Admin l.u.v Postat Martie 12, 2013 Admin Share Postat Martie 12, 2013 societatea Bayerische Motoren Werke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Destept! La prima intalnire BMW fac cinste cu un c mic fierbinte si un aktiengesellschaft frappe mare! 70583_A1_BMW_POSTER_MCO00066_low_res(3).pdf De ce producatorul BMW a shimbat recomandarea pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal, respectiv K-urile fabricate dupa 2004 ? Raspunsul si explicatiile sunt asteptate numai de la motociclistii pasionati... cunoscatori ai subiectului. Multumesc ! Editat Martie 12, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Cred ca cineva se cam plictiseste..... Editat Martie 12, 2013 de alex22_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 salut, poate sa ma ajute cineva?, vreau sa ridic schimbatorul de viteza la un r1100rt, stie cineva cum se procedeaza?(mi-am luat o pereche de cizme si nu-mi mai incape piciorul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 13, 2013 Admin Share Postat Martie 13, 2013 In spatele suportului ar trebui sa ai o tije reglabila cu o piulita de siguranta, desfaci acea piulita citeva ture si infiletezi tija cit ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 salut, poate sa ma ajute cineva?, vreau sa ridic schimbatorul de viteza la un r1100rt, stie cineva cum se procedeaza?(mi-am luat o pereche de cizme si nu-mi mai incape piciorul). La 1100rt, schimbatorul are 2 pozitii. Mai exact surubul de prindere in scarita. In caz ca nu e inca pe gaura de sus, pune-l acolo. Daca e deja acolo, fa cum a zis l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 multumesc lui Dan Cata si lui L.U.V., am rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Niciodata nu mi-am pus problema uleiului... Adevarul e ca pe tema asta putem divaga sute de pagini fara sa ajungem la un consens, fiecare dupa cunostiintele si crezurile lui. Mai important ca si tipul de ulei, dupa parerea mea, e ca uleiul sa fie "la nivel". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Niciodata nu mi-am pus problema uleiului... Adevarul e ca pe tema asta putem divaga sute de pagini fara sa ajungem la un consens, fiecare dupa cunostiintele si crezurile lui. Mai important ca si tipul de ulei, dupa parerea mea, e ca uleiul sa fie "la nivel". bravo ........ spunele asta si pe topicul de gs/gsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VRAI Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 La k12 si 13 constructorul recomanda Castrol Power1 Racing 5W-40. Oare de ce?!... Pentru ca posesorii unor astfel agregate sa nu se mai planga ca aud zgomot de la ambreiaj in cazul unui demaraj in forța... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 http://bmw-camp.myforum.ro/-vp215.html#215 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 mai am o intrebare pentru cunoscatorii de 1100RT: la amortizorul spate(pe partea stg.) este un reglaj(surub) cu doua pozitii S si H, pentru ce este si in ce pozitie recomandati sa fie pozitionat? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 15, 2013 Admin Share Postat Martie 15, 2013 Da, este reglajul de revenire(rebound). Depinde de greutatea ta si cum mergi, cu pasager sau fara. Eu la 100 kg mergeam si cu robinetul si cu reglajul de revenire inspre hard, este o idee mai dura pe suspensii, dar sta mult mai bine pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 (editat) mai am o intrebare pentru cunoscatorii de 1100RT: la amortizorul spate(pe partea stg.) este un reglaj(surub) cu doua pozitii S si H, pentru ce este si in ce pozitie recomandati sa fie pozitionat? In primul rand, nu este vorba de numai doua pozitii, este o reglare "infinita" intre acele doua extreme. Apoi, din cate stiu io, reglarea arcului este cea mai mult responsabila cu greutatea (bagaj, pasager etc) iar acel "surub" de la amortizor are legatura mai mult cu starea drumului si/sau cu gustul tau, intre confort (soft) si sport (hard). Editat Martie 15, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 ...de fapt... amortizarea se face prin cat de repede trece uleiul dintr-o camera in alta; in functie de cum reglezi tu surubul ala, poti obtura sau nu trecerea uleiului, daca il infiletezi, o sa treaca mai putin uleiu, daca il desafci, o sa treaca mai usor. Arcul tine numai totul laolalta, sa nu se balangane sus jos la fiecare imperfectiune a drumului. Incearca sa pornesti de la jumatatea setarilor, adica daca ai 35 de clickuri la arc, incearca cu 17 si daca ai 3 ture la surub, incearca la 1,5. De acolo incolo, ajustezi putin cate putin, directia in care ajustezi o sa o vezi tu... Vezi ca, clickurile la arc is numai de cand incepe sa opuna rezistenta robinetul. Din 33 de clickuri sau cate ai, s-ar putea ca 10 sa mearga in gol. Asta e pentru ca in timp, uleiul din sistemul ce comprima arcul dispare, nimeni nu stie inca unde, ca urme nu lasa Treaba cu reglatul suspensiilor e destul de delicata. Mie sincer mii ciuda ca nu stiu cum se face. Inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Facut ITP-ul azi la Andronache (Dragos)...toate bune pana ma blocheaza RAR-ul....mai dureaza 15 min pana vine inginerul ,vrea sa vada ;frane ,lumini,semnale. verifica; serie sasiu . nu zice nimic de xenon. intreba de toba daca e standard. si i-mi zice ca sunt cam mari ..cutiile de bagaje (plecasem cu lazile pe motor ) ;eu zic ca sunt facute de o firma de accesorii . mai dureaza 5 minute ...si am primit actele. pret revizie 75 ron ... in rest toate bune... salutare...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Vă salut! Mă poate ajuta cineva cu nişte poze în care se pot vedea clar, traseele exacte şi locurile de fixare ale cablurilor de acceleraţie şi ambreiaj? ... 1100RT. Mulţumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 16, 2013 Admin Share Postat Martie 16, 2013 Ceva poze gasesti aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Am cautat pe net o rezolvare pt surgingul care apare la 1100 si1150.eu nu de mult nu stiam ce e surgingul .eu am intilnit asa ceva la 1150 adica la al doilea boxer pe care l-am avut iar la 1100 pe care il amacum tot aveam aceasta problema dar mai mica ca intensitate.pe forumul unde am gasit rezolvare au facut mai multi aceasta operatie le merge mai bine.in cutia de sigurante in partea stinga se gaseste o cutiuta portocalie care are 3 pini.aceasta cutie se scoate apoi se scoate siguranta nr 5 se pune contactul se acceleraza de doua ori pt resetarea calc ,se pune inapoi siguranta si pornim.eu zic ca rezultate sunt .va mai tin la curent pe saptamina viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Dupa ce tragi linie, vezi si consumul cat iese si ce culoare au bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 La cum merge motorul nu ma intereseaza 1 l in plus.pe primele modele nici nu au pus ccp si cred ca nici lamda.m-am uitat la 850 care l-am avut.ala mergea extraordinar si nici nu sarea extern cu pasager de 5%.treaba asta cred ca au pus- pt noxe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Vezi ca, daca consuma mult inseaman ca e amestecul prea bogat. Si aia iti distruge motorul, in timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Treaba e relativa.paote noi consideram amestecul bogat.ele la inceput au venit asa.poate asa e normal.poate actualual amestec e sarac in conbustibil?eu stiu ca un exces de combustibil ne ars spala pelicula de ulei de pe cilindrii dar ai auzit tu pina acum de cineva sa schimbe segmentii la boxer? Poate pe la 300mii.si in cel mai rau caz ajungii la 200mii si ii faci segmentare (200e piese).prietenul meu cu fostu meu 850 l-a luat la 35 de la mine si a mai facut vreo 30 fara probleme iar el nici nu are ccp si nici lamda iar vreau sa spun camobra aia merge ca un 4 linie sibtrage ca un boxer.deci daca mi-a reusit treaba asta e mare lucru .o seara buna .stiu ca iti plac piesele oem da la jumate cu spuma ce iti pregatesc?sau vrei la 100gr frantuzesc? Editat Martie 16, 2013 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Ceva poze gasesti aici Mulţumesc frumos! Poate mai are cineva cu carenele date jos ... nu-mi sunt chiar de'ajuns cele din link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Salut, ce poate avea un BOXER de 1150 de nu porneste? da scanteie pe ambele parti, la bujiile instalate sau la altele (deci e OK) scuipa benzina la injectoare se aude pompa in rezervor (deci in principiu amorseaza) cablurile sunt la loc mufele ok benzina are indica pe bord + ca i-am pus peste rezerva 6-7 litrii practic doar "semiporneste" si anume dau la automat, cu soc "porneste" pentru cateva secunde dar cand iau butonul se opreste am dat lung la automat si a "semifunctionat" fiind tinut in viata de electromotor, galeriile s-au incalzit (la fel de calde ambele)dar nu sta pornit daca dau la automat si accelerez parca bate un bass undeva in catalizator/filtru de aer si se ineaca nu inteleg ce poate avea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.