Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Caut un suport de la parbriz la un r 1100/1150 RT. E vorba de piesa aia mare de plastic care tine motorasul care face sa urce/coboare parbrizul.

 

Piesa 9 din imaginea asta

 

168.png

 

Asa ca daca stiti pe careva care dezmembreaza un RT... va rog dati de stire

 

Dan Cata

 

0747294113

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Caut un suport de la parbriz la un r 1100/1150 RT. E vorba de piesa aia mare de plastic care tine motorasul care face sa urce/coboare parbrizul.

 

Piesa 9 din imaginea asta

 

168.png

 

Asa ca daca stiti pe careva care dezmembreaza un RT... va rog dati de stire

 

Dan Cata

 

0747294113

 

Bavaria nu are ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, da si ala s-a dat... O sa incerc sa iau legatura cu ownerul, poate poate... ca mai avea ceva interesant pe el :)

 

Oricum, pe ebay ies la 60 eur cu suportul adus acasa, da ce sa-i faci...

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt posesorul unui R 1100 GS de trei ani, an fabricatie '95. Am un clantanit jenant la cutie (m94) care dispare daca trag ambreiajul. Care ar fi cauza si care ar fi efectul acestui clantanit? Cutia ar avea dupa ceas aporximativ 80 000 KM.

 

Multumesc,

Cosmin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai de ce sa iti faci griji. Treaba e in felul urmator: in axul de la cutie, ai o gaura, in care intra o tija de metal. Tija asta de metal, e actionata de parghia de la cutie care la randul ei e actionata de cablu de ambreiaj. In momentul in care tu tragi ambreiajul, actionezi tija aia de pe cutie care e prins cablu de la ambreiaj de ea, care tija la randul ei actioneaza tija lunga din axul cutiei de care iti ziceam mai devreme, care la celalalt capat sta proptitita pe "diaphragm spring plate", adica placa aia cu lamele care opune rezistenta cand tragi ambreiajul.

 

In timp, tija aia isi face joc si se invarte sau se bate de una alta pe acolo. In moemtul in care tu tragi ambreiajul, pe tija aia e presiune mecanica care o tine in loc si nu mai suna :)

 

Asa ca... cata vreme nu ai bucati de metal mari pe surubu de la scurgere de la cutie cand schimbi uleiu, meri cu motoru linistit. Cand ii schimbi ambreiajul cae uzat, schimbi si tija aia care nu costa o caruta de bani, comparativ cu pretul unui kit de ambreiaj complet :)

 

A, si vezi sa ai tot timpul jocu la maneta de ambreiaj reglat corect. Asta inseamna ca o sa schimbi ambreiajul ala peste muuuulta vreme/

 

Altceva :

 

Racire pe aer:

 

DSC_8177_varm.jpg

 

1070269646_NAzNy-XL.jpg

 

Nu e mobra mea, doar am luat poza de pe un alt forum : )

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan Cata : e de preferat sa nu stai pe loc cu motorul pornit si mai ales cu socul tras...adica turat ca asa se intampla

 

Pe calduri ff mari, prin Bucuresti - unde traficul e o nebunie nu am patit asa ceva... deci racirea a functionat cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, nici turat, nici la relanti. Nici RT, nici GS, nici un boxer. Te urci, dai cheie si ai plecat. Pana ce e motoru rece nu trec de 3000 rpm, apoi cand ajunge la 5 linii pe bord temperatura ii poti da :alcy: Partea faina la RT ii ca ii poti bloca aerul la radiatoru de ulei din clapete. LA GS trebuia sa ii pun un plastic in fata radiatorului pe timp de iarna.

 

Dan.

Mesaj completat

Ca tot nu muncim miercuri, ma gandeam sa imi fac mod-ul cu releu la ABS ca sa nu mai dea eroare la pornire. Bateria mi-e buna desi are cel putin 3 ani (scrie pe ea ca sa nu o pui pe motor mai tarziu de 07/2007- BMW EXIDE)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva schema electrica de k1200rs ? Am luat de pe ebay manere incalzite si comutatorul de pornire si nu stiu cum se fac conexiunile.Se pare ca mai este un cablu de legatura .In manualul meu nu este nimic despre conexiuni, numai pozitionarea cablurilor o arata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca nu am schema la k12rs, dar daca iti iei manere OEM, alea vin cu mufa, si nu prea poti sa conectezi altundeva nici mufa de la manere si nici aia de la buton :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manerele sunt oem la fel si butonul de pornire.Numai ca pe realoem.com mai da un cablaj auxiliar pe care nu l-am comandat.Nr. 6 pe poza asta.Acum nu stiu pana nu desfac daca mobra-l are cablajul ala sau nu.Probabil o sa aflu cand o sa le montez :alcy:

post-36587-1291037926_thumb.png

Editat de varugica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa te complici daca vrei sa folosesti instalatia electrica a mobrei pentru manere incalzite. :laugh:

 

Pe langa manere, buton iti trebuie sa ai in fusebox o siguranta pentru manere si un releu pentru manere. Asa ca eu in locu tau as face in felul urmator:

 

Cat inca ai manerele nemontate, vezi care fire fac ce. Parca is cu doua pozitii de incalzire, aia ar insemna cate un fir pentru fiecare din cele doua infrasurari si un fir de masa sau chiar doua. Iei la fel butonul si il incerci sa vezi pe ce pozitie ce face. Apoi cumperi frumos un releu de 30A din piata care costa 7 ron, si iti faci tu instalatia electrica la manere montand butonul in bord in pozitia initiala si la releu ii gasesti un loc unde sa nu ajunga umezeala.

 

Eu zic ca e mai bine asa decat sa implici instalatia mobrei, nu de alta dar daca nu ai schema in fata, nu stii care fire fac ce si risti sa f uti muuuult mai multe pe motorul ala.

 

Dan.

Mesaj completat

Partea buna la toate astea e ca le poti testa pe banc, pana ce nu le montezi inca pe motor :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot nu muncim miercuri, ma gandeam sa imi fac mod-ul cu releu la ABS ca sa nu mai dea eroare la pornire. Bateria mi-e buna desi are cel putin 3 ani (scrie pe ea ca sa nu o pui pe motor mai tarziu de 07/2007- BMW EXIDE)

 

Numa' nu te astepta sa ai ABS. Fara cloncanit la plecare ai sa blochezi roata in franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce tu nu stii e ca daca fac mod-ul cu releul, pun contactu si se aprinde becu de jos din bord. Dupa care dau la automat si mobra porneste, iar becurile din bord incep sa palpaie concomitent. Dupa care plec de pe loc, se aude clanku si iaca am si ABS. Daca is -20 de grade si motoru porneste, am si ABS :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care parte din 'Fara cloncanit la plecare ai sa blochezi roata in franare.' nu o intelegi?

Aia in care tu nu intelegi ca nu o sa existe fara cloncanit :alcy:

 

Fara cloncanit e acuma cand e frig si se aprind pe rand becurile. Dupa aia o sa se aprinda concomitent amandoua si o sa existe cloncatinuri cate plecari de pe loc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta n-are nicio legatura. Referinta e cloncanitul.Contrazi-ma!

N-am cum. Cloncanit = ai ABS, is de accord. Dar intelegi ca daca fac treaba asta, o sa am cloncanit de fiecare data, indiferent de starea bateriei? :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e ca vorbiti de acelasi lucru dar va exprimati diferit :alcy:

 

@Dan : anulezi (protectia bateriei banuiesc) de a nu pleca ABS -ul dk nu ai suficienti amp la baterie, nu?

Da, dar tine de tensiune :laugh: Cand se stinge becul de incarcare din bord incepe ABS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar tine de tensiune :alcy: Cand se stinge becul de incarcare din bord incepe ABS-ul.

 

 

 

 

Domnilor va urez multa bafta si eu vreau sa scap de aceasta problema la primavara chiar este enervanta sa pleci de pe loc fara abs sa astepti putin sa-si revina bateria dupa pornire sa opresti motorul si apoi sa-l repornesti..............Sigur voi fii unul dintre clientii dar intreb si eu asa.....nu se poate face un sunt direct de la borna bateriei la alimentarea releului sa nu se mai piarda pe circuite acei V/A si sa scapam de problema asta .......curios este ca la mine cate odata nu imi face probleme la prima pornire la rece normal cu socul tras.. se comporta normal dar dupa ce opresc si dupa 30/40 min pauza cad pornesc cate odata iar face mai pe romaneste este pe toane cand vrea vrea cand nu nu asta este sper s-o rezolv si eu la primavara .

Multa bafta .

vik 55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...