Postat Septembrie 3, 2012 wtf? realizezi cat noroc ai avut? sunt sute / mii de factori implicati. de cate ori crezi ca vei avea noroc? ca nu este numai skill... mai ales cand ce vine din fata poate fi orice. si oricine. poate fi un racer care taie curba, poate fi un vehicol mai lat, poate fi ORICE intr-o "curba fara vizibilitate"... .. plus linie continua .. ca aia e pusa la "vrajeala" mai ales in curbe fara vizibilitate. jerry_mcrie: si totusi nu vor sa invete nimic din greselile altora .. doar ca "au loc" sau "in cel mai rau caz acrosezi oglinda". Un "excelent" sfat de condus preventiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Pentru a calcula forta de impact dintre doua mobile ne intereseaza viteza absoluta cu care se apropie unul de altul, nu viteza lor relativa in raport cu un sistem de referinta ales arbitrar (in cazul nostru drumul). Daca ele sunt la 100 km unul de altul si merg fiecare cu 100 la ora in raport cu drumul, se vor intalni dupa o jumatate de ora (la jumatatea drumului). Tot dupa o jumatate de ora se vor intalni si daca unul sta pe loc (in raport cu drumul) si celalalt se apropie de el cu 200 la ora (deci viteza dubla). Viteza absoluta dintre ele este aceeasi in ambele cazuri (200 la ora), deci si forta de impact este aceeasi. Adica vitezele se insumeaza atunci cand calculam forta de impact dintre doua mobile care se deplaseaza unul spre altul. In termeni pragmatici legea suna asa: "mergeti cat mai incet daca vreti buba cat mai mica, indiferent ca intrati in zid sau in ceva care vine spre voi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Am trecut pe acolo....dinspre Horezul spre Tg Jiu...era 6-6.30 cu aproximatie,se circula doar pe un sens...nu am oprit(nu pot sa vad asa ceva)si nici nu avea rost sa ingros randurile de gura-casca ...pe dreapta,putin oblic era un Vento daca nu ma insel,lovit frontal..in santul sensului de mers era un MOnster cu cadrul rosu si pe camp la o distanta destul de mare, cei de la SMURD resuscitau un motociclist.Aproape de scena asta,pe marginea drumului in stanga era un F2 negru de Buc..probabil fiind coleg de drum cu accidentatul.Stand sa astept semnul militianului ca sa trec,un "nene" a strigat la mine ca un coleg de-al meu e in stare grava... Mai multe nu stiu..poate mai multe va spune cel care era cu baiatul de pe Ducati,in rest majoritatea au scris doar balarii si comentarii de (cuvant urat) ca de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 wtf? realizezi cat noroc ai avut? sunt sute / mii de factori implicati. de cate ori crezi ca vei avea noroc? ca nu este numai skill... mai ales cand ce vine din fata poate fi orice. si oricine. poate fi un racer care taie curba, poate fi un vehicol mai lat, poate fi ORICE intr-o "curba fara vizibilitate"... vehicUl mah!. Cu u. Ve-hi-cul. nu inteleg o chestie. cand depasesti o masina pe linie continua, in curba fara vizibilitate-am facut-o de cateva ori cu scuterelul la viteze de 70-110- de ce trebuie sa te lovesti de vreo masina? am trecut printre ele...drumul permite sa te strecori printre 2 masini, in cel mai rau caz agati o oglinda... Daca e in curba masinile nu sunt elastice sa se curbeze si ele dupa forma curbei incat sa-ti ramana tie acel loc. De obicei poti face asta pe drum drept dupa ce esti constient ca si cel pe care il depasesti si cel care vine pe contrasens te-au vazut. Dar in curba cel de pe contrasens, mai ales la o curba la dreapta, cum a fost in cazul de fata, nu ai nici o sansa sa fii vazut. Daca pe contrasens vine un autobuz sau un camion, esti mancat, ala e mai lat decat o masina obisnuita. Depinde foarte mult de drum, dar ca o regula, eu nu fac asta nici sa ma omori, nu intru pe contrasens daca nu vad cel putin 50m in fata. Daca nu vad nimic, e ca la ruleta, tre sa fii DEMENT complet sa te bagi in depasire intr-o curba la dreapta daca nu ai vazut pe dupa masina, in dreapta ei, toata curba si daca nu esti sigur 100% ca in unghiul mort acoperit de masina depasita nu e altceva. Te poti pacali privind curba la dreapta libera, crezand ca nu vine nimic, si hop de dupa masina apare alta masina pe care nu ai luat-o in calcul pentru ca exact atunci cand a trecut la randul ei nu erai cu privirea la curba... Trebuie multa multa experienta sa mergi sportiv si safe in acelasi timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) ... Stai jos, nota 4. Editat Septembrie 3, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 vehicUl mah!. Cu u. Ve-hi-cul. iar vb ca sa vorbesti? adica tastezi? cune te crezi profu' de la scoala? nu ai altceva mai bun de facut? mai mai uite cine apara limba romana... ala caruia-i place "limbajul colorat"... ha! mah... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Potoliti-va! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Stai jos, nota 4. forta = masa ori acceleratia acceleratia = viteza supra timp ----------- forta = masa ori viteza supra timp Forta cu care se lovesc doua obiecte in miscare este rezultanta fortelor cu care actioneaza ambele obiecte. Dupa cum vedeti fortele sunt direct proportionale cu viteza. Fortele se insumeaza scalar, la fel si vitezele. Nu stiu ce ati vazut voi la distrugatorii de mituri dar spuneti prostii. Nu e totuna sa te izbesti cu 80 la ora de un zid cu sa te izbesti cu 80 la ora de un zid care vine si el spre tine cu 80 la ora. Forta impactului va fi in acest caz data se suma celor doua viteze, adica 160 la ora. V-ati haladit la cap cu televizorul toti. Astea is probleme de clasa a IV-a.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 forta = masa ori acceleratia acceleratia = viteza supra timp ----------- forta = masa ori viteza supra timp Forta cu care se lovesc doua obiecte in miscare este rezultanta fortelor cu care actioneaza ambele obiecte. Dupa cum vedeti fortele sunt direct proportionale cu viteza. Fortele se insumeaza scalar, la fel si vitezele. Nu stiu ce ati vazut voi la distrugatorii de mituri dar spuneti prostii. Nu e totuna sa te izbesti cu 80 la ora de un zid cu sa te izbesti cu 80 la ora de un zid care vine si el spre tine cu 80 la ora. Forta impactului va fi in acest caz data se suma celor doua viteze, adica 160 la ora. V-ati haladit la cap cu televizorul toti. Astea is probleme de clasa a IV-a.. Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 iar vb ca sa vorbesti? adica tastezi? cune te crezi profu' de la scoala? nu ai altceva mai bun de facut? mai mai uite cine apara limba romana... ala caruia-i place "limbajul colorat"... ha! mah... Te rog sa inveti sa folosesti corect cuvantul VEHICUL si sa nu mai proliferezi greseli pe acest forum. Alti oameni te citesc si cred si ei la randul lor ca e corect. Ia de aici de 100 de ori: autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, Ai retinut? @Adidas. Chill. Nu am injurat pe nimeni. Am discutat la subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Iar explicatia este in felul urmator. Atunci cand vectorii cei doi au aceeasi directie dar sensuri diferite fortele se vor ADUNA. Evident, in cazul in care fortele au aceeasi directie si acelasi sens, fortele se scad si rezulta practic o forta mult mai mica. De exemplu daca mergi cu 80 KM/H si altul merge in spatele tau cu 81 KM/H, abia vei simti impactul respectiv (consideram aici doua conserve, ca sa nu punem in discutie stabilitate, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Iar explicatia este in felul urmator. Atunci cand vectorii cei doi au aceeasi directie dar sensuri diferite fortele se vor ADUNA. Evident, in cazul in care fortele au aceeasi directie si acelasi sens, fortele se scad si rezulta practic o forta mult mai mica. De exemplu daca mergi cu 80 KM/H si altul merge in spatele tau cu 81 KM/H, abia vei simti impactul respectiv (consideram aici doua conserve, ca sa nu punem in discutie stabilitate, etc). Buna completarea. Eu am vrut sa explic vectorial dar nu mi-am gasit cuvintele asa frumos cum ai expus tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 fizicienii lu peste ... in ciocniri nu se discuta de forte ci de conservarea energiei si a impulsului... basca, in realitate e vorba de ciocniri care nu respecta 100% nici modelul elastic, nici modelul plastic... corpurile se deformeaza si deformarea fiecaruia, in cazul unor corpuri identice care se ciocnesc cu aceeasi viteza inseamna practic acelasi lucru cu fiecare din ele lovindu-se intr-un zid perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Partial ai dreptate. Modelul real nu reprezinta nici deformare plastica, nici elastica, datorita multiplelor componente care intra in alcatuirea celor doua corpuri. In schimb, ultima afirmatie este desprinsa dintr-un scenariu SF. Evident ca diferenta intre daca dai cu masina in zid la 30 de KM/H si daca o dai frontala cu alta care merge tot cu 30 este U R I A S A. Da, ai citit bine, este URIASA diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 ok, fiecare crede ce vrea... fiecare cu realitate lui. n-are sens sa porcaim topicul... nu ca n-ar fi fost deja porcait. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 fizicienii lu peste ... in ciocniri nu se discuta de forte ci de conservarea energiei si a impulsului... basca, in realitate e vorba de ciocniri care nu respecta 100% nici modelul elastic, nici modelul plastic... corpurile se deformeaza si deformarea fiecaruia, in cazul unor corpuri identice care se ciocnesc cu aceeasi viteza inseamna practic acelasi lucru cu fiecare din ele lovindu-se intr-un zid perfect... Insa modelele complexe sunt obtinute prin complicarea celor mai simple. M-ai spart cu impulsul fizicianule wannabe, am ani de fizica mai multi decat ii ai tu pe aia de-acasa. Impulsul = forta ori delta T. Impulsul este exact integrarea fortei, si ca orice integrare extrage valoarea numerica din functia fizica, mai exact o cuantifica, ii extrage valoarea scalara. Energia este unu pe doi ori masa ori viteza la patrat. Deci tot de viteza ne izbim prin ecuatiile astea. Ce vorbim noi aici? ok, fiecare crede ce vrea... fiecare cu realitate lui. Ai dreptate, cu mentiunea ca realitatea ta e diferita de cea in care ne aflam noi ceilalti care am studiat fizica la scoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 poze reale http://www.adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/valcea-ramnicu_valcea-accident_cumplit-tragedie-motocilist_si_pasager_morti-motociclist_vitezoman-accident_grav_slatioara_0_767323503.html# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 M-ai spart cu impulsul fizicianule wannabe, am ani de fizica mai multi decat ii ai tu pe aia de-acasa. Sa-ti fie de bine, eu nu prea am multi de acasa asa ca nu ai cu ce te lauda... in rest... o sa comentez doar aberatiile Impulsul este exact integrarea fortei, si ca orice integrare extrage valoarea numerica din functia fizica, mai exact o cuantifica, ii extrage valoarea scalara. aham, deci impulsul e scalar... tare! Energia este unu pe doi ori masa ori viteza la patrat. Deci tot de viteza ne izbim prin ecuatiile astea. Aha... si atunci cum stai cu patrat si adunare normala in ce presupui tu ca efectele se aduna liniar? Ce vorbim noi aici? Unii vorbesc prostii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Ia de aici de 100 de ori: autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, autovehicul, vehicul, Ai retinut? ai traume din şcoală? hahahha Editat Septembrie 3, 2012 de jerry_mcrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Unii vorbesc prostii... Așa e ... și nici nu se opresc. Puteți deschide un topic despre fizică. Lîngă Băsescu și sex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Monster negru cu cadru rosu si tobe carbon, probabil un 695... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian2011 Postat Septembrie 3, 2012 Autor Share Postat Septembrie 3, 2012 Desi cred ca intreb degeaba: totusi ce se poate invata din aceste accidentele ? Intrebarea e un pic retorica si afirm avest lucru pentru ca tocmai un membru a mentionat ca el a executat manevre similare cu scuterul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyrip1 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Desi cred ca intreb degeaba: totusi ce se poate invata din aceste accidentele ? Intrebarea e un pic retorica si afirm avest lucru pentru ca tocmai un membru a mentionat ca el a executat manevre similare cu scuterul.. Aia care au cap si care il folosesc vor invata ceva. Restul vor arunca vina pe soferi, drumuri, UE, alinierea planetelor, orice altceva in afara de ei, pentru ca ei sunt perfecti si merg f bine. Lor nu li se poate intampla, pana li se intampla. Zicala aia cu ulciorul si plimbarea la apa .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Cata prostie, si cati prosti pe forumul asta,,, nu puteti respecta faptul ca un om a murit,, indiferent daca a gresit sau nu a gresit , sau ca a luat dupa el si pe altii etc, au murit niste suflete si nu mai despicati ca,ca,tul in 10,,,, Dumnezeu sa Va odihneasca, si ne vedem acolo sus cu totii :( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.