Dan Cata Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Frumos! Nu are legatura cu BMW dar pentru cine n-a vazut clipul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Ceva de genu am vazut cu Goldwing. Frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laumoto Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=en&u=http://hrsbstaff.ednet.ns.ca/bvogel/K100/download/bike-wont-start1.htm&prev=/search%3Fq%3Dignition%2Bcoil%2Bbmw%2Bk%2B75%26start%3D30%26hl%3Dro%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D850&sa=X&ei=x_ZLUbaiEYzAPN7pgLgC&ved=0CC8Q7gEwADge Ceva util ..,sper ca merge linkul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Dane am dat cu WD40 acolo la priza din bord, am curatat cu betisor de ureche dar tot nu baga curent. Am testat IAR cu acelasi incarcator si in prizele de jos de sub scaun si in amandoua incarca, dar la cea din bord doar se aprinde becul rosu la incarcator insa nu baga curent in telefon. Daca n-o sa uit o sa te rog sa te uiti cand vin la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Adu-mi aminte si o facem sa mearga si aia. In principiu nu e mare lucru, prizele OEM pe BMW sunt legate direct la baterie doar printr-o siguranta. Asta daca nu cumva ai 1200 sau mai nou, caz in care urmezi protocolul de imperechere/handshake. Mai poate fi oxidata si mufa in spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Cel mai frumos clip. http://motorivista.com/long-live-the-kings/. Nu cu scintei dar cu prieteni.asta e dupa parerea mea esenta motociclismului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 @andrei: asa e! genial clipul! si pt ca tot vobeam de clipuri, un pic de istorie adunata la un loc: Insist pe vizionarea HD! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Extraordinar.nu am vazut ceva asa frumos de mult.asta da istorie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0k Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 salut, ma bag si eu cu k1100rs. cand iesim la plimbari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Vin si eu cu o problemă. La RT-ul meu, când pun contactul ca să pornesc se aprinde farul și nu am posibilitatea să-l sting. Cred că asta nu face prea bine bateriei, fapt pentru care aș vrea să-i montez un comutator pornit-oprit. A mai făcut cineva așa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Si la mine este la fel. Cand pun contactul se aprinde farul. Dar, cand dau la demaror, farul se stinge si ramane stins pe perioada cat se invarte demarorul, pentru ca apoi cand motorul porneste sa se aprinda. Chestia asta este facuta cu niste relee. Sa fii atent la tine, poate face la fel. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Proffroad dar ti-e stricat butonul de pe care aprinzi si stingi farul? Si la mine daca e pe pozitia aprins, cand apas butonul de pornire se stinge si se aprinde cand motorul a pornit. Asa-i din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Vin si eu cu o problemă. La RT-ul meu, când pun contactul ca să pornesc se aprinde farul și nu am posibilitatea să-l sting. Cred că asta nu face prea bine bateriei, fapt pentru care aș vrea să-i montez un comutator pornit-oprit. A mai făcut cineva așa ceva? Adica tu vrei sa strici ce au facut unii cu cap din fabrica? Mereu am apreciat BMW ca a facut chestia asta, vazanad atatia naivi care sting farul la pornire si apoi uita, bieneinteles, sa-l aprinda, si stim cat de importanta este vizibilitatea la motociclisti. Si am vazut ca mai multe firme, cu intarziere, au preluat ideea. Daca nu ma insel, este chiar reglementare legala. Si nici nu sunt convins ca afecteaza pornirea. Eu stiam ca in pozitia de dat la demaror, toti ceilalti consumatori sunt anulati. Poate stiu gresit dar in final nu este asa important. Nu in asta sta viata beteriei, eu nu am stins niciodata farul (la R1100RS) si am vandut motocicleta dupa patru sezoane cu bateria care nu dadea niciun semn de oboseala. Important este sa nu ai alte probleme electrice si ca iarna sa nu stea in frig, astea fac cu adevarat diferenta pt. viata bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 31, 2013 Admin Share Postat Martie 31, 2013 S-a mai discutat asta, nu are legatura cu desteptaciunea inginerilor de la BMW, ci cu norme internationale. Si la auto este aceeasi regula, binevenita pt.cei care pleaca fara faruri aprinse, dar daunatoare bateriei. Pe fabricanti insa nu-i intereseaza aspectul asta. Am vazut multi care pun contactul si apoi se intind la povesti cu farul aprins, sau se echipeaza. Proffroad dar ti-e stricat butonul de pe care aprinzi si stingi farul? Corect, acum revenind la problema discutata, recent am lucrat la un 1150RT si din ce imi amintesc avea comutator de lumini, nu porneau direct pe contact, la tine este altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Luigi in partea dreapta la ghidon am comutator: oprit, pozitie si pornit exact ca la o masina, trei trepte. Daca-i oprit, atunci evident nu se aprinde nimica. Dar daca-l las pe pornit, asa cum il si las tot timpul, cand pun contactul se aprinde pozitia si farul care in momentul in care dau pe butonul de pornire al motocicletei se sting iar apoi dupa ce a pornit becurile se aprind la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Pai alea se sting cand dai la automat pentru ca electromotorul este un mare consumator de energie. Si cum ala are nevoie de mult curent, nu mai ramane mare lucru pentru restul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 1, 2013 Admin Share Postat Aprilie 1, 2013 Stiu, intrebarea era adresata celui care avea nelamuriri, lui Proffroad.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! A mea nu a avut acel comutator din fabrică. Am văzut unele, prin anunțuri, care aveau pe dreapta acel comutator, dar la a mea e pur și simplu un căpăcel și nici nu a fost marcat acolo pentru cele trei poziții. Sunt însă sigur că dăunează bateriei. Becurile nu se sting când dau la demaror, ci doar rămân fără suficient curent din cauza consumului mare al electromotorului, așa cum spune și Dan. Același lucru s-ar întâmpla și la o Dacie din 1990. La Vw măcar e altceva: cât timp motorul e oprit nu se poate aprinde decât poziția, dar la RT-ul meu, cât timp contactul e pus, chiar cu motorul oprit, farul stă aprins, deci consumă bateria, alternatorul fiind oprit. Voi încerca totuși să văd ce pot face, cum pot pune un comutator, poate aș găsi chiar unul original, având în vedere că unele 1150RT au așa ceva din fabrică. Dacă știți cum aș putea monta și de unde să fac rost de unul, mi-ar fi de mare ajutor. http://www.ebay.com/itm/02-BMW-R1150RT-R1150-RT-Right-Control-Switch-Start-Stop-On-Off-Turn-/360543938080?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW%7CModel%3AR1150RT&hash=item53f217e620&vxp=mtr Exact așa este la mine. Cred că așa ceva mi-ar trebui. http://www.ebay.com/itm/Lenkerschalter-Schaltereinheit-Kombischalter-switch-BMW-R-1150-RT-GS-R-K1200-/130874113782?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item1e78b47ef6 Se potrivește oare pe instalația mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Pai se potriveste, este de pe un Rt1150 din 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 1, 2013 Admin Share Postat Aprilie 1, 2013 Se potriveste, in cel mai rau caz trebuiesc facute niste legaturi la pinii mufei de la motor, in cazul in care nu le are. Eu as cumpara un comutator, nici nu ma gandeam ca exista si modele care nu-l au, de aceea ma miram cind am spus ca-l vazusem la cel la care am lucrat. PS;Daca nu ai un electrician bun in Buzau, in cazul in care trebuie facuta modificarea, te trimit la cineva bun in Bucuresti, faci un drum pina aici si te rezolva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! A mea nu a avut acel comutator din fabrică. Am văzut unele, prin anunțuri, care aveau pe dreapta acel comutator, dar la a mea e pur și simplu un căpăcel și nici nu a fost marcat acolo pentru cele trei poziții. Sunt însă sigur că dăunează bateriei. Becurile nu se sting când dau la demaror, ci doar rămân fără suficient curent din cauza consumului mare al electromotorului, așa cum spune și Dan. Același lucru s-ar întâmpla și la o Dacie din 1990. La Vw măcar e altceva: cât timp motorul e oprit nu se poate aprinde decât poziția, dar la RT-ul meu, cât timp contactul e pus, chiar cu motorul oprit, farul stă aprins, deci consumă bateria, alternatorul fiind oprit. Daca percep bine din poza ta de profil, capacul chiulasei este tipul mai nou de twin-spark, incepand cu 2003. Incepand cu acea generatie (valabil de exemplu si la RS, R, GS) s-a trecut la acest sistem. Pe vremea aia inca nu era nicio reglementare legala insa este la mintea cocosului ca oricine poate uita farurile stinse (si am vazut asta de n ori pe strada) chestie care iti poate pune viata in pericol. Este binecunoscuta preocuparea BMW pt. siguranta in general (vezi pionieratul in ABS, ASC etc etc). Insa, si bazat pe experienta mea anterioara, bateria nu cred ca este afectata. Si daca (prin absurd) uiti cateva minute farul aprins fara motor pornit, imediat la drum bateria se reincarca. Si daca tot prin absurd ai scurta viata bateriei cu 5% (desi nu cred), tot e mai bine decat sa fii expus riscului de a uita farul stins in mers. Basca, oricum trebuie sa faci o cheltuiala ca sa faci "improvizatia" aia... butonul, montatul etc. Nu cumva depasesti din start costul acelui (presupus) 5% din viata bateriei pt cat timp vei tine tu motocicleta? Nu mai vorbim ca nu este imposibil sa nici nu ai mufa pregatita pt buton sau pur si simplu sa nu se poata integra in sistemul electric, dar asta e alta poveste. Ma intreb insa, cand iti vei lua urmatoarea motocicleta mai noua din seria 1200, la care nici nu mai poti lua butonul similar ca in cazul de fata, vei face "o romaneasca" si vei improviza un buton?? Si vezi ca faci o confuzie: la VW farurile sunt aprinse atata timp cat ai contactul pus, chiar si atunci cand motorul nu este pornit! Deci este similar. Din motive strict de siguranta, eu chiar mi-am pus functia de lumini de zi (farurile se aprind mereu automat cand pun contactul, chiar si atunci cand intrerupatorul este pe pozitia zero) fara sa incropesc ceva, se face foarte usor oficial la service VW adaugand o "punte" in interiorul intrerupatorului. Normal, tu faci cum crezi in final... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Se poate rezolva mult mai elegant, si anume sa iti aprinda farul numai cand ti se stinge becul de incarcare de pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Asta chiar ar fi ”elegant”! Dacă se poate, m-ar interesa cum pot face asta. Va fi nevoie oare să ajung la Cluj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Asta chiar ar fi ”elegant”! Dacă se poate, m-ar interesa cum pot face asta. Va fi nevoie oare să ajung la Cluj? Cred ca e simplu. Un releu (cel cu cinci pini) si cateva fire sub bord. Te pot ajuta eu in timpul saptamanii daca ajungi prin Bucuresti (Zona Gara de Nord) sau telefonic. Editat Aprilie 2, 2013 de Bogdan_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.