Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cauta la magazine auto mari, paste de unds caneluri ce are minim 60% molibden. sau daca ai prieteni la reprezentante auto/moto.

 

 

Multumesc. Am gasit ceva pe net http://www.molyslip.ro/index.php?mn=antiseize sau http://www.yacco-lub.ro/produs.php?id=315&ids=88 cred ca este ceea ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am gasit ceva pe net http://www.molyslip.ro/index.php?mn=antiseize sau http://www.yacco-lub.ro/produs.php?id=315&ids=88 cred ca este ceea ce trebuie.

MOLYSLIP A60 - Pasta cu grafit avand in compozitie 60% bisulfura de molibden din primu link :cheers:

 

 

asta se foloseste si la canelurile de la cardan :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu respect tuturor! direct la obiect : are cineva idee daca se potriveste saua de la un R1100/1150R la un r1100s din 2004 ??? merci anticipat !

 

N-au nici o treaba! Asta puteai vedea simplu uitandu-te la cate o poza cu fiecare; la R1100S saua este dintr-o bucata; R1100R si R1150R au din 2 bucati si nici macar ele intre ele nu se potrivesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, sunt posesor de 3 zile al unui BMW K 75 RT, si dupa cum am mai scris si am intrebat in legatura cu kilometrajul de k daca este electronic sau nu , ei bine am toata convingerea ca intradevar este electronic, deoarece nu vad sa intre in bord vreun cablu si nici vro fanta sau gaura pt cablu.

o sa atasez o poza cu moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intai vroiam sa zic ca ala nu-i RT, ci C, dar am vazut dup-aia ca ai disc pe spate si nu tambur. Ce s-a intamplat cu plasticul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cam place modelul asta... :cheers: voua nu?

 

Asta este un K1200RS inainte de facelift-ul din 2001 (cand s-a trecut la ABS partial-integral si s-a imbunatatit protectia la vant prin schimbarea carenei frontale si a parbrizului).

Se fabrica din 1997 si a existat in 2 variante de putere: 130cp si 98cp. (a doua din cate stiu, din motive de taxe/asigurari pt unele tari intre care si Germania)

 

Am cochetat si eu cu ideea sa-mi iau unul si inainte sa-mi iau RS-ul actual si dupa...

Insa, pe langa motorul in sine (prefer ca stil boxerul), m-au descurajat: pozitia putin aiurea (distanta cam mare intre sa si ghidon din cauza rezervorului), greutatea de cca 300kg (full), consumul mare (7L), lipsa tocase-ului original.

(inca un amanunt care nu-mi place: ca si la R1100/50R si GS, volumul sidecase-ului din stanga este afectat de esapament),

Recunosc, nici cei de aici de la BMW nu prea mi l-au recomandat (in general K-urile din vechea generatie pana in 2005); nu era vorba de fiabilitate.

 

Tentante la K1200RS (pe langa alte calitati tipice BMW) mi s-au parut look-ul si puterea.

Am preferat insa RS-ul boxer si n-as ezita sa trec la R1150 RS pe care l-as prefera fata de al meu pt treapta a VI-a, ABS-ul integral si twinspark pt un mers mai rafinat; in rest sunt foarte multumit de R1100RS.

 

Ca fapt divers:

Catalogul MOTORRAD Test apare anual cu teste amanuntite ale tutror motocicletelor fabricate in acel moment, punctajul maxim posibil fiind 27 (pana acum, punctajul maxmim acordat a fot 23 puncte: 1200GS si RT in 2005 si K1300GT in 2009).

In editia din 2001, K1200RS obtine 15 puncte iar R1100RS (fabricat deja de 8ani) obtine 14.

In editia din 2003, K1200RS obtine aceleasi 14 puncte iar R1150RS 18 puncte.

 

K1200RS (facelift):

post-9546-1263997847_thumb.jpgpost-9546-1263997877_thumb.jpg

 

R1150RS:

post-9546-1263997952_thumb.jpgpost-9546-1263997975_thumb.jpgpost-9546-1263998016_thumb.jpg

 

Mesaj completat

Scuze, era "In editia din 2003, K1200RS obtine aceleasi 15 puncte"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce s-a intamplat cu plasticul pt ca l-am intrebat si eu pe proprietar dar a zis ca asa l-a cumparat si el

pe acte este un K 75 RT din 91 , acum daca voi stiti ca este C sau alt model asta este,

inca o poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vlad, din cate stiu eu twin spark s-a pus ca sa elimine surging-ul, insa pe langa asta au aparut multe alte probleme. Tot mai dez vad topicuri deschise pe ukgser referitor la 1150-uri, cum ca le merge motorul rau, se plang de servo, etc.

 

Asadar, mai nou nu inseamna neaparat mai bine :cheers: , si asta se aplica dupa parerea mea si in cazul modelelor R 11xx/ R1200 :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce s-a intamplat cu plasticul pt ca l-am intrebat si eu pe proprietar dar a zis ca asa l-a cumparat si el

pe acte este un K 75 RT din 91 , acum daca voi stiti ca este C sau alt model asta este,

inca o poza

Hmmm, n-as vrea sa te dezamagesc sau sa te alarmez, dar ceva e-n neregula cu ea. In primul rand, toate RT-urile au tuburile furcii negre, ale tale sunt argintii. Apoi, aripa fata nu corespunde modelului. La fel si singura oglinda pe care o ai (oglinzile la RT sunt puse pe fairing, nu pe ghidon). Asta pe langa chestiile evidente, gen far, parbriz, semnalizatoare, lipsa plasticului.

 

La baza este un RT (discul spate si roata de 17 ma indreptatesc sa cred asta), dar toata partea fata pare sa fie luata de la un K 75 naked sau C. Cuplat cu lipsa plasticului as putea crede ca e un RT care a fost implicat intr-un accident destul de serios si apoi refacut cu furca de naked si instrumente de C sau naked.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, se poate si asta nu zic nu , dar el merge destul de bine si imi place asa cum este , ma refer la aripa si far, am avut si eu o oarecare retinere dar am vazut ca merge bine si cred ca i in regula, acu am cumparato si ma dau cu ea un an doi si mai vedem

merci mult, si chiar imi pare bine ca imi spuneti ca sa stiu si eu cat mai multe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-au nici o treaba! Asta puteai vedea simplu uitandu-te la cate o poza cu fiecare; la R1100S saua este dintr-o bucata; R1100R si R1150R au din 2 bucati si nici macar ele intre ele nu se potrivesc.

 

merci! evident ca mi-am dat seama de diferenta dintre cele 2 modele de sa. intrebarea era insa : pot adapta la S o sa de R pentru mai mult comfort? cam asta era ideea....merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiti nici un R 1100 de dezmembrat? Nu am patit nimci sau ceva, dar as vrea sa aflu daca pe viitor mi se intampla ceva (Doamne fereste!) daca este ceva in tara sau numa pe ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MOLYSLIP A60 - Pasta cu grafit avand in compozitie 60% bisulfura de molibden din primu link :(

 

 

asta se foloseste si la canelurile de la cardan :(

 

Salut,

Pot folosi si eu aceasta pasta la ungerea canelurilor cardanului dupa ce l-am desfacut pt. schimbarea uleiului din grup?

In toamna cand am desfacut ,i-am pus vaselina grafitata.Merita s-o schimb?

Numai bine,

Florin

Editat de FLR-BV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Pot folosi si eu aceasta pasta la ungerea canelurilor cardanului dupa ce l-am desfacut pt. schimbarea uleiului din grup?

In toamna cand am desfacut ,i-am pus vaselina grafitata.Merita s-o schimb?

Numai bine,

Florin

 

intr-un tutorial despre r12gs din usa, la ungerea diferentialului foloseau "Honda Moly 60 Paste" - insa am vazut ca se gaseste doar in sua si e 10 dolari un tub

 

in primavara si eu vreau sa ii curat/ung diferentialul, pana acum nu m-am hotarat ce sa ii pun, alternative se mai gasesc aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Pot folosi si eu aceasta pasta la ungerea canelurilor cardanului dupa ce l-am desfacut pt. schimbarea uleiului din grup?

In toamna cand am desfacut ,i-am pus vaselina grafitata.Merita s-o schimb?

Numai bine,

Florin

orice vazelina ce are in continut minim 60% molibden e bun. in manual parca scrie ca trebuie uns o data la 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT va deranjez cu cateva intrebari pt intretinerea unui k 75 rt din 91

1. ce ulei se pune la motorul de K 75

2. ce ulei se pune la grupul de k 75

3 ce bujii se folosesc

4 filtru de aer( daca se schimba sau daca se curata)

daca mai stiti si alte operatii de intretinere va rog detalii?

RESPECT PT CEI PE DOUA ROTI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ulei de masina, de care-ti permiti + filtru

2. Ulei de transmisie hypoid cu specificatie API GL5. Eu prefer Castrolul.

3. Te duci la magazin si ceri in functie de cum suna motorul bujie mai calda sau mai rece

4. Probabil se schimba, cam asa e la toate bavarezele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ulei de masina, de care-ti permiti + filtru

2. Ulei de transmisie hypoid cu specificatie API GL5. Eu prefer Castrolul.

3. Te duci la magazin si ceri in functie de cum suna motorul bujie mai calda sau mai rece

4. Probabil se schimba, cam asa e la toate bavarezele.

 

multumesc mult, mai as avea cateva intrebari daca nu este cu suparare

cat ulei intra la motor?, la grup ?si filtru de ulei se potrivesc de la ceva masini sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat costa un 1200 adventure in romania?

are idee cineva?

 

Banuiesc ca esti interesat de pretul de nou... si banuiesc ca ti-a fost putina lene sa te uiti pe site... :(

http://www.bmw-motorrad.ro/motorcycles/end...cal-data-6.html

 

(pretul de acolo cred ca este pt modelul 2009 dar nu poate sa difere mult la noul model; este pretul de baza, fara ABS, ESA, cutii etc etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca esti interesat de pretul de nou... si banuiesc ca ti-a fost putina lene sa te uiti pe site... :(

http://www.bmw-motorrad.ro/motorcycles/end...cal-data-6.html

 

(pretul de acolo cred ca este pt modelul 2009 dar nu poate sa difere mult la noul model; este pretul de baza, fara ABS, ESA, cutii etc etc)

 

 

mersi,

 

gasisem si eu dar n-am vazut ca nu toate informatiile erau acolo si ca trebuia sa inot in josul paginii. mersi.

faceam o comparatie cu pretul din state/canada

 

o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult, mai as avea cateva intrebari daca nu este cu suparare

cat ulei intra la motor?, la grup ?si filtru de ulei se potrivesc de la ceva masini sau nu?

ia 4 litri, pt motor. pt grup, nu cred ca intra mai mult de 200 ml, dar oricum bidonul e tot de un litru, asa ca bagi pana la buza.

 

la filtre de ulei... cel mai bine mergi cu el in mana la magazin si vezi ce si cum; foarte probabil sa se potriveasca de dacie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...