oyabun Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Dezmembrez BMW K1200RS din 99...tel 0726925787 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Urmatoarele vor fi Road 3,care,datorita acelor santuri suplimentare,mi se par mai bune pe apa. Sunt la acelasi pret cu 2. Pai Road 2 sunt deja "istorie"; iata un site dragut cu Pilot 3: http://www.michelinpilotroad3.com/en/ sunt si niste recomandari de tururi moto in Franta. (de ce oare pe site-ul michelin RO nu exista nimic despre anvelope moto?? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Reclama suna bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Pai Road 2 sunt deja "istorie"; iata un site dragut cu Pilot 3: http://www.michelinpilotroad3.com/en/ sunt si niste recomandari de tururi moto in Franta. (de ce oare pe site-ul michelin RO nu exista nimic despre anvelope moto?? ) Tot ce e acolo istorie la noi e noutate. In ce tara din lumea a 3-a ai vazut site-uri puse la punct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 In caz ca intereseaza pe cineva, sunt disponobile alte pinioane la axele cu came. Le face un tip, Lennie, in Australia. Imbunatatiri: "improves the midrange torque for better throttle response, smoother running and the ability to run in higher gears improving fuel consumption. The main aim for the cam sprocket tuning was to improve midrange performance and torque delivery so that part throttle response was greatly improved. " Pretul ar fi undeva pe la 150$ setu, adeca per motor. Ma bate un gand sa imi iau asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian2009 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Salutare ! Stiu ca nu e aici locul cel mai bun pentru anunturile de vanzare, dar am vrut sa anunt intai "Grupul BMW" inainte sa fie valabil pentru toti. In concluzie: Vand set anvelope folosite pentru cei care nu si-au luat deja noi si au ajuns cu cele vechi la cota de avarie ! - fata Metzeler Z4 120/70 R17 - bun 50-60% - spate Continental Attack 160/60 R18 - aprox 70-80% Ca sa vedeti striatiile mai bine atasez si 2 poze mai jos. Le dau DOAR impreuna la 180 lei in total. Sunt in Bucuresti. Telefon: 0723.226.337 Editat Iunie 22, 2011 de cristian2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 domnilor, is it just me sau ati simtit si voi o imbunatatire a mersului motorului cu benzina de 100 ? nu mi se pare f mare diferenta, dar as zice ca se accelereaza mai usor si parca merge mai rotund..... in alta ordine de idei, as vrea sa schimb uleiul in cutie si v-as ruga sa-mi spuneti ce fel de cheie trebuie sa folosesc, ca anul trecut era a servis-ului, acum as vrea sa fac eu schimbul. merci frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Nu mai baga de 100 Nu iti scrie pe capac ca tre sa fie 95 ROZ? Sau 85 MOZ (la americani). In afara ca dai si mai mult pe ea se incinge si mai tare motoru. Pt ulei la cutie, meri la practiker si vezi ca e ulei castrol 80w90 GL5. Neaparat GL5. Prea putin conteaza vascozitatea, important e sa fie GL5. Se baga pana la nivelu de jos al filetului de umplere, si la cutie si la grup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Nu mai baga de 100 Nu iti scrie pe capac ca tre sa fie 95 ROZ? Sau 85 MOZ (la americani). In afara ca dai si mai mult pe ea se incinge si mai tare motoru. Pt ulei la cutie, meri la practiker si vezi ca e ulei castrol 80w90 GL5. Neaparat GL5. Prea putin conteaza vascozitatea, important e sa fie GL5. Se baga pana la nivelu de jos al filetului de umplere, si la cutie si la grup. salut dane! nu folosesc benzina de 100 in mod curent; am alimentat acum asa, sa vad si eu cum se comporta. ca ulei asa stiam si eu, norma GL5. dar buba e ca nu stiu exact ce fel de cheie imi trebuie. parca era cu cap hexagonal, ca la suruburi normale, dar nu stiu ce dimensiune...... merci oricum!!! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Deci ramanem la 95 Cheie pentru cutie, aia de jos e tubulara de 10 sau 12, nu mai retin exact. Sus e imbus. Da-te cu mobra ca sa se incalzeasca uleiu din cutie, fa-ti un carton ca sa il folosesti pe post de scoc/burlan ca sa nu se prelinga uleiu din cutie pe esapament, o sa puta de numa daca scapa pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Sal Dan mare rugaminte .....spune-mi si mie daca tu sti la R 1200 rt [2009] cheia de contact are inglobat vreun cip sau este doar abureala a la Bmw Pipera ,vreau sa mai fac o cheie si normal am intrebat mai intai la ei dar tot asa de bine daca este abureala cu cipul pot s-o fac la orcare atelier specializat in chei auto la un sfert de pret . Multam frumos . Vik 56 . *Nedumerirea mea este cum este functionala cheia martor de plastic care mie mi se pare un simplu plastic ceva mai gros . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Vik 55, acum dupa catva timp de cunoastere, povesteste putin de diferentele intre 1100RT si 1200RT ca si comportament la drum.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Fa-ti cheie la orice atelier care face si aia care o ai cu cip lipeste-o undeva ascunsa langa contact. Sau fa-ti cheie si vezi daca mere si fara de cip D: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Nr :1 Da este o mare diferenta asa cred eu intre un R 1100 rt [2000] si R 1200 rt [2009] . La cap stabilitate este ceva fenomenal eu nu sunt un mare vitezist dar cu aceasta suspensie asistata poti ataca curbele cu o viteza mult mai mare si cu o presiune destul de mare in gume chiar nu simnti nimic la trecerile de linii de tramvai sau ceva de genul asta ,seaua cu gel incalzita in 2 trepte poti sa stai pe ea 5-6 ore cat un rezervor fara prob ,luminii de nota 10 ,DA eu cred ca sunt diferente mari dar si pretul este pe masura din pacate . Nr 2 : multam Dan deci se pare ca ar avea incorporat in cheie cipul de siguranta iar daca fac una la un atelier si o arunc iar apoi ma duc la Pipera cam tot pe acolo ies asta este ........... Vara frumoasa pt toata lumea . Vik 56 . Sal.........am verificat la un atelier mai special pentru chei auto si mi-au comfirmat DA cheile au cip de securitate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Intr-unul din mall-urile din cluj am vazut ca cloneaza mai nou si chi cu chip. Ma gandesc ca sigur si in Bucuresti se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 va salut, stie cineva vreun material de prezentare a inlocuirii semeringurilor si uleiului la telescoapele de la furca la 1150 gs ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 http://bmwsporttouring.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=588148 - al meu http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=97873 - un tip din UK Ce simeringuri ai? Vezi ca sunt din alea automotive cu 2 buze de etansare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 am comandat si ulei si semeringuri originale. le schimb asa ca trebuie ... vreau sa vad daca e vreo schimbare dupa. nici acum nu am vreo problema cu ele dar am auzit ca s consumabile si astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Nu are sens sa te apuci de treaba daca nu curg Daca chiar vrei sa le schimbi, is niste chestii de care trebuie sa tii cont... mult prea multe ca sa le insir aici in scris :| Grija mare de capacele alea de plastic de pe cilindri pe care scrie 4 valve. Ca sa le montati corect, trebuie sa le prindeti prima data in partea din spate, unde is tampoanele de guma, apoi in fata o sa faca click. De ce zic grija mare? BMW nu mai produce din alea. Au fost inlocuite cu un alt model care nu stiu sigur daca se potriveste sau nu, inca nu am incercat, dar e clar ca e asimetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Pe unde gasesc un cablu de KM pentru r1100rs 1993, ca unul original m-a cam speriat cu pretul... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 1, 2011 Admin Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) Sigur cablul este rupt? Roteste-l de sus si vezi ca daca se invarte jos la roata atunci cablul este bun. Vezi ca acolo, la roata, unde intra cablul, exista o roata melcata de plastic, care la randul ei este antrenata de o tabla ambutisata cu doua urechi, care ramane pe roata. La urechile astea intervine uzura, se pot indoi clemele alea mai mult sa-ti antreneze din nou roata melcata. Eu am cumparat ansamblul de la roata de pe ebay si dupa aia am vazut defectul reparabil care te tine mult si bine. Cel putin asa era la vechiul meu RT si cred ca este la fel si la tine. Editat Iulie 1, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Sigur cablul este rupt? Multumesc de sugestie, dar cablul e la mine in mana, in doua bucati.... asa am cumparat motocicleta, cu el rupt. Am observat, de asemenea, ca in interiorul camasii exista un defect, care nu permite insertia unui al miez. Probabil defectul camasii a cauzat si ruperea miezului original... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Vand husa rezervor Bagster+Tankbag pentru BMW R 1100 RT. Ambele sunt in stare impecabila de calitate foarte buna. Pret - 150 e (se vand doar impreuna) tel:0745.001.888 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 http://www.ufixmoto....rage/bikes.html Este noua sectiune a site-ului nostru. Puteti sa va adaugati toate motociclete, upgrade-urile aduse motocicletei, sa descrieti upgrade-ul sau sa va creati un cerc de prieteni. Aceasta sectiune este dedicata motocicletei si discutiilor despre motociclete. Astept un feedback pentru aceasta sectiune. (intrucat site-ul este promovat mai mult inafara Romaniei pe sectiunile publice ale sectiuni este recomandat sa scrieti in engleza) Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 de vanzare : pivot original BMW Nou(in cutie) part number : 3142 2 311 409 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.