Sari la conținut

date gresite in cartea de identitate


Postări Recomandate

Salutari!

 

Nu stiu careva dintre voi este in situatia in care sunt eu...

Anul trecut am cumparat un BMW F650ST din 96.

In cartea de identitate a motorului este trecut la marimea de roata fata r18.

M-am uitat la istoricul acestui model si am ajuns la concluzia ca acest model are roata din fata r19.

Si al meu are roata din fata r19.

Concluzia mea finala e ca atunci cand s-a facut cartea de identitate romana (motorul fiind adus din italia dupa cum mi-a spus proprietarul precedent) cei de la RAR au gresit marimea rotii.

 

Acum spineti-mi si mie domnilor, din greseala RAR-ului o sa am probleme la ITP?????

 

Ce parere aveti?

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca o sa ai. iti alegi si tu o statie itp mai ok.

ar trebui totusi sa mergi pana la rar sa modifici cartea daca ai emotii

 

bun, oricum o sa trec pe acolo dar o sa-mi modifice "fara nici un cuvant" ca doar nu eu ar trebui sa platesc pentru aceste modificari, adica de fapt corectari ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai du-te la RAR si reclama eroarea. Teoretic ei ar trebui sa verifice modelul si sa-ti faca necesara corectura.

Cat despre ITP, la unele servisuri o sa ai probleme, la altele nici n-o sa se uite la dimensiuni. Daca ai nevoie de detalii pe tema asta da-mi un PM sa-ti explic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ai fost la identificare cu el nu ti-au zis nimic? sau cand l-ai adus de afara ...

 

cand am fost la identificare, nu mi-au zis nimic.

eu sant al treilea proprietar in romania: primul era din Oradea parca, aldoilea din Toplita si acuma eu. Deci nu eu am adus in tara...

 

Pai du-te la RAR si reclama eroarea. Teoretic ei ar trebui sa verifice modelul si sa-ti faca necesara corectura.

Cat despre ITP, la unele servisuri o sa ai probleme, la altele nici n-o sa se uite la dimensiuni. Daca ai nevoie de detalii pe tema asta da-mi un PM sa-ti explic.

 

M-am uitat si eu la istoricul motocicletei mele: modelul detinut de mine e unul FUNDURO care are roti de 19. La modele mai "tinere" au redus marimea rotii la 18.

Si zici ca cu reclamatie pot rezolva aceasta problema fara sa platesc nimic???

M-am uitat pe rarom.ro in legatura cu introducerea in CIV a anvelopelor sau jantelor optionale: chestia e ca janta si anvelopa mea NU e optionala ci cea originala.

Si am citit, ca trebuie o reomologare pt. aceste jante/roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

M-am uitat si eu la istoricul motocicletei mele: modelul detinut de mine e unul FUNDURO care are roti de 19. La modele mai "tinere" au redus marimea rotii la 18.

Si zici ca cu reclamatie pot rezolva aceasta problema fara sa platesc nimic???

M-am uitat pe rarom.ro in legatura cu introducerea in CIV a anvelopelor sau jantelor optionale: chestia e ca janta si anvelopa mea NU e optionala ci cea originala.

Si am citit, ca trebuie o reomologare pt. aceste jante/roti.

Bai tata, ee spui tu e altceva, nu se refera la greseli de inscriere in acte. daca modelul tau avea, cand a iesit pe poarta fabricii, roata de 19 si ei au scris in carte altceva, e o greseala a lor si tu n-ai treaba. O descoperi, o reclami, ei tre' s-o repare. Asta in teorie. In practica sunt convins ca ai sanse sa te trezesti cu vreo amenda pe motiv ca n-ai verificat datele in scrise in acte cand ai cumparat mobra sau ca au trecut mai mult de x zile de cand ai mobra si tu n-ai sesizat problema.

Deci nu ma-ntreba ce o sa se intample. Ori te duci si vei afla si ne vei spune si noua, ori iti vezi de treaba ta si la ITP te duci unde-ti zic io.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu platesti nimic. Mie RAR'ul la Saab mi'a trecut tractiune spate si tot ei mi'au zis sa o las asa.

Tot RAR'ul mi'a trecut capacitate de 449 cmc la Honda XR...si raspunsul a fost acelasi..

Doar daca te incapatanezi, o sa iti faca modificarea in Cartea de Identitate al Vehicolului...altfel poti dormi si cu asta. Eu am putut.

Ca idee, RAR'ul e tata lor, deci pe ei nu ii sanctioneaza o statie ITP, dar ei pot sanctiona o statie...got it ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai tata, ee spui tu e altceva, nu se refera la greseli de inscriere in acte. daca modelul tau avea, cand a iesit pe poarta fabricii, roata de 19 si ei au scris in carte altceva, e o greseala a lor si tu n-ai treaba. O descoperi, o reclami, ei tre' s-o repare. Asta in teorie. In practica sunt convins ca ai sanse sa te trezesti cu vreo amenda pe motiv ca n-ai verificat datele in scrise in acte cand ai cumparat mobra sau ca au trecut mai mult de x zile de cand ai mobra si tu n-ai sesizat problema.

Deci nu ma-ntreba ce o sa se intample. Ori te duci si vei afla si ne vei spune si noua, ori iti vezi de treaba ta si la ITP te duci unde-ti zic io.

 

Ia stai un pic!

Cui e responsabilitatea de a verifica datele unui vehicul ce i-si schimba proprietarul?

Pentru ce este identificarea la RAR??? Pentru a IDENTIFICA corectitudinea datelor din acte cu cele reale, nu? (serie motor, serie sasiu,-astea doua le fac la identificare..., marimi cauciuc, etcetc.)

Trebuie sa ma uit si eu la corectitudinea datelor,normal, dar asta nu e ceva oficial.

Procedura oficiala e la RAR nu?

Corecteaza-ma daca nu am dreptate.

 

Si unde zici sa ma duc la itp?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu platesti nimic. Mie RAR'ul la Saab mi'a trecut tractiune spate si tot ei mi'au zis sa o las asa.

Tot RAR'ul mi'a trecut capacitate de 449 cmc la Honda XR...si raspunsul a fost acelasi..

Doar daca te incapatanezi, o sa iti faca modificarea in Cartea de Identitate al Vehicolului...altfel poti dormi si cu asta. Eu am putut.

Ca idee, RAR'ul e tata lor, deci pe ei nu ii sanctioneaza o statie ITP, dar ei pot sanctiona o statie...got it ?

 

Am inteles sa traiti!

Cu o verificarea la o statie ITP oarecare pot "ocoli" verificarea la RAR.

Pot sa procedez asa, asta e mai simplu, dar problema tot va ramane nerezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa nu faci nimic...nu cred ca o sa ai probleme la ITP, nu sunt ei cei mai corecti de pe pamant. Eventual le explici ce si cum

 

amenda o poti primi pt orice fel de maruntis....

Vreau sa nu poate sa gaseasca nimeni nici o problema. sti?

 

am inpresia ca tu nu stii exact istoricul modelului

Funduro si ST

 

lamureste-ma:)

 

SAU NU STII DACA AI FUNDURO SAU ST

PUNE O POZA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-ti programare la RAR si spune despre ce este vorba, apoi cand iti vine randul te va rezolva in 30 minute.

Eu am patit asa in Bucuresti, unde e mult mai aglomerat. Am avut seria de sasiu din carte cu o cifra mai putin de cat cea stantata pe cadru.

Au rezolvat problema in fix 30 minute fara niciun cost. Este greseala lor. Poti sa o faci la orice RAR din tara, nu neaaparat unde a fost/este motocicleta inscrisa.

 

Bafta.

 

P.S. Ar fi bine sa fii legal. Verifica si ce scrie in certificatul de inmatriculare, e posibil ca si acolo sa fie aceiasi greseala si va trebui sa-l modifici si pe ala. Nu de alta, dar dai de vreun politist prost si iti mai ia si talonul, si atunci tot va trebui sa treci pe la RAR.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai zis initial ca ai st,apoi ca ai funduro

ce e de fapt?

poza?

 

iata poza

 

iata poza

 

e funduro DAR in talon si in cartea de identitate e trecut ca bmw F650ST

 

Fa-ti programare la RAR si spune despre ce este vorba, apoi cand iti vine randul te va rezolva in 30 minute.

Eu am patit asa in Bucuresti, unde e mult mai aglomerat. Am avut seria de sasiu din carte cu o cifra mai putin de cat cea stantata pe cadru.

Au rezolvat problema in fix 30 minute fara niciun cost. Este greseala lor. Poti sa o faci la orice RAR din tara, nu neaaparat unde a fost/este motocicleta inscrisa.

 

Bafta.

 

P.S. Ar fi bine sa fii legal. Verifica si ce scrie in certificatul de inmatriculare, e posibil ca si acolo sa fie aceiasi greseala si va trebui sa-l modifici si pe ala. Nu de alta, dar dai de vreun politist prost si iti mai ia si talonul, si atunci tot va trebui sa treci pe la RAR.

 

 

Ai dreptate: e bine sa fii legal.

De acesta am inceput acest topic.

Asa o sa procedez dar numai atunci cand o sa pot circula iar cu motorul, asta fiind numai la anul, la primavara.

Meri de info!

 

Bafta si tie!

 

Circulatia cu anvelope de alte dimensiuni decat cele din talon e contraventie si se pedepseste cu amenda si retinerea talonului, deci remediaza problema daca nu vrei sa ai probleme.

 

Asta o sa fac dar vroiam sa vad cateva pareri, experiente evantual.

Am primit!

Mersi pt toti care au dat cu parerea in legatura cu tema asta!

post-44461-0-93592600-1353854617_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr adevar,nu are legatura cu varianta ST

acuma ce sa zic,cu ITP ul o poti rezolva, pe strada iar nu iti are nimeni treaba

problema ar putea apare la vanzare, la identificarea la RAR. si cred ca ar trebui corectata eventual tot atunci

eu nu as schimba nimic

 

 

Mai sus s-a scris "sa fii legal" gandeste-te un pic: daca te opreste un politist in afara granitelor oriunde in orice tara.

Ce poti sa patesti?

Sigur nu o sa mearga cu "hai dom'le politist ia ce-ti dau si lasa-ma.."

Sa fie totul ok ca nu vreau sa am orice fel de problema.

Dar zic ca eroarea umana era de la RAR si pt asta eu n-as vrea sa platesc.

Treaba ca eu am observat acum... mai bine acum decat atunci cand deja e tarziu.

 

Si poti sa-mi spui in cateva cuvinte istoricul Funduro, ST?

Poate imi dai informatii noi.

 

Bafta si mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum se face in alte parti, dar la zalau, ITP se face numai la RAR, modificarea o sa o faca lejer, omeneste ar fi sa o faca fara banuti, dar, pun pariu pe o bere ca o sa iti ceara vreo 80 lei numa pt modificare

recomand modificarea in acte, care o sa fie atat in CIV cat si in certificat

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit exact la fel doar ca la masina pe talonul nemtesc era scris clar roti de 14 sau 15 si o tufa de la RAR cred k ia fost lene sa mai treaca 15 a trecut doar 14 dar eu am adus masina din germania si am facut primul RAR in romania cu roti de 15 in fine nu miam dat seama decat la primul ITP dupa 2 ani cand clar ma respins, mam dus la RAR si raspunsul a fost f calm trebuie sa platiti 120 de lei modificare in cartea de identitate plus o hartie de la reprezentata SEAT k modelul meu e compatibil cu aceste dimensiuni

 

Dupa mai multe certuri si injurii cu cei de la RAR care sustin ca e vina mea ca nu am verificat datele cand am ridicat-o, am mers la politie am scos un duplicat dupa talonul din germania in care scria clar dimensiunile m-am intors la RAR si cu cea mai mare scarba i-am aruncat-o sub nas tufei care nu a avut ce face si a modificat cu ambele dimensiuni, asa ca parerea mea dute si rezolva ca la ITP o sa ai probleme (cel putin in Sibiu precis)

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La eliberarea carti la RAR ti se atrage atentia sa verifici toate datele scrise si sa revi la ghiseu daca sunt nereguli pt. modificare altfel le faci ulterior pe bani tai.Daca te prezinti la Rar cu un motor sau masina cu alte roti decat cele trecute in acte, la intocmirea carti de identitate o sa scrie ce ai pe masina nu ce ai in acte. Deci ei pot spune ca atunci avea alta roata.Dute la RAR cu bani in buzunar ca 99% o sa te puna sa platesti.Eu am fost la Cluj cu aceiasi problema la un DR 350 avea roata fata de 18 in loc de 21 in acte,mi-au facut ITP si nu au modificat nimic ca il foloseam nu ma pe coclauri, dar la un control sigur ai probleme.

Editat de alpina_b1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La eliberarea carti la RAR ti se atrage atentia sa verifici toate datele scrise si sa revi la ghiseu daca sunt nereguli pt. modificare altfel le faci ulterior pe bani tai.Daca te prezinti la Rar cu un motor sau masina cu alte roti decat cele trecute in acte, la intocmirea carti de identitate o sa scrie ce ai pe masina nu ce ai in acte. Deci ei pot spune ca atunci avea alta roata.Dute la RAR cu bani in buzunar ca 99% o sa te puna sa platesti.Eu am fost la Cluj cu aceiasi problema la un DR 350 avea roata fata de 18 in loc de 21 in acte,mi-au facut ITP si nu au modificat nimic ca il foloseam nu ma pe coclauri, dar la un control sigur ai probleme.

 

Tu vorbesti prostii .. si dezinformezi.

Datele tehnice care se trec in cartea de identificare a autovehicolului sunt datele parvenite de la fabricant ... nu de la cum gasesc ei mobra cand vii tu cu ea la RAR. Ca poate ii pui skiuri in loc de roti.

 

Hai sa fim seriosi, atata tevatura pentru un rahat de problema.

 

NU VEI PLATI NIMIC LA RAR (daca e nevoie faci tam-tam acolo si chemi sa vorbesti cu directorul - pentru ca nu e greseala ta)

Zicea tot baietzashu' asta mai sus ca trebuie sa verifici tu datele daca au fost inscrise corect in CIV - PROSTIE! - trebuie sa verifici decat datele personale daca sunt inscrise corect (Nume, prenume / CNP/ serie act identitate / adresa/ etc ... NU seria motor sau orice alta chestiune tehnica) Chiar nu va duce mintea fratilor? Daca vine o baba de 80 de ani la RAR sa faca identificarea la o masina ... o pune pe aia sa se uite sub capota la serii? o tavaleste in genunchi sa se uite la ce anvelope are ca sa poata semna ca e conform? ... jeezez

 

Ti se va completa pe CIV la sectiunea MENTIUNI marimea anvelopelor date de fabricant.

 

Succes. Nu inteleg de ce nu mergi zilele astea la RAR sa rezolvi? ... e zapada la voi ?

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu inca nu am vazut politisti sa se uite la asa ceva,sincer

iar istoricul il stii, varianta st s a fabricat intre 96-99,in paralel cu funduro,nu a inlocuit o

sincer,mari diferente intre ele nu sunt,nici macar nu se justifica existenta a 2 variante,decat cel mult dpdv al marketingului

daca una avea roata fata de 21 si alta de 18 mai ziceam...dar asa...

 

inca nici eu dar nu se stie nici o data.

diferente inte ce e doua tipuri nu e numai roata din fata care vezi ca poate sa-ti deie batai de cap...

ma rog am sunat la rar si m-am informat.

m-au rugat sa ma prezint cu moto la ei si se uita ce pot sa faca.

pana atunci odihna

 

bafta si mersi de parere.

 

nu stiu cum se face in alte parti, dar la zalau, ITP se face numai la RAR, modificarea o sa o faca lejer, omeneste ar fi sa o faca fara banuti, dar, pun pariu pe o bere ca o sa iti ceara vreo 80 lei numa pt modificare

recomand modificarea in acte, care o sa fie atat in CIV cat si in certificat

numa bine

 

sper sa faca si aici la mures modificarile lejer, omeneste dar fara taxa ca doar nu eu am gresit ci ei.

am sa cer modificarea in acte, normal.

 

salutari in Zalau!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vorbesti prostii .. si dezinformezi.

 

atunci pentru ce platesti omologare individuala la prima inmatriculare in tara,ca sa copieze date care nu mai corespund cu ce ai tu pe motor ? si daca ii pun schiuri in loc de roti ,o sa scrie schiuri, ca de aia o duc sa ii faca omologare sa corespunda actele cu realitatea, nu cu ce o facut-o fabricantu.(un exemplu simplu :aduci un enduro si il transformi in super moto inainte de inmatriculare ghici ce roti o sa ai in acte?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a intrebat unu de la rar, cand am fost sa fac ITP-ul, daca am schimbat roata fata. NU ii zic eu e originala dar dc ma intrebati. Pai e mai mare ca aia din spate. M-a lasat 2 sec fara replica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...