Sagetatu Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Multumesc styuk. Nici eu nu inteleg cum s-a defectat in garaj. Doar daca a intepenit ceva. Unde mai pui ca in toamna tarziu, inainte de hibernare am fost cu ea la revizie la cel mai bun mester si nu avea nici o eroare. Intradevar este reprezentanta BMW la Iasi, am sunat la ei si m-am programat la o diagnoza. Va tin la curent cu ce voi rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 Ce am facut, ce n-am facut, cum m-am sucit si rasucit, ca am ajuns si eu in cercul posesorilor de BMW. Si, cum e corect si frumos, hai sa facem de ras mobra AL meu R1200RT, 2007, model de serviciu:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 Ce am facut, ce n-am facut, cum m-am sucit si rasucit, ca am ajuns si eu in cercul posesorilor de BMW. Doar ca stii, exista si topic dedicat seriei R1200 (modelele "de strada"): /index.php?/topic/668417-bmw-seria-r1200-rt-r-s-st-ninetscrambler/ Sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 Hristos a înviat! Revin cu problemele pe care le am cu R1150RT-ul meu: testarea senzorilor ABS, îl suspectez pe cel din fata şi oprirea motorului la cald, pornind apoi normal după ce se răcește suficient. Ce îmi recomandati? Nu numai că mi-e dor de câteva plimbări "normale şi în siguranță", dar chiar mi-ar folosi pentru a ma deplasa pe unde am treaba, având în vedere că am rămas doar cu un Mitsubishi Pajero care consuma de vreo 2-3 ori cat motocicleta. Vă mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 Am revenit cu informatii noi despre problema care am avut-o la sistemul ESA. Am fost la reprezentanta BMW(Apan Motors) mi-a facut diagnoza si a gasit o eroare la unul din calculatoarele ce comanda acest sistem. Mi-a sters eroarea, a calibrat ESA si gata. Problema a fost ca am avut bateria foarte slaba si la ultima plimbare am dat la automat de vreo 5 ori, nu a pornit si s-a aprins tot prin bord. Ulterior am pus cabluri dar nu e asta o problema. Foarte important e sa ai o baterie buna si o INCARCARE din alternator in parametri. Mecanicul de aici (un baiat inteligent si deschis) mi-a explicat ca majoritatea problemelor ce apar la ABS, ESA, Bobine, Calculatoare, senzori, se duc dracu din cauza acestor factori. Cine baga in seama o baterie. Ma declar multumit de Apan Motors (deocamdata) mai ales, daca doresti poti sta langa motocicleta in service. La pret mi s-a parut ok. Aveti grija de voi in trafic ca e jale. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 15, 2018 Share Postat Aprilie 15, 2018 (editat) Felicitari Adrian M ! Sagetatu: Auzisem lucruri faine de APAN, doar ca nu ma farmeca drumul pe campuri pana la Iasi. Pe de alta parte nu stiu ce sa se poate face cu diagnoza la RT1100... Bravo ca s.a rezolvat problema, sunt curios de detaliile de colaborare cu cei din service. Drumuri bune si sa ne bucuram de tot, mai ales de permisele noastre! Editat Aprilie 15, 2018 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 16, 2018 Autor Share Postat Aprilie 16, 2018 proffroad vezi ca daca se opreste la cald motorul e suspect senzorii hall. Cu ABS ce problema ai? Ce se aprinde pe bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 Am schimbat gumele vechi cu Metzeler Roadtec 01. Pe fata versiunea normala, iar pe spate model HWM. Foarte incantat de cum se comporta, le'as recomanda daca sunteti in cautari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviucu77 Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 De unde le-ai achizitionat, anvelopemoto.eu sau gumi7? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 Pana la urma le'am luat de pe anvelopemoto.eu. Au venit cu DOT 0418 ceea ce m'a surprins foarte placut. In alta ordine de idei, senzorul de nivel combustibil a luat'o randeaua. Imi arata cu vre'o 120km range in plus Banuiesc ca trebuie ceva schimbat/reglat la reprezentanta sau e o interventie pe care o pot face si alte service'uri moto mai rasarite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 17, 2018 Admin Share Postat Aprilie 17, 2018 Trebuie reglat prin schimbare :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Factura la bavaria, 890 lei, de inlocuit. Si se pare ca e ciclic, cam la 2 ani:)) noroc ca atat e si garantia:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 (editat) Salut colegii: Va rog cateva pareri pt problema la RT1100, mici FLUCTUATII la relanti(reglat pe fix1000rpm), iar la drum da rateuri in toba si daca nu ii dau treapta inferioara sa o iau cu turatie se balbaie (da in nas). Mentionez ca si cu bujii noi face acelasi lucru iar fisele le.am pus noi anul trecut. Ce suspectati: Sonda lambda, senzorii Hall, bobina de inductie ori valva de presiune benzina? Oh, mai e si pompa de benzina in ecuatie... Multumesc si zile bune! Editat Aprilie 17, 2018 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 17, 2018 Autor Share Postat Aprilie 17, 2018 Tedy M sonda lambda poti verifica cu tester. Cum e consumul de benzina? Senzorii Hall- sunt defapt 2 buc . Daca aici e problema motorul porneste la cald si cand se incalzeste se opreste sau nu porneste deloc Cand da rateu in toba, in frana de motor? In mers normal? Verifica presiunea in cilindrii si tachetii. Cand da rateu in toba pe decelerare e valva de evacuare care nu inchide( asta poate fi din reglaj sau ca nu inchide valva in chiuloasa- e arsa) daca benzina e putina da rateu in carbuartor, airbox. Intradevar ar putea fi si o broblema electrica. Adica nu este scanteie cand trebuie si ajunge benzina nearasa in toba si explodeaza acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Trebuie reglat prin schimbare :-) Ptiu...Pai și dacă în loc să mă uit la range resetez trip'ul la fiecare alimentare și mă uit apoi acolo când bat 300km rulați, plânge careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Ptiu...Pai și dacă în loc să mă uit la range resetez trip'ul la fiecare alimentare și mă uit apoi acolo când bat 300km rulați, plânge careva ? Așa am făcut eu o perioadă până l-am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Pai n'auzi ce zice lumea p'aici.. ca ar fi problema recurenta. Tu cand l'ai schimbat ? Ai mai avut probleme apoi cu el ? Sar'na Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 În ultimii 2 ani și jumătate sunt la al treilea. Primul în primăvara lui 2016, al doilea a crăpat în primăvara lui 2017 imediat ce a ieșit din garanția de 1 an. Iar al treilea a crăpat în câteva zile și a fost schimbat pe garanție. Ăsta ultimul văd că rezistă, dar nu are anul încă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 17, 2018 Admin Share Postat Aprilie 17, 2018 Cum ar veni, e consumabil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Să știi, exact gluma asta am făcut-o și eu. Le-am spus că schimb asta odată cu uleiul, ba chiar mai des... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Aha, doar ca uleiul e 200 lei, ub litrometru 700:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Eu nici nu-mi mai bateam capul cu litrometrul, cel mai simplu e sa faci plinul si sa resetezi jurnalierul. Adica asa cum fac toti cei care au motociclete fara litrometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 17, 2018 Admin Share Postat Aprilie 17, 2018 Pai aia fac asa pentru ca nu au incotro, dar daca exista de serie te oftici sa nu mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Pai aia fac asa pentru ca nu au incotro, dar daca exista de serie te oftici sa nu mearga. Cunosc sentimentul dar sa dau mereu 700 de lei si peste 1-2 ani sa se strice imi bag picioarele in el, il cumpar si-l montez cand vand motocicleta. Pana atunci merg pe clasic si tin banii in buzunar sau ii dau pe curve, si pe bautura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 17, 2018 Admin Share Postat Aprilie 17, 2018 Da, este adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.