marcel bv Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Salutare! Eu am grup de GS pe RT 1200. Imi place cum trage,dar la viteze mari e mai turata. Mare dilema am,sa-l schimb,sa nu-l schimb? Spuneti de cauciucuri ca la un spate uzati 2 de fata,daca am inteles bine. La mine e invers.Uzez 2 de spate la unul de fata. Asta poate vine de la frana de motor,pe care o folosesc mereu? Ca idee placutele de frana au 50.000 si mai duc. Oare datorita franei de motor sa fi cedat cardanul pe la 130 mii si grupul conic la 140? Iarna scurta va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Salut ! As dori sa va intreb daca merita achizitionat un K75 din 1994 , fost la polizia locale italiana ? E cam ruginit pe ici pe colo , nu merge pompa de benzina , discurile de frana uzate, carenajul e cat un cotetz si geamul ingalbenit . Neinmatriculat .Multumesc ! Pai depinde de pretul de achizitie. Cat costa acolo? Salutare! Eu am grup de GS pe RT 1200. Imi place cum trage,dar la viteze mari e mai turata. Mare dilema am,sa-l schimb,sa nu-l schimb? Spuneti de cauciucuri ca la un spate uzati 2 de fata,daca am inteles bine. La mine e invers.Uzez 2 de spate la unul de fata. Asta poate vine de la frana de motor,pe care o folosesc mereu? Ca idee placutele de frana au 50.000 si mai duc. Oare datorita franei de motor sa fi cedat cardanul pe la 130 mii si grupul conic la 140? Iarna scurta va doresc! Daca nu mergi tare cu el, adeca viteze de peste 160 la ora, la drum lung, nu prea merita sa il schimbi. Cred ca diferenta de viteza, la aceeasi turatie si treapta, nu e mai mare de 10 km/h intre cele doua grupuri. Nu e nimic rau in a folosi frana de motor, chiar bine ca o faci. Insa tine cont ca, cardanul nu e la fel de elastic ca si lantul si de aia iti uzeaza mult mai repede guma spate. Acuma depinde si cum o folosesti, daca retrogradezi mult ca sa ai frana de motor, nu e tocmai sanatos pentru cutie, din cauza socurilor. Treaba asta se aplica doar la frana de motor, ca la intrarea in cutie, arborele ala are ceva buffer tentru astfel de socuri, gen daca ai trage brusc de gaz sau daca schimbi de la diferente mari de turatie. De aia ambreiajele astea, desi seamana cu alea de masina, nu au arcurile alea pe placa de frictiune, ca deja ai in cutie un sistem care preia rolol lur 50k pentru niste placute mi se pare foarte mult. Pe mine ma tin 20k km fata si 10k km spatele, cateodata doar 8k... Foloseste si franele ca de aia is puse acolo Cardanul si grupul au cedat pentru ca materialele folosite nu sunt de cea mai buna rezistenta mecanica (dar mai calitative decat la mobrele de dinainte) si in plus, is asamblate gresit din fabrica (ca la mobrele de dianinte ) Adica un fel de "subtire in carne". Editat Noiembrie 12, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) 'Dan Cata' Pai depinde de pretul de achizitie. Cat costa acolo? Acolo nu stiu cat costa , dar aici este 1000 de eurei . Mentenanta realizata optimal in conditiile ca de politie folosit a fost ? Editat Noiembrie 12, 2011 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Il iei sa zicem cu 500, cam ala e pretul daca il iei din ex-parcul politiei, il mai aduci cu vro 300, il mai inmatriculezi cu 100, si apoi incepe distractia cu piesele care costa cat mobra din Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 (editat) Sa inteleg ca nu merita ? Motorul are 60.000 km . Multumesc @Dan Cata . Editat Noiembrie 13, 2011 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Apai depinde de multe... Poate sa aiba 9000 km daca o stat 20 de ani in soare/ploaie/zapada... Sau poate sa aiba 200.000 de km, daca o fost intretinut bine, mai degraba l-as lua pe al doilea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 http://www.moto.it/EICMA/edizioni-speciali-bmw-k-1300-s-k-1300-r.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 (editat) Salutare, Asa ca recomand la orice posesor de 850/11XX sa faca treaba asta. Rezultatele chiar se simt si is mai mult decat satisfacatoare Salut, moto(inter)-nauti, si nenea DanCata! Costa :o , nu raman de ? cu banii bagati in RT1100... parca cel mai mult m-ar interesa sa dispara leganatul ala la mers constant... cred ca problema surging, intreb se amelioreaza si asta? Editat Noiembrie 13, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Salut, moto(inter)-nauti, si nenea DanCata! Costa :o , nu raman de ? cu banii bagati in RT1100... parca cel mai mult m-ar interesa sa dispara leganatul ala la mers constant... cred ca problema surging, intreb se amelioreaza si asta? despre ce mers leganat te referi?eu am o problem de genu asta si nu ii dau de cap.la mine in ture joase 1-3 mii merge sacadat?la tine cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Ai sa fii foarte multumit, ai sa vezi ca mobra iti porneste la sfert. A mea sta in curte, cu chargerul tot timpul in priza si nu am treaba! Lasa-l acolo tot timpul, fie vara sau iarna, nu consuma mult.. Dupa ce am citit mai multe review'uri mi-am comandat si eu Optimate 4, l-am gasit la pret super bun (mult mai bun decat pe Louis).Intrebarea mea este daca are mufa aia pt bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 13, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 13, 2011 Chiar daca nu are se poate comanda de la Bavaria sau de pe Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Am rezolvat problema.Exista o varianta speciala de Optimate 4 care vine cu adaptor. Este cu 30 de lei mai scumpa decat varianta standard dar tot se merita decat sa cumpar separat adaptorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Vezi ca videoclipul ala e altceva E pentru mobre BMW cu canbus, cum nu e cazul tau Canbus inseamna fara fast idle, ori tu ai asa ceva. Are chestia aia pentru ca la astea mai noi cu canbus tre sa faci pairing/handshake ca sa incarce bateria. Altfel nu merge de la bricheta, numai daca nu il legi direct pe bornele bateriei. Oricum e bine ca ai luat ala cu bricheta, e mult mai elegant de folosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) Vezi ca videoclipul ala e altceva E pentru mobre BMW cu canbus, cum nu e cazul tau Canbus inseamna fara fast idle, ori tu ai asa ceva. Are chestia aia pentru ca la astea mai noi cu canbus tre sa faci pairing/handshake ca sa incarce bateria. Altfel nu merge de la bricheta, numai daca nu il legi direct pe bornele bateriei. Oricum e bine ca ai luat ala cu bricheta, e mult mai elegant de folosit Dane m-ai bagat in ceata Omul asa mi-a spus la telefon ca a vorbit la furnizor si are optimate4 cu mufa speciala pt BMW. Acum ma gandesc ca despre mufa pt priza de bricheta este vorba. LE: Optimate 4 Dual..ai dreptate nu-i cel din videoclip. Editat Noiembrie 14, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Deci, optimate-ul care il ai tu, e cu mufa de bmw, deaia mica. Acuma daca optimate-ul are si suportul pt canbus, e si mai bine, ca il poti folosi pe mobra ta fara nici o grija dar il poti folosi si pe mobre cu canbus la fel de bine, tot pe la bricheta. 'tzelegi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 nemti astia is dati draku http://www.youtube.com/watch?v=2cB_9H7NtT0&feature=player_embedded Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 14, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 14, 2011 Dane, ai zapacit baiatul de tot, cu can bus/fara can bus . Zii ca-i bun si asta este.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Deci, optimate-ul care il ai tu, e cu mufa de bmw, deaia mica. Acuma daca optimate-ul are si suportul pt canbus, e si mai bine, ca il poti folosi pe mobra ta fara nici o grija dar il poti folosi si pe mobre cu canbus la fel de bine, tot pe la bricheta. 'tzelegi? Amu am priceput.Multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Nenea luigi: cum stiu ca ai optimate 4 demultisor, lasa'mi pls un nr de tel pe pm, am niste neclaritati si e prea mult de scris aici... Saru' mana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Salutare D-lor . Am intrat si eu putin in ceata apropo de discutile acestea cu incarcatoarele . In cazul meu ce i-mi puteti spune si mie va rog. Eu am ramas cu incarcatorul de la R1100rt pe care l-am vandut in primavara [incarcator original BMW ]. Prizele de pe R1200rt sunt identice cu cele de la R1100rt bateria aceiasi Ap deci cred eu ca ar trebui sa incarce ,ce nu am inteles eu si poate ma lamuriti voi este daca trebuie sa fac ceva setari sau pun direct incarcatorul il las 24/ore o data pe luna [mobra sta in garaj neincalzit] este corect..? Seara buna tuturor si iarna cat mai scurta . Vik 55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Daca ai incarcator special pentru 1200 cu canbus, il pui la priza. Daca e incarcator usual, de incarcat baterii auto si moto, il pui la baterie. Orice ai avea, il poti folosi pe motor, diferenta e ca daca e dedicat mobrei cu canbus, il poti pune la bricheta, daca nu, il pui la baterie direct. Eu asa stiu ca e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 14, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) Daca ai incarcator original BMW ar trebui sa fie can-bus. Vezi ca scrie in manual sau pe cutia lui(auch can-bus, daca scrie doar in germana). Daca este asa atunci il poti pune linistit in priza si il poti lasa acolo tot timpul, vara/iarna. El face un ciclu complet incarcare descarcare si iti mentine bateria in parametri. Il poti lasa tot timpul, eu asa fac, 24/24 si nu este nicio problema, luni de zile. Consuma cit un bec de lanterna. Daca este non can-bus faci ce zice Dan(era sa zic faci ce zice Popa! ) Editat Noiembrie 14, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 nemti astia is dati draku http://www.youtube.com/watch?v=2cB_9H7NtT0&feature=player_embedded Mi se pare ca Citroen o inceput cu asta, prin anii 70. La fel si cu suspensia aia cu balonul. Vezi tu, daca esti in Franta, farurle lumineaza si dupa colt. Ca in Matrix Dane, ai zapacit baiatul de tot, cu can bus/fara can bus . Zii ca-i bun si asta este.. Corect, toate is bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Fratilor stati asa .....canbus este [jack -ul ] care il introducem in priza de pe motor ? Da are asa ceva doar am incarcat anul trecut in iarna mobra aia veche. El este > TRONOIC AUTOMATIK LADER . are 2 leduri unul verde[ laden] si unul rosu [pol] mai are un selector 6/12 V. Cred ca verdele indica incarcarea si rosu ca este incarcata corect? *de lasat in permanenta nu prea se poate vara mobra este la bloc sub prelata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Fratilor stati asa .....canbus este [jack -ul ] care il introducem in priza de pe motor ? Da are asa ceva doar am incarcat anul trecut in iarna mobra aia veche. El este > TRONOIC AUTOMATIK LADER . are 2 leduri unul verde[ laden] si unul rosu [pol] mai are un selector 6/12 V. Cred ca verdele indica incarcarea si rosu ca este incarcata corect? *de lasat in permanenta nu prea se poate vara mobra este la bloc sub prelata . Nu Canbusul e ceva protocol de comunicare, folosit la masini/mobre. Nu are a face cu incarcarea. Din cate stiu eu, mobrele cu canbus nu au relee si sigurante, dar poate ca gresesc... Oricum, daca la motor nu ai fast idle (adica "soc", care nu e chiar soc ) inseamna ca ai sistemul ala canbus. Incarcatorul tau - laden - verde inseamna ca se incarca si ala rosu cu pol, inseamna ca ai pus firele gresit, adeca plus la minus si invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.