Admin l.u.v Postat Noiembrie 13, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 13, 2011 Chiar daca nu are se poate comanda de la Bavaria sau de pe Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Am rezolvat problema.Exista o varianta speciala de Optimate 4 care vine cu adaptor. Este cu 30 de lei mai scumpa decat varianta standard dar tot se merita decat sa cumpar separat adaptorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Vezi ca videoclipul ala e altceva E pentru mobre BMW cu canbus, cum nu e cazul tau Canbus inseamna fara fast idle, ori tu ai asa ceva. Are chestia aia pentru ca la astea mai noi cu canbus tre sa faci pairing/handshake ca sa incarce bateria. Altfel nu merge de la bricheta, numai daca nu il legi direct pe bornele bateriei. Oricum e bine ca ai luat ala cu bricheta, e mult mai elegant de folosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) Vezi ca videoclipul ala e altceva E pentru mobre BMW cu canbus, cum nu e cazul tau Canbus inseamna fara fast idle, ori tu ai asa ceva. Are chestia aia pentru ca la astea mai noi cu canbus tre sa faci pairing/handshake ca sa incarce bateria. Altfel nu merge de la bricheta, numai daca nu il legi direct pe bornele bateriei. Oricum e bine ca ai luat ala cu bricheta, e mult mai elegant de folosit Dane m-ai bagat in ceata Omul asa mi-a spus la telefon ca a vorbit la furnizor si are optimate4 cu mufa speciala pt BMW. Acum ma gandesc ca despre mufa pt priza de bricheta este vorba. LE: Optimate 4 Dual..ai dreptate nu-i cel din videoclip. Editat Noiembrie 14, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Deci, optimate-ul care il ai tu, e cu mufa de bmw, deaia mica. Acuma daca optimate-ul are si suportul pt canbus, e si mai bine, ca il poti folosi pe mobra ta fara nici o grija dar il poti folosi si pe mobre cu canbus la fel de bine, tot pe la bricheta. 'tzelegi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 nemti astia is dati draku http://www.youtube.com/watch?v=2cB_9H7NtT0&feature=player_embedded Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 14, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 14, 2011 Dane, ai zapacit baiatul de tot, cu can bus/fara can bus . Zii ca-i bun si asta este.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Deci, optimate-ul care il ai tu, e cu mufa de bmw, deaia mica. Acuma daca optimate-ul are si suportul pt canbus, e si mai bine, ca il poti folosi pe mobra ta fara nici o grija dar il poti folosi si pe mobre cu canbus la fel de bine, tot pe la bricheta. 'tzelegi? Amu am priceput.Multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Nenea luigi: cum stiu ca ai optimate 4 demultisor, lasa'mi pls un nr de tel pe pm, am niste neclaritati si e prea mult de scris aici... Saru' mana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Salutare D-lor . Am intrat si eu putin in ceata apropo de discutile acestea cu incarcatoarele . In cazul meu ce i-mi puteti spune si mie va rog. Eu am ramas cu incarcatorul de la R1100rt pe care l-am vandut in primavara [incarcator original BMW ]. Prizele de pe R1200rt sunt identice cu cele de la R1100rt bateria aceiasi Ap deci cred eu ca ar trebui sa incarce ,ce nu am inteles eu si poate ma lamuriti voi este daca trebuie sa fac ceva setari sau pun direct incarcatorul il las 24/ore o data pe luna [mobra sta in garaj neincalzit] este corect..? Seara buna tuturor si iarna cat mai scurta . Vik 55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Daca ai incarcator special pentru 1200 cu canbus, il pui la priza. Daca e incarcator usual, de incarcat baterii auto si moto, il pui la baterie. Orice ai avea, il poti folosi pe motor, diferenta e ca daca e dedicat mobrei cu canbus, il poti pune la bricheta, daca nu, il pui la baterie direct. Eu asa stiu ca e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 14, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) Daca ai incarcator original BMW ar trebui sa fie can-bus. Vezi ca scrie in manual sau pe cutia lui(auch can-bus, daca scrie doar in germana). Daca este asa atunci il poti pune linistit in priza si il poti lasa acolo tot timpul, vara/iarna. El face un ciclu complet incarcare descarcare si iti mentine bateria in parametri. Il poti lasa tot timpul, eu asa fac, 24/24 si nu este nicio problema, luni de zile. Consuma cit un bec de lanterna. Daca este non can-bus faci ce zice Dan(era sa zic faci ce zice Popa! ) Editat Noiembrie 14, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 nemti astia is dati draku http://www.youtube.com/watch?v=2cB_9H7NtT0&feature=player_embedded Mi se pare ca Citroen o inceput cu asta, prin anii 70. La fel si cu suspensia aia cu balonul. Vezi tu, daca esti in Franta, farurle lumineaza si dupa colt. Ca in Matrix Dane, ai zapacit baiatul de tot, cu can bus/fara can bus . Zii ca-i bun si asta este.. Corect, toate is bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Fratilor stati asa .....canbus este [jack -ul ] care il introducem in priza de pe motor ? Da are asa ceva doar am incarcat anul trecut in iarna mobra aia veche. El este > TRONOIC AUTOMATIK LADER . are 2 leduri unul verde[ laden] si unul rosu [pol] mai are un selector 6/12 V. Cred ca verdele indica incarcarea si rosu ca este incarcata corect? *de lasat in permanenta nu prea se poate vara mobra este la bloc sub prelata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Fratilor stati asa .....canbus este [jack -ul ] care il introducem in priza de pe motor ? Da are asa ceva doar am incarcat anul trecut in iarna mobra aia veche. El este > TRONOIC AUTOMATIK LADER . are 2 leduri unul verde[ laden] si unul rosu [pol] mai are un selector 6/12 V. Cred ca verdele indica incarcarea si rosu ca este incarcata corect? *de lasat in permanenta nu prea se poate vara mobra este la bloc sub prelata . Nu Canbusul e ceva protocol de comunicare, folosit la masini/mobre. Nu are a face cu incarcarea. Din cate stiu eu, mobrele cu canbus nu au relee si sigurante, dar poate ca gresesc... Oricum, daca la motor nu ai fast idle (adica "soc", care nu e chiar soc ) inseamna ca ai sistemul ala canbus. Incarcatorul tau - laden - verde inseamna ca se incarca si ala rosu cu pol, inseamna ca ai pus firele gresit, adeca plus la minus si invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Ok mersi Dane... firele nu se pot pune invers avand acel jack tip auto/moto dupa cate mai stiu si eu plusul este pe axul central si minusul pe lateral la fel ca orce jack de la masina ex detectorul radar etc . Multam inca odata . *Am cautat inainte sa intreb in dex si nu am gasit nimic despre acest canbus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 14, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) N-ai cautat bine Incearca "despre can-bus" pe google.. Exista in continuare relee si sigurante, nu se exclud.. Astea noi, datorita complexitatii au multe calculatoare. Can Bus este un fel de retea care leaga toata aceasta electronica, simplificand citirea datelor. Deasemenea simplifica toate cablajele electrice, practic nu mai ai nevoie de ditamai bratul de fire pentru a lega toata aceasta retea electronica: Ai mai jos exemplificarea pe larg a denumirii, luata de pe net. Chiar daca se refera la auto, este general valabila oriunde: "Componentele electronice ale unui autovehicul sunt tot mai numeroase. Având în vedere că tehnicile obiÂşnuite de cablare, cu distanțe lungi, nu mai pot face față acestui transfer de date, este utilizat CAN Data Bus. Termenul Controller Area Network (CAN) reprezintă un sistem BUS în serie, conceput pentru utilizarea în producția de autovehicule. CAN-Data Bus asigură un transfer digital de date între senzori, actuatori, precum Âşi echipamentele de comandă Âşi asigură prelucrarea informațiilor unui senzor cu ajutorul mai multor echipamente de comandă, cu posibilitatea de controlare corespunzătoare a actuatorilor. Suplimentar față de reducerea distanțelor de cablare, un avantaj special oferit de CAN este acela că, în cazul defectării unei componente, sistemul continuă să funcționeze, fiind redus semnificativ în acest mod riscul unei defecțiuni totale. ÂŞi vechile sistemele electrice sunt controlate tot mai frecvent prin intermediul CAN-Data Bus, ceea ce contribuie la îmbunătățirea siguranței Âşi a confortului. Un exemplu este reprezentat de întrerupătorul de curent fără fir utilizat la modelul Golf. Prin acest întrerupător, conducătorul auto nu trebuie decât să selecteze modul de iluminare dorit, iar sistemul de comandă alimentează farurile cu energia necesară. În acest mod pot fi realizate funcții precum „Coming home”. Ca urmare a ratei diferite de repetare a semnalelor Âşi de volumul de date generat, sistemele CAN-BUS sunt clasificate în trei categorii: CAN-BUS propulsor transmite, printre altele, semnalele unității de comandă a motorului, a controlului adaptiv al cutiei de viteze Âşi a unității ABS/ESP. CAN-BUS confort are un rol decisivi de exemplu pentru controlarea echipamentului de climatizare, iar CAN-BUS Infotainment asigură transferarea semnalelor radioului din autovehicul cu adaptarea volumului în funcție de viteza de deplasare" Editat Noiembrie 14, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 N-ai cautat bine Incearca "despre can-bus" pe google.. Exista in continuare relee si sigurante, nu se exclud.. Astea noi, datorita complexitatii au multe calculatoare. Can Bus este un fel de retea care leaga toata aceasta electronica, simplificand citirea datelor. Deasemenea simplifica toate cablajele electrice, practic nu mai ai nevoie de ditamai bratul de fire pentru a lega toata aceasta retea electronica: Ai mai jos exemplificarea pe larg a denumirii, luata de pe net. Chiar daca se refera la auto, este general valabila oriunde: "Componentele electronice ale unui autovehicul sunt tot mai numeroase. Având în vedere că tehnicile obiÂşnuite de cablare, cu distanțe lungi, nu mai pot face față acestui transfer de date, este utilizat CAN Data Bus. Termenul Controller Area Network (CAN) reprezintă un sistem BUS în serie, conceput pentru utilizarea în producția de autovehicule. CAN-Data Bus asigură un transfer digital de date între senzori, actuatori, precum Âşi echipamentele de comandă Âşi asigură prelucrarea informațiilor unui senzor cu ajutorul mai multor echipamente de comandă, cu posibilitatea de controlare corespunzătoare a actuatorilor. Suplimentar față de reducerea distanțelor de cablare, un avantaj special oferit de CAN este acela că, în cazul defectării unei componente, sistemul continuă să funcționeze, fiind redus semnificativ în acest mod riscul unei defecțiuni totale. ÂŞi vechile sistemele electrice sunt controlate tot mai frecvent prin intermediul CAN-Data Bus, ceea ce contribuie la îmbunătățirea siguranței Âşi a confortului. Un exemplu este reprezentat de întrerupătorul de curent fără fir utilizat la modelul Golf. Prin acest întrerupător, conducătorul auto nu trebuie decât să selecteze modul de iluminare dorit, iar sistemul de comandă alimentează farurile cu energia necesară. În acest mod pot fi realizate funcții precum „Coming home”. Ca urmare a ratei diferite de repetare a semnalelor Âşi de volumul de date generat, sistemele CAN-BUS sunt clasificate în trei categorii: CAN-BUS propulsor transmite, printre altele, semnalele unității de comandă a motorului, a controlului adaptiv al cutiei de viteze Âşi a unității ABS/ESP. CAN-BUS confort are un rol decisivi de exemplu pentru controlarea echipamentului de climatizare, iar CAN-BUS Infotainment asigură transferarea semnalelor radioului din autovehicul cu adaptarea volumului în funcție de viteza de deplasare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 @luigi: multumesc pentru explicatiile detaliate de la telefon. Mai am totusi o intrebare: daca e sa conectez direct incarcatorul la baterie, fara sa scot cablurile de pe ea, nu risc nimic? Manualul spune explicit sa deconectez cablurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 K.ei uite acum am inteles si eu cum sta chestiunea ...deci inseamna ca avem si noi atata timp cat radioul isi modifica volumul in functie de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Bafta si sa te intorci sanatos..sa ne anunti ce ti-ai luat. PS:Vad ca anuntul nu mai figureaza in baza de date pe mobile.de, asta inseamna ca s-a dat:tie sau altcuiva Mulțumesc! Se pare că s-a dat... MIE!!! E superbă! Exact așa cum era descrisă în anunț. ba poate chiar mai bine! Pe de altă parte, dealerul, un neamț la vreo 40 de ani, e de o seriozitate deosebită. Îl recomand tuturor celor ce vor să-și aducă motocicletă din Germania. Se află foarte aproape de Salzburg, la vreo 40 km. Abia ce intri în Germania, într-un orășel destul de mic și izolat, Trostberg. Are și un român angajat, un sibian, care poate fi de mare ajutor pentru traducere, cum ne-a fost și nouă. Mi-a dat cadou o anvelopă față, second, de prin 2005, parcă. Să fie prea veche, oare, și să nu mai fie destul de aderentă? Apoi tot el a suit-o și a legat-o pe remorca noastră, cu chingi de la el, tot cadou. A avut răbdare să ne arate și alte motociclete, chiar să mai facă și câte-o glumă. Am plecat tare mulțumiți de acolo. Motocicleta e din 2003, are mânere încălzite, alarmă, proiectoare, radio (pe care nu am reușit să-l fac să se audă), valizele laterale și spate, toate originale BMW, verificarea abia făcută, valabilă 2013. O să fac ceva poze când voi avea timp, să le postez aici. Vă rog să-mi dați ceva sfaturi de întreținere, utilizare corectă și altele pe care sigur nu le cunosc și voi fi bucuros să învăț de la oricine. Dacă are cineva un manual de utilizare, manual de service și alte materiale ce mi-ar fi utile, vă rog să-mi trimiteți. Eu le-am primit pe toate, dar sunt în germană și nu pricep decât din poze câte ceva. Din păcate nu mi-a dat decât o cheie și o telecomandă, deci cred că ar trebui să mai fac câte o copie. Știți unde se poate face? Cheia are cip, sau imobilizatorul ține doar de acea telecomandă? Am găsit să fac o copie simplă, fără cip, la noi în Buzău, marca Silca, cu 25 de lei, dar nu știu dacă e sigur așa. Mulțumesc tuturor celor ce mi-au răspuns la întrebări înainte, fiindu-mi de mare folos! Cu respect, Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Mi se pare ca Citroen o inceput cu asta, prin anii 70. La fel si cu suspensia aia cu balonul. Vezi tu, daca esti in Franta, farurle lumineaza si dupa colt. Ca in Matrix eu ma refeream la moto BMW ca fiind primul moto cu Adaptive Headlight Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Da, la mobre is primii. Insa nu mi se pare mare lucru, daca inovau ei conceptul era ceva, dar asa... Copy&paste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 15, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 15, 2011 @luigi: multumesc pentru explicatiile detaliate de la telefon. Mai am totusi o intrebare: daca e sa conectez direct incarcatorul la baterie, fara sa scot cablurile de pe ea, nu risc nimic? Manualul spune explicit sa deconectez cablurile... Adi, ia-te dupa manual.. Chiar daca pierzi din memoria calculatorului intervalul de schimburi consumabile verifici daca bateria ta este buna si tine curent, ceea ce este mai important. Oricum iarna nu mai mergi cu mobra, la primavara mergi la service si-ti seteaza aia din tester datele tale de schimburi. Mulțumesc! Se pare că s-a dat... MIE!!! Am banuit . S-o stapanesti sanatos! Asa cum spuneam, atata timp cit are TUV-ul facut pina in 2013 stii ca ai o mobra perfecta din toate punctele de vedere. -Nu te bucura prea tare la guma aia SH din 2005, este veche, probabil tare si sigur expirata. Uita-te ce DOT are cea pe spate, cum arata si eventual ia-ti la primavara un set de gume ade varate, ai sa vezi diferenta. Referitor la intretinere: -Ti-as recomanda serios sa-i schimbi acum lichidul de frana si ambreiaj. Problema la tine este ca avind iABS, frana cu pompa electrica(integral, adica franezi cu fata ea franeaza si cu spatele)procedura de schimbare a lichidului de frana este complicat, cere pricepere si scule si nu poti sa-l faci decit la reprezentanta. -Din 10.000 in 10.000 km reglajul tachetilor si balansul injectiei. In rest, apa, paie si bataie. PS:Pentru manual il poti descarca de aici, dar nu este complet. http://www.manualedereparatie.info/categorii/bmw.html Iti recomand sa cumperi manualul de pe ebay.de. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Oricum iarna nu mai mergi cu mobra, Luigi, iarna nu ce merge cu mobra? la mine numai daca este zapada sau gheata sta mobra in garaj..in rest, cat cuprinde soseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.