shui Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Man termina cu 150k ai tai ca nu e mare sfaraiala. Sunt o gramada de honda Varadero la vanzare cu 150.000km reali, crede-ma ca am cautat si ma pasioneaza subiectul.. Si sunt si transalpuri aduse din italia cu 50.000km care de fapt au 150.000 ca la 99999 se duce la 0. Si am vazut de curand transalp cu 90k IMPECABIL.Si orezaria mea de matiz are 120.000km si am mers cu el numai forja si nu papa ulei si nu nimica.. Raman la opinia mea, bmw isi cumpara numai cei care tin la marca si care considera ca pentru banii lor trebuie sa-si ia ceva de "calitate" condusi dupa stereotipuri. Si iar ca si cu femeia cu bani, poa sa aiba si 200000.00000.00000km... daca e urata ca dracu si-i atarna tzatzele pe alaturi tot degeaba... transalpul din semnatura avea 147 de mi,nu cred ca vrei sa sti ce mai e intreg in motorul ala.. si DA tot transalp imi iau,e unica solutie pentru drumurile din vestu' tarii si pentru bugetul meu.lmi permiteam un k 100 dar ma limiteaza la 'asfalt',insa si aici acelasi feeling ca pe aratura.Asadar,oricand mi-as insela orezaria cu o europeanca buna,[bmw]da' n-am fata de asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ... DAR AU DESIGN FACUT IN EUROPA!!! Fac astia cu ochii mici si oblici niste mobre de pici in poponeata, dar sa fie ei ai dreacu daca le pot da o forma placuta ochiului fara sa copieze de la italieni, englezi sau americani. Honda VTR 250 e copie nesimtita dupa Ducati Monster. Honda Shadow Black Spirit e copie nesimitita dupa HD Iron 883. Kawasaki VN800 A (motocicleta mea) e copie nesimtita dupa HD Softail Custom, la fel si Dragstar 650S, dar mai putin Yamaha Virago XV 250 - copie nesimtita dupa HD Sportster . . . si lista poate continua, nu numai pe cruisere. Nu zic ca nu au si designuri proprii... au, mai ales la nakeduri si sportivane dar f multe mobre japoneze sunt aproape clone ale vestului. A, da... sa nu mai zic de cum se copiaza intre ei (vezi Honda CB 500 si Kawsaki ER-5) BMW face intr-adevar din 1923 moto, dar nu ne putem lua dupa asta......H-D fac moto din 1904, si se vede ca au invatat mai putzine lucruri despre marketing decat BMW Tu glumesti nu? HD e cea mai "bazata pe marketing" companie de motociclete din cate exista. PS: Triumph face din 1902 (sic!) Io zic ca va phooteti prea mult cu marcile si tara de origine a motocicletelor. Calariti ce va place si ce va fericeste. pe-un vitezoman inrait il doare-n slider ca mobra lui e facuta in Akashi, JP atat timp cat el scoate timpi spre perfectie. Pe-un endurist il doare-n carapace ca pe mobra lui scrie made in austria daca se opreste in mijlocul baltii adanca de 50 cm. pe-un tourer il doare-n topcase daca e calare pe R1200, 990ADV sau Varadero atat timp cat poate sa-si care cat,cum si la ce consum vrea. pe-un cruiserist il doare-n floorboard daca e calare pe VTX sau un ElectraGlide atat timp cat V2-ul duduie cum trebe. pe-un chopperist il doare-n flex daca motorul pe care-l monteaza in cadru a fost inainte pe un HD, Triumph sau YAMAHA XS, atat timp cat chopperul a iesit cum a vrut el. pe-un nakedist il doare-n vant daca mobra lui e de vreo rasa atat timp cat ce calareste e atat de versatil incat sa mearga si la munca prin oras zilcin. poate sa se distreze si pe cheia si poate baga si o tura la mare fara prea mult chin. AAAA, ca unii pun mai mult pret pe traditie, unii pun mai mult pret pe fiabilitate, unii pun mai mult pret pe design si/sau originalitate.... hmm, asta e ca aia cu "ce femeie iti place? blonda, bruneta, roascata, grasa, slaba, naiva, dasteapta, rebela, cuminte, cu tate para, mar sau cub???" devine alegere personala fratilor!!! si cand e vb de alegeri personale...nu puteti fi obiectivi, nu poate exista o dezbatere nici macar cand vine vb de ce tip (SS, ST, ET, Strada, Cruiser etc) sau ce motor (monocil, 2||, V2, 2boxer, 3L, 4L, 4V, 6 l, 6boxer, v8, v347t63745) ....d-apai O DEZBATERE DESPRE MARCA??? Urmatoarea mea motocicleta va fi tot japoneza, de strada, dezbracata, sincera si la obiect Honda CB 750 SevenFifty are tot ce vreau eu acum: versatila(merge si pe curbe, si la munca si la touring), fff fiabila si simpla in mecanica, un design relativ original si cu 35 ani traditie. Sau FZ6N, dar mai mult vreau CB-ul Dupa asta cred ca va veni ceva din gama modern-classics de la Triumph sau StreetTriple. sau cine stie? LIVE AND LET LIVE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Misto chestia asta cu reviziile la 10 000 la BMW cu 4l de ulei dar... in astia 10 000 mai completezi 4l dc mergi ca omul, acum ma intreb ce rost mai are schimbul ca oricum se innoieste tot timpul . La mine pun 3L dar 6 000 nu mai desfac busonul la ulei, cine are de castigat? Pe segmentul asta prefer sa dau banii pe o orezarie noua din segmetul "semi-enduro" touring si sa-mi mai ramana de un upgrade la suspensii, acesorii + o a doua motocicleta. Iar la valentele enduro ale GS-ului abtinetiva ca tine minciuna pana ajungeti la noroi . (nu ma refer la f800gs). Acum, foarte multe pareri interesante pe aici, insa asta a fost o rautate gratuita cu uleiul. Chiar ieri am facut un calcul. De la ultimul schimb de ulei facut acum 9.600km am completat 1.7 litri, timp in care am bagat 3.000km prin Balcani (inclusiv o zi de 1000km), enduro grav, multi km prin Romania si o tona de drumuri prin Bucuresti, inclusiv mers zilnic la munca. Iar atunci cand un litru de ulei ma costa 16 lei, eu cred ca merita Ah, da, si mobra are 89.700km, din care 25.000 facuti de mine intr-un an si 2 luni calendaristice, dar cam 9 luni de utilizare continua. Iar cine ma cunoaste stie ca nu prea menajez motocicleta. Valentele boxerului in enduro le vezi la Erzberg unde baietii merg pe HP2 Enduro (105CP, 175kg) pe trasee pe care niciunul din noi nu ar merge cu EXC-ul. Valentele boxerului in racing le vezi in campionatele de anduranta pe R 1200 S si HP2 Sport. Jumate din mobrele din Alpi sunt BMW-uri. Poate cel mai mare avantaj al BMW-ului e lipsa deprecierii. Acum un an si ceva, cand piata era normala, puteai cumpara o motocicleta japo de 1000 cmc din '95 cu 2000-2500E. Un BMW R din acelasi an costa cel putin 4000E. Cumperi acum un BMW R sau K cu 6000E, il tii 2 ani si ii pui 40.000km pe odometru si-l vinzi cu 5000E. Daca-mi spune cineva cu ce orezarie se mai poate face asa ceva, eu ma inclin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Legat despre "performanta" cu 100.000 km, search pe net dupa Honda VFR 750. Eu asa ceva am gasit in Italia, si nu e singura. Problema e ca mai mult ca sigur sunt motoare cu mult peste 100.000 km la noi, numai ca pe bord arata... 30.000 . Stiu personal un caz cu un Hornet 600 adus din Italia cu vreo 120.000 km, si inainte de vanzare i s-a schimbat bordul cu unul ce indica... 30.000 km, motocicleta a mers brici si merge in continuare, proprietarul am inteles ca habar n-are cati kilometri reali are motocicleta. Si eu am pe a mea undeva la 35.000 pe bord, dar mi-e imposibil sa cred ca s-au facut in medie 3.500 km pe an. Sa fim seriosi. Si de proprietar care sa-si fi luat motocicleta noua, 0 km, si sa o tina pana sare de 100.000 inca n-am auzit. La noi BMW reprezinta mai mult un statut social decat o motocicleta utila sau un adventure pursange, asta si din cauza preturilor care sunt mari pentru majoritatea. Putini dintre cei cu adevarat putenti financiar ii vezi calarind un CBR600RR sau un FJR1300. Majoritatea detin BMW-uri, Ducati, Triumph, Harley etc... Poate in cativa ani, cand si-or revenit preturile, or sa fie si BMW-urile mai accesibile maselor, si atunci o sa se schimbe un pic situatia si conceptul de "motor exclusivist". O sa fie exact ca si la masini, inainte BMW-urile erau doar pentru cei ce-si permiteau cu adevarat, acum, daca vrei un BMW, iti iei un 320 cu 6.000 de euro de toata frumusetea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Tot ce inteleg din topicul asta este ca se schimba trendul. Nu se mai ia lumea de Harley, BMW-ul e la moda acum Strict legat de design, farurile BMW-ului ma trimit cu gandul la Banel Nicolita Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Help ! Unde pot sa imi repar electromotorul ? Mesaj completat Help ! Unde pot sa imi repar electromotorul ? ah, da bmw r1100r... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Ia-l in brate si du-te cu el pe Cutitul de Argint, aici: http://wikimapia.org/#lat=44.412463&lo...amp;l=0&m=b Du-te in interior si vezi ca pe dreapta e un service specializat Citroen. Chiar langa are atelierul un turc care face o treaba excelenta. Te va costa 450 de lei. Asta sau cauta la dezmembrari un electromotor de Mitsubishi Colt. Mesaj completat Ah, inca o chestie pe care am uitat s-o zic. Inainte de a-l scoate, deconecteaza bateria. E foarte important Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Tu glumesti nu? HD e cea mai "bazata pe marketing" companie de motociclete din cate exista.PS: Triumph face din 1902 (sic!) Corectie, e bazata in principal pe reclama, pe urma ceva marketing bazat tot pe imagine "haliudiana" Oricum nu au invatat prea mult marketing, sunt in prag de faliment, si au inchis divizia Buell.....sunt bazati ca si cum e bazat mecanicu de dacii pe mecanica....o cunoaste doar partial, din asta traieste, da nu o sa faca mare branza, si daca momentan din asta isi permite o bicicleta, cand dispar daciile pe care lucra el, pt ca nu stie alceva, da faliment HD ar putea avea un slogan tare: "We make strange, unpractical bikes you can't afford" La BMW se vede ca fac modele mai accesibile si mult mai practice decat HD. PS: Mercedes(de fapt Daimler-Benz) a facut o bicicleta cu motor inainte de 1900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 HD nu-i in faliment nicidecum, fac destui bani. Bineinteles ca ultimul an a fost prost, ca asa a fost pentru toata lumea, dar in general de citiva ani buni HD e o fabrica de bani foarte eficienta. BMW e ca HD pentru ca: 1. Se bazeaza enorm pe traditie. 2. Folosesc acelasi motor de jde ani, cu mici ajustari, nu ca-i bun si practic ci din motive de punctul 1. 3. Au o componenta puternica de imagine, probabil mai mare la HD ca la BMW. 4. Se bazeaza pe fiabilitatea pe termen lung ("fara moarte") desi fiabilitatea pe termen scurt nu e nici pe departe exemplara. 5. Au succes intr-un singur domeniu, intimplator asemanator (touring/cruising). Adica excursii lungi, preferabil pe asfalt. 6. Au incercat si alte domenii cu succes limitat. 7. Parerea mea e ca nu reprezinta mai niciodata alegerea optima pentru un scop oarecare, dar aici se poate discuta. Asta in mare, ca mai sint amanunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 HD nu-i in faliment nicidecum, fac destui bani. Bineinteles ca ultimul an a fost prost, ca asa a fost pentru toata lumea, dar in general de citiva ani buni HD e o fabrica de bani foarte eficienta. BMW e ca HD pentru ca: 1. Se bazeaza enorm pe traditie. 2. Folosesc acelasi motor de jde ani, cu mici ajustari, nu ca-i bun si practic ci din motive de punctul 1. 3. Au o componenta puternica de imagine, probabil mai mare la HD ca la BMW. 4. Se bazeaza pe fiabilitatea pe termen lung ("fara moarte") desi fiabilitatea pe termen scurt nu e nici pe departe exemplara. 5. Au succes intr-un singur domeniu, intimplator asemanator (touring/cruising). Adica excursii lungi, preferabil pe asfalt. 6. Au incercat si alte domenii cu succes limitat. 7. Parerea mea e ca nu reprezinta mai niciodata alegerea optima pentru un scop oarecare, dar aici se poate discuta. Asta in mare, ca mai sint amanunte. 1.Corect 2.Incorect.Ma gandesc ca te referi la motorul boxer. De prin 1980 BMW face motoare in linie. Monocilindre de prin 1920.Ironic,boxerul echipeaza cele mai putine modele BMW in ziua de azi. Cu toate astea ,sunt cele mai vandute. 3.Probabil,insa imaginea asta se creeaza in timp,nu vine imediat. Ce a impiedicat japonezele sa aiba o imagine durabila? Pai tocmai durabilitatea. Discutabil,insa cam acolo te duce gandul.Cel putin pe mine. 4.Nicio masina nu este fiabila pe termen scurt.De-aia se rodeaza un motor.Pe termen lung,nu cred ca exista vreo masina care sa se puna cu un beemer. Nu o zic eu,o zic cifrele,realitatea. 5.Corect cu exceptia cruisingului unde au cam dat-o-n bara. Touring si dual sport sunt domeniile in care e greu sa-i bati. 6.Asta o face oricine,orice firma. 7.Depinde,daca vrei o mobra a carei valoare de piata sa nu cada cu 90% in primii 5 ani de la cumparare atunci sigur nu te uiti la o japoneza.Cifra este exagerata,evident. Asta a fost doar unul dintre motive pentru care mi-am luat beemer.As vrea alta mobra? Momentan nu (financiar nu cred ca merita) insa as vrea un tourer.Ca e BMW sau altul,ramane de vazut. Prima alegere este totusi un GT. Asta doar in caz ca as avea bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 (editat) Am avut ocazia sa desfac propulsoare japoneze care aveau peste suta de mi km [nu ma refer numai la transalpul din semnatura de care am mai amintit]si ce mi-a fost dat sa gasesc in ele.. mare diferenta fata de un oltcit la aceeiasi km n-a fost,sincer! Ma intreb de ce oare pe la furnizorii de sh'uri si nu numai,magazine,pagini dedicate acestui aspect,plange lumea dupa piese de japo,care mai de care mai noua ,mai 'adevarata',mai 'fiabila',iar de bmw mai greu? - ca un mic exemplu: /index.php?...amp;s=&f=31 Editat Noiembrie 21, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Insistenta ta cu motoarele japojneze de 100,000km e inepta.... nu numai ca exista motoare japoneze cu mai multi dar sint o multime. Daca spuneai 300,000 intelegeam, acolo nu-s asa multe, da la 100,000 sint un procent foarte mare. @Budd: Pai ultima fraza cu detaliile am pus-o special pentru monocilindru si alte inexactitati. Mesaj completat 2. Imaginea BMW e indisolubil legata de boxer. E interesant ca o data ce aiu inceput sa se departeze de filozofia lor de baza au inceput sa si vinda. Adica motor practic, pret ok, zbang devine numarul 1 la vinzari. Poate ar trebui sa le dea de gindit. 3. Asta cu imaginea poate e valabila in Romania... pe la altii e fix pe dos. Tenndinta de a compara SS de la japonezi cu tourerele de la BMW e foarte gresiya. SS nu tine mult din constructie, exact asta e ideea. Trebuie sa fie usoare si performante, nu grele ca vaca si cu performante modeste. Daca vrei comparatii corecte hai sa ne uitam la modele de touring. Sau la Goldwing. Mai e si pretul. Pai daca dai o avere pe o mobra o tii si o bibilesti 20 de ani, daca dai mai putin o schimbi repede ca te-ai plictisit. Cite Dacii de 20 de ani erau pe strazi? asta insemna ca dacia era o masina fiabila? 4. Prin fiabilitate pe termen scurt ma refer la probleme mici, care nu sint grave doar enervante, care apar la intervale mici. Asa se faceau masinile/mobrele pe vremuri. Foarte solide la chestiile importante si se stricau toata ziua. Acum o masina e facuta sa tina o bucata de vreme fara sa se strice nimic si dupa aia pica toata, e ireparabila. Japonezii sint maestii filzofiei asteia. Desi fac si masini foarte durabile (landcruiser, sau goldwing) in general ideea e ca nimeni nu mai tine masini/motoare 20 de ani. De ce sa platesti bani aiurea pe chestii care sint facute sa tina masina la infinit (de exemplu tratament anticoroziv sa tina caroseria fara pic de rugina si 20 de ani) cind de fapt ajunge la cimitir mult inainte de a culege roadele? In schim sa te sece toata ziua la cap ca se strica nu stiu ce sezor de 2 lei. 5. Sint alternative, de la FJR la Africa Twin. Sau KTM. Si multi altii. Da ma rog, touring, si DS sint chiar un punct forte pentru BMW. Sint cei mai buni? Nu cred, vaca mare si grea (1200GS) sa iesi cu ea din drum, cam masochist. Vaca scumpa, cum e cind scrie BMW pe tine in Brazilia sau Burundi? Nu de doare inima cind rupi ceva in ea in vreun desert? 6. Prin succesul limitat ma refer K1300S sau Monatuk care nu prea le-au iesit (ca vinzari, nu ca ar fi neaparat proaste) cum nici la HD n-am mers Buell si ce au mai incercat ei. 7. Devalorizarea e un argument foarte corect, dar e relevant? Nu cred ca se da cineva cu motocicleta pentru aritmetica, sau ca investitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Ieri, sambata, cele 2 motociclete s-au plimbat impreuna foarte frumos in locuri deosebite, au stat parcate impreuna si nu s-au certat, chiar si proprietarii, au stat la discutii frumos impartasind lucruri mai frumoase decat de ce e bmw mai tare decat honda sau invers. /index.php?...t&p=2201422 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Felicitari...cel mai bun exemplu de cum ar trebui sa li se umple timpul celor ce stau pe forum si se "cearta" care e mai "tare" sau care e mai "mare"... Keep going...si drumuri faine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Ia-l in brate si du-te cu el pe Cutitul de Argint, aici: http://wikimapia.org/#lat=44.412463&lo...amp;l=0&m=b Du-te in interior si vezi ca pe dreapta e un service specializat Citroen. Chiar langa are atelierul un turc care face o treaba excelenta. Te va costa 450 de lei. Asta sau cauta la dezmembrari un electromotor de Mitsubishi Colt. Mesaj completat Ah, inca o chestie pe care am uitat s-o zic. Inainte de a-l scoate, deconecteaza bateria. E foarte important Multumesc, sper sa ma descurc ! O iau din loc maine devreme sa il caut. Am desfacut electromotorul si, am gasit in interior destul de urat, s Mesaj completat Multumesc, sper sa ma descurc ! O iau din loc maine devreme sa il caut. Am desfacut electromotorul si, am gasit in interior destul de urat, s-a dezlipit unul din magnetii din jurul rotorului... ( made in france ) Interesanta ideea cu mitsubishi... Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Multumesc, sper sa ma descurc ! O iau din loc maine devreme sa il caut. Am desfacut electromotorul si, am gasit in interior destul de urat, sMesaj completat S-au dezlipit magnetii din stator, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Ieri, sambata, cele 2 motociclete s-au plimbat impreuna foarte frumos in locuri deosebite, au stat parcate impreuna si nu s-au certat, chiar si proprietarii, au stat la discutii frumos impartasind lucruri mai frumoase decat de ce e bmw mai tare decat honda sau invers. /index.php?...t&p=2201422 Si daca ar fi tentative de concurentza/polemici pe marginea temei asteia intre rideri, ar fii numai vina lor! Oricum la marcile astea poti spune cliseele: Honda e Honda, si Bmw e Bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Insistenta ta cu motoarele japojneze de 100,000km e inepta.... nu numai ca exista motoare japoneze cu mai multi dar sint o multime. Daca spuneai 300,000 intelegeam, acolo nu-s asa multe, da la 100,000 sint un procent foarte mare. ok vraciule,tu esti destept iar eu sunt prost,fie cum spui tu... nu ma deranjeaza! asadar..ma/intebam ceva.. [am dat si link,si daca e nevoie o sa mai dau si altele] de ce cererea de piese pentru japoneze,chiar modele foarte noi e muuuuuult mai mare fata de bavareze din orice generatie? hmm poatenici eu nu vin cu argumente solide,da' tu cu atat mai putin,si mi-o intorci ca la Ploiesti,nu raspunzi direct si dai cu securea pe la spate. in fine,e opinia ta pe care o respect,indiferent de circumstante! bafta si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Insistenta ta cu motoarele japojneze de 100,000km e inepta.... nu numai ca exista motoare japoneze cu mai multi dar sint o multime. Daca spuneai 300,000 intelegeam, acolo nu-s asa multe, da la 100,000 sint un procent foarte mare. ok vraciule,tu esti destept iar eu sunt prost,fie cum spui tu... nu ma deranjeaza! asadar..ma/intebam ceva.. [am dat si link,si daca e nevoie o sa mai dau si altele] de ce cererea de piese pentru japoneze,chiar modele foarte noi e muuuuuult mai mare fata de bavareze din orice generatie? hmm poatenici eu nu vin cu argumente solide,da' tu cu atat mai putin,si mi-o intorci ca la Ploiesti,nu raspunzi direct si dai cu securea pe la spate. in fine,e opinia ta pe care o respect,indiferent de circumstante! bafta si numai bine! Bai nene, chestia cu cererea de piese nu are nici o relevanta in discutia de fata si nici nu demonstreaza nimic, ci doar ca exista mai multe motociclete japoneze pe piata si atat! Pe piata, ca si numar de exemplare, nu exista BMW si restul - ceva de genul 50% BMW si restul de amestecaturi ci: motociclete Honda, BMW, SUZUKI, Kawasaki, Yamaha, KTM.. etc intr-un procent oarecum echilibrat. A face comparatie intre cererea de pisese de JAPONEZE si BMW e ca si cum ai compara ca numar crapi cu pesti... sau vrabii cu pasari... nu exita BMW si restul, BMW este doar o marca de motociclete ca si celelalte.. Si iarasi, piata romaneasca de moto este ... total nereprezentativa, nu are legatura cu nimic odata ce oamenii cumpara motociclete SH. Uite in Cehia modelele de marcile de motociclete sunt foarte diversificate si de masini la fel... fiind tara Skodei te-ai astepta sa vezi Skoda la tot pasul, dar nu e asa... exista de la LOgan la Mertzan in proportii echilibrate... In Austria exista mai multe Mazda cred decat bmw-uri si tot asa. In germania da, o sa vezi multe motociclete BMW, in schimb in tot Germania exista cele mai puternice cluburi de posesori de Honda Transalp din lume... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 in schimb in tot Germania exista cele mai puternice cluburi de posesori de Honda Transalp din lume... Africa Twin are,in Germania, cel mai puternic club din lume. Nemtii cumpara BMW din inertie,adica stiu ca nu au cum sa dea gres. E ca americanii care vin in Europa si nu stiu ce sa manance,se duc la McDonalds,the safe choice. Mesaj completat 6. Prin succesul limitat ma refer K1300S sau Monatuk care nu prea le-au iesit (ca vinzari, nu ca ar fi neaparat proaste) cum nici la HD n-am mers Buell si ce au mai incercat ei. La K1300S e devreme sa ne pronuntam desi S-urile au trait mereu in umbra GT/LT la modelele K. Montauk venisera prea tarziu. Sunt deja o raritate si vor costa zeci de mii in urmatorii 10 ani. Este "the better C". Nu e vorba doar de Montauk,in fapt Montauk platea deja pretul C-urilor care nu s-au vandut in draci. Un reprezentant BMW spunea ca nici ei nu stiu ce au vrut sa realizeze cu 1200C,piata era oricum supra populata de cruisere mai puternice si cu calitati mai bune. Mie mi-a placut 1200C insa nu sunt genul care-si curata mobra in fiecare uichend. Ori daca nu o curatai era mai complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Bai nene, chestia cu cererea de piese nu are nici o relevanta in discutia de fata si nici nu demonstreaza nimic, ci doar ca exista mai multe motociclete japoneze pe piata si atat! Pe piata, ca si numar de exemplare, nu exista BMW si restul - ceva de genul 50% BMW si restul de amestecaturi ci: motociclete Honda, BMW, SUZUKI, Kawasaki, Yamaha, KTM.. etc intr-un procent oarecum echilibrat. A face comparatie intre cererea de pisese de JAPONEZE si BMW e ca si cum ai compara ca numar crapi cu pesti... sau vrabii cu pasari... nu exita BMW si restul, BMW este doar o marca de motociclete ca si celelalte.. Si iarasi, piata romaneasca de moto este ... total nereprezentativa, nu are legatura cu nimic odata ce oamenii cumpara motociclete SH. Uite in Cehia modelele de marcile de motociclete sunt foarte diversificate si de masini la fel... fiind tara Skodei te-ai astepta sa vezi Skoda la tot pasul, dar nu e asa... exista de la LOgan la Mertzan in proportii echilibrate... In Austria exista mai multe Mazda cred decat bmw-uri si tot asa. In germania da, o sa vezi multe motociclete BMW, in schimb in tot Germania exista cele mai puternice cluburi de posesori de Honda Transalp din lume... ba poate ca are! si nu ma refer aici la bmw si restul lumii,dar daca exista acel procent echilibrat de care amintesti,de ce nu exista acel procent echilibrat si la cererea de piese? hai.. c'or fi japoneze mai multe,dar tot nu prea se justifica nici asa. se cer pe alocuri linii de modele japoneze dupa 2005,cutii viteze,ba chiar motoare complete.. no,la 100 de cereri pentru japo ar trebui sa fie macar una -2 cereri si pentru bmw,cate ceva.. acolo. una din concluzii ar fi faptul ca ori nu se prea defecteaza respectivele in cantitati industriale,iar cealalta ar fi cum ca nu prea sunt,sau sunt prea putine comparativ cu japonezele,dar si asa tot ar trebui sa fie crere de piese si pentru bavareze. in Timisoara cunosc magazinele cu piese moto si furnizorii mai putin autorizati [cu care colaborez cel mai mult] si din curiozitate i-am intrebat cam ce cereri au pentru bmw.. raspuns: consumabile,piese de schimb destul de rar sau de loc,asta in timp ce le geme curtea de piese de japoneze. in alta ordine de idei,am si cativa prieteni care au bmw-uri,si nu cred ca nu au avut chiar niciodata nevoie de unele interventii,sau si-au comandat piese prin cine stie ce modalitati,sau cine stie prin ce cunostinte,asadar.. repet,afirmatiile tale nu prea se justifica,iar faza cu crapii si gainile sunt doar niste simple aberatii din partea ta,exemple eronate la care eu n-am facut referire. si inca ceva.. eu,ca si utilizator de sh'uri mi-ar conveni sa-mi pot achizitiona un anume model care nu pica imediat dupa suta de mi,modelu' ala pe care l-au pomenit unii ca l-a pastrat x si y 15-20 de ani si s-a plictist de el,in detrimetrul celor mai noi si mai ieftine de care proprietrarii se plictisesc mai repede.. da nu-mi permit,si sunt nevoit sa-mi fac veacul printre cele din categoria a 2-a,salivand la cele din prima categorie. si mai ceva... stiu,goldwing'u duce mult,dar daca ar fi nevoit sa duca acolo unde gs'u poa' duca,ma intreb.. de cata tinerete fara batranete ar da dovada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 S-au dezlipit magnetii din stator, nu? DAAAAAAAAA ! Inteleg ca nu sunt un caz izolat ! Ma gandeam ca, avand un electromotor "made in france" as fi un caz relativ izolat ! Intentionez sa incep cautarile dimineata, desi, nu am inteles prea clar unde este "turcul" da, sper sa ma descurc in zona "cutitul de argint " Nu stiu daca se mai poate face ceva, nu pre cred, cu electromotorul meu ! As fi tentat mai degraba sa caut un altul ! Ar fi interesant sa fie compatibil mits-colt ! Of, si aveam atata nevoie de bavarez, am de facut zilnic 2-3 drumuri la tata la spitalul fundeni...( acolo m-a si lasat...) Inca odat multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 (editat) Topic de mare flame. Se compara: - concepte mecanice - sisteme de suspensie - cadre si imbinari motor-cadru - cutii de viteze - feeling-uri - viteze si timpi - materiale de constructie - costuri de productie - costuri de vanzare noi sau SH - concepte de marketing si vanzare - fiabilitati si durabilitati in timp TOOOTAL diferite. Pentru fiecare europeana pe care cineva mi-ar da-o ca exemplu as putea exemplifica de ce as lua lejer omologul/concurentul japonez. Sau de ce nu l-as lua si as lua-o pe ea. Asa ca discutam vorbe. Fiecare alege in functie de bani, gusturi, instincte si, probabil, cunostiinte mecanice. Mesaj completat A, si de necesitati. Foarte important. Uitasem. Editat Noiembrie 22, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 @kraz: tu uiti ca mare parte din japonezele alea sint SS si cross, care-s facute sa manince mai multe piese decit un touring, sau un monocilindru cu motor din 3 piese, si ca profilul cumparatorului de japoneza e foarte diferit de profilul cumparatorului de BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 ba poate ca are! si nu ma refer aici la bmw si restul lumii,dar daca exista acel procent echilibrat de care amintesti,de ce nu exista acel procent echilibrat si la cererea de piese? Pai tocmai ca exista: special am enumerat: Honda, Kawa, Suzi, Ducati, Yamaha, KTM, BMW... deci numai pana acum 6:1 dece nu ar fi si cererea de piese 6:1... si ia aminte si de ce zice Vrajitorul din ..Oz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.