Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 sa continui si eu cu pozele lui stifferu? motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ... Asta asa este, BOSCH facut in Japonia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Io as zice China,nu Japonia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Anii '70, da? Honda scotea, intr-un final, o motocicleta adevarata. Kawasaki face mobre pe care doar un nebun le-ar fi calarit (in imagine, H2) Suzuki facea ce stie sa faca mai bine, commutere fara suflet (T500) Yamaha nu producea nimic notabil (XS650) Toate astea in timp ce BMW producea primul superbike al lumii. 900cc, 67CP, 230kg la plin, disc dublu pe fata, viteza maxima 200km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Asta asa este, BOSCH facut in Japonia. da exemplu de japoneza cu piese bosch pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 da exemplu de japoneza cu piese bosch pe ea. pai uite-te singur la rubrica de service, ca tot esti activ pe acolo, si vezi cate mobre din Eur au pb la electrica si cate polizoare? Mesaj completat Te-ai dat vreodata cu un boxer de la BMW? de esti atat de categoric impotriva lor? ai incarcat macar sa dai o tura mai lunga si sa zici... da ma , BMW-urile is de cacao? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ... Drept ii. Transmisiile Getrag sunt facute in Japonia. La fel si carburatoarele Bing si sistemele de injectie Bosch. Ca sa nu mai vorbim de franele Brembo. Pana si rulmentii SKF, tot in Asia sunt facuti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 UZUNULE ca bine leai mai ziso mia placut sa vada si ei cine sunt the best la construit motociclete super bike in lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) pai uite-te singur la rubrica de service, ca tot esti activ pe acolo, si vezi cate mobre din Eur au pb la electrica si cate polizoare? Mesaj completat Asa cum voi sunteti fanatici BMW eu sunt fanatic anti-BMW.. nici nu vreau sa probez una pentru ca nu-mi plac. Tu te-ai f-ute cu o femeie care nu-ti place deloc? Pur si simplu imi pare ca motociletele BMW stau foarte bine in dictionar la explicatia expresiei "din topor". Editat Noiembrie 20, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 De fapt, hai s-o terminam pe asta repede-repejor. Zi-mi cate japoneze stii tu din vedere care sa fi trecut de 100.000km, iar eu iti zic cate BMW-uri stiu la kilometraje d'astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 De fapt, hai s-o terminam pe asta repede-repejor. Zi-mi cate japoneze stii tu din vedere care sa fi trecut de 100.000km, iar eu iti zic cate BMW-uri stiu la kilometraje d'astea. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Drept ii. Transmisiile Getrag sunt facute in Japonia. La fel si carburatoarele Bing si sistemele de injectie Bosch. Ca sa nu mai vorbim de franele Brembo. Pana si rulmentii SKF, tot in Asia sunt facuti... furcile Showa da. Nu sustine emblema, sustine motocicleta, ai uitat cum ai invatat sa reglezi distributia de cand ti-ai luat GS? Si cand ai ramas in camp? E BMW ce dracu.. Vrei sa te citez acuma, nu ma infuria ca ma bag in butonul search acusica "pur si simplu nu mai am incredere in motocicleta asta sa plec la un drum lung" - iti apartin aceste vorbe sau nu? nu ma pune sa fiu meschin... Mesaj completat De fapt, hai s-o terminam pe asta repede-repejor. Zi-mi cate japoneze stii tu din vedere care sa fi trecut de 100.000km, iar eu iti zic cate BMW-uri stiu la kilometraje d'astea. numai modelul intitulat "transalp" cred ca bate la poponeata toata gama bmw.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 numai modelul intitulat "transalp" cred ca bate la poponeata toata gama bmw.. Toate Transalpurile impreuna cred ca da. Ar putea avea impreuna cam cat are 1100GS. Dar nu bag mana in foc. Acolo se invart sume de pese 100k. Mile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 si ca sa fiu meschin pana la capat o sa fac ce zice lumea ca nu se face: /index.php?...p;#entry2182317 poate mai sunt totusi useri noi care nu au vazut aceste poze... Mesaj completat + /index.php?...t&p=2185113 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Sa lamurim, 650 nu e BMW, e Rotax. Mai bine iei Aprilia la juma de banii aia, si face aceleasi lucruri. Nu as lua un 1200, pentru mine 1200 = 650, adica un fel de rahat cu apa rece. Best of the best ramane R1150, indiferent de ultimele doua litere din coada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) si ca sa fiu meschin pana la capat o sa fac ce zice lumea ca nu se face:/index.php?...p;#entry2182317 poate mai sunt totusi useri noi care nu au vazut aceste poze... Mesaj completat + /index.php?...t&p=2185113 Mai este o poza cu cardanul tzandari la un R1200GS. Si mai este o poza cu oala de ambreiaj muci la K1300GT. Si? La BMW asta e chiar exceptia. Insa,cum am mai facut-o, o zic si acum : de la modelele 1200 in sus BMW a cam uitat ce inseamna sa faci mobre. S-au dus dupa castig,exact ca japonezii. D-aia am si zis ca nu mai iau niciun boxer nou. Editat Noiembrie 20, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) reply pt @dan cata, 2 posturi mai sus adica exista BMW naspa si BMW bun... cum le diferentiem? adica unde sa ne uitam daca avem sau nu specimenul bun? Editat Noiembrie 20, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Nu va luati, va rog, de CeBica Draga-mi e, dar urmatorul motor (daca nu crap intre timp), o sa fie BMW. Touring, FTW! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) Mai este o poza cu cardanul tzandari la un R1200GS. Si mai este o poza cu oala de ambreiaj muci la K1300GT. Si? nimic ... doar ca sunt edificatoare... uuuuu si nu e furca showaaaaaaaaaaaa... au pus showa din 2002.. Mi-l inchipui pe omul ala.. a strans o viata bani sa-si cumpere motocicleta visurilor lui, un BMW. A strans din buci, a facut tot posibiliull si a strans bani. Acum avea BMW, era fericit, lumea era numai a lui, pasarelele ciripeau altfel, cerul era mai senin, apa mai limpede, viata mai usoara.. Si intr-o zi s-a trezit incantat de dimineata, s-a urcat pe BMW-ul lui minunat, a plecat spre destinatia lui preferata ascultand cu drag zumzetul motorului, inspirand aerul curat al diminetii... cand.. a descoperit ca e cu moaca in asfalt dupa ce facuse 2 tumbe in prealabil.. roata motocicletei se hotarase sa plece pe taramuri bavareze fara sa-l anunte... cat de trist... Editat Noiembrie 20, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 furcile Showa da. Nu sustine emblema, sustine motocicleta, ai uitat cum ai invatat sa reglezi distributia de cand ti-ai luat GS? Si cand ai ramas in camp? E BMW ce dracu.. Vrei sa te citez acuma, nu ma infuria ca ma bag in butonul search acusica "pur si simplu nu mai am incredere in motocicleta asta sa plec la un drum lung" - iti apartin aceste vorbe sau nu? nu ma pune sa fiu meschin... Mesaj completat numai modelul intitulat "transalp" cred ca bate la poponeata toata gama bmw.. Te rog, fara lovituri sub centura, da? Aveam mobra de maxim o luna si se tot oprea. Pana la urma am descoperit cauza care era de natura americana (senzori de aprindere). N-avea legatura cu distributia, nu m-a lasat pe camp, iar de reparat a fost foarte simplu deoarece neamtul a gandit motorul asta in asa fel incat majoritatea chestiilor de pe el sa poata fi desfacute cu 2 chei si 5 imbusuri. De atunci am facut 25.000km fara probleme majore. Hai, Belbody, stii ca la asta cu kilometri nu ai niciun argument. Parca a ta trecuse de cifra asta, insa eu stiu cel putin 5 BMW-uri in tara asta care au afisat cu mandrie pe odometru mai mult de 100.000km. Excluzandu-l pe meu care se apropie vertiginos de "valoarea" asta. Pe de alta parte, iti zic sincer ca nu stiu absolut nicio zaponeza cu atatia km. Sorry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Danut, Budd, Uzunu... lasati-i fratilor p-astia antiBMW sa vorbeasca pana nu mai pot, de ce va puneti la mintea lor? Oricum nu-i convingeti de nimic... nu stiu sa aprecieze ce-i bun, stiu doar sa zica ca-i scump etc. Uzunu tocmai a enumerat mai sus atatea concepte in care BMW este pionier si degeaba; nu e pentru oricine... astia-s vulpile care nu ajung la struguri. Noi sa fim sanatosi si sa ne chinuim viata pe boxere in continuare. (sunt curios la F800-uri sau K-uri ce defecte le mai gasesc; dar pana la urma cui ii pasa?) Daca si-ar lua toti BMW noi cu ce ne-am mai mandri? p.s. chiar zilele trecute citeam o discutie pe un forumul austriac, cei care au apucat sa aiba un BMW nu mai vor altceva, decat cu mici exceptii. La orezarii sigur nu-i asa; se consoleaza doar ca e mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 reply pt @dan cata, 2 posturi mai sus adica exista BMW naspa si BMW bun... cum le diferentiem? adica unde sa ne uitam daca avem sau nu specimenul bun? capacitatea cilindrica sa fie intre 850 si 1150 si cilindrii sa fie diametral opusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 reply pt @dan cata, 2 posturi mai sus adica exista BMW naspa si BMW bun... cum le diferentiem? adica unde sa ne uitam daca avem sau nu specimenul bun? Simplu,tot ce se face cu motoare Kymco,Rotax etc sunt deja in specimenele la care ar trebui sa-ti pui intrebari. Plasticaraia etc alea sunt sigur facute tot in China. Ce dreq,pana si Triumph isi face marea parte a componentelor in China si Thailanda. De rahat,recunosc. Asa ca mi-am zis: de ce sa iau o asiatica pe care scrie BMW la 15k cand pot lua o asiatica pe care scrie altceva la 9k ? Mesaj completat capacitatea cilindrica sa fie intre 850 si 1150 si cilindrii sa fie diametral opusi. Halleluja,brother! Ai uitat ceva, sa aiba peste 75k. Alea sigur merg perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Danut, Budd, Uzunu... lasati-i fratilor p-astia antiBMW sa vorbeasca pana nu mai pot, de ce va puneti la mintea lor? Oricum nu-i convingeti de nimic... nu stiu sa aprecieze ce-i bun, stiu doar sa zica ca-i scump etc. Uzunu tocmai a enumerat mai sus atatea concepte in care BMW este pionier si degeaba; nu e pentru oricine... astia-s vulpile care nu ajung la struguri. Noi sa fim sanatosi si sa ne chinuim viata pe boxere in continuare. (sunt curios la F800-uri sau K-uri ce defecte le mai gasesc; dar pana la urma cui ii pasa?)Daca si-ar lua toti BMW noi cu ce ne-am mai mandri? p.s. chiar zilele trecute citeam o discutie pe un forumul austriac, cei care au apucat sa aiba un BMW nu mai vor altceva, decat cu mici exceptii. La orezarii sigur nu-i asa; se consoleaza doar ca e mai ieftin. am mai scris undeva si vreau sa repet sa citeasca cat mai multa lume. daca as fi miliardar (in ce vreti voi) nu as cumpara BMW nici sa fac cadou dusmanilor. Nu Uzunu, Transalpa mea a ajuns la 92.000km fara incidente majore insa am schimbat motorul din considerente pecuniare. Cel vechi din 87 inca functioneaza dar a ajuns asa numai din vina mea, imi asum vina de "prost utilizator si stricator de motoare". Chair asa .. ma intreb daca un bmw ar rezista la stilul meu de condus fara sa-i sara cele doua "cocoase" sau roata pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Chair asa .. ma intreb daca un bmw ar rezista la stilul meu de condus fara sa-i sara cele doua "cocoase" sau roata pe drum. There's only one way to find out! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) Si totusi, cu ce e mai bun un transalp fata de un GS? Exceptand pretul mai mic, ovcorz. Transalp vs. 1100 GS Putere: 50 CP vs 80 CP Cuplu: 60 Nm vs 97 Nm (fac 70Nm la relanti ) Alternator: 400W (parca) vs. 700W Autonomie: 350km vs. 500km (chiar 600 -teoretic- daca trag de el) Consum: 5% vs. 5% Revizii: 6.000 km vs 10.000km (cost pentru GS: 140 de lei pentru o revizie simpla, adica 4 litri de ulei, filtru de ulei, filtru de aer, aerisit frane, verificat valve) Transmisie: lant vs. cardan (uleiul costa 20 lei/litru si se schimba la fiecare 40.000km cate 180ml. lantul costa 120E + manopera si se schimba tot la 40.000km) Racire: apa vs. aer si ulei. Mici avantaje in oras, dar sa nu cumva sa spargi ditamai radiatorul, sa pateasca ceva termocupla, sa se intepe ventilatorul... Sisteme de siguranta: nimic vs. ABS Piata aftermarket: mare vs. imensa Probabilitate ca un mecanic din Siberia sa poata rezolva o problema electrica: mica vs. mare (releu de incarcare? hahaha) Iar intreb... Continui? Mesaj completat Halleluja,brother! Ai uitat ceva, sa aiba peste 75k. Alea sigur merg perfect. Aleluia. Editat Noiembrie 20, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.