BMW RIDER Postat Martie 26, 2013 Autor Share Postat Martie 26, 2013 diferente evidente intre cele 2 modele sunt: 1150 R are roata spate de 17 are un motor un pic mai puternic 85 CP unele modele sunt cu 2 bujii pe cilindru fran acu motoros servo electric In rest sunt cam la fel: pozitia in sa, stabilitatea pe drum,posibilitate de a echipa cu cutii de fabrica pt turing, etc Doar ata ca 1100 fiind mai vechi piesele, componentele sunt mai robuste( vezi suspensia fata) Eu cam ata imi aduc aminte acuma. A da si 1150 find mai nou e si mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 va multumesc pt raspunsuri vream sa stiu cu ce componente au fost probleme, daca au fost, si cam la cati km am vazut ca in Italia sunt mai multe la vanzare decat in Germania, eu auzind ca din Italia sa ma cam feresc sa cumpar in rest am cam aflat, daca o sa mai am ceva nelamuriri o sa mai intreb ica o data multumesc PS. nu am luat o personal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 vream sa stiu cu ce componente au fost probleme, daca au fost, si cam la cati km am vazut ca in Italia sunt mai multe la vanzare decat in Germania, eu auzind ca din Italia sa ma cam feresc sa cumpar Eu nu stiu sa fi fost componente clasice cu probleme specifice, nici la 1100 nici la 1150. Personal ti-as recomanda clar sa iei 1150, este mai nou, este practic o imbunatatire a 1100. Pe langa cele mentionate mai sus de BMW-rider ar mai fi diferente de design, cutia in 6 trepte, ABS-ul partial-integral (adica atunci cand actionezi frana fata intra si spatele). Modelele cu 2 bujii/cilindru (twin-spark) au aparut incepand cu 2003, se pare ca motorul merge mai rotund, fiind diminuate vibratiile specifice la turatie constanta. In poze, le poti recunoaste dupa forma putin mai patratoasa a capacelor de chiulasa. Orice ai lua, ia neaparat cu ABS, de pereferat si cu manere incalzite si cu cutiile originale (frumos intergrate si cu aceeasi cheie cu cea de contact). Nu cred ca este neaparat o idee mai proasta sa iei din Italia dar acolo sunt mult mai putine cu ABS si se pare totusi ca in Germania, statistic vorbind, sunt ceva mai ingrijite. Ca dezavantaj, cred ca stii deja la ce sa te astepti de la un naked, cu protectia la vant care tinde spre zero, pozitia ceva mai ascutita a genunchilor. Altfel, sunt motociclete solide, de incrdere, pe care poti face si touring fara probleme, mai ales daca montezi si un parbiz ceva mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 26, 2013 Admin Share Postat Martie 26, 2013 vream sa stiu cu ce componente au fost probleme, daca au fost, si cam la cati km Spre deosebire de un coleg de-al nostru mult mai citit eu am stiinta de ceva probleme specifice:))) La modul general problemele lor mai mari sau mai mici sunt: -Pe partea de frana cu unitatile ABS(o unitate SH gasesti cam la 4/500 euro). -Clapetele de acceleratie pot prinde joc, apare un clampanit/zornait la relanti si acesta devine instabil(le reconditioneaza foarte bine Dan Cata de aici de pe forum). -Uzuri si joc in rulmentii mici de la cardan(rezolvabile tot de catre Dan Cata). -La 1150 au fost probleme cu servofrana, cade releul sau pompa de servo si partea proasta este ca aceasta fiind electrica ramai fara frana.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 La cei care au 1150: si la voi priza din bord nu baga destul curent? La mine de exemplu nu pot sa-mi incarc nici macar telefonul. La incarcator se aprinde becul rosu dar telefonul nu se incarca, in schimb cu acelasi incarcator merge perfect cu prizele de sub scaun. Este oare la mine vreo problema ? sau asa-i din fabrica. Cel mai probabil e oxidata priza. Am vazut asta destul de des. Asa ca da cu niste spray de contacte si baga niste betisoare de urechi acolo si invarte-le. Ar trebui sa se curete cocleala aia albastra. -Uzuri si joc in rulmentii de la cardan(rezolvabile tot de catre Dan Cata prin schimbarea rulmentilor cu bucsi confectionate) Ai apucat sa le montezi alea de la mine? Totul OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 26, 2013 Admin Share Postat Martie 26, 2013 Nu le-am montat inca Dane, dar am mai strans acolo si vad ca mi-a disparut jocul(mic)pe care il aveam. Cind le-or veni vremea fac un drum pina la tine si mi-i montezi tu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Faptu ca ai strans rulmentul vechi e frectie la picior de lemn. O sa iti reapara in scurt timp jocul. Si eu zic ca as dormi mai bine noaptea daca le montez eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Cel mai probabil e oxidata priza. Am vazut asta destul de des. Asa ca da cu niste spray de contacte si baga niste betisoare de urechi acolo si invarte-le. Ar trebui sa se curete cocleala aia albastra. O sa fac asta azi sa vedem. Multumesc pentru sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Eu nu stiu sa fi fost componente clasice cu probleme specifice, nici la 1100 nici la 1150. Personal ti-as recomanda clar sa iei 1150, este mai nou, este practic o imbunatatire a 1100. Pe langa cele mentionate mai sus de BMW-rider ar mai fi diferente de design, cutia in 6 trepte, ABS-ul partial-integral (adica atunci cand actionezi frana fata intra si spatele). Modelele cu 2 bujii/cilindru (twin-spark) au aparut incepand cu 2003, se pare ca motorul merge mai rotund, fiind diminuate vibratiile specifice la turatie constanta. In poze, le poti recunoaste dupa forma putin mai patratoasa a capacelor de chiulasa. Orice ai lua, ia neaparat cu ABS, de pereferat si cu manere incalzite si cu cutiile originale (frumos intergrate si cu aceeasi cheie cu cea de contact). Nu cred ca este neaparat o idee mai proasta sa iei din Italia dar acolo sunt mult mai putine cu ABS si se pare totusi ca in Germania, statistic vorbind, sunt ceva mai ingrijite. Ca dezavantaj, cred ca stii deja la ce sa te astepti de la un naked, cu protectia la vant care tinde spre zero, pozitia ceva mai ascutita a genunchilor. Altfel, sunt motociclete solide, de incrdere, pe care poti face si touring fara probleme, mai ales daca montezi si un parbiz ceva mai mare. de luat as prefera un R1150 R pt ca e mai nou, partea cu protectia o stiu , dar daca iau un RT o sa arat ca pitigoiu pe vaca, si plus de asta sunt mai scumpe RT urile decat R urile nu dispun de prea multi banuti , dar daca mai vand din comuniste poate o sa fac cheta mai mare Doamne ajuta Spre deosebire de un coleg de-al nostru mult mai citit eu am stiinta de ceva probleme specifice:))) La modul general problemele lor mai mari sau mai mici sunt: -Pe partea de frana cu unitatile ABS(o unitate SH gasesti cam la 4/500 euro). -Clapetele de acceleratie pot prinde joc, apare un clampanit/zornait la relanti si acesta devine instabil(le reconditioneaza foarte bine Dan Cata de aici de pe forum). -Uzuri si joc in rulmentii mici de la cardan(rezolvabile tot de catre Dan Cata). -La 1150 au fost probleme cu servofrana, cade releul sau pompa de servo si partea proasta este ca aceasta fiind electrica ramai fara frana.. asta cu frana este cam nasol, dar cred ca se rezolva si asta, numai sa nu raman fara frana in mers si la viteza multumesc as mai dorii ceva site uri unde pot vedea ceva moto de vanzare, in afara de mobile si moto it, daca mai stiti ceva Editat Martie 26, 2013 de edivkv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 http://subito.it pentru italia, preturi mult mai bune decat pe moto.it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Frumos! Nu are legatura cu BMW dar pentru cine n-a vazut clipul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Ceva de genu am vazut cu Goldwing. Frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laumoto Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=en&u=http://hrsbstaff.ednet.ns.ca/bvogel/K100/download/bike-wont-start1.htm&prev=/search%3Fq%3Dignition%2Bcoil%2Bbmw%2Bk%2B75%26start%3D30%26hl%3Dro%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D850&sa=X&ei=x_ZLUbaiEYzAPN7pgLgC&ved=0CC8Q7gEwADge Ceva util ..,sper ca merge linkul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Dane am dat cu WD40 acolo la priza din bord, am curatat cu betisor de ureche dar tot nu baga curent. Am testat IAR cu acelasi incarcator si in prizele de jos de sub scaun si in amandoua incarca, dar la cea din bord doar se aprinde becul rosu la incarcator insa nu baga curent in telefon. Daca n-o sa uit o sa te rog sa te uiti cand vin la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Adu-mi aminte si o facem sa mearga si aia. In principiu nu e mare lucru, prizele OEM pe BMW sunt legate direct la baterie doar printr-o siguranta. Asta daca nu cumva ai 1200 sau mai nou, caz in care urmezi protocolul de imperechere/handshake. Mai poate fi oxidata si mufa in spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Cel mai frumos clip. http://motorivista.com/long-live-the-kings/. Nu cu scintei dar cu prieteni.asta e dupa parerea mea esenta motociclismului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 @andrei: asa e! genial clipul! si pt ca tot vobeam de clipuri, un pic de istorie adunata la un loc: Insist pe vizionarea HD! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Extraordinar.nu am vazut ceva asa frumos de mult.asta da istorie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0k Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 salut, ma bag si eu cu k1100rs. cand iesim la plimbari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Vin si eu cu o problemă. La RT-ul meu, când pun contactul ca să pornesc se aprinde farul și nu am posibilitatea să-l sting. Cred că asta nu face prea bine bateriei, fapt pentru care aș vrea să-i montez un comutator pornit-oprit. A mai făcut cineva așa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Si la mine este la fel. Cand pun contactul se aprinde farul. Dar, cand dau la demaror, farul se stinge si ramane stins pe perioada cat se invarte demarorul, pentru ca apoi cand motorul porneste sa se aprinda. Chestia asta este facuta cu niste relee. Sa fii atent la tine, poate face la fel. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Proffroad dar ti-e stricat butonul de pe care aprinzi si stingi farul? Si la mine daca e pe pozitia aprins, cand apas butonul de pornire se stinge si se aprinde cand motorul a pornit. Asa-i din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Vin si eu cu o problemă. La RT-ul meu, când pun contactul ca să pornesc se aprinde farul și nu am posibilitatea să-l sting. Cred că asta nu face prea bine bateriei, fapt pentru care aș vrea să-i montez un comutator pornit-oprit. A mai făcut cineva așa ceva? Adica tu vrei sa strici ce au facut unii cu cap din fabrica? Mereu am apreciat BMW ca a facut chestia asta, vazanad atatia naivi care sting farul la pornire si apoi uita, bieneinteles, sa-l aprinda, si stim cat de importanta este vizibilitatea la motociclisti. Si am vazut ca mai multe firme, cu intarziere, au preluat ideea. Daca nu ma insel, este chiar reglementare legala. Si nici nu sunt convins ca afecteaza pornirea. Eu stiam ca in pozitia de dat la demaror, toti ceilalti consumatori sunt anulati. Poate stiu gresit dar in final nu este asa important. Nu in asta sta viata beteriei, eu nu am stins niciodata farul (la R1100RS) si am vandut motocicleta dupa patru sezoane cu bateria care nu dadea niciun semn de oboseala. Important este sa nu ai alte probleme electrice si ca iarna sa nu stea in frig, astea fac cu adevarat diferenta pt. viata bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 31, 2013 Admin Share Postat Martie 31, 2013 S-a mai discutat asta, nu are legatura cu desteptaciunea inginerilor de la BMW, ci cu norme internationale. Si la auto este aceeasi regula, binevenita pt.cei care pleaca fara faruri aprinse, dar daunatoare bateriei. Pe fabricanti insa nu-i intereseaza aspectul asta. Am vazut multi care pun contactul si apoi se intind la povesti cu farul aprins, sau se echipeaza. Proffroad dar ti-e stricat butonul de pe care aprinzi si stingi farul? Corect, acum revenind la problema discutata, recent am lucrat la un 1150RT si din ce imi amintesc avea comutator de lumini, nu porneau direct pe contact, la tine este altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.