Sari la conținut

disperare...


Bica
 Share

Postări Recomandate

te rog scuteste-ma de alte comentarii pt ca nu mai am rabdare sa iti explic...

In cazul acesta nu ve-i primi decat informatii in doi peri! Am citit toate postarile tale si nu prea am inteles mare lucru... Vrei sa explici coerent tot ce s-a intamplat?

Din prima postare reiese un amestec bogat la relanti la unul din cilindrii... restul nu mai este clar. Nu-mi explic cum a crescut amestecul, posibil un nivel ridicat in camera de nivel la cilindrul respectiv(plutitor fisurat sau neetanseitate a cuiului pontou, etc)...

- vreau sa stiu ce s-a intamplat dupa ce ai facut ceva, ce s-a schimbat, ce ai obtinut?

- ce culoare are bujia - negru mat, negru gras(lucios/uleios), negru ud(lucios ud cu benzina), afumat cu rugozitate si depuneri, etc...

- inlocuit bujiile intre ele(cilindrul cu probleme si altul functional)

- ce se intampla daca ichizi surubul de amestec mai mult?

- ce se intampla cand treci in regim de sarcina? incepe sa functioneze si dupa cat timp? circuitul de relanti este separat de cel de sarcina, nu au legatura unul cu altul, singurul parametru comul la amandoua este nivelul din camera de nivel(cresterea acestuia produce imbogatire in ambele circuite, iar scaderea saracire)

- cum a aparut simptomul descris de tine - intimp sau dintr-o data

- cum faci reglajul de carburatoare, la ureche sau folosesti vacumetre?

Apoi vreau sa sti ca surubul de dozare amestec principial este facut de fabrincant la 2,5 ture. La toate carburile. Conicitatea, pasul filetului si diametrul gaurii obturate se stabilesc prin calcule si teste repetate de catre fabricant. Nu este o regula de 1 - 1,5 - 2 sau mai multe ture, cine spune asta bate campii. Am intalnit de multe ori situatii cand reglajele au fost diferite la acelasi motor. Acesta este si rolul lor, de a optimiza dozarea amestecului. Evident sunt situatii cand toate reglajele sunt aproape identice, dar nu este obligatoriu, nu trebuie sa privesti decat comparativ diferentele dintre reglajele carburilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

fix plua ! nu stapanesti termenii ! da-ti 2 palme si stai jos

Mea culpa... acum mi-am dat seama ca am scris "ac poantou" in loc de "cui poantou" . In rest ar mai trebui sa te speli pe gura.

 

Apoi vreau sa sti ca surubul de dozare amestec principial este facut de fabrincant la 2,5 ture. La toate carburile.

Nu este adevarat. Reglajul surubului de amestec[ pilot] difera de la un carburator la altul, de la un model de moto la altul. Oricum reglajul initial in fabrica se face cu analizor de gaze si alte aparaturi si poate sa fie chiar usor diferit de la un cilindru la altul. In practica , la un motor cu un anumit numar de km se recomanda metoda cu scaderea turatiei de ralanti in trepte de 50 rpm. Pentru asta bineinteles e nevoie de un turometru precis. Si cum bineinteles aceasta metoda este destul de laborioasa marea majoritate nu o foloseste. Empiric rezultate multumitoare se obtin si prin metoda desurubarii un anumit nr. de ture. Asa numitul reglaj "la ureche".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

In Cluj nu exista mecanici talentati...am mai trecut printr-o experienta cu unul...si tot eu mi-am facut motorul dupa ce mi-a stricat 4 bujii iridium noi...n-am la cine sa ma duc aici...numai daca nu cunoasteti voi pe careva aici care o are in sange...

 

nu stiu la cine ai dus motorul, dar eu am fost foarte multumit de Dragos, de la Mechatronics. Are atelierul pe Kovari Laszlo, nr. 3, langa gara. Mi s-a parut a fi cel mai serios si profesionist dintre toti. E adevarat, lumea cam fuge de el ca are preturi mai mari decat restul, dar si serviciile sunt de mai buna calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Oricum reglajul initial in fabrica se face cu analizor de gaze si alte aparaturi...... rezultate multumitoare se obtin si prin metoda desurubarii un anumit nr. de ture...reglaj "la ureche"...

Comentariul tau suna a polemica, de care nu am chef... ajuta-l pe om daca poti, explica-i tu ce se intampla acolo, esti destul de pus la punct incit sa nu ai nevoie de notiunile astea... "ureche" are si el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul acesta nu ve-i primi decat informatii in doi peri! Am citit toate postarile tale si nu prea am inteles mare lucru... Vrei sa explici coerent tot ce s-a intamplat?

Din prima postare reiese un amestec bogat la relanti la unul din cilindrii... restul nu mai este clar. Nu-mi explic cum a crescut amestecul, posibil un nivel ridicat in camera de nivel la cilindrul respectiv(plutitor fisurat sau neetanseitate a cuiului pontou, etc)...

- vreau sa stiu ce s-a intamplat dupa ce ai facut ceva, ce s-a schimbat, ce ai obtinut?

- ce culoare are bujia - negru mat, negru gras(lucios/uleios), negru ud(lucios ud cu benzina), afumat cu rugozitate si depuneri, etc...

- inlocuit bujiile intre ele(cilindrul cu probleme si altul functional)

- ce se intampla daca ichizi surubul de amestec mai mult?

- ce se intampla cand treci in regim de sarcina? incepe sa functioneze si dupa cat timp? circuitul de relanti este separat de cel de sarcina, nu au legatura unul cu altul, singurul parametru comul la amandoua este nivelul din camera de nivel(cresterea acestuia produce imbogatire in ambele circuite, iar scaderea saracire)

- cum a aparut simptomul descris de tine - intimp sau dintr-o data

- cum faci reglajul de carburatoare, la ureche sau folosesti vacumetre?

Apoi vreau sa sti ca surubul de dozare amestec principial este facut de fabrincant la 2,5 ture. La toate carburile. Conicitatea, pasul filetului si diametrul gaurii obturate se stabilesc prin calcule si teste repetate de catre fabricant. Nu este o regula de 1 - 1,5 - 2 sau mai multe ture, cine spune asta bate campii. Am intalnit de multe ori situatii cand reglajele au fost diferite la acelasi motor. Acesta este si rolul lor, de a optimiza dozarea amestecului. Evident sunt situatii cand toate reglajele sunt aproape identice, dar nu este obligatoriu, nu trebuie sa privesti decat comparativ diferentele dintre reglajele carburilor.

 

 

deci uite asa..cumparat motorul in februarie 2011...l-am pornit de cateva ori a pornit usor a mers frumos...doar pe loc..nu era inmatriculat si deci nu-l puteam proba in sarcina...dupa cateva porniri intr-o dimineatza nu a mai vrut deloc..dar deloc...oricat i-am dat era mort..nici macar un rateu///bun in luna mai l-am bagat la garaj..schimbat ulei filtru bujii,,,avea ngk iridium pe el..am pus bujii noi cr9e(dupa manual)..nu am umblat la nimic altceva..am mers 600 de km si mi-a cazut cilindru 1 si 2..nu mai voiau sa mearga...scoteam bujiile le curatzam..erau umede..spre negru...le curatzam ..au mai mers vreo 100 de km apoi iarasi...scot bujiile ..erau strapunse..dadeau scanteie intre miez si filet...am pus altele noi...a mai mers iar vreo 500 de km iarasi probleme...am zis sa desfac carburatoarele...cand le desfac aveau setarile astea...acele ridicate la penultima linie,suruburile pilot 4 ture 75 desfiletate...ok..am pus piloatele la 3 ture acele la mijloc..nivelul era bun...insa motorul avea fluctuatii de relantii..de cateva sute de RPM..maxim 400...ok..am pus intre timp iridiumuri pe el..a mers ok..pana prin iarna cand am zis ca il iau la puricat...jocul la supape era prea mic la 18 dintre supape...am refacut jocul...masurat compresia pe curat..era buna la toti 4 cilindrii..am pus piloatele la 2 ture juma si acele pe mijloc..nu vrea...nu-i place ..fluctueaza..coboara greu din ture...am schimbat burdufurile de cauciuc dintre carbelitoare si chiulasa..l-am dus la un mecanic...nu-i dau numele..dar vad ca e laudat pe forum aici..ala..mi l-o tot sucit si invartit...mi-a stricat bujiile pt ca mi-a pus iarasi piloatele la 4 ture 75 si acele mi le-a ridicat pana la ceruri,,,motorul mergea prea bogat...iarasi imi uda bujiile..m-am disperat enorm pt ca mecanicul m-a tzapalit si mi-a stricat iridiumurile...mi-a adus alte bujii CR8E..le-am pus..si am coborat acele jos la maxim nivelul dupa carte si piloatele la 4 ture 75..si din luna MAI si pana acuma a mers foarte bine...acum a inceput sa-mi ude cilindrul 2..am scos bujia am pus alta second..a mers o zi..iarasi...am scoso si aia am pus una normala tot second..iarasi a mers o zi pana aseara...intre timp am schimbat si bobinele cu unele bune si cu pipe noi...am scos acum bujia afara si imi da scanteie intre miez si filet..toate care le-am scos de pe cilindrul 1 si 2 cand aveam probleme dupa nici 600 de km erau strapunse si imi dadeau scantei in miez...acuma...azi am coborat nivelul in camerele flotoarelor..am ridicat acele o linie si am pus piloatele la 3 ture...ma duc acum sa-mi iau o bujie noua sa o pun sa vad cum merge...dar nu stiu sincer..pana cand va merge...acele de dozaj au urme de uzura pe ele..dar am coborat oleaca nivelul pt compensatie macar pana imi iau alte ace si tuburi emusloare..membranele arata f bine..cuiele pontou inchid..plutitoarele sunt intacte...

 

nu stiu la cine ai dus motorul, dar eu am fost foarte multumit de Dragos, de la Mechatronics. Are atelierul pe Kovari Laszlo, nr. 3, langa gara. Mi s-a parut a fi cel mai serios si profesionist dintre toti. E adevarat, lumea cam fuge de el ca are preturi mai mari decat restul, dar si serviciile sunt de mai buna calitate.

 

 

eee...sa imi tina motorul vreo 2 saptamani pt investigatii si sa ma incalte cu vreo 1000 de lei...nu mersi...aia nu-s mecanici ..is bankeri..

 

Comentariul tau suna a polemica, de care nu am chef... ajuta-l pe om daca poti, explica-i tu ce se intampla acolo, esti destul de pus la punct incit sa nu ai nevoie de notiunile astea... "ureche" are si el.

 

da-i paci la ala ca numa ma dispera cu teoriile astea de 2 lei...se ia in gura cu mine pe terminologie..aiurea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metoda Idle drop este descrisa pe indelete in manualul de service al oricarei mobre. Nu am sustinut ca folosesc aceasta metoda tocmai pentru ca am spus ca e cam laborioasa si rezultatele finale sunt comparabile cu cele obtinute prin metoda mai babeasca a numarului de ture desurubate si a ascultarii mersului motorului.

 

deci uite asa..cumparat motorul in februarie 2011...l-am pornit de cateva ori a pornit usor a mers frumos...doar pe loc..nu era inmatriculat si deci nu-l puteam proba in sarcina...dupa cateva porniri intr-o dimineatza nu a mai vrut deloc..dar deloc...oricat i-am dat era mort..nici macar un rateu///bun in luna mai l-am bagat la garaj..schimbat ulei filtru bujii,,,avea ngk iridium pe el..am pus bujii noi cr9e(dupa manual)..nu am umblat la nimic altceva..am mers 600 de km si mi-a cazut cilindru 1 si 2..nu mai voiau sa mearga...scoteam bujiile le curatzam..erau umede..spre negru...le curatzam ..au mai mers vreo 100 de km apoi iarasi...scot bujiile ..erau strapunse..dadeau scanteie intre miez si filet...am pus altele noi...a mai mers iar vreo 500 de km iarasi probleme...am zis sa desfac carburatoarele...cand le desfac aveau setarile astea...acele ridicate la penultima linie,suruburile pilot 4 ture 75 desfiletate...ok..am pus piloatele la 3 ture acele la mijloc..nivelul era bun...insa motorul avea fluctuatii de relantii..de cateva sute de RPM..maxim 400...ok..am pus intre timp iridiumuri pe el..a mers ok..pana prin iarna cand am zis ca il iau la puricat...jocul la supape era prea mic la 18 dintre supape...am refacut jocul...masurat compresia pe curat..era buna la toti 4 cilindrii..am pus piloatele la 2 ture juma si acele pe mijloc..nu vrea...nu-i place ..fluctueaza..coboara greu din ture...am schimbat burdufurile de cauciuc dintre carbelitoare si chiulasa..l-am dus la un mecanic...nu-i dau numele..dar vad ca e laudat pe forum aici..ala..mi l-o tot sucit si invartit...mi-a stricat bujiile pt ca mi-a pus iarasi piloatele la 4 ture 75 si acele mi le-a ridicat pana la ceruri,,,motorul mergea prea bogat...iarasi imi uda bujiile..m-am disperat enorm pt ca mecanicul m-a tzapalit si mi-a stricat iridiumurile...mi-a adus alte bujii CR8E..le-am pus..si am coborat acele jos la maxim nivelul dupa carte si piloatele la 4 ture 75..si din luna MAI si pana acuma a mers foarte bine...acum a inceput sa-mi ude cilindrul 2..am scos bujia am pus alta second..a mers o zi..iarasi...am scoso si aia am pus una normala tot second..iarasi a mers o zi pana aseara...intre timp am schimbat si bobinele cu unele bune si cu pipe noi...am scos acum bujia afara si imi da scanteie intre miez si filet..toate care le-am scos de pe cilindrul 1 si 2 cand aveam probleme dupa nici 600 de km erau strapunse si imi dadeau scantei in miez...acuma...azi am coborat nivelul in camerele flotoarelor..am ridicat acele o linie si am pus piloatele la 3 ture...ma duc acum sa-mi iau o bujie noua sa o pun sa vad cum merge...dar nu stiu sincer..pana cand va merge...acele de dozaj au urme de uzura pe ele..dar am coborat oleaca nivelul pt compensatie macar pana imi iau alte ace si tuburi emusloare..membranele arata f bine..cuiele pontou inchid..plutitoarele sunt intacte...

 

 

 

 

eee...sa imi tina motorul vreo 2 saptamani pt investigatii si sa ma incalte cu vreo 1000 de lei...nu mersi...aia nu-s mecanici ..is bankeri..

 

 

 

da-i paci la ala ca numa ma dispera cu teoriile astea de 2 lei...se ia in gura cu mine pe terminologie..aiurea

Smardau mai esti tinere... iti cam lipsesc anii petrecuti prin batatura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zic ca asta e problema ta, dar aceleasi simptome le-am avut si eu pana am desfacut rezervorul si am observat ca un mare mecanic moto care imi schimbase bujiile, pusese gresit fisele, 1-1, 2-3, 3-2, 4-4. Dupa ce am mai curatat bujiile un pic si am pus fisele cum trebuia nu am mai avut probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zic ca asta e problema ta, dar aceleasi simptome le-am avut si eu pana am desfacut rezervorul si am observat ca un mare mecanic moto care imi schimbase bujiile, pusese gresit fisele, 1-1, 2-3, 3-2, 4-4. Dupa ce am mai curatat bujiile un pic si am pus fisele cum trebuia nu am mai avut probleme

Cat timp fisa 1 era la cil 1 si 4 la cil. 4, faptul ca a inversat fisele intre 2 si 3 n-are importanta. Cilindrii 1si 4 primesc scanteie de la o bobina si 2 si 3 de la cealalta. Scanteia se produce simultan la ambii cilindri alimentati de aceeasi bobina, doar ca la un cilindru e pe compresie si aprinde benzina, iar la celalalt e pe evacuare si nu are nici un efect. Se numeste sistem de aprindere cu scanteie pierduta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba..Praslea...vrei sa iesi de pe topicul meu?nu te-a invitat nimeni..topicul meu nu e Tuca Show...unde sa iti etalezi tu cunostintele...asa ca te rog sa te abtii de la alte comentarii...rog un moderator sa il scoata pe domnu' de aici...

 

nu zic ca asta e problema ta, dar aceleasi simptome le-am avut si eu pana am desfacut rezervorul si am observat ca un mare mecanic moto care imi schimbase bujiile, pusese gresit fisele, 1-1, 2-3, 3-2, 4-4. Dupa ce am mai curatat bujiile un pic si am pus fisele cum trebuia nu am mai avut probleme

 

 

nu le-am inversat..sunt numerotate cu etichete de fabrica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

eee...sa imi tina motorul vreo 2 saptamani pt investigatii si sa ma incalte cu vreo 1000 de lei...nu mersi...aia nu-s mecanici ..is bankeri..

 

 

No vezi? Asa gandesc toti, ca tine, DAR NU E ASA! De asta nu gasesti mecanic bun, ca nu vrei de fapt sa cauti. Iti zic eu, am fost cu motorul la ei, si pentru investigatii mi-au luat 50 de lei, cat o ora de manopera...aveam probleme la compresie. Si mi-a explicat ce si cum e de lucru, cat dureaza ce trebuie schimbat si cat costa. Abia dupa acceptul meu s-au apucat de lucru, nu au facut nimic la motor ca sa ma incalte apoi cu scoruri uriase, cum fac alti "mecanici"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe un prieten pentru un scurt la instalatia electrica...si i-au tinut motorul cateva zile...i-au luat 400 si ceva de lei...

Cateodata pot aparea mici defecte , care in mod normal sunt foarte simplu de remediat dar sunt foarte greu de diagnosticat. Cand duci motoru la un mecanic cu o problema de genu asta e normal sa te taxeze si pt orele in care s-a chinuit sa o identifice, chiar daca remedierea propriuzisa dureaza 5 minute.

 

Referitor la problema ta, in locul tau as mai cumpara un set de bujii noi(cele mai ieftine pe care le gasesti, nu dealea scumpe cu iridiu dar nici contrafacute) le-as monta si as mai face o tura de 20-50km, sa apuce sa se incalzeasca bine motorul , apoi le-as demonta si as observa diferentele de culoare dintre ele, ca sa poti sa-ti dai seama ce problema are cilindrul respectiv. Pe net se gasesc multe poze interpretate cu bujii. E important sa fie toate bujiile la fel ca sa-ti dai seama cat mai exact de diferentele intre cilindrii. Cu bujii curatate de multe ori e posibil sa te mai pacalesti. Cred ca merge si cu un set de bujii sh , compatibile care au fost demontate de pe un motor care merge bine, asta daca gasesti pe la vreun amic care le-a schimbat preventiv.

Nu stiu cum sunt numerotati cilindrii la motorul tau, dar daca cumva cilindrul 1 e primul din stanga cum stai calare pe motor, si tu ai avut probleme cu cilindrii 1 si 2 , asta ar putea fi un indiciu in plus pentru simeringuri de supape uzate. Pt ca motorul sta pe cricul lateral pe partea stanga, cilindrii din stanga sunt predispusi la scurgeri de ulei in camera de ardere in cazul in care simeringurile de la supape sunt uzate. mai mult decat cei din partea dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci uite asa..cumparat motorul in februarie 2011...

In perioada in care nu aveai talon, este normal ca bujiile sa se ancraseaze. Pornirile scurte si dese produc ancrasari massive ale bujiilor deoarece acestea nu ajung niciodata la temperaturile de autocuratare, motorul porneste tot mai greu, apoi nu-l mai poti porni deloc.

Daca atunci era normal nu inteleg dece acum cand il utilizezi in mod curent, simptomul se repeta! Dupa 10-15km in sarcina, in mod normal camera de ardere atinge temeratura la care bujiile devin suficent de calde pentru a se autocurata. La tine este evident faptul ca ceva nu este in regula cu dozarea benzinei, cu temperatura de lucru a bujiei, poate si cu scanteia... adica sa fie mai multe defecte insumate. Nu este normal ca in timpul mersului una sau doua bujii sa fie ude(motorul fiind cald), decat in cazul in care ceva nu a mers bine cu mult timp inainte de a ajunge in acest moment.

De aici trag concluzia ca la atat relanti cat si in sarcina la cilindrii respectivi ai prea multa benzina. Si acest lucru se intampla decat timp ai motorul!

Neavand de la inceput motorul, nu ai cum sa sti antecedentele… posibil ca cel care a lucrat inainte sa fi facut ceva magarii pe la carburatoare. Niveluri diferite, jiglere diferite, canale infundate sau toate la unloc…

Am sa-ti spun toti pasii pe care trebuie sa-i faci, fara sa mai apelezi la mecanic, evident daca ai timp si rabdare… In primul rand trebe sa-ti faci singur un comparator cu furtune sau sa procuri de la un cunoscut un set de vacuumetre, pentru ca nici cel mai bun mecanic nu poate face la ureche ce poate face un profan cu aparate.

- In primul rand asezi motorul intr-un plan perfect vertical, il pornesti iar dupa 2-3 minute il opresti.

- Din acel moment demontezi tot ce este nevoie pentru a avea acces la camerele de nivel constant.

- Demontezi toate camerele si le asezi in ordine una langa alta, fara a pierde nimic din benzina din ele si fara a inversa ordinea lor.

- Verifici cu mare atentie nivelul din ele(posibil sa gasesti un nivel mai mare la cilindri cu probleme).

Daca gasesti nivele diferite verifici cauza apoi o remediezi. Posibil ceva indoit, fisura in plutitor, cui pontou sau scaunul lui, etc…daca gasestei totul ok(dar ma indoiesc) mergi mai departe.

- Demontezi bateria de carburatoare

- Desfaci carburatoarele tinand cont de ordinea lor, nu amesteci piesele lor, pui totul separate(la montaj le pui in aceeasi ordine).

- Verifici jigloarele de sarcina si relanti, vezi daca au acelasi marcaj(foarte posibil sa gasesti jigloare diferite).

- Verifici calibrarea injectoarelor(chiar daca au acelasi marcaj - fiindca precis nu ai calibre, folosesti metoda cu scobitoarea) trebuie sa fie identice, altfel nu poti face carburatie niciodata.

 

Dupa ce faci toate astea si aflam ce ai gasit am sa-ti spun mai departe ce trebuie sa faci.

Uzura cuielor dozatoare este importanta, dar nu de acolo vin problemele descries de tine. Se pot face compensari despre care vom discuta la vremea potrivita. Pentru moment trebuie aflat cauza amestecului prea bogat!

Ma intereseaza consumul foarte precis pe care-l poti face cu rezervorul plin(refaci plinul dupa un nr de km) sau cu o cantitate precisa de benzina(nr km/litru). In al doilea caz trebuie sa ai in permanenta la tine sticle cu cate un litru de benzina. Consumul sa fie urban sau extraurban, cel mixt te pacaleste. Eu spre exemplu in bucuresti am consum aproape dublu(depinde si de stilul de conducere).

Am sa revin cu toate informatiile de care ai nevoie. Spor la treaba!

 

 

...cilindrii din stanga sunt predispusi la scurgeri de ulei in camera de ardere in cazul in care simeringurile de la supape sunt uzate...

Schimb de bujii a spus ca a facut! Desi ai dreptate, cred ca daca asta era cauza s-ar fi plans de un consum mare de ulei. Ca sa ancrasezi bujiile iti trebe mult ulei, la modul 200-300gr%

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba..Praslea...vrei sa iesi de pe topicul meu?nu te-a invitat nimeni..topicul meu nu e Tuca Show...unde sa iti etalezi tu cunostintele...asa ca te rog sa te abtii de la alte comentarii...rog un moderator sa il scoata pe domnu' de aici...

Credeam ca de cunostinte aveai nevoie ca sa-ti repari motocicleta. Dar se pare ca d-ta ai nevoie de fapt doar de un prilej sa-ti desfasori talentul de pedalator. Sincer eu banuiam asta, imi pare sincer rau doar de oamenii care-si pierd timpul incercand sa te ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mea culpa... acum mi-am dat seama ca am scris "ac poantou" in loc de "cui poantou" . In rest ar mai trebui sa te speli pe gura.

 

 

\

 

omu' nu e chiar atat de "afon" cum lasi tu sa se inteleaga explicandu-i ca la prosti chestiuni pe care le stie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci jigloarele sunt cele de manual...au shtantza pe ele..sunt vero...am spus..si repet..plutitoarele sunt bune si cuiele pontou sunt bune..nu au uzuri si inchid benzina...suruburile pilot le-am pus azi la 3 ture fatza de 2 jumate cat zice cartea..am ridicat acele o linie pt ca simteam lipsa puterii cand acceleram...(mai lenesha decat cand avea benzina mai multa..)..am coborat nivelul in camere flotoarelor cu vreo 2 mm pt a compensa uzura acelor si tuburilor emulsoare...am schimbat bujia in cauza de pe clindrul 2...acum motorul merge rotund...doar ca-mi acatza oleaca cand coboara din ture..imi acatza pe la 1500 si apoi pica pe la 1100...motorul nu papa ulei...desi yzf-ul fzr-ul si astea sunt devoratoare de ulei...nu ma plang...cred ca e in limitele normale consumul...motorul nu fumega albastru...fumega oleaca negru cand ii dau shpan...dar usurel...am verificat asta si in mers schimband motoarele cu un prieten si eu stand right behind him....azi o sa ma duc la lucru cu el...si dupa o sa scot o bujie sa-i vad culoarea..la 2 ture jumate piloatele nu vrea sa mearga rotund...imi acatza intr-o veselie pe la 1500 in decelerare...multzam pt sfaturi pana acum...

 

Credeam ca de cunostinte aveai nevoie ca sa-ti repari motocicleta. Dar se pare ca d-ta ai nevoie de fapt doar de un prilej sa-ti desfasori talentul de pedalator. Sincer eu banuiam asta, imi pare sincer rau doar de oamenii care-si pierd timpul incercand sa te ajute.

 

 

in cazul asta nu te mai obosi sa ma "ajuti" si tu...;)

 

inteleg...dar gandeste-te la problema mea...cat ar trebuii aia sa investigheze si sa desfaca...asta e una din acele probleme care necesita timp,nervi si zeci de teste la relantii in sarcina etc...ori asta la ei e ban peste ban...si fac programarile si peste 2 saptamani..suni azi si te programeaza peste 2 saptamani...pana atunci vine Moshu cu o sacosha de pistoane si supape...;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca agata turatia in revenire pe ralanti inseamna ca amestecul e cam sarac. D-aia si iti merge nasol cu reglajul standard la piloturi. Asta inseamna ca pe undeva e posibil sa-ti traga aer fals. Nu mai retin exact, parca ziceai ca ai schimbat gaturile de cauciuc intre carburatoare si chiulasa? Acolo ar trebui sa verifici daca nu-ti trage aer fals. De asemenea la racordurile cu air-box-ul. Pe acolo poate sa-si traga aer suplimentar si sa iti influenteze mersul la ralanti.

N-ar strica nici sa pui un set de ceasuri pe el si sa-i faci o sincronizare. Am schimbat la cineva o garnitura de chiulasa[un FZR 600 din 91] si cand am remontat am observat ca la ralanti suna ceva in motor , in zona ambreiajului. Am desfacut si am investigat insa acolo totul era in regula, dar dupa ce am sincronizat carburatoarele zgomotul a disparut. Functionarea dezechilibrata la ralanti se pare ca producea zgomotul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am invartit un GSX1100 destul de aproape fata de cum faci tu, eu insa nu aveam problemele tale (asa grave) insa am preferat cu manualul in mana sa pun totul pe "default".

Lipsa puterii este generata fie de amestec sarac fie de amestec bogat asadar "compensarile" alea pe care le-ai facut nu au eliminat 1 problema ci 2 sau s-au adaugat.

Asadar ... uite un film foarte bun pentru a-ti face carburatia: http://www.youtube.com/watch?v=y836ZPjvoMI&feature=g-user-c

Asa cum spune si in film modificarile se fac in pasi si nu 3 modificari o data ci pe rand, testand ce se intampla!

Cum carburatia este foarte complexa (atunci cand faci modificari mai ales), singurul barometru al unei carburatii bune fiind bujia, ea trebuie testata la orice modificare.

 

Pentru ce ti-a spus TNG si inca vreo 2-3 legat de uleiul care se poate scurge in cilindri, poti face un test simplut: dai bujiile jos, iei niste carpe albe pe care sa le tii la distanta medie de cilindri in timp ce dai la automat. Verifici daca sare ulei si pe care din cei 4 cilindri sare (atentie nu pune "capac" in locul bujiei cu carpa si nu folosi servetele). Compara si trage concluziile.

 

Pentru moment alte idei nu am ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoarele au fost sincronizate cu ceasuri...Macke...m-am gandit la ipoteza cu uleiul dar nu cred...cand am facut testul de compresie scoateam mufa barometrului curata din locul bujiei..doar putin umeda ft ft putin...bujiile pana acum toate imi arata amestec bogat..sunt afumate..dar nu sunt negru intens-lucios sau cu depuneri...cum ar trebuii in cazul excesului de ulei...maine o sa scot o bujie pt ca azi ma duc sa ma plimb..si o sa vad la setarile de acum ce culoare au...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asa, vezi filmul. Acolo explica exact cum "asezi" setarile la carburi.

Nu uita sa incalzesti motorul inainte si-apoi .. o stica de benzina care s-o conectezi la carburi (ca rezervorul il dai jos). sfatul meu e sa strangi toate suruburile pilot, si setate la 2 3/4 ture (desfacut). jet needle il pui pe 3, ca in carte, nivelul la plutitoare sa fie corect.

Faci limitarea acceleratiei cu scotch hartie si cu pix/carioca. (ca in film)

Pornesti, tii relanti la 1200-1300 rpm cam 30 secunde -> 1 minut. opresti fara sa accelerezi, desfaci bujii, verifici culoare.

Pornesti, tii 1/4 gaz acelasi timp, tai direct intrerupatorul, fara sa decelerezi, analog verifici bujiile.

Testul cu full throttle nu stiu daca chiar poti sa-l faci, doar daca stai la casa, ca daca e la bloc arunca vecinii cu borcane dupa tine :D

 

Inca ceva..mare atentie la nivelul plutitoarelor, in film explica ce se intampla daca e prea jos sau prea sus! Asta trebuie facuta inainte de a face testele de mai sus.

 

PS: sper sa nu fi scris prostii, verifica in film daca cele 2 teste sunt ok, nu de alta, dar eu am facut asta acum 3 luni :laugh: am uitat de-atunci ...

 

PS2: intamplator :blbl: setarea din film e facuta pe un gsxr parca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asa, vezi filmul. Acolo explica exact cum "asezi" setarile la carburi.

Nu uita sa incalzesti motorul inainte si-apoi .. o stica de benzina care s-o conectezi la carburi (ca rezervorul il dai jos). sfatul meu e sa strangi toate suruburile pilot, si setate la 2 3/4 ture (desfacut). jet needle il pui pe 3, ca in carte, nivelul la plutitoare sa fie corect.

Faci limitarea acceleratiei cu scotch hartie si cu pix/carioca. (ca in film)

Pornesti, tii relanti la 1200-1300 rpm cam 30 secunde -> 1 minut. opresti fara sa accelerezi, desfaci bujii, verifici culoare.

Pornesti, tii 1/4 gaz acelasi timp, tai direct intrerupatorul, fara sa decelerezi, analog verifici bujiile.

Testul cu full throttle nu stiu daca chiar poti sa-l faci, doar daca stai la casa, ca daca e la bloc arunca vecinii cu borcane dupa tine :D

 

Inca ceva..mare atentie la nivelul plutitoarelor, in film explica ce se intampla daca e prea jos sau prea sus! Asta trebuie facuta inainte de a face testele de mai sus.

 

PS: sper sa nu fi scris prostii, verifica in film daca cele 2 teste sunt ok, nu de alta, dar eu am facut asta acum 3 luni :laugh: am uitat de-atunci ...

 

PS2: intamplator :blbl: setarea din film e facuta pe un gsxr parca

Testele de citire a bujiilor la 1/4,1/2,3/4 si full-throtle se fac in sarcina[adica in mers] altfel n-au nici o relevanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...