Sari la conținut

ACCIDENT LA DRISTOR


cbrf4i
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 111
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vorbesti prostii inventate de tine sau acaparate din cercul tau de cunostinte.

 

In Elvetia nu-ti vinzi nicio casa daca ai depasit viteaza, ti se da o amenda in functie de veniturile tale + perioada de suspendare a dreptul de conducere, la urmatoarea abatere amanda e dubla + munca in folosul comunitatii si a 3 a oara este anularea dreptului de conducere + privarea de libertate pe timpul noptii.

 

Si da legea e permisiva, ex:salariu 120.000Fr/ an pentru o infractiune +50km/h, amenda este de 10.000fr care se pot plati esalonat, solutie data doar de judecatoria cantonului respectiv.

 

 

Da ms de completari. deci duca cum ai spus tu iti cam vinzi casa daca depasesti viteza sau mai rau: a 3 a oara este anularea dreptului de conducere + privarea de libertate pe timpul noptii.

 

Bafta. "Vandut casa" inseamna te ustura rau. Bineinteles ca nu iti vinzi casa la propriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cand vedem accidente cauzate de aia care chiar merg cu toti cei 180 de cai ii blamam pentru ca mergeau ca nebunii, corect? Din curiozitate...tu la KTM schimbi vitezele in oras doar sub rosu? Ca altfel din ce zici tu inseamna ca esti lame ca nu folosesti nici macar 70 de cai cat are motorul tau. Nu inteleg de ce simti o frustrare cand vezi motoare sport muult mai puternice decat motorul tau pentru ca presupun ca atunci cand ai ales KTM ai vrut altceva. Tu ai un puternic sentiment de inferioritate daca vrei sa ii darami pe aia cu motoare sport ca te deranjeaja in somn. Daca motorul nu e super sport dormi mai linistit pe zgomot de Harley ambalat sau de KTM-uri cu tobe sport (pe care personal le consider cele mai zgomotoase motoare). Pe asta cu nu poti sa pleci incet de la semafor pe ss o aud prima data. Din pozele alea nu cred ca avea mai mult de 30 de km/h in mom impactului, deci pica faza cu teribilismul. Omului ia intors masina in fata si nu a apucat sa opreasca complet. Bine ca nu s-a accidentat mai grav. Ma intristeaza astia ca tine care desi vad ca nu a fost vina motociclistului, tot incearca sa isi reverse ura izvotata din frustrare fata de cel accidentat. Mai ai si tu putina rabdare ca in maxim 6 zile sigur apare alt accident cu RIP care sa iti readuca zambetul pe buze si somnul ala linistit.

 

da, incerc sa merg cat mai civilizat... probabil nu sti ce poate sa faca o porcarie d-asta portocalie asa ca te invit sambata la amkart sa vizionezi etapa nationala de supermoto...

nu sunt apsolut deloc frustrat deoarece am detinut si eu motociclete ss...si imi amintesc doar cat de incomode si obositoare erau... are rost sa iti spun ca momentan am 6 motociclete dinte care un fazer(motorizare r6)...

 

ma deranjaza nesimtitii in general, indiferent de marca si clasa motocicletei pe care o conduc sau crezi ca printre posesorii de ktm-uri nu se afla primate :crack:

 

da maistre, ii blamez pe cei ce sunt implicati in accidente deoarece foloseau mobra la capacitate maxima, din start sunt vinovati pentru ca doar un noroc chior te poate salva cand mergi asa in oras.

 

fix pix daca avea 30 in momentul impactului... daca a franat de la 130 sa zicem(aici exagerez eu sper) ala cu masina nu are mare vina... e posibil sa nu il fi vazut. nu stiu daca ai fost vreodata in locatia accidentului, e cam dubioasa treaba acolo ;) ar fi bine sa treci, sa te opresti 3 minute si sa studiezi terenul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da boschetari sunteti adica ala care are 700 de lei salariu n are voie sa isi ia motor poate se imprumuta omu si isi ia poate ala este mai pasionat decat altii care au si sug puwula aiurea pe aici baga v as sange n gat da curlangii cunosc destui care nu au situatie buna si au facut eforturi mari sa si ia motoare mai vechi mai ieftine fara echipament sau casti scumpe si se plimba mai mult ca o gramada de labari care isi cumpara motoare de frumusete :finger:

Hei, mai usor ca eu nu am jignit pe nimeni. Ia o gura de apa rece, respira adanc, numara pana la 10 si mai discutam.

 

Nu am zis ca cine are 700 lei/luna nu are voie sa isi ia motor, am zis doar ca pentru el/ea motocicleta nu ar fi o prioritate. Daca e foarte pasionat da, face economii si isi ia. Stai linistit, stiu cum se traieste si la salariu mai mic, eu nu fac parte din cei care arunca cu banii de parca i-a castigat la loz in plic pentru ca stiu cat de greu se castiga. Normal ca exista si categoria de 'show-off' care de obicei doar vor sa... show-off, nu sunt neaparat pasionati de motoare.

 

Despre echipamente scumpe nu stiu, eu port o casca care a fost a altcuiva (dar nu a cazut cu ea), zic ce preturi am vazut la casti 'de top'. Dar cand va fi sa imi iau una noua, sigur o sa iau ceva de calitate si n-o sa ma uit prea mult la bani, chiar daca asta ma va arde un pic la portofel. La siguranta mea nu fac economii. Cum zicea chiar old_school, daca ai cap de 50 euro, pune-i casca de 50 euro...

 

4.Ma asez la masa,comand o cafea,astept un prieten motociclist.Apare.Casca la subrat,adidasi de firma,blugi trei sferturi,tricou fara maneci.Arunca pe masa ochelarii de soare ,in loc de manusi.Imi trece casca prin fata inainte de a o aseza pe scaunul de alaturi si remarc ca este una f bricolata care nu la costat mai mult de 50e,dar care intradevar,nimic de reprosat,merge la fix cu ochelarii.

Stau si ma intreb? oare de ce sunt prieten cu acest individ? Clar este idiot iar eu am incercat toata viata sa ma feresc de idioti.

 

Cum poti sa sa dai 12.000euro pe o motocicleta si sa nu fi dispus sa dai 400euro pe o casca de renume care clar va face toti banii in clipa in care incerci sa te sinucizi.Cat de idiot sa fi sa crezi ca pielea de pe genunchi este mai dura decat pielea unui pantalon sau combinezon.Ah,am inteles! Omul fumeaza Marlboro.Cat de idiot trebuie sa fi c sa crezi ca slapii printre care ti se extind degetele de la picioare ca ghearele unui uliu pe schimbatorul de viteze,nu vor zbura mai sus decat rapitorul in clipa impactului...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil in cea cu sistem de prindere Double D, inteleg ca e mai putin probabil sa sara la impact...

 

Oare de ce se inghesuie toata lumea sa isi ia casti Shoei/ Schuberth/ Nolan/ whatever la 300-500 euro daca poti sa iti iei un Wang Xiang care protejeaza perfectla 50 de euro? Numai fraierii cu bani isi iau marcile astea? :scratch:

 

 

Later edit: am gasit topic despre asta AICI, si probabil ca sunt multe de genul... Oare toti care recomanda Shoei etc vorbesc aiurea?

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, incerc sa merg cat mai civilizat... probabil nu sti ce poate sa faca o porcarie d-asta portocalie asa ca te invit sambata la amkart sa vizionezi etapa nationala de supermoto...

nu sunt apsolut deloc frustrat deoarece am detinut si eu motociclete ss...si imi amintesc doar cat de incomode si obositoare erau... are rost sa iti spun ca momentan am 6 motociclete dinte care un fazer(motorizare r6)...

 

ma deranjaza nesimtitii in general, indiferent de marca si clasa motocicletei pe care o conduc sau crezi ca printre posesorii de ktm-uri nu se afla primate :crack:

 

da maistre, ii blamez pe cei ce sunt implicati in accidente deoarece foloseau mobra la capacitate maxima, din start sunt vinovati pentru ca doar un noroc chior te poate salva cand mergi asa in oras.

 

fix pix daca avea 30 in momentul impactului... daca a franat de la 130 sa zicem(aici exagerez eu sper) ala cu masina nu are mare vina... e posibil sa nu il fi vazut. nu stiu daca ai fost vreodata in locatia accidentului, e cam dubioasa treaba acolo ;) ar fi bine sa treci, sa te opresti 3 minute si sa studiezi terenul .

 

Locuiesc oarecum in zona...stiu locul. De unde stii tu ca avea 130 si ca folosea motorul la capacitate maxima? Evident ca imbecilitatea nu tine cont de tipul de motor ales, dar mi se pare aiurea sa catalogehzi asa un om doar pentru ca are una numit tip de motor fara sa cunosti exact datele problemei. In cazu asta pare doar un accident usor de motor in care din fericire motociclistul a scapat doar cu cateva zgarieturi. Faptul ca cineva l-a vazut cu 2 zile in urma si i s-a parut ca mergea repede in formatie pe care a transmis-o prin telefonul fara fir pana la cel care o posteaza nu cred ca e o baza in aprecierea calitatii motociclistului respectiv ca om si pilot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fraieri... Check. Bashini... Check. Shoei... Check.

 

Daca-ti iei casca dupa ce-ti zice un necunoscut pe CG si nu iei in considerare testele facute de o autoritate mandatata sa se ocupe cu treaba asta, in mod clar ai o problema cu realitatea. Da e ok, e o lume libera. Eu doar ziceam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fraieri... Check. Bashini... Check. Shoei... Check.

 

Daca-ti iei casca dupa ce-ti zice un necunoscut pe CG si nu iei in considerare testele facute de o autoritate mandatata sa se ocupe cu treaba asta, in mod clar ai o problema cu realitatea. Da e ok, e o lume libera. Eu doar ziceam.

Pai asta nu e doar o discutie pe CG... probabil exista si pe aici pe undeva (nu am cautat). Vad ca ambele casti puse de tine sunt certificate dupa acelasi standard. Prinderea Double D fara diferenta, pe langa ca platesti marca si mai stiu eu ce. Degeaba ai o casca bazata, cu teste de impact cu rezultate fulminante, daca iti sare din cap cand ai mai multa nevoie sau se crapa si lovesti cu bostanul in bordura si face pac. Asta cu Double D-ul am citit-o in mai multe locuri.

 

Vad ca si old-school zicea de casti mai scumpe = mai bune. Toata lumea zicea pe aici ca topicul lui cu 'motociclismul de la A la Z' e cel mai cel etc. Si eu l-am citit printre primele cand a inceput sa ma intereseze motociclismul si in timp mi-am dat seama ca nenea nu vorbea prostii...

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi, avantajul de a stii sa citesti in engleza e ca afli ca aia de la SHARP chiar iti explica cum se fac testele. Da tre sa citesti. Diferenta intre casca de 450 si aia de 90? Pe langa bani? Aia de 90 chiar te protejeaza in caz de impact. Si nu e o chestie citita de la nush ce necunoscut pe un forum obscur, e dovedita prin teste repetabile (stii tu, prostia aia cu metoda stiintifica invatata la scoala).

 

Old school nu-ti zicea sa-ti iei casca de 400 de euro, zicea sa-ti iei casca care-ti protejeaza bostanu, ca aia de 50 de euro bricolata nu facea decat sa arate frumos. Da e greu uneori sa citesti si sa intelegi in acelasi timp. De aia au atat succes in Romania persoanele precum Dan Diaconescu, pentru ca le place sa le explice oamenilor cum sa inteleaga realitatea din jurul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi, avantajul de a stii sa citesti in engleza e ca afli ca aia de la SHARP chiar iti explica cum se fac testele. Da tre sa citesti. Diferenta intre casca de 450 si aia de 90? Pe langa bani? Aia de 90 chiar te protejeaza in caz de impact. Si nu e o chestie citita de la nush ce necunoscut pe un forum obscur, e dovedita prin teste repetabile (stii tu, prostia aia cu metoda stiintifica invatata la scoala).

 

Old school nu-ti zicea sa-ti iei casca de 400 de euro, zicea sa-ti iei casca care-ti protejeaza bostanu, ca aia de 50 de euro bricolata nu facea decat sa arate frumos. Da e greu uneori sa citesti si sa intelegi in acelasi timp. De aia au atat succes in Romania persoanele precum Dan Diaconescu, pentru ca le place sa le explice oamenilor cum sa inteleaga realitatea din jurul lor.

Stai linistit, nu am citit pentru ca nu mi-am luat inca casca noua, nu pentru ca nu stiu sa citesc in engleza. Daca nu am citit 'extensiv' pe tema asta nu inseamna ca sunt genul la care are priza Dan Diaconescu sau ca mi-e greu sa citesc si sa inteleg in acelasi timp, adica sunt proasta. Puneti cam repede etichete. Nu se naste nimeni invatat. Si eu nu m-am dat experimentata, doar am citat pe cineva de care lumea zicea ca stie ce spune...

 

Nu stiu cum vine treaba cu casca 'bricolata', dar de ce nu a zis "nu iti lua o casca bricolata de 50 euro, ia-ti una super-testata de 50 euro"? :scratch:

 

Nu ai zis nimic de sistemul de prindere Double D. Si ala ti se pare o prostie?

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou ne avantam in teritoriul povestilor. Nu am vazut nici un raport pana acum care sa zica "Sistemul double D este superior oricarui alt sistem quick release". Sau macar unul care sa zica "In x% din cazurile de test, castile cu sistem de prindere double D s-au dovedit superioare celor fara". Daca tu ai astfel de date, te rog fa-le publice ca sa discutam de pe pozitii egale.

 

Pana una alta, sistemul de punctare de pe sharp e singurul care face o comparatie repetabila, cuantificabila si corecta a castilor alora. In lipsa altui sistem, aleg sa-mi pun siguranta in mainile oamenilor care au chestia asta ca meserie si nu in mainile unui necunoscut binevoitor. Si aleg sa te informez si pe tine, ca sa poti face o alegere informata la randul tau. Daca alegi sa nu-ti pese, e alegerea ta.

 

Omul ala a spus sa nu-ti bati joc de viata ta cu o casca de cicat. Tu ai ales sa intelegi ca trebuie sa dai 450 de euro pe o casca. Eu ti-am aratat ca 450 de euro iti pot cumpara o casca mai nesigura decat iti pot cumpara 90 de euro (50 la reducere). Tu alegi sa-mi spui ca n-am dreptate ca a zis cineva pe un forum ca Shoei sunt cele mai bune casti din lume. Bine ma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu alegi sa-mi spui ca n-am dreptate ca a zis cineva pe un forum ca Shoei sunt cele mai bune casti din lume. Bine ma...

Da' nu s-a decis pe forum asta cu Shoei, it's a worldwide fact. Si astia de pe motorcycle.com zic ceva de genu', nu e ceva ce am inventat eu sau zicea Gigi de la care am cumparat legume ieri in piatza. :friends:

 

E vorba si de snobism. Cam cum e cu ifoanele..

Bine mah ca sunt snobi si astia de pe motorcycle.com. Sau care clasifica castile astea ca fiind sigure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuana, worldwide fact e doar daca IL TESTEZI SI DOVEDESTI. Altfel e doar hearsay.

 

Tu citesti inainte sa citezi? Statistica aia e facuta pe baza multumirii clientilor... For fuck's sake, e o chestie psihologica sa fii multumit daca ai dat mai mult pe un bun. Pe asta se si bazeaza astia.

 

Eu iti pun link la unii care dau cu ele de pamant in cele mai ciudate moduri si calculeaza fortele aplicate conform cu datele generate de un studiu european (singurul de magnitudinea asta din lume) si tu-mi lipesti o statistica de pe un blog care recunoaste in fata ca aranjamentul e facut pe baza a citez:

the overall satisfaction of motorcyclists with their new helmet in three key factors: ventilation, face shield, and design and styling; which consist of 11 attributes: quietness; ventilation/air flow; de-fogging; face shield ability to keep wind out; face shield ability to resist scratching; ease of replacing face shield; scratch resistance of shell; color/graphic design; weight; ease of fastening the strap; and fit and comfort.
Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuana, worldwide fact e doar daca IL TESTEZI SI DOVEDESTI. Altfel e doar hearsay.

Domne', baietii aia de pe motorcycle.com cred ca se bazeaza pe niste teste, nu ca au vazut un Gigi cu casca din aia pe strada si li s-a parut cul.

 

Da, citesc, ia de aici:

 

The study measures the overall satisfaction of motorcyclists with their new helmet in three key factors: ventilation, face shield, and design and styling; which consist of 11 attributes: quietness; ventilation/air flow; de-fogging; face shield ability to keep wind out; face shield ability to resist scratching; ease of replacing face shield; scratch resistance of shell; color/graphic design; weight; ease of fastening the strap; and fit and comfort.

 

Ok, nu zice de mari performante la lovirea puternica de asfalt dar presupun ca se incadreaza oricum in niste standarde aplicabile mai multor tipuri de casti. Conteaza si confortul, si cat de repede se zgarie (daca e mai rezistenta la zgarieturi probabil e si la cazaturi nu? :scratch: ), vizibilitate, etc etc.

 

De ce nu se include categoria ta de casca de 50 euro super-testata in vreo statistica? Intreb. :scratch:

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nici un test, e doar hearsay. Feebdack de la clienti.

Vrei si documentare? Uita-te AICI.

 

The Advantage of the AIM Outer Shell Over Shells That Are Hardened All The Way Through:

AIM Advantage

 

In addition to its enormous weight advantages, the AIM outer shell from SHOEI offers the best possible impact protection, as well. Through the interaction of the strength and the elasticity of the various materials, the AIM shell has been designed in such a way that the effect of an impact is absorbed and distributed over the largest possible area so that it may be more easily absorbed by the EPS liner. Thus, the shell and the EPS liner may show damage from deformation after an impact, but the head of the rider is given the maximum amount of protection as a result. Heavy, hard helmet shells do not have this ability and direct the energy from an impact without any reduction into the inside of the helmet. In many cases, the shell may be undamaged, but head injuries are much more likely.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba si de snobism. Cam cum e cu ifoanele..

 

Poarta 2-3 casti , cate o zi fiecare si o sa-ti dai seama singur ca snobismul se aplica rar. Eu unu, altceva in afara de Shoei (integrala) nu port. Am purtat de-a lungul timpului 4 casti (personale) si am probat alte cateva. Singura care s-a apropiat de Shoei a fost Suomi, repet pt mine.

 

Pe langa capacitatea de a te proteja in caz de accident, o casca trebuie sa-ti ofere si comfort. Sa stea bine pe cap(sa nu te doara capul dupa X timp cu ea pe cap), sa vajaie cat mai putin, sa aiba o aerodinamica decenta, sa aiba o viziera care sa nu se abureasca, sa fie bine ventilata,sa fie cat mai usoara...Bla bla. Poarta un XR 1000 o zi si a doua zi probeaza casca de 50 de euro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai s-o luam pe bucatele.

 

Primo: Conform linkului pe care ti l-am lipit eu, performantele bio ale materialului uman aflat in casca a avut de-a face doar cu vreo 2% din accidentele mortale. Adica ventilatia, confortul, ploaia-n casca, aburirea, rezistenta la zgarieturi a vizierei/shell-ului, galagia din casca au omorat impreuna doar vreo 2% maxim (si asta coroborat cu alte necazuri) riderii. 98% au fost omorati de alte chestii, cum ar fi incapacitatea castii de a distribui corect fortele de impact.

 

Secundo: Fals, testul de conformanta se petrece la o viteza de 7.5 m/s. Si atat. Daca forta e sub o anumita valoare in fiecare zona de impact, trece certificarea si tu primesti un sticker frumos pe ea. Rezistenta la zgarieturi n-are nici in clin nici in maneca de-a face cu rezistenta la impact. Confortul si vizibilitatea (banuiesc ca te referi la dimensiunile vizorului) conteaza doar daca casca pe care ai ales-o chiar iti apara bostanul la impact, altfel mai bine mergi in capul gol cu o pereche de ochelari, e mult mai confortabil si ai vizibilitate perfecta.

 

Tertio: Statistica a cui? Ti-am aratat modelul pe sharp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah parca avea dreptate dorubmw cand va zicea de struguri...

 

cum pm sa compari ligheanu ala de 50 E cu shoei sau schubert?

 

grasule iesi si tu din bucuresti cu un cacao din ala pe mecla si scoate capu in vant la 200+ si incearca sa te uiti in spate.. dupa aia mai vb

 

o casca de top nu inseamna numai protectie de 5 stele la impact, dar trebuie sa iesi cu trotineta din oras ca sa-ti dai seama de asta si binenteles sa incerci mai multe casti.

 

freya...

Editat de bec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o casca de top nu inseamna numai protectie de 5 stele la impact, dar trebuie sa iesi cu trotineta din oras ca sa-ti dai seama de asta si binenteles sa incerci mai multe casti.

Cred ca in ceea ce priveste protectia nu e mare diferenta intre castile de 50 de eur si alea de 500 eur atata timp cat au pe ele DOT/SNELL, ECE keuring. Facuse motorrad un test acum 2-3 ani in care gaina de B-Square rezista la unele incercari mai bine ca orice Shoei, Arai etc etc. Unde intervine pretul este exact in ce spui mai sus, calitatea captuselii (se pare ca Shoei sunt destul de tatici aici), zgomot (aici cica Schubert sunt meseriasi), aerodinamica (cum zici intorci capul se duce dracu clavicula :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...