ZIDU' Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 mah dobitocilor ati dar in barci o discutie despre o motocicleta f interesanta. daca tot o frecati pe net dece plm nu va vedet ivoi la o bere si sa terminati discutia? e doar o ora de drum intre voi. p.s. sunt motociclist din alexandria dar il stiu pe irascibilu dar nu si pe petrica p.s.2 tuareg de 350 varianta cu rezervor de 29l mi-a lua oricand, imi place ideea sa pot face 700 km fara alimentare. numai pretul sa fie decent adica pe la max 1000E pt unu din ala mai vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 (editat) mah dobitocilor ati dar in barci o discutie despre o motocicleta f interesanta. daca tot o frecati pe net dece plm nu va vedet ivoi la o bere si sa terminati discutia? e doar o ora de drum intre voi. p.s. sunt motociclist din alexandria dar il stiu pe irascibilu dar nu si pe petrica p.s.2 tuareg de 350 varianta cu rezervor de 29l mi-a lua oricand, imi place ideea sa pot face 700 km fara alimentare. numai pretul sa fie decent adica pe la max 1000E pt unu din ala mai vechi Scuze, am terminat ! Ideea cu berea nu e rea ! Poate o sa se intample anul asta. Vad ca vremea tine cu noi. Ura! P.S. Si eu, care credeam ca stiu toti motociclistii din Alexandria ! Editat Noiembrie 19, 2006 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Scuze, am terminat ! Ideea cu berea nu e rea ! Poate o sa se intample anul asta. Vad ca vremea tine cu noi. Ura! ies cu fra la bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 ies cu fra la bere Invata bah papagalule sa scrii propozitii cat de cat coerente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Felicitari, Irascibilu', ai reusit sa faci muci un topic absolut normal. Te face sa te simti bine? Tu ai inceput, dupa tine aproape ca nu s-a mai postat on-topic. Omul poate chiar vrea sa afle chestii despre tuaregul de 350, putin probabil ca era curios cine e papagal sau cat de tare va iubiti tu si cu Petrica. Probabil i-ai oferit un bonus. Boys, get a room! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceatrif Postat Noiembrie 19, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2006 Felicitari, Irascibilu', ai reusit sa faci muci un topic absolut normal. Te face sa te simti bine? Tu ai inceput, dupa tine aproape ca nu s-a mai postat on-topic. Omul poate chiar vrea sa afle chestii despre tuaregul de 350, putin probabil ca era curios cine e papagal sau cat de tare va iubiti tu si cu Petrica. Probabil i-ai oferit un bonus. Boys, get a room! Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 (editat) Aveti careva asa ceva? Sunteti multumiti? Eu stiu cam atat: Motor Rotax racit cu aer, 33 CP, pornire pedala plus buton, rezervor de 28, 5 L la un consum mediu de 4 l/100 km, greutate sub 140 kg la gol, undeva in jur de 170 cu toate lichidele. Pret in Italia in jur de 500 EU, unde se bucura de un renume deosebit. Ca sa te lamuresti mai bune, ar trebuii sa scrii si ce vrei sa faci cu Touaregu'. Adica, pe unde vrei sa te dai, preponderent pe asfalt, mai iesi si la ,,iarba", sau o sa iei noroiul ,,in piept". Conteaza si asta. Nu crezi? Touaregul de 350ccm se preteaza la iesiri off, dar daca vrei sa pleci ,,la mare", cu pasager(a), motorul de 350ccm o sa traga cam greu ........ daca mai pui si niste bagaje, sa terminat. Imi mentin ideea - decat Touareg 600, mai bine Dominator. Am eu ,,ceva" cu partea electrica de la italiene . Un sac de fire care fac acelasi lucru, poti sa tai 70% din ele, motorul merge in continuare. Verificat! Uite si o poza cu un Wind, cam ,,bate" a Domi! Bafta! Editat Noiembrie 20, 2006 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 baietii.............................., ala cu limba pregatita si cu impaciuitoru, aveti un limbaj de boscheti cu un om pe care nici macar nu-l cunoasteti!!!!! va place sa v-auziti vorbind???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 @Petrica sa stii ca nu-i chiar asa slab Tuaregu sau ETX-u de 350 . Daca vrei te las sa-l probezi pe al meu sa vezi cum se descurca . La toti la care l-am dat au fost incintati de felul cum merge aceasta motocicleta . Si starea tehnica in care se afla poate influenta parerea . Eu am mai mers cu acelasi model de motocicleta al unui prieten dar care era neimbunatatita si intradevar era diferenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 @Petrica sa stii ca nu-i chiar asa slab Tuaregu sau ETX-u de 350 . Daca vrei te las sa-l probezi pe al meu sa vezi cum se descurca . La toti la care l-am dat au fost incintati de felul cum merge aceasta motocicleta . Si starea tehnica in care se afla poate influenta parerea . Eu am mai mers cu acelasi model de motocicleta al unui prieten dar care era neimbunatatita si intradevar era diferenta . De acord cu tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 Am eu ,,ceva" cu partea electrica de la italiene . Un sac de fire care fac acelasi lucru, poti sa tai 70% din ele, motorul merge in continuare. Verificat! Asta poate la Moto Guzzi sau Ducati. Aprilia folosea inca de pe atunci Nippondenso. Insa e adevarat ca electrica Nippondenso din perioada aia (anii '80, inceputul anilor '90) era prav (vezi perena problema a releelor de incarcare), mai ales comparata cu electrica germana a vremii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karigan Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 Mai una peste alta este un motor bun dar cum se zicea si mai sus depinde ce vrei sa faci cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceatrif Postat Noiembrie 20, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2006 Mai una peste alta este un motor bun dar cum se zicea si mai sus depinde ce vrei sa faci cu el... Daca mi-as fi anuntat intentiile privitoare la urmatorul meu motor nu as fi facut decat sa creez multa polemica. Eu am dorit sa aflu cate ceva de la posesorii romani de Tuareg. Deci...nu opinii care ar fi mai bun in anume conditii, ci doar strict despre acest motor, in diverse situatii de exploatare. In cele din urma, acest topic s-a transformat, in orice altceva, doar intr-o discutie civilizata referitoare la o motocicleta, nu. Iti multumesc tie si celorlalti care stiu ce inseamna ce e acela RESPECT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karigan Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 Ma eu ma bucur dc am putut sa-ti fiu de ajutor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 Mirceatrif@: in general romanii isi lauda tarliile, asa ca daca ai vrut sa afli o parere cat mai aproape de adevar de la posesorii de tuareg nu stiu daca ai procedat bine. Eu nu am avut, nu am si nici nu cred ca voi avea vreodata o astfel de motocicleta dar tot ce pot sa-ti spun: 1.referitor la ce poti face cu ea - ceva nu se pupa, mai exact capacitatea cil, motorul ar fi ideal pentru teren dar daca mobra cantareste cat zic baietii....pa si la revedere.Crede-ma am motor de 170 de kile si e tres nasol in teren cu el.Daca vrei ceva ca lumea de teren iti recomand tarlia lia yamaha xt 225 cum i-am luat femeii, dar o sa ma dau eu cu ea .Merge pus pe ea si motor de 350 ba am auzit ca si de 400, ala de tt.Mai departe... daca o vrei pt sosea, cu 350 mai bine mergi cu dubita de la C&I.Personal, enduro pt sosea nu mi-as lua decat ceva bicilindric. 2.Dpdv tehnic, la faza cu italienele, bla, bla vrajala cat cuprinde.In primul rand o gramada de piese de pe italience sunt japoneze.Eu de exemplu la gilera am carburatorul si aprinderea(originale nu adaptate de mine!) japoneze, asa ca tragi singur concluziile.Lumea vorbeste ca sa nu taca.Intradevar, e mai naspa cu piesele italienesti.De ex eu m-am cam chinuit pana am facut rost de curea de distributie.Din ce stiu, tuaregul de 350 are si el curea dar am auzit ca ar merge de la nu stiu ce conserva.Ma cam indoiesc, fiindca de obicei profilul danturii difera la curelele pt moto fata de cele pt conserva dar daca lumea se jura ca merge...pt conserve gasesti mult mai usor piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 21, 2006 Share Postat Noiembrie 21, 2006 Cine-o vede nu o crede Cine-o paste o cunoaste Amin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 ma bag si eu in seama am un pegaso cu injectie, am vazut ca sta superb pe macadam la viteza de peste 70, sub incepe sa danseze. problema e ca fiind de nou, si aratand foarte bie, si avand de toate pe el, coburi, intercom, top, etc, mi-e frica de sutele/miile de euro pe care o sa-i dau cand o sa ma vars cu ea pe jos. de aceea mi-ar sta bine cu ceva mai mic si mai ieftin, sa ma simt mai putin stresat cand ies la o iarba, la o forestiera. 350 asta de la aprilia corespunde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceatrif Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 ma bag si eu in seama am un pegaso cu injectie, am vazut ca sta superb pe macadam la viteza de peste 70, sub incepe sa danseze. problema e ca fiind de nou, si aratand foarte bie, si avand de toate pe el, coburi, intercom, top, etc, mi-e frica de sutele/miile de euro pe care o sa-i dau cand o sa ma vars cu ea pe jos. de aceea mi-ar sta bine cu ceva mai mic si mai ieftin, sa ma simt mai putin stresat cand ies la o iarba, la o forestiera. 350 asta de la aprilia corespunde? Daca vrei enduro de la seria asta Aprilia, atunci ia in considerare Tuareg 250 si 125. Ambele sunt in 2T, prima are 24 CP, a doua circa 27. Ori, mai bine, ETX decat Tuareg, sunt mai bine facute pentru coclauri. Daca le cumperi din strainatate nu dai mare lucru pe ele, insa ar fi bine sa fii bun mecanic, pentru ca sunt modele vechi, ce lasa de dorit, pe alocuri. In directia asta, cred ca modelele mici de la Yamaha si KTM sunt net superioare. Eu mi-as lua un Tuareg 50 pentru distractie, e simplu facut, are 90 kg si costa cat o bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Salut, Are cineva manualul de reparatii de la Aprilia Tuareg 350? Chiar si contra cost. (Eu am un tuareg din 94) Sau macar cotele de reglare la tachetzi? PS: Nu user manual! Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fallen_Angel Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 eu am un tuareg de 600 si inafara de cureaua de distributie nu am probleme cu el asta este ce-a mai mare buba a lui cand ti-e lumea mai draga ramai fara curea la distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 asta este ce-a mai mare buba a lui cand ti-e lumea mai draga ramai fara curea la distributie Dar n-are si ea un interval de "service" pentru schimbat cureaua, specificat undeva in manualul de reparatii? Tre' sa existe un interval de schimbare doar nu astepti sa se rupa din moment in moment... Si, de curiozitate, se gaseste usor macar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Cureaua de distributie daca nu e de calitate se uzeaza repede . Am avut germana si japoneza . Alea germane erau foarte proaste , cauciucul se macina ca faina . Acum am japoneza si de 2 ani nu am probleme . Nu lasa praf de cauciuc in cutia distributiei deloc .Nu se gasesc usor . Daca e cineva interesat am o curea de vanzare ! Avantajul la distributia motorului asta e ca daca se strica dantura curelei si sare de la punct , culbutorii elibereaza imediat supapele si pistonul nu loveste in ele . Asa mi s-a intimplat odata pe la Pitesti cind aveam cureaua germana . Motorul s-a oprit brusc si nu a vrut sa mai porneasca . Imediat am verificat benzina (era) , bujia (avea scanteie ) si apoi distributia . Aveam curea la mine , am montat-o si valea mai departe . Daca era motor cu distributie pe lant era KAPUTT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Am avut si eu acum vreo 3 ani un SWM xn 350 cu motor Rotax, acelasi care e si pe Aprilia tuareg , etx... este un motor foarte bun si greu de distrus , singura problema e cureaua , care mi s-a rupt si mie o data si am gasit un magazin de curele care face la comanda,atunci a costat vreo 100 ron ,am mers cu cureaua veche , si mi-au facut alta , mi-am luat 2 sa am si de rezerva si o tineam tot timpul pe motor in caz de necaz . intradevar , avantajul este ca daca se rupe cureaua sau sare de la punct nu lovesc supapele in piston. daca va trebuie curea pot sa va fac rost , anul trecut m-a sunat cineva de pe la Ploiesti de i-am cumparat o curea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fallen_Angel Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) Cureaua de distributie daca nu e de calitate se uzeaza repede . Am avut germana si japoneza . Alea germane erau foarte proaste , cauciucul se macina ca faina . Acum am japoneza si de 2 ani nu am probleme . Nu lasa praf de cauciuc in cutia distributiei deloc .Nu se gasesc usor . Daca e cineva interesat am o curea de vanzare !Avantajul la distributia motorului asta e ca daca se strica dantura curelei si sare de la punct , culbutorii elibereaza imediat supapele si pistonul nu loveste in ele . Asa mi s-a intimplat odata pe la Pitesti cind aveam cureaua germana . Motorul s-a oprit brusc si nu a vrut sa mai porneasca . Imediat am verificat benzina (era) , bujia (avea scanteie ) si apoi distributia . Aveam curea la mine , am montat-o si valea mai departe . Daca era motor cu distributie pe lant era KAPUTT ! motoarele de tipul asta au scobituri in piston chiar unde vin supapele special pentru asa ceva daca se rupe cureaua sa nu bata in supape si atunci cand tragi decompresorul daca nu ar avea scobiturile astea ar insemna sa sara bucati iti dai imedit seama cand iti pica cureaua la distributie, dai la automat si da in gol clar ca a remas evacuarea deschisa Editat Aprilie 30, 2010 de Fallen_Angel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Aveti careva asa ceva? Sunteti multumiti?Eu stiu cam atat: Motor Rotax racit cu aer, 33 CP, pornire pedala plus buton, rezervor de 28, 5 L la un consum mediu de 4 l/100 km, greutate sub 140 kg la gol, undeva in jur de 170 cu toate lichidele. Pret in Italia in jur de 500 EU, unde se bucura de un renume deosebit. w un motor super bun trage de jos.. ce nu mi-a palcut la motocicleta este distributia , cureaa,, daca nu esti atent si nu o schimbi la timp ristii... + de asta trebuie etansat f bine capacul ce o protejaza, stiu caz in car ea intrat nisip praf... si s-a deteliorat f repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.