Sari la conținut

ACCIDENT LA DRISTOR


cbrf4i
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 111
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tu te-ai (cuvant urat) vreodata pe o borna kilometrica?

 

nu , dar m-am (cuvant urat) pe cateva ..

 

daca marushinu ala ar fi fost asa de bun era vandut la acelasi pret cu shoei sau schubert, sau tu traiesti intr-un univers paralel in care firmele fac opere de binefacere si vand produse senzationale la preturi de nimic...

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Locuiesc oarecum in zona...stiu locul. De unde stii tu ca avea 130 si ca folosea motorul la capacitate maxima? Evident ca imbecilitatea nu tine cont de tipul de motor ales, dar mi se pare aiurea sa catalogehzi asa un om doar pentru ca are una numit tip de motor fara sa cunosti exact datele problemei. In cazu asta pare doar un accident usor de motor in care din fericire motociclistul a scapat doar cu cateva zgarieturi. Faptul ca cineva l-a vazut cu 2 zile in urma si i s-a parut ca mergea repede in formatie pe care a transmis-o prin telefonul fara fir pana la cel care o posteaza nu cred ca e o baza in aprecierea calitatii motociclistului respectiv ca om si pilot.

 

daca locuiai in zona auzeai probabil si de Jumba :) (apropo ștuțule te-a facut in sange asta amicu' :crack: ) iar datele problemei sunt urmatoarele: zmeul mergea cu viteza si croseta cu cateva secunde inainte de accident nu in urma cu 2 zile ! daca o facea in fiecare zi e treaba lui. iar tipul de motoreta conteaza dar uneori nu in mare masura. poti sa mori si pe mobra.

din ce stiu eu mai avea si niste degete sucite de a trebuit sa ii scoata domnisoara portofelul din buzunar.

dar poate vine el si ne povesteste cum sta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot citesc pe aici si nu stiu ce sa mai zic. Desi unul din userii infierbantati pe aici, nu consider ca merita raspuns, ptr cei care chiar se implica pe aici in speranta ca vor afla o parere sincera (e drept ...subiectiva) ma bag si eu:

1. am purtat ceva casti si ptr mine la o casca conteaza: ventilatia, zgomotul, aerodinamica, sa nu se abureasca si poate greutatea, desi din experianta am constatat ca este destul de relativa chestia asta, intrucat o casca bine echilibrata, si cu o aerodinamica buna, se simte mai confortabil decat una usoara dar facuta cu c.uru.

2. niste standarde de rezistenta la impact au toate castile comercializate (ma refer la firme care fac legal asta) si parerile ar fi ca una care rezista mai bine la impact, nu te ajuta decat sa te vada rudele in biserica, fara capac la sicriu, pentru ca la un impact serios, creierul o ia razna la plimbare in cutia craniana...datorita fortelor exercitate si nu mai conteaza daca iti curge sange din teasta sau nu.Daca ajunge sa se crape casca, deja cred ca vezi de sus rezultatul

3. toti zmeii pe forumuri (si asta nu face exceptie)tin lectii de franare de urgenta, de "pilotaj", de pozitia bostanului cand vezi stalpul masini, incat sa fie daunele cat mai mici. ce parere aveti voi de stilul de a conduce in care sa anticipezi putin, sa nu mergi ca boul pe langa masinile parcate pe partea dreapta ptr ca-ti poate aparea oricand un crestin cu masina, care de fapt iese sa se asigure, atat ca nu se da jos sa se uite dupa jeepul smecherului parcat la colt de strada, ci scoate botul masini, pana are vizibilitate, pentru ca...daaaa, majoritatea masinilor au o chestie lungutz care se cheama capota in fata.

4. cea mai proasta idee de a "invata" ceva despre motoare, e motociclism.ro (probabil si alte forumuri). aici toata lumea isi da cu parerea, se simte indreptatit sa faca asta..si asa mai departe. Pe principiul "internetul" suporta orice bou sau analfabet, e destul de greu sa selectezi parerile pertinente de cele spuse de niste neica nimeni. asta e valabil cam in orice domeniu, de cand cu forumuri peste forumuri

5. desi nu as fi avut chef sa-i dau dreptate, sunt de acord cu bogdanel cand spune ca e de preferat sa pui baza pe niste teste standardizate, facute de oameni pregatiti, care cu asta se ocupa. la fel...e valabil in orice domeniu. pentru ca nu prea exista useri care sa poate face comparatie obiectiva, in teste similare pe chestii diferite, incat sa poate face comparatie. si eu pot sa-mi spun parerea intre cela cateva casti purtate. dar....doar intre alea. Altcineva poate faca comparatie intre cele 4-5 motociclete pe care a mers....si nici cu alea in conditii similare...dar atat. deci, cea mai pertinenta parere mi se pare cea cea a celor care cu asta se ocupa, adica teste. si acolo, in functie de cine plateste reclama se mai intampla sa derapeze, dar oricum e mult mai avizata parerea.

 

Una peste alta, revenind la casti, eu zic ca mai bine casti ochii, decat sa te bazezi pe zone verzi si galbene desenate in urma unor teste. sunt situatii din care nu te mai poate salva nimic.

 

parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai de plm, threadu asta mi-a spart mintea. n-am vazut mai multe argumente bune si scrise frumos de la bogdanel pe tot forumu decat aici. mestere, respectele mele, incepi sa arati ca un membru respectabil al societatii. freya, esti batuta cu argumente foarte frumoase. acu sa imi arunc si eu parerea.

 

NU pretul face o casca! in primul rand zic asta pentru ca exista destul de multe firme care fac casti ieftine care scot niste scoruri incredibile la testele SHARP. de ce sunt acele casti ieftine? asta e simplu. arai si shoei sunt aici de cand lumea, ei continua sa dezvolte si sa rupa piata cu inventiile lor. automat s-au plasat pe segmentul premium si isi cer banii pentru asta. cum ar putea oare marushin, hjc si agv sa ceara 500 de euro pe o casca cand ei sunt proaspat aparuti pe piata? intelegeti functionarea "economica" ca sa zic asa? peste 5-10 ani pun pariu ca o sa se replaseze si brandurile astea si o sa inceapa sa ceara mai multi bani. sau o sa fie baieti buni si o sa vanda mai mult, scotandu-si de acolo profitul. eu, inainte sa imi iau casca am pus capul in cateva. un nolan n62 care mi s-a parut cheap, basic si ce mai vreti si un shoei xr1000 care NU-MI STATEA DELOC PE CAP. efectiv ma strangea pe laterale si nu se aseza deloc. cu astea m-am dat pe mobra. in magazine am mai incercat un caberg, la fel, mare yuck si un uvex despre care nici nu vreau sa-mi amintesc. astea fiind casti de ~100-150 de euro. intamplarea a fost sa gasesc un arai nefolosit la un pret decent pentru un arai si ghici ce, l-am tras pe cap si mi-a venit ca o manusa, am zis ca nu se poate. cum naiba celelalte casti nu imi veneau si asta imi vine perfect. am aflat pe urma ca e din cauza ca astia fac mai multe forme de interior, al meu aparent potrivindu-se cu casca asta. na bulan.. dureros a fost mai tarziu sa vad ca am doar 3 stele pe Sharp dar ghici ce, nu am apucat sa le testez deci e fix irelevant. de ventilatii nu pot sa vorbesc, ale mele mi se par perfecte si cu altele n-am mers destul, oricum, viziera crapata iti da aer mai mult ca toate ventilatiile la un loc.

 

sa o luam si logic. marushinu ala are 5 stele deci nu-ti iei head trauma dar, intr-un accident in care ai fi murit din cauza shubertului probabil cu marushinu pe cap ai fi murit din cauza restului de traume pe care le-ai fi suferit. intelegeti unde bat?

 

si acu va intreb altceva. cat de bine va vine pe cap casca? v-ati luat doar dupa stele si pret sau dupa fit si comfort?

 

propun sa nu mai discutam despre accident si sa pastram atentia pe casti. am putea face asta pe fiecare thread. prima discutie offtopic sa devina noul subiect al threadului din mom ce nimeni nu vorbeste doar despre ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ sergiu: lasa-l ma, ca respira greu ;)

 

mai bine sa nu auda de mine de pe strada, sti ca oricum evit sa merg cu motoreta pe strada asa ca... plm, nu sunt vedeta dah cartier :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un HJC ieftin, un CS14. O port mai mult in oras si cand e cald. Intra mult aer in ea. La viteza e cam mult aer si e cam galagioasa desi nu fluiera.

Mai am un scorpion 450, o casca medie. E mai bine inchisa, viziera e perfect etansa pe garnitura si putin mai groasa, face mai putin zgomot la viteza.

Diferenta de pret reflecta diferenta de calitate. Ca rezistenta cred ca sunt la fel, ambele au 3 stele pe sharp.

Cine are bani de dat, sa-si ia casca de 500E. Cine are mai putini poate sa-si ia si de 50. Ca si rezistenta probabil ca toate isi fac treaba atat timp cat au niste certificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, sa nu se inteleaga ca va zic sa va luati casti de 50 de euro. Nu. Zic doar sa cititi in PLM si alte articole in afara de ce zice moto-magia sau niste necunoscuti pe un forum (pe care o varianta straina de moto-magia ii citeaza). E o idee foarte proasta pentru creierul vostru. S-ar putea sa dati 450 de euro pe o casca care nu-si face treaba asa de bine cum v-ati astepta in caz de doamne-fereste.

 

In calitate de fraier care a dat cu bostanul de bordura echipat cu o casca chinezeasca si si-a desfundat sinusurile ca urmare a, va recomand sa va luati in PLM o casca care sa nu se crape-n doua la primul impact. Daca alegi sa dati 450 de euro pe ea, problema voastra, da asigurati-va ca nu e mai proasta la capitolul protectie decat una de 90. Atat voiam sa zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, o casca de 500e nu are cum sa fie mai proasta decat una de 50-100 ... Daca ajunge sa coste 500e, asta inseamna ca a trecut prin cateva procese bine puse la punct. Cum ar fi: confort, aerodinamica, rezistenta, greutate etcetera. Nu mai vorbiti aiurea ... Nu poti compara o casca de top cu o casca de 100e. Ca in acei 500e intra si cativa euroi ptr renume, asta-i partea a doua.

 

O casca scumpa iti da posibilitatea sa speli absolut tot interiorul, este foarte usoara, aerodinamica excelenta si aerisire foarte buna.

Editat de GabiButon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, sa nu se inteleaga ca va zic sa va luati casti de 50 de euro. Nu. Zic doar sa cititi in PLM si alte articole in afara de ce zice moto-magia sau niste necunoscuti pe un forum (pe care o varianta straina de moto-magia ii citeaza). E o idee foarte proasta pentru creierul vostru. S-ar putea sa dati 450 de euro pe o casca care nu-si face treaba asa de bine cum v-ati astepta in caz de doamne-fereste.

 

In calitate de fraier care a dat cu bostanul de bordura echipat cu o casca chinezeasca si si-a desfundat sinusurile ca urmare a, va recomand sa va luati in PLM o casca care sa nu se crape-n doua la primul impact. Daca alegi sa dati 450 de euro pe ea, problema voastra, da asigurati-va ca nu e mai proasta la capitolul protectie decat una de 90. Atat voiam sa zic.

In mod total inxplicabil, sunt total de acord. :goodposting:

 

Off-offtopic: Propun ca idee antreprenoriala marca de casca PLM. Pentru miserupisti de top. 50 euro si rezista la un atac nuclear. :blbl:

 

Nu dati cu pietre, I'm cracked. Vineri si la ora asta, ce pretentii sa ai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti compara o casca de top cu o casca de 100e. Ca in acei 500e intra si cativa euroi ptr renume, asta-i partea a doua.

Eu am o casca care a costat fix 200 de euro si face exact ce zici tu mai jos, ba chiar mai bine ca unele de 500 de euro probate.

N-a fost nici 100 nici 500, ce ma fac? Sunt safe? :mellow: :mellow:

O casca scumpa iti da posibilitatea sa speli absolut tot interiorul, este foarte usoara, aerodinamica excelenta si aerisire foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o casca care a costat fix 200 de euro si face exact ce zici tu mai jos, ba chiar mai bine ca unele de 500 de euro probate.

N-a fost nici 100 nici 500, ce ma fac? Sunt safe? :mellow: :mellow:

 

Sa ne relaxam ...!,cadou pt. DL f4i

Editat de roackeru_2005
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o casca care a costat fix 200 de euro si face exact ce zici tu mai jos, ba chiar mai bine ca unele de 500 de euro probate.

N-a fost nici 100 nici 500, ce ma fac? Sunt safe? :mellow: :mellow:

 

safe esti cu orice lighean omologat CE, pan la urma ti-ai luat suomy ala redus la 200? asa am si eu un schubert mai ieftin 199 :)

 

 

m-am k.kt pe mine ani de zile pana mi-am luat o casca de top, ce am realizat? o gramada de bani aruncati pe casti de rahat- o colectie de casti pe care se pune praful

 

eu unul nu inteleg ce va fwte pe voi grija de castile altora, daca eu sau altul isi permite o casca de 3-4-500 euro care-i problema.. cum va dati voi cu parerea fara sa faceti cateva mii de km cu o casca? ati imprumutat o casca transpirata a unui prieten si ati stat 2 minute cu ea pe mecla, probabil nici nu era marimea voastra.

 

Sa spui ca nolan e mai bun decat schubert e fix acelasi lucru ca Loganu e mai bun decat bmw seria 3, amandoua fac acelasi lucru dar mai conteaza si cum fac lucru ala

 

orice casca iti cumperi va fi mai comfortabila dupa 10-20 ore de stat pe mecla

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut/am pana acum 4 casti: 1 x Airoh Mathise Air flip-up (o porcarie), 1 x Airoh LS200 parca (tot porcarie), 1 X Caberg half-face (decenta pt un half-face), 1 x Streetfighter(Caberg) Brronx (curenta) si un Braincap :D

Airohurile alea sunt niste porcarii, bate vantul in ele ca si cum ai avea braincap (si pe mine nu ma deranjeaza vantul si suieratul atat de mult ca pe altii), Cabergu e de fapt a lu' frate-miu dar mai mult o port eu, si o port rar, ca diferenta mare intre ea si braincap nu e. Bronxu o port de 3 ani si sunt multumit de ea.

 

eu nu imi cumpar casti scumpe din mai multe motive:

 

1. nu ma port cu castile ca cu bibelourile, casca mea zici ca are 20 de ani desi abia a facut 3 ani + ca sunt la a doua viziera care si ea a ajuns in asa stare incat cre'ca ori imi iau alta casca cu totu' ori imi iau doar viziera.

2. rareori merg la drum lung cu mai mult de 120 km/h constant (sprinturile nu se pun) asa ca nu ma intereseaza vantul si suieratul la 200, ca nu stau acolo nici macar 5 minute pe an.

3. pt mine o casca buna = ECE + antifog + ochelari de soare + interior spalabil/detasabil complet (Bronxul asa il are) + cat de cat liniste pana in 130 km/h.

Bronxu' l-am luat cu 80 euro, redus de la 160

ce vreau acum: o casca integrala cam cum e bronxu' si un open-face clasic (nu half-face, nu braincap) cu ochelari buni.

 

decat 500 euro dati pe o casca, mai bine-i bag in rezervor si ma plimb 2 sapt prin Ioropa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pe mine m-a convins casca din cauza interiorului complet detasabil. acu daca pute, o spal.. voi ce faceti?

la alea de 50 de euro poti sa repozitionezi viziera, in caz ca nu se inchide perfect pe toate partile? eu sunt destul de sigur ca la 100 de euro nici macar viziera nu calca cum trebuie.

cum ziceam si mai devreme, cand am intrat pe sharp si am vazut 3 stele m-am cam intristat dar pana la urma eu mai mult o sa merg cu casca asta decat sa cad, deci conteaza si cum te simti cu ea.

am tras pe cap zilele trecute un scorpion cu ochelari de soare si perna d-aia misto.. 1700 de grame.. lasa-ma nene ca pe mine ma doare gatu cand ies de pe autostrada cu asta a mea de 1300..

pana la urma, intradevar se rezuma la cati bani vrei sa dai, asta dupa ce accepti ca o casca buna incepe de la 200 de euro.

am tras pe cap si un agv de 6 milioane dar nu m-a convins. am fost prin magazine si nu am gasit nimic ce-mi statea la fel de bine pe cap, online vedeam o gramada de modele care le-as fi incercat dar casca nu-i ca geaca.. nu poti s-o iei mai larga sau mai scurta sau sa nu-ti vina perfect. e complicat. imi place in schimb ca reusim sa vorbim foarte frumos si la obiect, cu argumente pertinente samd.. pe threadul dedicat castilor nu cred ca am fi reusit.

 

visul meu sincer e sa merg cu un open face, pe o mobra naked. o bandana pe gat si niste ochelari de soare.. pana atunci in schimb, adica cand o sa traiesc intr-o tara calda cu drumuri virajate si fara praf o sa suport integrala asta.

 

@motorocker am vazut la mymoto oferta la nexx. daca vrei un lighean ieftin open face, incepeau de la 90 de lei si din review-uri am citit ca baietii sunt pusi pe facut chestii misto si calitative. worth a try.

 

si pe mine m-a convins casca din cauza interiorului complet detasabil. acu daca pute, o spal.. voi ce faceti?

la alea de 50 de euro poti sa repozitionezi viziera, in caz ca nu se inchide perfect pe toate partile? eu sunt destul de sigur ca la 100 de euro nici macar viziera nu calca cum trebuie.

cum ziceam si mai devreme, cand am intrat pe sharp si am vazut 3 stele m-am cam intristat dar pana la urma eu mai mult o sa merg cu casca asta decat sa cad, deci conteaza si cum te simti cu ea.

am tras pe cap zilele trecute un scorpion cu ochelari de soare si perna d-aia misto.. 1700 de grame.. lasa-ma nene ca pe mine ma doare gatu cand ies de pe autostrada cu asta a mea de 1300..

pana la urma, intradevar se rezuma la cati bani vrei sa dai, asta dupa ce accepti ca o casca buna incepe de la 200 de euro.

am tras pe cap si un agv de 6 milioane dar nu m-a convins. am fost prin magazine si nu am gasit nimic ce-mi statea la fel de bine pe cap, online vedeam o gramada de modele care le-as fi incercat dar casca nu-i ca geaca.. nu poti s-o iei mai larga sau mai scurta sau sa nu-ti vina perfect. e complicat. imi place in schimb ca reusim sa vorbim foarte frumos si la obiect, cu argumente pertinente samd.. pe threadul dedicat castilor nu cred ca am fi reusit.

 

visul meu sincer e sa merg cu un open face, pe o mobra naked. o bandana pe gat si niste ochelari de soare.. pana atunci in schimb, adica cand o sa traiesc intr-o tara calda cu drumuri virajate si fara praf o sa suport integrala asta.

 

@motorocker am vazut la mymoto oferta la nexx. daca vrei un lighean ieftin open face, incepeau de la 90 de lei si din review-uri am citit ca baietii sunt pusi pe facut chestii misto si calitative. worth a try.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Casca mea are 1200g, interior tratat antibacterian complet detasabil si spalabil la masina, viziera antiscratch si antiaburire, quick release pentru vizor, ventilatie multipunct si a costat undeva pe la 3 milioane jumate. Are 5 stele pe sharp. E comoda, usoara, face zgomot suportabil la 200 pe ora si nu vajaie. Nu ma laud, doar ziceam. Unele firme te pun sa platesti cam mult pentru o emblema... da e ok, prost nu-i ala care cere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interior complet detasabil are si HJC-ul meu de 60E. Toate sunt antibacterian si alte chestii de marketing si evident ca toate se murdaresc si mai trebuie spalate periodic.

Ce casca nu are ventilatie multipunct quick release la viziera si viziera "antiscratch si antifog"? De fapt nicio viziera nu e antiscratch ca nu s-a inventat plasticul asa dur. Antiscratch inseamna ca nu se zgarie cu carpa si de la muste. La fel si cu aburirea, cand e frig tot se aburesc cu tot tratamentul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...