Sari la conținut

Postări Recomandate

Ce fac eu cand pun mobra la iernat:

 

- deschid larg usa casei si o poftesc inauntru;

- dau jos bujiile incandescente ca sa nu se oxideze peste iarna(da da, alea care incalzesc benzina inainte sa dea buzna la injectoare);

- spal jaca moto (era si timpul, ultima data am spalat-o anu trecut pe vremea asta, ploile care m-au prins calare nu se pun, alea erau doar ca sa se inmoaie jegu de pe ea);

- bateria o dau jos si o umplu cu acid. Nu conteaza ca ea e cu gel, pun acolo acid, nu ca trebuie, dar sa fie...

- montez db-killer-ul, sa nu intre ceva rozatoare in catalizator;

- repar colturile la perete unde am frecat cu motoru cand l-am bagat in casa(ii destul de greu sa bagi un motor de 95 cm latime pe o usa de 80cm...);

- scot benzina din rezervor si apoi fac vid inauntru, ca sa nu fie de la ce se face condens;

- fisele demontate si rasucite pe mana, in sens trigonometric neaparat(cum te uiti din spate), altfel o sa dea scanteia pe ciclul de evacuare la primavara;

 

Cam astea imi vin acu in minte... Daca mai e ceva o sa scriu aici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce fac eu cand pun mobra la iernat:

 

- deschid larg usa casei si o poftesc inauntru;

- dau jos bujiile incandescente ca sa nu se oxideze peste iarna(da da, alea care incalzesc benzina inainte sa dea buzna la injectoare);

- spal jaca moto (era si timpul, ultima data am spalat-o anu trecut pe vremea asta, ploile care m-au prins calare nu se pun, alea erau doar ca sa se inmoaie jegu de pe ea);

- bateria o dau jos si o umplu cu acid. Nu conteaza ca ea e cu gel, pun acolo acid, nu ca trebuie, dar sa fie...

- montez db-killer-ul, sa nu intre ceva rozatoare in catalizator;

- repar colturile la perete unde am frecat cu motoru cand l-am bagat in casa(ii destul de greu sa bagi un motor de 95 cm latime pe o usa de 80cm...);

- scot benzina din rezervor si apoi fac vid inauntru, ca sa nu fie de la ce se face condens;

- fisele demontate si rasucite pe mana, in sens trigonometric neaparat(cum te uiti din spate), altfel o sa dea scanteia pe ciclul de evacuare la primavara;

 

Cam astea imi vin acu in minte... Daca mai e ceva o sa scriu aici :)

 

 

cred ca ar fi daca te apuci sa faci niste modificari la intrare si asa scapi de reperat an de an :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu, astia la BMW unde o las eu iarna o spala, ii cresc suplimentar presiunea in pneuri, incarca bateria o data in timpul iernii (e suficient daca sta la cald), verifica aciditatea bateriei si cam atat... sta pe cricul central, bineinteles.

Intre timp imi fac service/inspectie si ITP (se face anual).

Inainte de ridicare in primavara, reincarca bateria si refac presiunea corecta in pneuri.

 

Parerea mea este ca e suficient. Cand am vandut RS-ul bateria mea avea deja 4 sezoane si inca nu dadea semne de oboseala ingrijita asa.

E si la noi un serviciu asemanator de anul asta, numai ca e la Brasov :(

@all: multumesc!

@Dan Cata: mwuhahaha!

 

@l.u.v: am muscat-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am zis ca celalalt este prost, probabil nu are functiile celorlalte.

Incearca cu ce ai, tot este mai bun decit nimic.

Revin la idee, ca ma paste iarna. Mi'e frica ca bulesc partea electrica cu asta. L'a folosit cineva?

Nu zic ca'l las toata iarna, dar o data pe luna l'as pune in conditiile in care agregatu' sta la cald...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai mobra aia scumpa, ia un incarcator original de la BMW (am dinala, merge super!) ca ala il lasi toata iarna pe motor conectat si are o gramada de leduri de indicare si mod de desulfatare, etc. E cam 370 RON dar stii ca nu mai ai nici o grija cu el si il poti folosi si la mobrele viitoare :)

 

Atata doar ala original ca are ceva procedura de handshake, cand il conectezi :) Adica nu il pui numa in priza si astepti, e ceva protocol de urmat, gen il legi la motor, il bagi in priza, pui contactul si apoi iei contactul si numa pe urma iti incarca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam acu' pe net. Zice ca nu poate fi folosit pt perioade lungi, pt ca odata terminata prima incarcare, sistemele (de pe moto si charger) si opresc complet si nu pornesc automat decat la o noua rasicire a cheii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam acu' pe net. Zice ca nu poate fi folosit pt perioade lungi, pt ca odata terminata prima incarcare, sistemele (de pe moto si charger) si opresc complet si nu pornesc automat decat la o noua rasicire a cheii

 

Just let charge. It can take overnight to come up to full charge (3/3). It's designed to be left on for long periods of time. I usually have it connected from November through March without issue.

 

And yes it does de-sulfate on occassion which restarts the charge process from the beginning (1/3).

 

Si eu l-am lasat mult si bine si nu o facut figuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@dexxter, uite aici, pefect pentru tine:

http://www.louis.de/_4055a38d4f533b28f84f19b68ba8aceeb9/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=380&wgr=417&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10004616

In descrierea lui scrie ca merge inclusiv pe modelele noi de motociclete, cu can-bus.

Iti cumperi si mufa asta pentru priza mica de la BMW si incarci bateria direct la una dintre prizele de pe motor:

http://www.louis.de/_4055a38d4f533b28f84f19b68ba8aceeb9/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=380&wgr=425&list_total=10&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10003679

Pe de alta parte, din discutia mea cu Ianachim, din ceea ce i-a spus Vlad(KHK pe forum)am inteles ca la BMW un charger original ar costa 100 euro.

Cert este ca astazi am sunat eu la Bavaria si aveau pe stoc, dar la 480 de lei.

Alegerea este a ta.

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:Rob debruce, se spune ca la sfarsitul sezonului, toamna, preturile scar o idee.

Depinde de tara, in Germania preturile nu scad neam, nici daca este un metru de zapada afara.

Oricum, cea mai propice perioada este atunci cind ai portofelul plin!

Eu stiu ca mai scad un ..dar despre cel care punea problema asta n-am inteles ce vrea..vrea BMW sau are 800-1000 de euro si vrea sa-si cumpere ceva motor in banii astia..ca n-a specificat..de aia l-am intrebat ce inseamna preturi mici? :scratch:

O intrebare de noob..jos in partea stg,lateral, este o mufa mica..care este rostul ei?

PS: incarcatorul asta este bun? http://www.louis.de/_203c98d21e535e4de05f4f7209986ecca8/index.php?topic=artnr&artnr=10003695

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu la care mufa mica din partea stanga(a cui?)te referi?

Daca este vorba de BMW-ul tau cred ca este priza.

Pe acolo incarci si bateria.

referitor la incarcator..da, este foarte bun.

Scuze.. da la BMW'ul meu ma refeream :rolleyes: m-am gandit eu ca este pt incarcat bateria. Multam fain.

post-57230-0-83509300-1319470444_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze.. da la BMW'ul meu ma refeream :rolleyes: m-am gandit eu ca este pt incarcat bateria. Multam fain.

 

Ieri am scos motorul (BMW) am lasat sa se incalzeasca un pic, cum am plecat s-a activat ABS'ul si s-au stins becurile. Dupa 10 min, am ajuns la o bariera si am oprit motorul.Cand l-am pornit din nou, nu s-a mai activat ABS'ul si a continuat sa mi se aprinda alternativ martorii de la bord. De cand am schimbat bateria n-am mai patit asa ceva.Ce dreaq sa fie.Desi am oprit si pornit motorul de mai multe ori nici dupa 1 ora de mers nu s-a mai activat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit eu ca este pt incarcat bateria.

 

...si in acelasi timp este sursa ta exterioara de curent pt. alte device-uri, precum priza (bricheta) la masina.

 

Ce dreaq sa fie.Desi am oprit si pornit motorul de mai multe ori nici dupa 1 ora de mers nu s-a mai activat.

 

Eu de exemplu cand am patit asemanator ca si simptome, mi se dusese senzorul ABS spate pe care l-am inlocuit.

 

 

tot R vreu si eu, dar 1300 sa-l transpir un pic pe Budd

 

N-ai sanse... el are carena, R-ul nu, la viteza mai mare te rupe. 1-0 pt. el. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine o sa-l pornesc din nou sa vad daca mai face tot asa..senzorul ala se strica asa brusc, stand degeaba? sau incepe si face figuri,adica odata merge, odata nu merge? Daca este ala stricat cum aflu?Te intreb ca pana acum n-am mai patit asa ceva, mai precis de cand am am schimbat bateria.Multam fain Vlad :cheers:

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal la toata lumea ..............intrebare pt PROFESORI ?

Acum cand vom baga mobrele la iernat si vom avea timp in iarna sa mai mesterim pe la ele la R 1200 rt [2009]ar trebui umblat adica curatate asa un pic si cele doua buji de jos care nu prea am inteles eu prea bine care ar fi rolul lor[ ceva de genul sa nu lase boxerul sa se balbie ]cum are el prostul obicei cate odata .........deci umblam si pe la ele sau nu este cazul ?

Multam frumos .

Seara buna la toata lumea .

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine frate lasale pe alea din cilindri zi mai bine ce is cu alea de jos daca tot zici ca sti ce fac alea pe acolo uite eu nu prea stiu ............

 

Frate... io am glumit. La un RT din 2009 eu nu i-am face decat service-sul anual si atat!

De ce mi-as baga nasul aiurea? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect dar sa schimb la primavara uleiul,filtrele si eventual sa curat putin bujile nu cred ca este cazul sa ma duc la INGANFATI aia de la Pipera de aceia vroiam sa ma lamuresc cu alea de jos .

Ok mersi mai schimbam o vb sa treaca timpul mai repede .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...