Sari la conținut

Postări Recomandate

buna sper sa nu deranjez pe nimeni dar as dori sa aflu daca nu cumva ari cineva rezervor pt gs1200 aventure.....eu am un gs 1200,si as dori sai maresc rezervoru poate stie cineva de unde as putea cumpar ..bineantele nu noi ca la pretu la care este nu te cam poti apropia de ele ...si asa suntem in prag de criza...aaa si era sa uit poate mai stitti ci ceva genti cu spite....o seara buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

buna sper sa nu deranjez pe nimeni dar as dori sa aflu daca nu cumva ari cineva rezervor pt gs1200 aventure.....eu am un gs 1200,si as dori sai maresc rezervoru poate stie cineva de unde as putea cumpar ..bineantele nu noi ca la pretu la care este nu te cam poti apropia de ele ...si asa suntem in prag de criza...aaa si era sa uit poate mai stitti ci ceva genti cu spite....o seara buna

ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna sper sa nu deranjez pe nimeni dar as dori sa aflu daca nu cumva ari cineva rezervor pt gs1200 aventure.....eu am un gs 1200,si as dori sai maresc rezervoru poate stie cineva de unde as putea cumpar ..bineantele nu noi ca la pretu la care este nu te cam poti apropia de ele ...si asa suntem in prag de criza...aaa si era sa uit poate mai stitti ci ceva genti cu spite....o seara buna

 

Mai bine intreaba aici: /index.php?showtopic=201200

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au dezlipit magnetii din stator, nu?

..da, de obicei asta se intimpla!...

...nu-i asa tragedie mare, cauzele nu sunt relevante cit sunt modalitatile de reparatie!..

...cea mai scumpa varianta este cea in care se schimba cu totul...

...urmatoarea costa mult mai putin, aprox 280-300lei si consta in schimbarea statorului cu altul nou dar aceeasi problema va apare f curind...deci,..

...cea mai simpla si ieftina rezolvare consta in relipirea magnetilor cu ajutorul unor resini epoxidice, acum se gasesc atitea variante incit mi-e si greu sa dau un exemplu anume!...trebuie doar curatata foarte bine suprafata de contact intre resina si magnet sau tabla de la stator, eventuale striatii ar putea fi benefice operatiunii!..

...ar mai fi o varianta dar mai trebuie sa o caut, e vorba despre confectionarea unei colivii care se baga in interiorul statorului, ea va tine magnetii la locul lor chiar daca se dezlipesc!...magnetii au nevoie doar de a sta intr-o anumita pozitie, de aia sunt lipiti!...cind se dezlipesc ei prin atractie se unesc si datorita muchiilor ascutite se incaleca si rotorul ai ia la frecat....deci o colivie care sa-i tina separati ar fi cea mai buna rezolvare...

...am sa atasez o poza cu un stator rezolvat!...definitiv!...

post-7057-1260358696_thumb.jpg

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..da, de obicei asta se intimpla!...

...nu-i asa tragedie mare, cauzele nu sunt relevante cit sunt modalitatile de reparatie!..

...cea mai scumpa varianta este cea in care se schimba cu totul...

...urmatoarea costa mult mai putin, aprox 280-300lei si consta in schimbarea statorului cu altul nou dar aceeasi problema va apare f curind...deci,..

...cea mai simpla si ieftina rezolvare consta in relipirea magnetilor cu ajutorul unor resini epoxidice, acum se gasesc atitea variante incit mi-e si greu sa dau un exemplu anume!...trebuie doar curatata foarte bine suprafata de contact intre resina si magnet sau tabla de la stator, eventuale striatii ar putea fi benefice operatiunii!..

...ar mai fi o varianta dar mai trebuie sa o caut, e vorba despre confectionarea unei colivii care se baga in interiorul statorului, ea va tine magnetii la locul lor chiar daca se dezlipesc!...magnetii au nevoie doar de a sta intr-o anumita pozitie, de aia sunt lipiti!...cind se dezlipesc ei prin atractie se unesc si datorita muchiilor ascutite se incaleca si rotorul ai ia la frecat....deci o colivie care sa-i tina separati ar fi cea mai buna rezolvare...

...am sa atasez o poza cu un stator rezolvat!...definitiv!...

Un pic intarziat raspuns ! Cat despre cat de repede se strica un stator nou , raportat la lipirea magnetilor ( de unde sa ii gasesti numai pre ei )... sincer, am rezerve ! 450,00 ron stator nou, electromotorul functioneaza ok( desigur , ramane de vazut cat timp... ).... cred ca este decent ! Dar...(It`s up to you )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic intarziat raspuns !

...scuze, nu am mai intrat de mult pe aici, asta este cauza intirzierii!... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un K1300R din august. Am facut 3000 km cu el pana acum, prin Bucuresti. Am intampinat o problema cu ea. La inceput am facut "prostia" sa bag cea mai aditivata benzina de pe piata, (cel putin asa stiu eu) Carrera 100.

 

Scenariu:

 

Rulez in treapta a 3 a si apare o situatie in care trebuie sa franez destul de puternic, automat "apas" si ambreiajul. Motorul se opreste. Daca sunt in mers, dau drumul la ambreiaj si porneste. Situatia aparea foarte la intamplare (si motor cald si rece) uneori se intampla alteori nu. Am fost la Automobile Bavaria pentru investigatii si ei au zis ca e de la benzina. Mi-au recomandat Lukoil 95. Am inceput sa bag de la ei si intr-adevar nu a mai facut DES, asta inseamnand o data la 500 - 600 de km de rulare si atunci am considerat ca e de vina indemanarea mea cu ambreiajul/acceleratia (adica am omorat eu motorul :D. Am ramas aproape fara benzina, nu aveam lukoil in drum si am bagat de la Rompetrol tot 95. Iar a inceput sa mai faca destul de des. Am schimbat iar la Lukoil 95 si iar a incetat sa mai faca.

 

Acum sezonul e incheiat si nu mai pot sa rulez ca sa vad ce si cum. Am caut pe net si am dat de un tip cu un GS650 care prezenta cam acelasi scenariu si nu gasise problema/solutia.

 

Benzina, aditivi, probleme tehnice, nu stiu ce sa mai cred. Daca are cineva vreo idee sau a patit ceva similar let me know.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nicio legatura cu marca benzinei.

Absolut toata benzina de la noi de pe piata este romaneasca, indiferent de firma care o comercializeaza.

In benzina aditivata, asa cum ai bagat tu se introduc niste aditivi din import care ii cresc cifra octanica, dar benzina este tot romaneasca.

De-aia rad cu lacrimi cand aud ca au bagat benzina de nustiu unde si motorul merge mai rotund, trage mai bine. :D

Am mai intalnit asta la o Honda Paneuropean nou nouta, tot asa , i se oprea motorul, dar la relanti, dar defectul a trecut de la sine.

Eu zic sa-i schimbi filtrul de benzina la primavara si sa bagi benzina de oriunde, probabil s-a depus ceva mizerie, poate apa care obtureaza trecerea carburantului.

Editat de maicarossia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un K1300R din august. Am facut 3000 km cu el pana acum, prin Bucuresti. Am intampinat o problema cu ea. La inceput am facut "prostia" sa bag cea mai aditivata benzina de pe piata, (cel putin asa stiu eu) Carrera 100.

 

Scenariu:

 

Rulez in treapta a 3 a si apare o situatie in care trebuie sa franez destul de puternic, automat "apas" si ambreiajul. Motorul se opreste. Daca sunt in mers, dau drumul la ambreiaj si porneste. Situatia aparea foarte la intamplare (si motor cald si rece) uneori se intampla alteori nu. Am fost la Automobile Bavaria pentru investigatii si ei au zis ca e de la benzina. Mi-au recomandat Lukoil 95. Am inceput sa bag de la ei si intr-adevar nu a mai facut DES, asta inseamnand o data la 500 - 600 de km de rulare si atunci am considerat ca e de vina indemanarea mea cu ambreiajul/acceleratia (adica am omorat eu motorul :D. Am ramas aproape fara benzina, nu aveam lukoil in drum si am bagat de la Rompetrol tot 95. Iar a inceput sa mai faca destul de des. Am schimbat iar la Lukoil 95 si iar a incetat sa mai faca.

 

Acum sezonul e incheiat si nu mai pot sa rulez ca sa vad ce si cum. Am caut pe net si am dat de un tip cu un GS650 care prezenta cam acelasi scenariu si nu gasise problema/solutia.

 

Benzina, aditivi, probleme tehnice, nu stiu ce sa mai cred. Daca are cineva vreo idee sau a patit ceva similar let me know.

 

Multumesc

 

salut,cred ca este din soft. aceste modelele de la Bmw au probleme de genul asta. am mai vazut detinatori de KS\KR care se plangeau de asa simptome\probleme,unii cu relantiul altii caderi in sarcina sau pe liber. dak ai observat Bmw scoate variante de soft pe banda rulanta si stiu de problema asa ca incearca un alt soft poate ai noroc.

Editat de magg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sturging

:D

 

mai exact surging :D

 

du-te sa iti faca o diagnoza, daca tot ai dat atatia bani pe mobra ma gandesc ca iti permiti si diagnoza.

 

a, si pune o poza ca sa vedem si noi minunatia de 1300 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surprinzator :D nu am niciuna pana acum .... dar maine o sa ii dau prelata jos si ii fac o poza pt profil .... o sa merg la diagnoza cu ea la inceputul sezonului desi mi s-ar fi parut normal sa ii faca ei asta cand am dus-o prima data si am reclamat defectul. Reluam discutia la inceputul sezonului. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-882-1261827923_thumb.jpg

 

BMW- isti !

Din trecut sa pastram doar amintirile frumoase.

Pentru viitor: sanatate, belsug, bucurie,

La multi ani !

La multi kilometri frumosi !

 

Dan Nastase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In primul rand Sarbatori Fericite!

 

In al doilea rand, legat de problema mea cu opritul motorului la K1300R, se pare ca ultimul software upgrade aparut recent din partea BMW rezolva problema asta si altele (frana de motor excesiva o alta problema). Am gasit pe net, pe forumurile speciale pt posesori de KR-uri si KS-uri care au intampinat aceleasi probleme. Se pare ca unii au rezolvat cu softul, altii cu softul cuplat cu niste Techron pt curatarea motorului altii au anulat garantia si au instalat PowerCommander 3. Luni o sa sun la Bavaria sa ii intreb daca au upgradeul. Daca o sa fie vremea frumoasa poate ajung cu ea pana la ei avand in vedere ca de craciun am iesit cu ea la plimbare. Daca dupa upgrade mai apare, ii bag si niste Techron (desi e cam devreme la 3000 de km dar asta e). Daca mai apare si dupa nu stiu ce o sa mai fac :D.

 

Ei se refera la problema ca "stalling/ engine stalling"

 

Vedem dupa upgrade.

 

Pana atunci Sarbatori Fericite inca o data si multe succese in noul an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...