BMW RIDER Postat Iunie 29, 2010 Autor Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) ..este un nene aici in arad care are un atelier de reparatii electrice la masini si tot el se ocupa de aducerea de piese pt tot felul de electromotoare si alternatoare ce se strica!..eu am apelat la el si mi-a adus un stator de la electromotor si stiu sigur ca aduce si alte piese componente, trebuie doar sa aflu exact ce tip si model este si sa-l intreb!.. ..adu-mi aminte diseara cind ma suni!.. cred ca se potriveste statorul de la opel astra( numai nu stiu ca G sau H) intraba pe purdi de pe subforumul de bihor el stie exact. p.s. rulmentul de roata spate original(120x85x18) 217 lei la reprezentanta Editat Iunie 29, 2010 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 p.s. rulmentul de roata spate original(120x85x18) 217 lei la reprezentanta L-ai schimbat recent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Senzori de temperatura ai doi pe motor: ala din cutia de la filtrul de aer si ala de tepmeratura de la ulei, in partea dreapta sus la motor, ascuns de rezervor. La 90 la ora ar trebui sa scoti 4.5% - 5% max! Daca ai valvele reglate si colbutorii si zici ca nu merge mai mult de 160 la ora... fa un test de compresie. Detalii despre asta gasesti pe larg descrise in manualul de service In partea de jos la cilindru stanga e intrerupatorul de presiune la ulei. Oil pressure switch ii zice in engleza, ala iti aprinde becu pe bord de presiune la ulei. Nu are a face cu mersul motorului numa daca doamne feri nu mai ai ulei in motor. Mesaj completat Nu cumva nu iti indica bine vitezometrul? La 3000 rpm in a 5-a tre sa ai 90 la ora si la 4000 sa ai 120 la ora. pana una alta am concluzionat ca imi trebuie baterie noua caci asta nu mai tine curent de la escapada mea cu coboratul la vale cu motorul oprit si luminile aprinse. Desi are curent de merg si proiectoarele si faza lunga nu mai invarte motorul nici ajutata de redresor. Ce baterie imi recomandati in afara de varta ca am schimbat 2 pe an pana acum. Eu am 12v 19 A. As putea pune un 24A? o sai maresc locasul bateriei ca eu nu am abs si am unde. Se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Off, am patit ceva de neimaginat si nu stiu unde sa intreb daca mai pot face ceva in aceasta situatie. Am AVUT, ca nu mai am, un BMW F650GS din 2004 17400km la bord, adus din Germania acum 2 ani la 7000km. In aceasta dimineata a ARS tot, eu il tin intr un mic garaj langa casa mea. In wk am fost la o scurta plimbare cu el si duminica seara l am pus in garaj ca de obicei. Doar ca in aceasta dimineata ma suna fratele disperat ca a luat foc motoru asa din senin. Usile sunt inchise iar eu aseara am trecut pe langa el si era totul in ordine. Au venit pompierii au stins incendiul, insa din motor nu cred sa fi ramas mare lucru. Mai pot face ceva cu el in aceasta situatie? Chiar nu stiu in ce directie sa ma indrept. Daca aveti un sfat ma puteti si contacta prin sms sau beep, va sun eu, la nr 0722 593 205. Poate e cineva interesat de el asa sau exista vre o sansa sa l fac. Nici nu stiu. Am atasat cateva poze. Multumesc Pozele le puteti vedea aici, se incarca greu aici. http://picasaweb.google.com/11569044163133...otoLaTrecutARS# OFFFF! Sincer imi pare rau de patania asta! Din pacate nu cred ca mai poti face ceva cu motorul. Din poze se vede ca tot a fost atins de flacara. Patile metalice s-au decalit, iar tot ce era plastic/cauciuc a fost ars. Pacat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Valeo Ref # D6RA55, D6RA75 .....Ok, Ok, dar de unde iau ? cineva mi a zis ca ar mere de Peugeot, sa vad maine ca a zis ca mi aduce, vorbim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iunie 29, 2010 Autor Share Postat Iunie 29, 2010 L-ai schimbat recent? din fericire nu. inca nu este cazul .dar vaznd aici ca toate lumea spunea ca e super scump am cerut oferta de pret de la reprezentat BMW Oradea. am dat codurile oem si asa am primit preturile la majoritatea rulmentilor din grup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 .....Ok, Ok, dar de unde iau ? cineva mi a zis ca ar mere de Peugeot, sa vad maine ca a zis ca mi aduce, vorbim ! Gasesti la orice magazin de piese auto electrice,codul Cargo este 133647 la 6 lei Este cel din poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Gasesti la orice magazin de piese auto electrice,codul Cargo este 133647 la 6 lei Este cel din poza? //// Maaaa, seamana, nu pot spune exact dar asta e, ms mult, uraaaa , daca nu e ce imi aduce amicul o sa incerc la un mag cu piese auto, am langa mine unu care aduce cam orice de auto, poate are si dasta, totusi raman blocat , de ce oare so fi spart, am remontat electromotorul ushor greshit ? dar a functionat o perioada, sau l am fisurat cand am montat arcul peste carbuni ? treaba este ca azi de dim in trafic, stateam in carnat ( coada de auto ) eram pe neutral, cand sa pus carnatul in mishcare am dat 1 a si taio dar sa intamplat sa se auda un scarjelit metalic puternic, am oprit contactul de la butonul de sigurantza si apoi din cheie, am incercat sa repornesc dar nu a mai mers, contact din cheie si start pe buton, contact facea dar la buton nimic mort, am impins o vreo 100m si am incercat iar, a luato, la munca am oprit si cand neam strans le am spus si lor ce am patit, cand sa o pornesc nu a mai vrut de loc, am dat contact si start cu farul aprins si asa am obesrvat ca ceva este in scurt ca se stingea farul, cand am desfacut electromortul am vazut platoul spart, ce sa fi fost ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) Off, am patit ceva de neimaginat si nu stiu unde sa intreb daca mai pot face ceva in aceasta situatie. Am AVUT, ca nu mai am, un BMW F650GS din 2004 17400km la bord, adus din Germania acum 2 ani la 7000km. In aceasta dimineata a ARS tot, eu il tin intr un mic garaj langa casa mea. In wk am fost la o scurta plimbare cu el si duminica seara l am pus in garaj ca de obicei. Doar ca in aceasta dimineata ma suna fratele disperat ca a luat foc motoru asa din senin. Usile sunt inchise iar eu aseara am trecut pe langa el si era totul in ordine. Au venit pompierii au stins incendiul, insa din motor nu cred sa fi ramas mare lucru. Mai pot face ceva cu el in aceasta situatie? Chiar nu stiu in ce directie sa ma indrept. Daca aveti un sfat ma puteti si contacta prin sms sau beep, va sun eu, la nr 0722 593 205. Poate e cineva interesat de el asa sau exista vre o sansa sa l fac. Nici nu stiu. Am atasat cateva poze. Multumesc Pozele le puteti vedea aici, se incarca greu aici. http://picasaweb.google.com/11569044163133...otoLaTrecutARS# Imi pare rau de ce ai patit. E cumplit. Pacat de motor. Esti sigur ca focul a plecat de la motocicleta? Nu imi vine sa cred cum s-a topit scutul... Editat Iunie 29, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 //// Maaaa, seamana, nu pot spune exact dar asta e, ms mult, uraaaa , daca nu e ce imi aduce amicul o sa incerc la un mag cu piese auto, am langa mine unu care aduce cam orice de auto, poate are si dasta, totusi raman blocat , de ce oare so fi spart, am remontat electromotorul ushor greshit ? dar a functionat o perioada, sau l am fisurat cand am montat arcul peste carbuni ? treaba este ca azi de dim in trafic, stateam in carnat ( coada de auto ) eram pe neutral, cand sa pus carnatul in mishcare am dat 1 a si taio dar sa intamplat sa se auda un scarjelit metalic puternic, am oprit contactul de la butonul de sigurantza si apoi din cheie, am incercat sa repornesc dar nu a mai mers, contact din cheie si start pe buton, contact facea dar la buton nimic mort, am impins o vreo 100m si am incercat iar, a luato, la munca am oprit si cand neam strans le am spus si lor ce am patit, cand sa o pornesc nu a mai vrut de loc, am dat contact si start cu farul aprins si asa am obesrvat ca ceva este in scurt ca se stingea farul, cand am desfacut electromortul am vazut platoul spart, ce sa fi fost ??? Se sparge f. usor ebonita aia.Si noi o patim destul de des.Tocmai de aceea este atat de ieftin Alta boala la d6ra..sunt magnetii de pe stator,se dezlipesc sau in cel mai rau caz se sparg.Iarasi ieftineala.Pe mine ma amuza faptul ca desi la japoneze un releu de incarcare incepe de la 100 euro in sus,Bmw-ul a adaptat electromotor si alternator de la automobile la care piesele se gasesc pe aftermarket f. ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) @Chitac 2005 Vezi ca pe Calea Plevnei este un service specializat doar pe electromotoare si alternatoare auto.Este exact cum face autobuzul stanga la semafor spre capat,e pe colt(ca in schita) Eu mi-am reparat la ei electromotorul la opel astra h si mai nou si taica-miu la un peugeot 206, si am fost multumit si de pret si de calitate (adica:nu am mai avut probleme) Nu stiu daca repara si de moto dar poti pune o intrebare,sau macar iti zic de la ce e si ce e de facut. Numai bine. uite si un link cu date de contact.Poti maca5r sa-i suni sa-i intrebi. http://www.bucuresteni.ro/servicii/piese_s...tric_17722.html Editat Iunie 29, 2010 de Macarov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Daca multe din reperele de pe mobrele noastre se potrivesc de pe masini, este aici /index.php?showtopic=545511 un topic unde scriem asemanarile Io zic ca asta ii o treaba cat 10, ca sa ne fie mai usor (a se citi ieftin) pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Off, am patit ceva de neimaginat si nu stiu unde sa intreb daca mai pot face ceva in aceasta situatie. Am AVUT, ca nu mai am, un BMW F650GS din 2004 17400km la bord, adus din Germania acum 2 ani la 7000km. In aceasta dimineata a ARS tot, eu il tin intr un mic garaj langa casa mea. In wk am fost la o scurta plimbare cu el si duminica seara l am pus in garaj ca de obicei. Doar ca in aceasta dimineata ma suna fratele disperat ca a luat foc motoru asa din senin. Usile sunt inchise iar eu aseara am trecut pe langa el si era totul in ordine. Au venit pompierii au stins incendiul, insa din motor nu cred sa fi ramas mare lucru. Mai pot face ceva cu el in aceasta situatie? Chiar nu stiu in ce directie sa ma indrept. Daca aveti un sfat ma puteti si contacta prin sms sau beep, va sun eu, la nr . Poate e cineva interesat de el asa sau exista vre o sansa sa l fac. Nici nu stiu. Am atasat cateva poze. Multumesc Pozele le puteti vedea aici, se incarca greu aici. http://picasaweb.google.com/11569044163133...otoLaTrecutARS# ..i-mi pare rau pt tine, si pt ce ai patit.... ...in afara de spitele rotii din spate si de cricul central, altceva nu mai e bun in motorul ala!...in afara de astea 2 trebuie sa inlocuiesti totul!..crede-ma, nu se merita reparatia!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Am rezolvat o cu platoul adus de amicul meu, identic si la fel cu ce am avut pe mobra si este luat de pe un Peugeot dar nu a mai stiut sa mi spuna modelul, si el il avea de ceva vreme printrun sertar din garaj ( se okupa de macanica auto ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Se sparge f. usor ebonita aia.Si noi o patim destul de des.Tocmai de aceea este atat de ieftin Alta boala la d6ra..sunt magnetii de pe stator,se dezlipesc sau in cel mai rau caz se sparg.Iarasi ieftineala.Pe mine ma amuza faptul ca desi la japoneze un releu de incarcare incepe de la 100 euro in sus,Bmw-ul a adaptat electromotor si alternator de la automobile la care piesele se gasesc pe aftermarket f. ieftin. sal. Zi mi si mie,te rog unde gasesti magnetii de pe stator,eventual un cod de ai lor. Poate stii si unde gasesc magnetii de pe platou.un link ceva. sa inteleg ca Noi la bmw 1100 nu avem releu de incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 sal.Zi mi si mie,te rog unde gasesti magnetii de pe stator,eventual un cod de ai lor. Poate stii si unde gasesc magnetii de pe platou.un link ceva. sa inteleg ca Noi la bmw 1100 nu avem releu de incarcare? Pe platou is perii. Avem releu de incarcare, e o chestie mica ca un tranzistor de putere, si e bagat direct pe alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Eu ti-am zis sa desfaci electromotorul si sa vezi daca nu s-au dezlipit magnetii de pe el. Ai facut asta? L-ai curatat?Mesaj completat Electromotorul e ala care iti invarte volanta si porneste motorul. Alternatorul e ala care iti incarca bateria. El poate l-a curatat doar la suprafata, fara sa desfaca carcasa aia la magneti. Asta trebuie sa faci tu ACUM, pana nu e prea tarziu si magnetii iti "mananca" din infrasurari. Dane,ai avut dreptate.Era electromotorul ci nu bateria. Japonezul Caore la curatat asa doar la carbuni nu stia ce inseamna curatat in profunzime adica si la magnetii aia ca erau protejati de carcasa cu nituri si credea ca nu se umbla si acolo.Concluzia mi Au luat banii de pomana ca nu mai merge si ce e mai jalnic e ca desi am schimbat platoul si am curatat si magnetii aia pe care a trebuit sa i lipesc ca sa stea,tot nu merge. Cred ca e bobina,dar asta il depaseste clar pe japonez asa ca m am ales cu 150 lei aruncati pe degeaba ca trebuie sa l duc la alt meserias cu alta taxa desigur. Cand am incercat sa i spun ca e in garantie garantie mia aratat poarta .Ce sa mai zic de bani inapoi... Nu a invatat limba dar caracterul la prins ca un roman adevarat,ba mai mult ca un mitica get beget ca doar locuieste in Bucuresti,nu? Inc o data.multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Daca iti zic cum sa verifici bobina ce imi iese? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 sal.Zi mi si mie,te rog unde gasesti magnetii de pe stator,eventual un cod de ai lor. Poate stii si unde gasesc magnetii de pe platou.un link ceva. sa inteleg ca Noi la bmw 1100 nu avem releu de incarcare? Statorul are codul Cargo 230020.O sa ma uit maine dimineata la ce pret este si caut un distribuitor din zona ta.Poti lipi si magnetii vechi dar numai daca sunt intregi.Foloseste EpoxiMetal,cureti bine cele doua suprafete,lipesti,dar trebuie sa astepti 24 de ore ca sa prinda bine.Un releu de incarcare Valeo nu trebuie sa depaseasca 30 ron.Dar la alternator inca nu ii stiu codul asa ca nu iti pot spune cat ar costa releul de incarcare.Ar mai fi o varianta la stator,cel de pe Astra,Peugeot si multe altele insa am impresia ca is altfel dispusi magnetii,astfel schimba sensul de rotatie al rotorului. Mesaj completat La bobina de la electromotor te referi? Mesaj completat BENDIX ELECTRIX Piata Vitan 0752 759 252 BUCUREÂŞTI ,suna la ei,daca nu au ei trimite-mi un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Electromotorul am inteles ca este la fel ca la un tip de Peugeot, ( nu mai stie omu exact care ) mie mi a adus platoul de carbuni si este identic si codul de pe ele sunt la fel si mi a zis ca si carbunii sunt la fel, deci cautam pe la pejuuri si cred ca iesim mai ieftin, banuiesc ca trebe schimbat doar bendix ul in rest este la fel, asa mi sa spus, si eu sunt incapator in bavareze ca de mecanica nu mai zic.......expert, sa nu ma spui Floriane , rade lumea de mine, la mine sau rezolvat toate acum ( ms Florian ), altceva as vrea sa va intreb, ce sfaturi imi puteti da vis-a-vis de un F 650 Dakar, este el din 2003 dar....totusi, am inteles ca sunt ,,vibratoare rau ,, fiind monocilindru, la consum pare rezonabil, nu are ABS, asta stiu ( asta de care zic, altele au ), daca se poate ceva indrumari fata de al meu R 850 R, ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 ce sfaturi imi puteti da vis-a-vis de un F 650 Dakar, este el din 2003 dar....totusi, am inteles ca sunt ,,vibratoare rau ,, fiind monocilindru, la consum pare rezonabil, nu are ABS, asta stiu ( asta de care zic, altele au ), daca se poate ceva indrumari fata de al meu R 850 R, ms ! Eu am un 650GS din 2004. Dpdv al consumului este OK. Dar poate si pentru ca al meu este din 2004 si are 2 bujii pe cilindru. Ca plusuri: * usor de mers cu el in oras (destul de subtirel, usor de manevrat) * racirea fiind pe apa nu sunt probleme daca mergi mult in trafic in oras. * suspensia este OK pt gropile din oras. In offroad se descurca dar nu straluceste (vb de varianta standard, la Dakar e altceva) * consum : 3,5 la drum cu 90-100, aprox 5 in oras Minusuri: * lantul , fata de cardan , necesita intretinere periodica. Uneori acest lucru e neplacut. * vibreaza un pic peste 130 km/h *cam subtirica atunci cind o vezi din fata ceea ce uneori este neplacut deoarece poate fi confundata cu un scuter (unii cred ca vii incet si ti se baga in fata cu tupeu) Versiunea GS Dakar este un pic mai inalta decit versiunea GS standard. Si are roata fata de 21". Ceva ginduri de schimbare ? Daca ai intrebari, nu ezita. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Daca iti zic cum sa verifici bobina ce imi iese? ) Nu la bobina asta ma refeream ci la bobina electromotorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Nu prea ai ce verifica acolo, daca nu is roase infrasurarile si incarte cand apesi butonu, merge. Daca nu, incearca sa il rebobinezi, dar la cat costa ala care l-am pus eu pe ebay... mai bine unu nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Mai nene.....din ce cauza se poate dezactiva singur,ABS-ul in mers? Eram cu prietena mea pe motor si i-am dat gaz in a2a mai tare si dintr-o data au inceput sa palpaie beculetele alternativ. Am oprit,si am pornit-o iar...s-a activat. Am mai oprit-o o data dupa vreo 5km si apoi cand am pornit-o era ABS-ul dezactivat,si asa a ramas de atunci. ce naiba s-a intamplat?....dimineata ma duc sa-l activez.....sa vedem daca o vrea. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 La un moment dat si mie mi se dezactiva ABS-ul in mers. De asemenea, in acelasi timp nici vitezometrul nu mai indica nimic. Sapand un pic pe net am descoperit ca senzorul de ABS spate este si senzor pentru vitezometru. La A Bavaria, dupa ce mi-au pus-o pe tester, m-a intrebat Tibi de alte simptome si mi-a zis ca este 99,9 % senzorul ABS spate bulit. Evident ca l-am cumparat, l-au montat si de atunci nu se mai dezactiveaza ABS-ul. Verifica butonul de dezactivare ABS, eventual da cu ceva spray de contacte la butonul ala. PS. Evident ca pina sa ajung la testerul de la A Bavaria, am dat cu spray de contacte la toate mufele care intrau in centrala de ABS sau care veneau de la senzorii de ABS. Din pacate la mine nu a avut efect pina nu am schimbat senzorul. Se pare ca l-am lovit cind am dat jos roata spate. Bafta! Mesaj completat Mai nene.....din ce cauza se poate dezactiva singur,ABS-ul in mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.