Sari la conținut

Postări Recomandate

Multam. Nu stiu daca este identica dar o sa incerc sa aflu. De unde ai luat cureaua?

 

Deocamdata e doar comandta la reprezentanta BMW din Oradea. Codul o am de AB.

Numai nu stiu de unde vine cureaua asta ca ii trebuie asa de mult timp sa ajunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc pentru informatii. Acum ca am codul o sa caut cureaua prin magazinele de piese auto. Am citit pe undeva ca mai trebuie reglate si clapetele de aer din 10000 in 10000 de km...... ; aveti cumva un nr de telefon al mecanicului de la service bmw?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat 4PK611SR.

Am luat-o de la magazinele de piese auto,m-a costat vreo 25 ron parca.

Intr-adevar,este identica la motoarele de 1150 si 1100.

Bafta..

Luigi Vicol

 

 

salut, ar trebui sa schimbsi eu cureaua, codul 4PK611SR de la ce producator e? :D

 

se schimba greu, trebuie ceva scule speciale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite si un filmulet cu intinderea curelei;

iti dai seama si cum se schimba :kiss:)

 

 

R1100/1150 Adjusting POLY V-Belt

https://www.bmwmc.net/uploads/tm11/Poly%20V...ence_medium.wmv

 

si mai gasiti acolo:

 

 

R1100/1150 Ignition Timing

https://www.bmwmc.net/uploads/tm11/R4V%20Ig...ming_medium.wmv

 

R1100/1150 Throttle Syncronisation

https://www.bmwmc.net/uploads/tm11/R4V%20Th...ynch_medium.wmv

 

F650 Valve Adjustment

https://www.bmwmc.net/uploads/tm11/F%20650%...0ADJ_medium.wmv

 

F650GS Steering Steam Ajustment

https://www.bmwmc.net/uploads/tm11/F650%20S...stem_medium.wmv

 

ps. filmele sunt produse pentru politie (canada), ca sa nu mai citeasca manualul :D

Editat de motorola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, intradevar arata "beton"!!...cred ca-mi iau si eu!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, intradevar arata "beton"!!...cred ca-mi iau si eu!..

Florian am o intrebare pt tine de 100 de puncte: daca fac un drum pana la tine si cumpar lichid de frana, ma ajuti/asisti sa schimbam lichidu de frana????? Evident operatiune contra unor beri din partea mea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florian am o intrebare pt tine de 100 de puncte: daca fac un drum pana la tine si cumpar lichid de frana, ma ajuti/asisti sa schimbam lichidu de frana????? Evident operatiune contra unor beri din partea mea :what:

...da, te ajut cu cea mai mare placere!...doar ca trebuie sa ma suni inainte ca sa stiu cum sa-mi fac planurile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Ma enervam mereu cind vedeam depunerile alea ruginii pe evacuari.

Am luat asta

http://cgi.ebay.de/Auspuffglanz-R1200-R-12...1QQcmdZViewItem

 

Si am trecut la treaba..

Cam asa arata dupa..

Floriane,iti place cum arata acum?

Luigi Vicol

 

bravo domne, arata super :what:

 

da chiar te-ai apucat de curatat motoru, tot respectu...

am si io, totusi, o curiozitate, cat o sa dureze pana se albastreste din nou :kiss:

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi,

ieri am primit confirmarea faptului ca motorul ce l-am comandat pe sfarsitul anului trecut o sa iasa din fabricatie saptamina viitoare. Deci, "intru si eu in club" ( bineinteles daca ma primiti) si voi fi fericitul posesor al unui BMW R 1200 RT ( anumiti prieteni stiu ei care si mai ales...de ce...) :burnout:

 

 

Spuneam cele de mai sus acum ceva timp.

Sambata, 23.02.2008, fericitul eveniment s-a produs si sunt deja posesorul unui R 1200 RT, iar ieri am primit si numerele definitive.

Am parcurs deja 300 km si pot sa spun ca motocicleta se comporta EXCELENT in ceea ce priveste confortul, protectia la vant, tinuta de drum, manevrabilitatea, puterea si cuplul. Poate mi-as fi dorit o suspensie putin mai elastica ( pentru drumurile noastre, cele de toate zilele), in rest, totul este la superlativ.

Am cateva poze facute, dar nu le-am descarcat inca, asa ca o sa pun fotografii cu alta ocazie... .

Editat de marele alb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Va rog sa ma ajutati cu cat mai multe informatii despre acest model de bmw(r 1100 s). Intentionez sa mi-l cumpar la vara si de aceea vreau sa ma documentez cat mai bine despre el. Ce parti bune are, ce parti mai putin bune, la ce fel de stil de condus se preteaza, daca se poate face touring usor cu el,daca este destul de vioi pe autostrada, ce se strica mai des la el, cat consuma la mers normal(110-130km/h)si cat daca tragi tare de el, cat de tare poti sa tragi si cat timp. Astept cu nerabdare raspunsurile posesorilor de bmw-uri, categorie de oameni pe care o consider...aparte si in randul careia sper sa intru.

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Va rog sa ma ajutati cu cat mai multe informatii despre acest model de bmw(r 1100 s). Intentionez sa mi-l cumpar la vara si de aceea vreau sa ma documentez cat mai bine despre el. Ce parti bune are, ce parti mai putin bune, la ce fel de stil de condus se preteaza, daca se poate face touring usor cu el,daca este destul de vioi pe autostrada, ce se strica mai des la el, cat consuma la mers normal(110-130km/h)si cat daca tragi tare de el, cat de tare poti sa tragi si cat timp. Astept cu nerabdare raspunsurile posesorilor de bmw-uri, categorie de oameni pe care o consider...aparte si in randul careia sper sa intru.

 

Va multumesc!

...ESTE UN MOTOR CU MOTORIZARE REUSITA(E BOXER), SE STA PE EL CAM CA SI PE SPORTIVE POATE UN PIC MAI BINE DECIT PE ALTE MOTOARE ALE CONCURENTEI, NU EXCELEAZA IN PERFORMANTE SPORT DAR E MULT MAI VOIOS DECIT ALTE BMW-URI BOXER, NU ESTE BUN DE TOURER DECIT PE DISTANTE SCURTE EVENTUAL MEDII, CONSUMUL ESTE OARECUM NORMAL USOR MARIT IN ORAS (5,5-120KM/H...8-9 IN ORAS).

...DACA VREI NEAPARAT UN BMW SI NEAPARAT SPORT ATUNCI ORIENTEAZA-TE SPRE MODELUL K 1200 RS SERIA VECHE CU MOTOR 4 LINIE LONGITUDINAL!...SUNT DE 90 SI DE 140 CAI!!

...DACA VREI FIABILITATE IN TIMP SI CONFORT IN DEFICITUL PERFORMANTELOR ATUNCI ASTA E BUN, BOXER SCRIE PE TINE!

...ATASEZ MAI JOS 3 POZE, UNA CU R 1100 S SI 2 CU K 1200 RS!...TU HOTARASTI!... :burnout:

post-7057-1204535339_thumb.jpg

post-7057-1204535352_thumb.jpg

post-7057-1204535366_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

...DACA VREI NEAPARAT UN BMW SI NEAPARAT SPORT ATUNCI ORIENTEAZA-TE SPRE MODELUL K 1200 RS SERIA VECHE CU MOTOR 4 LINIE LONGITUDINAL!...SUNT DE 90 SI DE 140 CAI!!

...DACA VREI FIABILITATE IN TIMP SI CONFORT IN DEFICITUL PERFORMANTELOR ATUNCI ASTA E BUN, BOXER SCRIE PE TINE!

 

Puterile pt K1200RS sunt de fapt: 98 respectiv 130cp.

 

De fiabilitate nu discut dar la capitolul confort n-as zice in nici un caz ca R1100S este mai bun decat K1200RS.

Ca si alternativa mai poti lua in calcul si R1100/1150RS, un bun compromis sport-touring.

 

Indiferent care, sfatul meu este sa iei neaparat cu ABS si ar fi bine sa-l iei din start si cu side-case originale, mai ales daca ai de gand sa faci si ceva ture mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pentru sfaturi,

 

am fost ieri la un dealer de motociclete bmw si am mai discutat si cu cei de acolo si mi-au cazut ochii si pe un r 1100 rt. are acelasi motor ca si r 1100 s dar de o mie de ori mai confortabil. imi venea carena in jurul corpului ca o manusa, arata bestial de tot. parca mi-a dat peste cap tot rationamentul initial. m-a incantat faptul ca are genti laterale destul de mari, ca are autonomie mare(dat fiind faptul ca are rezervorul destul de mare cred ca e undeva la vreo 29 de litri), ca esti f bine protejat de curent, si nu in ultimul rand ca pasagerul sta foarte bine(in cazul meu sotia va fi un factor decisiv in achizitionarea acestui motor, si cam stramba din nasuc la ala sport).

am uitat sa precizez ca in cazul meu sport nu inseamna nicidecum motoare gen gixxer de 1000 sau altele de acelasi gen ci viteze mai mari pe autostrada gen 150-160km/h.

m-am gandit si la faptul ca as putea sa mi-l iau nou dar ala sport r 1200 s a devenit total nepotrivit pentru mersul cu pasager, iar r 1200 rt desi este o bijuterie, si desi castig destul de mult parca totusi este prea scump pentru bugetul meu actual. asa ca...scuze de deranj dar...incep iarasi.

fratii mei, am o noua obsesie...bmw r 1100 rt...cat mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...