Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare!

Eu am grup de GS pe RT 1200.

Imi place cum trage,dar la viteze mari e mai turata.

Mare dilema am,sa-l schimb,sa nu-l schimb?

 

Spuneti de cauciucuri ca la un spate uzati 2 de fata,daca am inteles bine.

La mine e invers.Uzez 2 de spate la unul de fata.

Asta poate vine de la frana de motor,pe care o folosesc mereu?

Ca idee placutele de frana au 50.000 si mai duc.

Oare datorita franei de motor sa fi cedat cardanul pe la 130 mii si grupul conic la 140?

 

Iarna scurta va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut !

As dori sa va intreb daca merita achizitionat un K75 din 1994 , fost la polizia locale italiana ? :eek:

E cam ruginit pe ici pe colo , nu merge pompa de benzina , discurile de frana uzate, carenajul e cat un cotetz si geamul ingalbenit . Neinmatriculat .Multumesc ! :eek:

Pai depinde de pretul de achizitie. Cat costa acolo?

 

Salutare!

Eu am grup de GS pe RT 1200.

Imi place cum trage,dar la viteze mari e mai turata.

Mare dilema am,sa-l schimb,sa nu-l schimb?

 

Spuneti de cauciucuri ca la un spate uzati 2 de fata,daca am inteles bine.

La mine e invers.Uzez 2 de spate la unul de fata.

Asta poate vine de la frana de motor,pe care o folosesc mereu?

Ca idee placutele de frana au 50.000 si mai duc.

Oare datorita franei de motor sa fi cedat cardanul pe la 130 mii si grupul conic la 140?

 

Iarna scurta va doresc!

Daca nu mergi tare cu el, adeca viteze de peste 160 la ora, la drum lung, nu prea merita sa il schimbi. Cred ca diferenta de viteza, la aceeasi turatie si treapta, nu e mai mare de 10 km/h intre cele doua grupuri.

 

Nu e nimic rau in a folosi frana de motor, chiar bine ca o faci. Insa tine cont ca, cardanul nu e la fel de elastic ca si lantul si de aia iti uzeaza mult mai repede guma spate. Acuma depinde si cum o folosesti, daca retrogradezi mult ca sa ai frana de motor, nu e tocmai sanatos pentru cutie, din cauza socurilor. Treaba asta se aplica doar la frana de motor, ca la intrarea in cutie, arborele ala are ceva buffer tentru astfel de socuri, gen daca ai trage brusc de gaz sau daca schimbi de la diferente mari de turatie. De aia ambreiajele astea, desi seamana cu alea de masina, nu au arcurile alea pe placa de frictiune, ca deja ai in cutie un sistem care preia rolol lur ;)

 

50k pentru niste placute mi se pare foarte mult. Pe mine ma tin 20k km fata si 10k km spatele, cateodata doar 8k...

 

Foloseste si franele ca de aia is puse acolo :P

 

Cardanul si grupul au cedat pentru ca materialele folosite nu sunt de cea mai buna rezistenta mecanica (dar mai calitative decat la mobrele de dinainte) si in plus, is asamblate gresit din fabrica (ca la mobrele de dianinte :) ) Adica un fel de "subtire in carne".

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Dan Cata'

Pai depinde de pretul de achizitie. Cat costa acolo?

Acolo nu stiu cat costa , dar aici este 1000 de eurei :eek: . Mentenanta realizata optimal in conditiile ca de politie folosit a fost ? :eek:

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il iei sa zicem cu 500, cam ala e pretul daca il iei din ex-parcul politiei, il mai aduci cu vro 300, il mai inmatriculezi cu 100, si apoi incepe distractia cu piesele care costa cat mobra din Romania :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apai depinde de multe... Poate sa aiba 9000 km daca o stat 20 de ani in soare/ploaie/zapada... Sau poate sa aiba 200.000 de km, daca o fost intretinut bine, mai degraba l-as lua pe al doilea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Asa ca recomand la orice posesor de 850/11XX sa faca treaba asta. Rezultatele chiar se simt si is mai mult decat satisfacatoare ;)

 

Salut, moto(inter)-nauti, si nenea DanCata!

Costa :o :o :o, nu raman de :haha: ? cu banii bagati in RT1100...

parca cel mai mult m-ar interesa sa dispara leganatul ala la mers constant...

cred ca problema surging, intreb se amelioreaza si asta?

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, moto(inter)-nauti, si nenea DanCata!

Costa :o :o :o, nu raman de :haha: ? cu banii bagati in RT1100...

parca cel mai mult m-ar interesa sa dispara leganatul ala la mers constant...

cred ca problema surging, intreb se amelioreaza si asta?

despre ce mers leganat te referi?eu am o problem de genu asta si nu ii dau de cap.la mine in ture joase 1-3 mii merge sacadat?la tine cum e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa fii foarte multumit, ai sa vezi ca mobra iti porneste la sfert.

A mea sta in curte, cu chargerul tot timpul in priza si nu am treaba!

Lasa-l acolo tot timpul, fie vara sau iarna, nu consuma mult..

Dupa ce am citit mai multe review'uri mi-am comandat si eu Optimate 4, l-am gasit la pret super bun :rolleyes: (mult mai bun decat pe Louis).Intrebarea mea este daca are mufa aia pt bmw. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca videoclipul ala e altceva :) E pentru mobre BMW cu canbus, cum nu e cazul tau :) Canbus inseamna fara fast idle, ori tu ai asa ceva.

 

Are chestia aia pentru ca la astea mai noi cu canbus tre sa faci pairing/handshake ca sa incarce bateria. Altfel nu merge de la bricheta, numai daca nu il legi direct pe bornele bateriei.

 

Oricum e bine ca ai luat ala cu bricheta, e mult mai elegant de folosit ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca videoclipul ala e altceva :) E pentru mobre BMW cu canbus, cum nu e cazul tau :) Canbus inseamna fara fast idle, ori tu ai asa ceva.

 

Are chestia aia pentru ca la astea mai noi cu canbus tre sa faci pairing/handshake ca sa incarce bateria. Altfel nu merge de la bricheta, numai daca nu il legi direct pe bornele bateriei.

 

Oricum e bine ca ai luat ala cu bricheta, e mult mai elegant de folosit ;)

Dane m-ai bagat in ceata :scratch: Omul asa mi-a spus la telefon ca a vorbit la furnizor si are optimate4 cu mufa speciala pt BMW. Acum ma gandesc ca despre mufa pt priza de bricheta este vorba.

LE: Optimate 4 Dual..ai dreptate nu-i cel din videoclip.

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, optimate-ul care il ai tu, e cu mufa de bmw, deaia mica. Acuma daca optimate-ul are si suportul pt canbus, e si mai bine, ca il poti folosi pe mobra ta fara nici o grija dar il poti folosi si pe mobre cu canbus la fel de bine, tot pe la bricheta. 'tzelegi? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, optimate-ul care il ai tu, e cu mufa de bmw, deaia mica. Acuma daca optimate-ul are si suportul pt canbus, e si mai bine, ca il poti folosi pe mobra ta fara nici o grija dar il poti folosi si pe mobre cu canbus la fel de bine, tot pe la bricheta. 'tzelegi? :)

Amu am priceput.Multam fain :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare D-lor .

Am intrat si eu putin in ceata apropo de discutile acestea cu incarcatoarele .

In cazul meu ce i-mi puteti spune si mie va rog.

Eu am ramas cu incarcatorul de la R1100rt pe care l-am vandut in primavara [incarcator original BMW ].

Prizele de pe R1200rt sunt identice cu cele de la R1100rt bateria aceiasi Ap deci cred eu ca ar trebui sa incarce ,ce nu am inteles eu si poate ma lamuriti voi este daca trebuie sa fac ceva setari sau pun direct incarcatorul il las 24/ore o data pe luna [mobra sta in garaj neincalzit] este corect..?

Seara buna tuturor si iarna cat mai scurta .

Vik 55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai incarcator special pentru 1200 cu canbus, il pui la priza. Daca e incarcator usual, de incarcat baterii auto si moto, il pui la baterie. Orice ai avea, il poti folosi pe motor, diferenta e ca daca e dedicat mobrei cu canbus, il poti pune la bricheta, daca nu, il pui la baterie direct.

 

Eu asa stiu ca e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca ai incarcator original BMW ar trebui sa fie can-bus.

Vezi ca scrie in manual sau pe cutia lui(auch can-bus, daca scrie doar in germana).

Daca este asa atunci il poti pune linistit in priza si il poti lasa acolo tot timpul, vara/iarna.

El face un ciclu complet incarcare descarcare si iti mentine bateria in parametri.

Il poti lasa tot timpul, eu asa fac, 24/24 si nu este nicio problema, luni de zile.

Consuma cit un bec de lanterna.

Daca este non can-bus faci ce zice Dan(era sa zic faci ce zice Popa! :burnout: )

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ca Citroen o inceput cu asta, prin anii 70. La fel si cu suspensia aia cu balonul. Vezi tu, daca esti in Franta, farurle lumineaza si dupa colt. Ca in Matrix :laugh:

 

Dane, ai zapacit baiatul de tot, cu can bus/fara can bus :grinbandit: .

Zii ca-i bun si asta este..

Corect, toate is bune. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor stati asa .....canbus este [jack -ul ] care il introducem in priza de pe motor ?

Da are asa ceva doar am incarcat anul trecut in iarna mobra aia veche.

El este > TRONOIC AUTOMATIK LADER .

are 2 leduri unul verde[ laden] si unul rosu [pol]

mai are un selector 6/12 V.

Cred ca verdele indica incarcarea si rosu ca este incarcata corect?

:bigstar:

 

*de lasat in permanenta nu prea se poate vara mobra este la bloc sub prelata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor stati asa .....canbus este [jack -ul ] care il introducem in priza de pe motor ?

Da are asa ceva doar am incarcat anul trecut in iarna mobra aia veche.

El este > TRONOIC AUTOMATIK LADER .

are 2 leduri unul verde[ laden] si unul rosu [pol]

mai are un selector 6/12 V.

Cred ca verdele indica incarcarea si rosu ca este incarcata corect?

:bigstar:

 

*de lasat in permanenta nu prea se poate vara mobra este la bloc sub prelata .

Nu :)

 

Canbusul e ceva protocol de comunicare, folosit la masini/mobre. Nu are a face cu incarcarea. Din cate stiu eu, mobrele cu canbus nu au relee si sigurante, dar poate ca gresesc... Oricum, daca la motor nu ai fast idle (adica "soc", care nu e chiar soc :P) inseamna ca ai sistemul ala canbus.

 

Incarcatorul tau - laden - verde inseamna ca se incarca si ala rosu cu pol, inseamna ca ai pus firele gresit, adeca plus la minus si invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...