giucu Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Salutare,am o Honda cbr f4 din 1999 si m-am hotarat sa-i curat filtru de aer,eu am pe ea filtru K&N(sport)...deci ma apuc dau jos rezervorul scot filtrul(era plin de mizerie)incerc cu aer comprimat dar nu iese,pana am alat ca filtrele astea se `spala\curata` cu un kit special de la K&N,dar eu neavand acest kit m-am apucat sa-l spal cu pur de vase.l-am spalat,l-am lasat sa se usuce la temperatura camerei dar nu stiu cu ce sa-l ung pt ca nu am spray de filtru,intrebarea mea la voie e cu ce sa-l ung???m-am gandit sa-l dau cu spray motorex de lant,sau mi`a zis cineva sa dau cu ulei de transformator(ulei fin),Cu ce sa dau?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 cu nimic.Ala e filtru uscat.Il speli,se usuca ,il bagi la loc.Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 daca vrei un kit k&n da-mi un mesaj. tutoriale despre curatare gasesti pe net dar este musai sa il ungi cu uleiul lui sa poata fi degresat mai tarziu fara a afecta bumbacul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) Daca nu ai decat ulei de motor la indemana, dilueaza putin ulei curat cu benzina, ia o pensula si unge filtrul si pe o parte si pe alta cu solutia de ulei diluat. Nu da foarte mult ulei (diluat) pe el. Lasa filtrul sa se usuce pana se evapora benzina dupa care poti sa-l montezi. Spray-ul de lant nu e bun pentru operatiunea asta, iti va infunda filtrul Poti folosi foarte bine ulei de mecanisme fine pe care il poti aplica fie cu un pulverizator, fie cu o pensula. Bafta! Editat Octombrie 25, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Octombrie 25, 2012 Autor Share Postat Octombrie 25, 2012 Pana la urma o sa dau cu ulei pt mecanisme fine `pulverizand cu tub de curatat geamul(bag uleiul in tub si il pulverizez in filtru)+ inauntru dau si cu pensula!intrebare dau doar pe exterior sau si pe interior?ms(cesar da`i niste informati foarte ultile si corecte pe forumul asta,sper sa-ti facem statuie...o meriti din plin!nota 10!)numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 cu nimic.Ala e filtru uscat.Il speli,se usuca ,il bagi la loc.Atat. cumetre daca nu te pricepi nu mai da si sfaturi altora 1. exista spray special pentru curatat filtrul. asta nu face decat sa inmoaie mizeria, in rest filtrul se spala cu apa calduta si se lasa la uscat normal. daca ii dai cu aer comprimat...risti sa-l cam fu.ti . 2 dupa ce se usuca il dai cu uleiul pentru filtre de la KN . Daca nu ai nici de unele, faci cum zice Cesar! ...daca tot ai filtru KN rupe-te in dos si cumpara un kit de curatare/ungere vad ca nu esti din bucuresti, ca iti dadeam eu si solutie de curatat si ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 bre decat sa faci tiganii, mai bine ia-ti filtru normal si termini balciul (e cam la acelasi pret cu un kit de curatare/ungere). nu are sens sa strici filtru cu tot felul de improvizatii! si nu uita, motoretizmu' e sport scump daca ai ales sa pilotezi vitezanca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Octombrie 25, 2012 Autor Share Postat Octombrie 25, 2012 cumetre daca nu te pricepi nu mai da si sfaturi altora 1. exista spray special pentru curatat filtrul. asta nu face decat sa inmoaie mizeria, in rest filtrul se spala cu apa calduta si se lasa la uscat normal. daca ii dai cu aer comprimat...risti sa-l cam fu.ti . 2 dupa ce se usuca il dai cu uleiul pentru filtre de la KN . http://youtu.be/PpXyOPVfvfE Daca nu ai nici de unele, faci cum zice Cesar! ...daca tot ai filtru KN rupe-te in dos si cumpara un kit de curatare/ungere vad ca nu esti din bucuresti, ca iti dadeam eu si solutie de curatat si ulei Sergiu_Q cat m-ar costa un kit dinasta?...oricum multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 bre decat sa faci tiganii, mai bine ia-ti filtru normal si termini balciul (e cam la acelasi pret cu un kit de curatare/ungere). nu are sens sa strici filtru cu tot felul de improvizatii! si nu uita, motoretizmu' e sport scump daca ai ales sa pilotezi vitezanca. pai de acum filtrul il are deja. un kit de curatare/ungere coste vreo 30$ si il tine vreo cativa ani. deci se merita. iar ideea ca vitezanele te costa mai mult, e total gresita . sunt cele mai ieftine si usor de intretinut (daca nu te dai pe pista cu ele) si foarte fiabile . daca nu ai resurse sa intretii o vitezana...tot ce poti sa faci e sa treci la bicicleta . fac o paranteza....HD sporster, cel mai ieftin indiferent de an 4500-5000e, un KTM exc in mintile lui tot pr la banii astia, orice motoreta adventure in stare buna de la 5000 in sus ...dar un CBR in stare buna e 3000 si daca il ingrijesti te tine o viata http://motodiscount.ro/99-5003EU 50ron la reducere acum mi-am amintit ca eu am dat vreo 13-14$ din US , deci tot pe aproape de 50ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) Gasesti kit de intretinere K&N si la bepa auto moto. 50 ron http://consumabile.bepagroup.ro/ Sunt niste tipi foarte seriosi si au printre cele mai mici preturi. Avantaj pt cei din Bucuresti ca pot ridica produsele din magazin,fara plata curierului. Magazinul este pe calea vacaresti , intre timpuri noi si tineretului. Editat Octombrie 26, 2012 de Spaceghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) Daca l-ai sulfat cu compresorul si l-ai spalat cu pur poti sa te pisi pe el. Daca iei un filtru KN, sau alt filtru de bumbac si te uiti prin el la soare sau la bec o sa vezi ca lumina trece prin el. Totusi nu sunt gauri, sunt niste fire mici de bumbac prin gaurile alea. Cand il sufli cu compresorul sau cu jetul de apa cu presiune o sa-l umpli de gauri si trece mizeria prin el. De asta scrie mare si clar si pe site-ul lor si pe cutia filtrului si pe kitul de curatare ca se da cu solutie de curatat care inmoaie mizeria si uleiul, se spala cu apa de la robinet la presiune joasa dinspre partea curata spre partea murdara, cand e curat se lasa sa se usuce natural si apoi se unge cu uleiul ala rosu lipicios de la K&N care nu pleaca din filtru. Eu prefer kitul cu spray de ulei pentru ca e mai usor de aplicat uniform. Nu se unge foarte tare sa curga ulei din el. Cine l-a cumparat nou stie cum trebuie sa arate dupa ungere. De asta au aparut atatea zonuri ca strica debitmetrele si lasa mizeria sa treaca, pentru ca oamenii nu citesc instructiunile de folosire. RTFM! Editat Octombrie 26, 2012 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Bun raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Octombrie 26, 2012 Autor Share Postat Octombrie 26, 2012 Daca l-ai sulfat cu compresorul si l-ai spalat cu pur poti sa te pisi pe el. Daca iei un filtru KN, sau alt filtru de bumbac si te uiti prin el la soare sau la bec o sa vezi ca lumina trece prin el. Totusi nu sunt gauri, sunt niste fire mici de bumbac prin gaurile alea. Cand il sufli cu compresorul sau cu jetul de apa cu presiune o sa-l umpli de gauri si trece mizeria prin el. De asta scrie mare si clar si pe site-ul lor si pe cutia filtrului si pe kitul de curatare ca se da cu solutie de curatat care inmoaie mizeria si uleiul, se spala cu apa de la robinet la presiune joasa dinspre partea curata spre partea murdara, cand e curat se lasa sa se usuce natural si apoi se unge cu uleiul ala rosu lipicios de la K&N care nu pleaca din filtru. Eu prefer kitul cu spray de ulei pentru ca e mai usor de aplicat uniform. Nu se unge foarte tare sa curga ulei din el. Cine l-a cumparat nou stie cum trebuie sa arate dupa ungere. De asta au aparut atatea zonuri ca strica debitmetrele si lasa mizeria sa treaca, pentru ca oamenii nu citesc instructiunile de folosire. RTFM! Cand l-am dat jos l-am suflat cu aer comprimat (am zis sa-l curat)dar am vazut ca nu rezolv nimic si atunci m-am apucat sa-l spal cu pur de vase(fery),am pulverizal pe partea murdara si l-am lasat 15min,dupa care l-am clatit la jetul de la robinet si pus la uscat la temperatura camerei,iti zic eu ca nu are ABSOLUT NIMIC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) . Editat Octombrie 27, 2012 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) Daca l-ai sulfat cu compresorul si l-ai spalat cu pur poti sa te pisi pe el. Daca iei un filtru KN, sau alt filtru de bumbac si te uiti prin el la soare sau la bec o sa vezi ca lumina trece prin el. Totusi nu sunt gauri, sunt niste fire mici de bumbac prin gaurile alea. Cand il sufli cu compresorul sau cu jetul de apa cu presiune o sa-l umpli de gauri si trece mizeria prin el. De asta scrie mare si clar si pe site-ul lor si pe cutia filtrului si pe kitul de curatare ca se da cu solutie de curatat care inmoaie mizeria si uleiul, se spala cu apa de la robinet la presiune joasa dinspre partea curata spre partea murdara, cand e curat se lasa sa se usuce natural si apoi se unge cu uleiul ala rosu lipicios de la K&N care nu pleaca din filtru. Eu prefer kitul cu spray de ulei pentru ca e mai usor de aplicat uniform. Nu se unge foarte tare sa curga ulei din el. Cine l-a cumparat nou stie cum trebuie sa arate dupa ungere. De asta au aparut atatea zonuri ca strica debitmetrele si lasa mizeria sa treaca, pentru ca oamenii nu citesc instructiunile de folosire. RTFM! Hai ca nu e chiar asa, las-o in k.k. La cum il descrii tu filtrul K&N e facut din niste vata pusa intre niste sarme si amandoi stim ca nu e asa. N-are nici pe dracu, l-a spalat l-a uscat, l-a dat cu ulei, e bun. Plm, aia de la K&N normal ca au tot interesul sa vanda cat mai multe kit-uri de curatare asa ca o sa scrie CAT CASA pe cutie sau in manual ca se curata numai cu spray K&N, se unge numai cu K&N, se spala cu apa K&N cu detergent K&N folosind manusi K&N, fumand tigari K&N, band bere K&N si dand basini K&N. Hai sa ne K.K&N pe noi! Editat Octombrie 27, 2012 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Hai ca nu e chiar asa, las-o in k.k. La cum il descrii tu filtrul K&N e facut din niste vata pusa intre niste sarme si amandoi stim ca nu e asa. N-are nici pe dracu, l-a spalat l-a uscat, l-a dat cu ulei, e bun. Plm, aia de la K&N normal ca au tot interesul sa vanda cat mai multe kit-uri de curatare asa ca o sa scrie CAT CASA pe cutie sau in manual ca se curata numai cu spray K&N, se unge numai cu K&N, se spala cu apa K&N cu detergent K&N folosind manusi K&N, fumand tigari K&N, band bere K&N si dand basini K&N. Hai sa ne K.K&N pe noi! good posting my good fella...am vrut sa scriu eu ceva de genul...dar am zis ca renuntz si am pus doar un punctuletz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Folosirea aerului comprimat este discutabila dar nu afecteaza daca este efectuata la presiune mica si indirect, spalarea cu sapun de vase si apa este perfect normala iar ungerea se poate face si cu ulei de motor proaspat aplicat din belsug cu o pensula ,surplusul i-l va absorbi motorul .A nu se utiliga in nici un caz benzina sau alte substante petroliere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Fiecare poate sa-i dea cu ce vrea. Romanul s-a nascut mecanic si improvizeaza el mereu ceva. Artist e cu sarma si patentul. Uitati-va atent la filtru si o sa vedeti ca e foarte usor sa faci gauri in el daca nu il speli corect. Pun pariu ca daca il dati cu ulei de motor, uleiul ala nu o sa stea in filtru, o sa fie plina admisia de vapori de ulei. Uleiul ala de la K&N nu se misca de acolo. E perfect curat capacul cutiei. La motociclete nu-i asa o mare chestie, dar daca dai cu ulei de motor la un filtru de la o masina cu debitmetru se duce debitmetrul. Nu se da cu ulei din belsug, se da cat sa fie acoperit uniform si sa nu curga ulei din el. Uleiul e produs petrolier nu? Cred ca e ok sa folosesti produse de curatare si ungere de la BMC de exemplu, sau alti producatori care fac filtre de bumbac nu doar K&N. Totusi, e 60ron kitul ala si e suficient pentru 5-6 curatari. De ce sa te carpesti cu pur si ulei de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) la romani merge curatat si uns cu cacao, asa s-a nascut romanu' , injiner' in fluide, prelucrari, produse petroliere si alte rahaturi de'astea pe care tot romanu' le-a inventat! tot din aceasta cauza gasesti la vanzare motoare fara compresie, vibroken bulit, distributie sarita de la punct, garnituri de chiulasa refolosite, motoare fierte de n'spe ori ca au pus termocupla pe direct si au uitat sa o porneasca, discuri de frane ce necesita schimbare mai des decat placutele de frana, kit-uri de lant scurtate cu cateva zale si ultima chestie aparuta la romani: NU SE MAI FACE SCHIMBUL DE ULEI CI SE FACE SCHIMB DE MOTOR, ULEIUL CEL VECHI PASTRNDU-SE PENTRU NOUL MOTOR! mare ti'e gradina..... Editat Octombrie 27, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 dupa toata porcaiala de aici eu zic sa scoti airboxul si sa iti pagi cea in el de filtru... oricum este inutil. mergi pe direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/9337-Filtru-Aer-Sport/page9 Exemplu tipic de mecanica la romani. Il sufla cu aer comprimat, il folosesc uscat ca asa era cand l-au cumparat sh si au auzit de la un destept ca nu se da cu ulei, pun un ciorap de dama inaintea debitmetrului, dupa aia tipa pe forum ca s-a stricat masina de la filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 la romani merge curatat si uns cu cacao, asa s-a nascut romanu' , injiner' in fluide, prelucrari, produse petroliere si alte rahaturi de'astea pe care tot romanu' le-a inventat! tot din aceasta cauza gasesti la vanzare motoare fara compresie, vibroken bulit, distributie sarita de la punct, garnituri de chiulasa refolosite, motoare fierte de n'spe ori ca au pus termocupla pe direct si au uitat sa o porneasca, discuri de frane ce necesita schimbare mai des decat placutele de frana, kit-uri de lant scurtate cu cateva zale si ultima chestie aparuta la romani: NU SE MAI FACE SCHIMBUL DE ULEI CI SE FACE SCHIMB DE MOTOR, ULEIUL CEL VECHI PASTRNDU-SE PENTRU NOUL MOTOR! mare ti'e gradina..... Din pacate, multe dintre cele scrise sunt reale Ieri am cunoscut un motociclist care avea filetul stricat la busonul baii de ulei si in locul unei reparatii a filetului (relativ simpla) imi propunea sa lasam busonul in pace si pe viitor sa facem schimbul de ulei scotand fisele, dand la automat cu filtrul de ulei scos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 la romani merge curatat si uns cu cacao, asa s-a nascut romanu' , injiner' in fluide, prelucrari, produse petroliere si alte rahaturi de'astea pe care tot romanu' le-a inventat! tot din aceasta cauza gasesti la vanzare motoare fara compresie, vibroken bulit, distributie sarita de la punct, garnituri de chiulasa refolosite, motoare fierte de n'spe ori ca au pus termocupla pe direct si au uitat sa o porneasca, discuri de frane ce necesita schimbare mai des decat placutele de frana, kit-uri de lant scurtate cu cateva zale si ultima chestie aparuta la romani: NU SE MAI FACE SCHIMBUL DE ULEI CI SE FACE SCHIMB DE MOTOR, ULEIUL CEL VECHI PASTRNDU-SE PENTRU NOUL MOTOR! mare ti'e gradina..... Ce zici tu n-are nici o legatura cu problema in discutie, si anume filtrul de aer K&N pe care unii nu stiu sa-l foloseasca corect. Eu unul nu pot sa cred ca poti sa dai gauri in filtru cu aer comprimat. Apoi omul a zis ca l-a spalat cu detergent si apa, ceea ce e corect. De la asta pana la ce probleme ai insiruit tu e cale lunga. Problemele alea apar in general in romania pentru ca majoritatea nu isi permit sa cumpere piese originale sau consumabile de calitate, ghici de ce, din cauza nivelului de trai scazut. Carpeala faci cand nu ai bani, cand ai bani dai si nu te uiti. Sau poti sa ai tu bani dar dai de mecanici care fac carpeala (tot pentru a stoarce un ban in plus) si iarasi iese "ca in romania". Daca o sa faci un studiu intr-o tara cu nivel scazut o sa observi exact acelasi stil de "merge si-asa" aplicat in tratarea autovehiculelor de catre posesori. N-are nici o legatura cu "romanul s-a nascut inventator". Orice om improvizeaza ca sa se descurce, daca nu face asta e chiar prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 da, dar daca e inventiv in sensul prost atunci devine periculos. parerea mea e ca daca a insistat prea mult cu aerul comprimat, filtrul a fost afectat . asta nu inseamna ca o sa-i intre bolovani in carburatie ci doar ca aerul poate sa contina ceva mai multe particule de praf. si lucrul asta s-ar putea sa-l coste peste vreo 100 mii km , cand deja nu-l mai intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Din pacate, multe dintre cele scrise sunt reale Ieri am cunoscut un motociclist care avea filetul stricat la busonul baii de ulei si in locul unei reparatii a filetului (relativ simpla) imi propunea sa lasam busonul in pace si pe viitor sa facem schimbul de ulei scotand fisele, dand la automat cu filtrul de ulei scos.... nu ma mai mira nimic, la prostia unora te poti astepta la orice! Ce zici tu n-are nici o legatura cu problema in discutie, si anume filtrul de aer K&N pe care unii nu stiu sa-l foloseasca corect. Eu unul nu pot sa cred ca poti sa dai gauri in filtru cu aer comprimat. Apoi omul a zis ca l-a spalat cu detergent si apa, ceea ce e corect. De la asta pana la ce probleme ai insiruit tu e cale lunga. Problemele alea apar in general in romania pentru ca majoritatea nu isi permit sa cumpere piese originale sau consumabile de calitate, ghici de ce, din cauza nivelului de trai scazut. Carpeala faci cand nu ai bani, cand ai bani dai si nu te uiti. Sau poti sa ai tu bani dar dai de mecanici care fac carpeala (tot pentru a stoarce un ban in plus) si iarasi iese "ca in romania". Daca o sa faci un studiu intr-o tara cu nivel scazut o sa observi exact acelasi stil de "merge si-asa" aplicat in tratarea autovehiculelor de catre posesori. N-are nici o legatura cu "romanul s-a nascut inventator". Orice om improvizeaza ca sa se descurce, daca nu face asta e chiar prost. ai si tu dreptate, nici eu nu ma lafai in bani, dar daca stiu ca motorul nu are schimbul de ulei facut, nu il scot pana nu il fac! pe cand la noi e si indiferenta, lasa ca merge asa..... Editat Octombrie 28, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.