Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu din pacate ma retrag, programul de lucru s-a incheiat, va urez tuturor un weekend placut si daca vremea va permite nu uitati sa scoateti bmw/suzuki/honda/yamaha/harley/ducati/... la plimbare. Eu o sa scot transalpica din barlog sigur daca nu ninge..

 

Nu marca conteaza, conteaza sa ai motocicleta care-ti place si sa faci ce vrei cu ea, sa nu fii ingradit de bani, complexe, restrictii.. Pe o roata, la 7000 de ture, pe camp pe asfalt, in apa, sub apa, pe ploaie pe zapada ... plimbati-va caci cu asta ramaneti!

 

Numai bine. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am porcit-o pe a mea pentru a nu avea probleme cu rugina. In rest, toamna asta a vazut temperaturi negative si zapada, iar la munca sau faculta merg zilnic pe ea, inclusiv cu prietena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acest topic s-a dorit a fii un flame de la inceput.

 

Daca vreau sa fiu carcotas(desi imi plac dupa cum am mai spus seriile R 1150gs/rt) pot spune ca am depanat un R1200rt de police la iesirea din pasajul "Muncii" , un Bmw caruia ii sarise racordul cauciucat dintre admisie si carbu-injectie, totul datorita geniului care a creat sistemul de prindere si implicit acele minunate coliere de prindere. Nu suntem mecanici dar aveam manusi potrivite.

 

Privind din alt unghi sunt absolut incantat de pozitia in sa la ghidonul unui R1150 RT iar la capitolul "elefant pe viraje' am ramas traznit cand am vazut cum se comporta un 1200GSA pe cateva viraje destul de rapide,cu pasager.

Mesaj completat

Later edit: Nici 1100gs nu e rau, doar ca e ugly in opinia mea. Castiga enorm la capitolul "autobuz polivalent" , de asta m-am convins cand l-am urmat pana la mare pe Uzunu pe "drumu vechi" si foarte valurit,spart as putea spune. El si cu prietena admirau peisajul la 90-100 kmh, eu si celalat nebun din spate ne chinuaim sa pastram mobrele(si splina,ficatul) unde treb

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Later edit: Nici 1100gs nu e rau, doar ca e ugly in opinia mea.

Asta am zis si eu la inceput, dar dupa un timp incepe sa creasca in tine si sa-ti placa. Asa s-a intamplat la mine, cel putin. Nu conteaza culoarea, ci sa aiba cat mai mult noroi pe el. Ii mai acopera liniile ciudate ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer acum, ce ti se pare atat de similar? Ca are doua faruri? Asa are si RRu' tau. Ca are unul aproape rotund? Ca are roata de 17 pe fata? Oglinzi? Parbriz? Aaaaa... Furca? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, nu stiu sigur... probabil as blama faptul ca prima secventa cu bmw-ul m-a facut sa ma gandesc FIX la honda de mai sus, si nu la hmm... un 1198... sau la rr, sau la cum sa opresc salivatul.

 

mie mi se pare urat, si imi aduce aminte de honda -aia-. dc, nush. intreaba-i p cei de la bmw, ei au facut designul, ei stiu ce au vrut sa sublinieze. eu doar am reactionat. tu d c cand te lovesti zici "au", in loc de a sufla nasul?

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer acum, ce ti se pare atat de similar? Ca are doua faruri? Asa are si RRu' tau. Ca are unul aproape rotund? Ca are roata de 17 pe fata? Oglinzi? Parbriz? Aaaaa... Furca? ;)

 

Cu asta trebuie sa recunosti ca au dat cu fasolea de gard...In goana lor dupa laurii japonezi-italieni au facut un R6 urat si scump...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurele avantaje ale transalpului d.p.m.d.v. sunt roata fata pe 21 in off road (numai in off road) si faptul ca e mai ingusta (la fel... numai in off road). In rest pe sosea BMW-ul 1100GS e muuuuult peste din toate punctele de vedere. Cine a mers cu un 1100GS stie cat de usor si firesc ti se pare sa-l conduci. Sa spun inca o data ca sta singur pe curbe si ca are niste frane extraordinare. Si ABS-ul... sa mai spun ceva de ABS? E de prisos... Nu vad cum ar putea vreodata cineva sa sustina ca transalpul se poate compara cu 1100GS-ul.

Apropo... al meu are 133.000 de km. Care da mai mult? ;)

 

Si cum zicea si Belbody hai sa iesim la o plimbare ca e pacat de ele sa stea degeaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurele avantaje ale transalpului d.p.m.d.v. sunt roata fata pe 21 in off road (numai in off road) si faptul ca e mai ingusta (la fel... numai in off road). In rest pe sosea BMW-ul 1100GS e muuuuult peste din toate punctele de vedere. Cine a mers cu un 1100GS stie cat de usor si firesc ti se pare sa-l conduci. Sa spun inca o data ca sta singur pe curbe si ca are niste frane extraordinare. Si ABS-ul... sa mai spun ceva de ABS? E de prisos... Nu vad cum ar putea vreodata cineva sa sustina ca transalpul se poate compara cu 1100GS-ul.

Apropo... al meu are 133.000 de km. Care da mai mult? :)

 

Si cum zicea si Belbody hai sa iesim la o plimbare ca e pacat de ele sa stea degeaba...

 

Stiu un transalp din 93 cu 150k la bord care merge brici,asa ca lasati-o mai moale cu km. BMW n-a inventat roata ci a facut in asa fel incat sa ti se para ok chiar daca e patrata . ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu asta trebuie sa recunosti ca au dat cu fasolea de gard...In goana lor dupa laurii japonezi-italieni au facut un R6 urat si scump...

 

 

In materie de supersport... ca de altfel la orice alt tip de motocicleta actuala e greu sa "reinventezi roata". Ce sa mai schimbi la design incat sa iasa o chestie "deosebita"? E normal ca mai toate modelele sa semene intre ele. Sunt si exceptii si de obicei nu prea se incadreaza in standarde... si imi vine in minte acum Triumph Rocket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In materie de supersport... ca de altfel la orice alt tip de motocicleta actuala e greu sa "reinventezi roata". Ce sa mai schimbi la design incat sa iasa o chestie "deosebita"? E normal ca mai toate modelele sa semene intre ele. Sunt si exceptii si de obicei nu prea se incadreaza in standarde... si imi vine in minte acum Triumph Rocket.

 

Cu ce seamana Fireblade-ul, 1098'-u de la Ducati, R1, Rc8 si lista poate continua? Limite in materie de creatie nu exista...Aici Rocket-ul nu-si are locul, vorbeam de categoria SS, logo ce troneaza cu mare fala pe pseudo R6-le ala din poza ;)

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dc nu s-au inspirat de la ducati? de la r1 ?(nu ultimul)? de la ninja? sunt atatea motociclete reusite ca design, in ultima vreme parca toti vor sa vada cat de urate pot sa le faca. nu speram sa fie unicat, sau radicala, sau noua. clona, daca e. da s-o scoata frumoasa!

 

faza e ca au vazut ca le prinde bine sa tina o traditie(masca de la masini, angeleyes). dar e ca la motare ei tin mortis sa faca faruri asimetrice. parca a intrat in plop, si n-au avut piese s-o faca. e oribila!

pune pe bmw-ul asta farurile de la 1198 si vezi cum se schimba treaba. macar pune farul stang in locul celui drept, si tot e ok!

(in cont, vb strict de design)

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce seamana Fireblade-ul, 1098'-u de la Ducati, R1, Rc8 si lista poate continua? Limite in materie de creatie nu exista...Aici Rocket-ul nu-si are locul, vorbeam de categoria SS, logo ce troneaza cu mare fala pe pseudo R6-le ala din poza ;)

 

Pai... hai sa vedem:

 

fireblade

Fireblade2009.jpg

 

R1

1202485812_445_FT15782_yamahar1.jpg

 

1098

Ducati_1098_006_r.jpg

 

R6

1233990403-193337898.jpg

 

RC8

rc8_2.jpg

 

 

In afara de RC8 care e mai "taiat" restul sunt cam in aceiasi oala cu mici diferente. Si toate respecta un lucru f important: sa fie aerodinamice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto chestia asta cu reviziile la 10 000 la BMW cu 4l de ulei dar... in astia 10 000 mai completezi 4l dc mergi ca omul, acum ma intreb ce rost mai are schimbul ca oricum se innoieste tot timpul ;). La mine pun 3L dar 6 000 nu mai desfac busonul la ulei, cine are de castigat?

Pe segmentul asta prefer sa dau banii pe o orezarie noua din segmetul "semi-enduro" touring si sa-mi mai ramana de un upgrade la suspensii, acesorii + o a doua motocicleta. Iar la valentele enduro ale GS-ului abtinetiva ca tine minciuna pana ajungeti la noroi :). (nu ma refer la f800gs).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta am vazut-o in vara la vrsac serbia. aprox 170 000,no... dupa cum arata sigur ne putem da seama si de functionalitatea ei. cel putin eu am fost langa ea,am vazut-o - am auzit-o.ia sa vad eu orezaria la km astia! si anii astia evident!

din nefericire sunt nevoit sa schimb orezarie dupa orezarie.bmw nu stiu cand o sa-mi permit,cel putin imi permit sa salivez dupa ale voastre.. :) si aprp.. nu benelli a scos primul model 6 cilindri transversal? si kawa sa-l fi copiat,la fel cum au copiat si dkw-ul? hmm? pentru sustinatorii de orezare: -1) ce japoneza ti-ai lua vazand ca are peste 150 km rulati ?[dac'or fi]

-2) cine ti-ar lua japoneza dac'ar observa ca ai peste 150 km rulati?[idem]

 

dc sa recunosc ca am pwla mica.. ;) cand pot s'o dau p'aia cu marimea nu conteaza.. [cand mai sunt si alte organe care fac la gramada aceeasi treaba pe care o face singur 'cardanu' mare .. :) ]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desigur, întotdeauna vor exista fani ai autobuzelor Âşcolare, tirurilor Âşi tramvaielor Âşi pentru că sunt mijloace de transport atât de versatile Âşi eficiente, vor încerca să convingă pasionații de coupe-uri Âşi supercars că transportul în comun este alegerea corectă, ba chiar ar deschide Âşi subiectul hotrod-urilor pentru asta. Includ topicul în categoria tatăl meu e mai Âşmecher ca tatăl tău, bunicul meu deÂşi pensionar i-ar rupe ficații că are cuplu mare în ture joase Âşi cardanul este cea mai miÂşto invenție de la patent încoace.

 

Rock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desigur, întotdeauna vor exista fani ai autobuzelor Âşcolare, tirurilor Âşi tramvaielor Âşi pentru că sunt mijloace de transport atât de versatile Âşi eficiente, vor încerca să convingă pasionații de coupe-uri Âşi supercars că transportul în comun este alegerea corectă, ba chiar ar deschide Âşi subiectul hotrod-urilor pentru asta. Includ topicul în categoria tatăl meu e mai Âşmecher ca tatăl tău, bunicul meu deÂşi pensionar i-ar rupe ficații că are cuplu mare în ture joase Âşi cardanul este cea mai miÂşto invenție de la patent încoace.

 

Rock!

 

;) :) :) :D Hai ca asta a fost buna de tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-ti-o balta cu "strugurii sunt acrii", multi dintre noi ne-am permite un 1098R sau cea mai scumpa motocicleta de la BMW (nu m-a interesat niciodata care este aia). Nu spun asta pt ca detin japoneza, dar japonezele chiar sunt niste motociclete mai bune (performanta, fiabilitate, costuri de intretinere) care costa mult mai putin. De ce mi-as cumpara o europeana? Ca "sa se vada valoarea" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt bune BMW-urile la sport-touring, enduro-turing.....sunt un fel de moto bune la toate, dar care nu exceleaza la nimik inafara de fiabilitate si confort la drum lung eventual(a se vedea Long Way Down) :)

BMW face intr-adevar din 1923 moto, dar nu ne putem lua dupa asta......H-D si Indian fac moto din 1904 respectiv 1903, si se vede ca au invatat mai putzine lucruri despre marketing decat BMW ;)

Se stie ca, la enduro nu prea potzi merge prea extrem cu un boxer, pt ca e f expus la lovituri din cauza amplasamentului sau specific, si potzi sparge o chiulasa, si in plus e mult mai greu decat un monocilindru....

Vb de cazul asta in parte, asai ca au trebuit sa renuntzae la mandrele lor boxere pt L4 ca sa poata concura cu japo, care se stie sunt toate asa la ss :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' de ce nu se inghesuie nimeni sa-mi raspunda la alea 2 intrebari.. ;) hmm?

detalii cu 'ti dau fum' si ' o rup in saispe mi' sunt irelevante si nu-si au rostul,chiar de n-a spus-o nimeni direct [inca],desi apropo'ul acolo tinde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...