Sari la conținut

Postări Recomandate

Electromotoare de 11xx la 70 eur!!!!

 

http://cgi.ebay.de/BMW-R-1100-GS-S-RA-RL-R...=item3cadbc753c

70 e dar cu transportul minim 30 e ca are peste 1 kg.. ajunge cel putin 100.

Si mai astepti si cca 2 saptamani.

Si am citit mai sus ca a dat pe unul nou aici 130e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

100% ambreiajul. Eu l-am schimbat la mine la GS la 100k si aveam aceleasi simptome. Ca si la orice autovehicul cu ambreiaju pe duca, bagi a 5-a, accelerezi brusc. Daca nu trage da motoru lucra, e clar ambreiajul :)

 

 

Problema la mine e ca face in orice viteza as fi... a 2, 3, 4... !

Dar daca turez motorul pe la 4500-5000 ...nu se mai intampla nimic... sau insesizabil... eu am avut numai motoare clasice...cuplu de jos.... si nu pot avea o parere competenta in privinta BMW-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La absolut orice, daca accelerezi brusc, turatia creste da nu si viteza pe masura, e dus ambreiajul. Daca zici ca e si la trepte mai joase, e dus rau de tot si necesita inlocuire.

 

BTW, ai PM :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In trepte mai mici face si mai repede decat in trepte inalte.

Gresit :)

 

Daca face numa in a 5-a, mai reglezi din cablu si te mai duce. Daca face si in inferioare e gata.

Mesaj completat

Daca nu ma crezi, regleaza cablu ca sa nu ai deloc joc, si apoi mai infileteaza putin. O sa vezi ca in a 5-a patineaza si in a 4-a nu :)

 

Pe urma sa nu uiti sa il reglezi la loc, corect :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablul e desfacut complet la maneta, (strans surubul la maxim) iar in partea cealalta inca nu stiu cum e; cert este ca situatia a aparut dintr-o data... dupa niste reglaje lde relanti; si face la orice viteza pana la 4500 de turatii daca bag mana brusc in gaz; situatie intalnita de mine la dragstarul meu...facea doar in viteza 5 si bineinteles schimbat kitul de ambreiaj.

 

Va multumesc de raspunsuri,

Mesaj completat

A ! am uitat sa va spun ca in momentul asta, asa cum e reglat cablul, debraierea se face doar apasand un pic maneta, cca 1 cm din cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super pret :cheers:

Mesaj completat

Un ajutor cu o parere se poate?! La o turatie de 3000, cand trag de gaz, turometrul creste in valoare se ambaleaza motorul dar nu transmite la roata ... e ambreiajul dus ?! Se mai poate si din alta cauza ?!

problema mi-a aparut in primavara dupa reglajele facute de cineva la amestec benzina/aer...

 

multumesc anticipat,

 

 

Aceeasi problema o am si eu.Numai ca la mine se intampla de 3-4 zile , de cand mi-am bagat eu mainile mele idioate la reglajul cablului de ambreiaj si acum nu mai stiu cum era. :D

Daca am inteles eu bine, intre suruburile alea doua trebuie sa fie 1,2cm, nu?(distanta A) - Asta stiu cum se face. :laugh:

Cum se regleaza distanta B?

Am numerotat pe schita suruburile sa fie mai usor la explicat.Inteleg mai greu. ;)

 

Multumesc anticipat.

 

post-46983-1277450448_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu daca ai GS, mai grau daca ai RT, ca tre date carenele jos :D

 

Deci... setezi A la 12 mm.

 

Folosind special tool # 21 3 610 :laugh: sau 2 chei inalare, una de 10 si una de 12, aia de 12 trebuie indoita ca altfel nu iti incape:

 

desurubezi piulita de 12 care de fapt e contrapiulita

 

ajustezi surubu cu cheia de 10 pana ce obtii B = 7 mm

 

fara sa misti surubu de 10, strangi contrapiulita de 12 ;)

 

 

Deci, reglajul cu cheia de 10 12 e reglajul brut, iar ala de la maner e reglajul fin. pe masura ce nu mai ai joc, strangi surubul de la maner, doar nu dai jos carenele pentru fiecare job. Cand surubul ajunge in capat, adica dupa ~ 20k km sau cat de repede mananci ambreiajul, reiei reglajul de la cutie. Cand nici ala de la cutie nu mai tine, schimbi ambreiajul :cheers:

 

E foarte important sa ai jocul corect tot timpul. Daca nu e setat corect, adica ai prea putin joc, ti se uzeza prematur; daca ai prea mult joc, schimbi vitezele greu si cloncane ca dracu cutia, care nu e bine :haha:

Mesaj completat

Binenteles, intre fiecare strans/destrans de surub zici un Tatal nostru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mdea...cred ca am inteles. Iar trebuie sa dau carena jos.

Deci, ca nu era bine reglat ambreiajul, mai imi cloncanea mie cutia...hmmm.

Am crezut ca e normal sa faca asa, cateodata...citisem asta pe un site in engleza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu daca ai GS, mai grau daca ai RT, ca tre date carenele jos :D

E foarte important sa ai jocul corect tot timpul. Daca nu e setat corect, adica ai prea putin joc, ti se uzeza prematur; daca ai prea mult joc, schimbi vitezele greu si cloncane ca dracu cutia, care nu e bine ;)

Mesaj completat

Binenteles, intre fiecare strans/destrans de surub zici un Tatal nostru

..hai mai dane nu baga groaza in ei!!!...nu-i dracu chiar asa de negru!.... :laugh:

...@ all....e foarte important sa aveti un joc considerabil la maneta de ambreiaj!...nu-i o stiinta exacta, nu trebuie sa fii supercalificat la NASA ca sa reglezi un joc la maneta de ambreiaj dar trebuie verificat in permanenta!..

....ce se intimpla de fapt?...fiind un ambreiaj uscat de o constructie simpla ce include un disc, o volanta si un arc mai ciudat de debraiere(sistemul este asemanator cu cel de la dacie dar lipseste rulmentul de presiune) are nevoie de o debreiere completa!...neavind joc suficient la maneta de ambreiaj, nu se efectueaza o debreiere completa si astfel se uzeaza prematur discul si se incinge volanta fara a aparea mirosuri specifice de ferodou ars!

...deci domnilor, avind un joc suficient la maneta, aveti certitudinea ca discul se culca perfect pe volanta iar sistemul este perfect functional si in parametrii!..

...dupa cum se vede in pozele prezentate mai sus, exista un surub din care se regleaza jocul manetei(prin infiletare dau desfiletare in corpul bazei de sustinere) si exista o contrapiulita care fixeaza surubul in pozitia dorita!..atit!...din aceste 2 elemente se regleaza jocul manetei!...reglajul din spatele cutiei se face mai complicat si se face cind se monteaza un ambreiaj nou!..

Mesaj completat

Mdea...cred ca am inteles. Iar trebuie sa dau carena jos.

Deci, ca nu era bine reglat ambreiajul, mai imi cloncanea mie cutia...hmmm.

Am crezut ca e normal sa faca asa, cateodata...citisem asta pe un site in engleza.

..nu da jos carena, inca!...

..mai intai regleaza-ti jocul la maneta!...la reglajul din spatele cutiei nu umbla, mai ales daca esti a-tehnic!..

...cutia de viteve cloncane in orice varianta, reglata sau nu ea va face aceleasi zgomote datorita constructiei si a simplitatii mecanismului!..incepind cu anii 1900 si terminind cu 2010 toate cutiile la bmw sunt galagioase, sunt.."barbatesti"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vezi daca poti pune ala original, prima data vezi daca iti vin doua fire de la spatele cutiei, in pastea stanga pe langa cadru. Daca da, vezi unde duc si ar trebui doar sa iei un RID de pe ebay si atunci crod ca o sa ai si indicator de temp, cata benzina, treapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drajiii mei, problem, nu se mai reseteaza ABS ul, ???, patania v am spus o cu pornirea mai grea si blocarea ABS fara contact, sau mai bine zis, camd am oprit am scos cheia din contact si ABS tot zumzaia acolo, am scos borna de minus ( asa am citit pe link trimis de tine Dane, ala cu resetatul ) si am lasa pana de diineata asa fara curent, dimineata am pus borna la loc si era ok, nu mai zumzaia nimic, azi m am dat cu ea ( a plouat pana azi ) sa mai incarc bacteria si am incercat o resetare si ioc, nu mai vrea, ???? stiti cumva ce am patit ? multumesc ! .............electromotor dat jos, curatat spalat si gresat, montat la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc,

 

rezolvat problema ...simplu -UNITED MOTORS

 

dat drumul la cablu de sus-era prea strans

reglat cablu de sub motor.... (se poate ajunge mai direct daca se scoate ornamentul negru dr. )

 

ACUM : merge ca si inainte, BINE !

 

va multumesc inca odata pt sfaturi si indrumari !

Mesaj completat

Drajiii mei, problem, nu se mai reseteaza ABS ul, ???, patania v am spus o cu pornirea mai grea si blocarea ABS fara contact, sau mai bine zis, camd am oprit am scos cheia din contact si ABS tot zumzaia acolo, am scos borna de minus ( asa am citit pe link trimis de tine Dane, ala cu resetatul ) si am lasa pana de diineata asa fara curent, dimineata am pus borna la loc si era ok, nu mai zumzaia nimic, azi m am dat cu ea ( a plouat pana azi ) sa mai incarc bacteria si am incercat o resetare si ioc, nu mai vrea, ???? stiti cumva ce am patit ? multumesc ! .............electromotor dat jos, curatat spalat si gresat, montat la loc.

 

 

In cazul meu, la RT resetarea o fac in alt mod...! 1 min.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 min ????, ce am citit era vorba de 8 sec, am stat si eu vreo 15, doar doar, dar nimic, 1 min sa stau imi era cam frica sa nu fac o bobroboatza mai mare, si bag seama RT fata de R nu au diferente, oricum va astept cu sfaturi, multzam all !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 min ????, ce am citit era vorba de 8 sec, am stat si eu vreo 15, doar doar, dar nimic, 1 min sa stau imi era cam frica sa nu fac o bobroboatza mai mare, si bag seama RT fata de R nu au diferente, oricum va astept cu sfaturi, multzam all !

...resetarea abs-ului se face destul de simplu(metoda a fost descrisa citeva posturi mai devreme), dureaza 8 secunde eventual 10 secunde in cazuri mai insistente!...cine face resetare si tine buntonul ala apasat mai mult de 10 secunde o face pe barba lui iar riscul de a praji instalatia este destul de mare!...

...decit sa tot insisti atit cu resetarea asta, mai bine fa-ti rost de un voltmetru analog(cu ac) si fa-i o diagnoza a sistemului abs!...si aceasta metoda a fost descrisa cu citeva posturi mai devreme!...numara miscarile acului de la voltmetru si vei afla care este problema motoretei tale!..

...succese nebanuite! :laugh:

Mesaj completat

In cazul meu, la RT resetarea o fac in alt mod...! 1 min.

...nu o mai fa!...nu depasi 10 secunde sub nici o forma!...asta daca vorbim de resetarea propriu zisa si nu de deconectarea bornei de masa de la baterie, asta din urma nu se numeste resetarea abs-ului!....se numeste resetarea calculatorului de injectie! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GIV 32 cred ca nu m am exprimat mai exact sau nu ai inteles, eu am scos borna bateriei deoarece asta a fost singura chestie posibila sa opresc ABS ul care nu se mai oprea nici dupa ce am luat contactul, nu aveam de gand sa resetez nimic altceva, iar de resetat stiu cum se face, am mai facut o, dar acum nu mai mere cu metoda cu mijolcul mufei de sub sea cu sarma pe masa motocicletei, am incercat de vreao 3 ori si nimic, am mai incercat o data si am stat cam 15 sec, tot nimic, , iar ca sa cotrobai in 200 de pag nu prea am rabdare, chiar nu stiu cine ar avea, ar fi fost util si mult mai bine o mica explicatie vis-a-vis de voltmetrul cu ac cum zici tu, sau un link, nu sunt chiar asa de greu de cap, dar cine stie, oricum cred ca nimeni nu ar dorii sa si faca mobra praf de dragul de a se da ,,meshter,, , eu prefer sa intreb, eventual sa va stresez :laugh:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai verifica locul de unde ai luat masa sau sarma. eu am patit ca am folosit o sarma care era rupta dar nu sa- vazut din exterior.

 

P.S

 

La ambreiaj am patit si eu. dupa ce a schimbat mecanicul dicul de ambreiaj a reglat doar de la maneta avand joc dora de 2-3 mm. dupa 800 km a inceput sa patineaza amreiajul nou . pana la urma am reglat eu exact cu a spus mai sus si Dan Cata( 12mm la surub si 7mm joc la maneta).

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GIV 32 cred ca nu m am exprimat mai exact sau nu ai inteles, eu am scos borna bateriei deoarece asta a fost singura chestie posibila sa opresc ABS ul care nu se mai oprea nici dupa ce am luat contactul, nu aveam de gand sa resetez nimic altceva, iar de resetat stiu cum se face, am mai facut o, dar acum nu mai mere cu metoda cu mijolcul mufei de sub sea cu sarma pe masa motocicletei, am incercat de vreao 3 ori si nimic, am mai incercat o data si am stat cam 15 sec, tot nimic, , iar ca sa cotrobai in 200 de pag nu prea am rabdare, chiar nu stiu cine ar avea, ar fi fost util si mult mai bine o mica explicatie vis-a-vis de voltmetrul cu ac cum zici tu, sau un link, nu sunt chiar asa de greu de cap, dar cine stie, oricum cred ca nimeni nu ar dorii sa si faca mobra praf de dragul de a se da ,,meshter,, , eu prefer sa intreb, eventual sa va stresez :laugh:.

...ai aici in engleza procedura completa!...

....ABS II:

- voltmeter on pin 2

- turn ignition on

- meter will indicate about 11V steady with no faults stored

- count eventual dips towards zero volts

- fix the cause of the fault and cancel code

ABS II Codes:

1 front pressure modulator

2 rear pressure modulator

3 front sensor

4 rear sensor

5 battery voltage low

6 ABS relay

7 ABS control unit

8 sensor gap front or rear

...Notes:

- I remember having seen a code 9 once, but cannot remember to what it

belongs

- ABS can store only one fault at a time

- codes 1 - 4 are latching, i.e. they don't go away automatically once the fault is

fixed

- codes 5 - 9 are self-canceling as soon as the ignition is switched off and on

again ( the fault does not persist!)

- the ABS output signal will need some filtering due to short spikes

Most of the information given above comes from the BMW booklet “BMW

Diagnose - Test Instructions for Antilock Braking System (ABS)”, # 0171 9 798

811 (5.90). The booklet is about the ABS I, but seems to be valid for the ABS II

as well.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu voltmetru din ala.

Daca inca te intereseaza vezi ca au in Piata Moghioros in spate la rusii aia sau ce naiba sunt...cu 8 lei bucata plus 2 lei bateriile...sau daca vrei ti-l imprumut eu :laugh:

 

 

post-46983-1277585170_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la durata totala, adica scos cablu, sei, mufa ... cat priveste durata resetarii propriu zise..cca 15 sec, am facut-o eu, dar multumesc max 10 sec de acum incolo: dar sper eu sa nu mai am nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...