Sari la conținut

Accident Pipera 01.10.2012


Thunderlight
 Share

Postări Recomandate

motorul era un suzuky GSXR 600 K7 .

Pilotul e ok dar inca e in spital cu o cusatura in zuna claviculei si ceva julituri la genunchi. Viteza din cate stiu de pe la colegi (sunt coleg de munca cu pilotul) era cam 50 , coloana astepta la bariera de tren pusa, contrasesul era liber si conservarul cu toyota s-a trezit ca vrea sa intre in parcare.

 

Din cate stiu mototorul are carenele dreapta muci, semighidonul dreapta indoit , radiatorul lovit.

 

CONSERVARULUI DE PE TOPICUL ASTA: Si eu am masina (sport prietene,cu multi cai, nu Logan care are impresia ca daca il tureaza de ii sar pistoanele si fute ambreiajul la semafor imi demonstreaza mie ca el e mai tare) si motor si copil de 3 luni acasa - combinatia fatala nu - si vreau sa il mai vad in fiecare seara. Cu masina merg normal sau sport unde imi permite drumul, dar nu incomodez pe nimeni, nu port abtibild cu atentie la motociclisti dar MA UIT IN OGLINZI INAINTE DE A SCHIMBA DIRECTIA SAU POZITIA MASINII pentru ca se poate ca un biciclist sau motociclist sa apara din punctul mort pe care eu nu l-am observat. Daca un motociclist incearca sa se strecoare in coloana (cum de altfel fac si eu cu motorul) incerc sa ii fac loc, sa nu il incomodez si dupa ce m-a depasit daca e in fata mea sa il protejez prin pozitia masinii de idiotii frustrati ca tine. Pe motor un accident se intampla o singura data si dupa aia pa. Masina e ma permisiva. Te sfatuiesc sa te urci sa pilotezi o motocicleta si sa vezi ce inseamna sa iei o curba, sa depasesti un tir, sa iti bata vantul din lateral, sa semnalizezi in acelasi timp in care tii de ambreiaj, sa sincronizezi franele fata cu spate pe o motocicleta fara ABS si dupa aia in p***a mea sa iti dai cu parerea despre motociclistii care merg cu 250 si te depasesc pe tine cu ferrari sau merc. Voi conservarii dedicati sa incercati sa acordati prioritate cand intrati in sensul giratoriu ca sa nu fiu eu nevoit sa franez brusc fata (data viitoare dau cu handguardurile si nu ma mai uit), sa pastrati distanta fata-spate de um motociclist ca ala poate cadea din diverse motive (greseala lui, ulei pe strade, apa pe strade, pietris, nisip, etc...), sa nu incercati sa ii luati fata daca va devanseaza pe banda 1 pt ca voi sunteti prea idioti sa eliberati banda 2, etc...

 

Bafta si asfalt uscat.

 

Gata a iesit din spital si e ok.

OFF Super post Grimstone !

ON Insanatosire grabnica motoristului ...(dal in colo de fier ca se repara!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul era un suzuky GSXR 600 K7 .

Pilotul e ok dar inca e in spital cu o cusatura in zuna claviculei si ceva julituri la genunchi. Viteza din cate stiu de pe la colegi (sunt coleg de munca cu pilotul) era cam 50 , coloana astepta la bariera de tren pusa, contrasesul era liber si conservarul cu toyota s-a trezit ca vrea sa intre in parcare.

 

Din cate stiu mototorul are carenele dreapta muci, semighidonul dreapta indoit , radiatorul lovit.

 

CONSERVARULUI DE PE TOPICUL ASTA: Si eu am masina (sport prietene,cu multi cai, nu Logan care are impresia ca daca il tureaza de ii sar pistoanele si fute ambreiajul la semafor imi demonstreaza mie ca el e mai tare) si motor si copil de 3 luni acasa - combinatia fatala nu - si vreau sa il mai vad in fiecare seara. Cu masina merg normal sau sport unde imi permite drumul, dar nu incomodez pe nimeni, nu port abtibild cu atentie la motociclisti dar MA UIT IN OGLINZI INAINTE DE A SCHIMBA DIRECTIA SAU POZITIA MASINII pentru ca se poate ca un biciclist sau motociclist sa apara din punctul mort pe care eu nu l-am observat. Daca un motociclist incearca sa se strecoare in coloana (cum de altfel fac si eu cu motorul) incerc sa ii fac loc, sa nu il incomodez si dupa ce m-a depasit daca e in fata mea sa il protejez prin pozitia masinii de idiotii frustrati ca tine. Pe motor un accident se intampla o singura data si dupa aia pa. Masina e ma permisiva. Te sfatuiesc sa te urci sa pilotezi o motocicleta si sa vezi ce inseamna sa iei o curba, sa depasesti un tir, sa iti bata vantul din lateral, sa semnalizezi in acelasi timp in care tii de ambreiaj, sa sincronizezi franele fata cu spate pe o motocicleta fara ABS si dupa aia in p***a mea sa iti dai cu parerea despre motociclistii care merg cu 250 si te depasesc pe tine cu ferrari sau merc. Voi conservarii dedicati sa incercati sa acordati prioritate cand intrati in sensul giratoriu ca sa nu fiu eu nevoit sa franez brusc fata (data viitoare dau cu handguardurile si nu ma mai uit), sa pastrati distanta fata-spate de um motociclist ca ala poate cadea din diverse motive (greseala lui, ulei pe strade, apa pe strade, pietris, nisip, etc...), sa nu incercati sa ii luati fata daca va devanseaza pe banda 1 pt ca voi sunteti prea idioti sa eliberati banda 2, etc...

 

Bafta si asfalt uscat.

 

Gata a iesit din spital si e ok.

Ma gandeam ca ar trebui sa fac curat aici si pana la urma vad ca lucrurile se regleaza de la sine si nu prea mai e nevoie de moderare pe aici, pentru ca lucrurile se regleaza de la sine.

 

Vad din nou un post care spune practic ca sunt trei tabere:

1) Motociclisti talibani: Pe scurt discursul e "Sa-i f.t in gura de conservari ca nu se asigura calumea desi eu aveam numai 120km/h in localitate";

2) Automobilisti talibani. Pe scurt dicursul e "M-am asigurat de doua ori dar habar n-am de unde a aparut ala cu motorul, cred ca era un OZN sau asa ceva..."

3) Aia care au si A si B pe permis: "Ca motociclist o las mai moale in localitate macar si ca automobilist ma uit in oglinzi ca poate un motociclist sau scuterist sau biciclist si nu vreau sa-l iau in oglinzi".

 

Eu zic ca e bine sa o dam pe la mijloc: motociclistii sa mearga prudent si incetisor si pe idea ca nimeni nu le da prioritate pentru ca nu ii vad si automobilistii sa beleasca ochii in oglinzi si sa semnalizeze cand vor sa schimbe directia de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"coloana astepta la bariera de tren pusa, contrasesul era liber si conservarul cu toyota s-a trezit ca vrea sa intre in parcare."

 

si aici, motociclistul si-a facut-o cu manuta lui. nici eu nu stau la coada pe doua roti, dar nici nu ma duc cu 50km/h pe linga ei, sau daca tot e contrasensul liber, imi iau o distanta de siguranta.

ce ar trebui sa invatam de aici? cand calci regulile, fii cu ochii in patru, nu esti singurul care o face. cand se intalnesc doi "jmecheri", de regula iese cu scantei. metalul in contact cu plasticele nu prea face scantei, face buba!

 

MOARTE CONSERVARILOR! la brutarie cu toti, sa ramanem singuri pe strada!

Editat de big_bro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

MOARTE CONSERVARILOR! la brutarie cu toti, sa ramanem singuri pe strada!

 

Cu asta nu sunt de acord imi pare rau, si eu sunt conservar si in plus si meseria imi e de asa natura dar incerc sa protejez tot ceea ce vad pe doua roti ... nu ii baga pe toti in aceeasi oala ca poate nu toti merita asta, o seara cat mai placuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu zicea cineva mai devreme de talibani cu 2 sau 4 roti? da' cred totusi ca omul este ironic, cred ca sunt doar vreo 3-4 psihopati de tastatura care chiar vor si cred in lozinca "moarte conservarilor" (care sa recunoastem suna hilar!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"coloana astepta la bariera de tren pusa, contrasesul era liber si conservarul cu toyota s-a trezit ca vrea sa intre in parcare."

 

si aici, motociclistul si-a facut-o cu manuta lui. nici eu nu stau la coada pe doua roti, dar nici nu ma duc cu 50km/h pe linga ei, sau daca tot e contrasensul liber, imi iau o distanta de siguranta.

ce ar trebui sa invatam de aici? cand calci regulile, fii cu ochii in patru, nu esti singurul care o face. cand se intalnesc doi "jmecheri", de regula iese cu scantei. metalul in contact cu plasticele nu prea face scantei, face buba!

 

MOARTE CONSERVARILOR! la brutarie cu toti, sa ramanem singuri pe strada!

 

 

Chestia cu moarte .... mai bine as zice : sa se introduca la testul de conducere si o proba speciala pentru conserve : cum sa folosim oglinzile.

 

Intradevar vina a fos a amindorura dar cand ai jep toyota vezi ceva mai bine decat ceilalti conservari si ar fi trebuit sa semnalizeze si sa beleasca ochii in oglinda aia mare dreptunghiulara ca il vedea.

 

Asta e de acum faptul e consumat, pilotul e ok, motorul sifonat si conserva cu airbag-urile sarite. Politia a luat 2 permise. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"coloana astepta la bariera de tren pusa, contrasesul era liber si conservarul cu toyota s-a trezit ca vrea sa intre in parcare."

 

si aici, motociclistul si-a facut-o cu manuta lui. nici eu nu stau la coada pe doua roti, dar nici nu ma duc cu 50km/h pe linga ei, sau daca tot e contrasensul liber, imi iau o distanta de siguranta.

ce ar trebui sa invatam de aici? cand calci regulile, fii cu ochii in patru, nu esti singurul care o face. cand se intalnesc doi "jmecheri", de regula iese cu scantei. metalul in contact cu plasticele nu prea face scantei, face buba!

 

MOARTE CONSERVARILOR! la brutarie cu toti, sa ramanem singuri pe strada!

 

cu diferenta ca vinovat este ala care incalca regula si produce un accident. in cazul asta soferul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"coloana astepta la bariera de tren pusa, contrasesul era liber si conservarul cu toyota s-a trezit ca vrea sa intre in parcare."

 

si aici, motociclistul si-a facut-o cu manuta lui. nici eu nu stau la coada pe doua roti, dar nici nu ma duc cu 50km/h pe linga ei, sau daca tot e contrasensul liber, imi iau o distanta de siguranta.

ce ar trebui sa invatam de aici? cand calci regulile, fii cu ochii in patru, nu esti singurul care o face. cand se intalnesc doi "jmecheri", de regula iese cu scantei. metalul in contact cu plasticele nu prea face scantei, face buba!

 

MOARTE CONSERVARILOR! la brutarie cu toti, sa ramanem singuri pe strada!

 

foarte corect, alaturi de asta, n-as injura prea tare loganul. eu, cel putin n-am intalnit inca o inginerie mai eficienta pe roti in lume, chiar, in plus, pentru faptul ca e produsa in romania,... ar trebui incurajata cumpararea. e-n interesul tuturor.

 

Cu asta nu sunt de acord imi pare rau, si eu sunt conservar si in plus si meseria imi e de asa natura dar incerc sa protejez tot ceea ce vad pe doua roti ... nu ii baga pe toti in aceeasi oala ca poate nu toti merita asta, o seara cat mai placuta

 

io cred c-a zis-o la misto.

mai detensionati-va si voi

 

cu diferenta ca vinovat este ala care incalca regula si produce un accident. in cazul asta soferul.

 

si motociclstul a incalcat-o, daca n-o incalca, nu era nici un accident

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF. Io am o vb pe care am auzit-o de la aia mai "batrani"si vad ca se aplica si aici. Daca nu belesti ochii belesti p___la. Asa ii si in trafic, feriti-va ca pe ailalti ii doare-n banana de voi.

ON. Sanatate motoristului si putere de revenire in sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...