Sari la conținut

Aprilia Tuareg 350


Postări Recomandate

Am eu ,,ceva" cu partea electrica de la italiene :lol: . Un sac de fire care fac acelasi lucru, poti sa tai 70% din ele, motorul merge in continuare. Verificat! ;)

Asta poate la Moto Guzzi sau Ducati. Aprilia folosea inca de pe atunci Nippondenso. Insa e adevarat ca electrica Nippondenso din perioada aia (anii '80, inceputul anilor '90) era prav (vezi perena problema a releelor de incarcare), mai ales comparata cu electrica germana a vremii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai una peste alta este un motor bun dar cum se zicea si mai sus depinde ce vrei sa faci cu el...

Daca mi-as fi anuntat intentiile privitoare la urmatorul meu motor nu as fi facut decat sa creez multa polemica.

Eu am dorit sa aflu cate ceva de la posesorii romani de Tuareg. Deci...nu opinii care ar fi mai bun in anume conditii, ci doar strict despre acest motor, in diverse situatii de exploatare.

In cele din urma, acest topic s-a transformat, in orice altceva, doar intr-o discutie civilizata referitoare la o motocicleta, nu.

Iti multumesc tie si celorlalti care stiu ce inseamna ce e acela RESPECT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mirceatrif@: in general romanii isi lauda tarliile, asa ca daca ai vrut sa afli o parere cat mai aproape de adevar de la posesorii de tuareg nu stiu daca ai procedat bine.

Eu nu am avut, nu am si nici nu cred ca voi avea vreodata o astfel de motocicleta dar tot ce pot sa-ti spun:

1.referitor la ce poti face cu ea - ceva nu se pupa, mai exact capacitatea cil, motorul ar fi ideal pentru teren dar daca mobra cantareste cat zic baietii....pa si la revedere.Crede-ma am motor de 170 de kile si e tres nasol in teren cu el.Daca vrei ceva ca lumea de teren iti recomand tarlia lia yamaha xt 225 cum i-am luat femeii, dar o sa ma dau eu cu ea :lol: .Merge pus pe ea si motor de 350 ba am auzit ca si de 400, ala de tt.Mai departe... daca o vrei pt sosea, cu 350 mai bine mergi cu dubita de la C&I.Personal, enduro pt sosea nu mi-as lua decat ceva bicilindric.

2.Dpdv tehnic, la faza cu italienele, bla, bla vrajala cat cuprinde.In primul rand o gramada de piese de pe italience sunt japoneze.Eu de exemplu la gilera am carburatorul si aprinderea(originale nu adaptate de mine!) japoneze, asa ca tragi singur concluziile.Lumea vorbeste ca sa nu taca.Intradevar, e mai naspa cu piesele italienesti.De ex eu m-am cam chinuit pana am facut rost de curea de distributie.Din ce stiu, tuaregul de 350 are si el curea dar am auzit ca ar merge de la nu stiu ce conserva.Ma cam indoiesc, fiindca de obicei profilul danturii difera la curelele pt moto fata de cele pt conserva dar daca lumea se jura ca merge...pt conserve gasesti mult mai usor piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in seama

am un pegaso cu injectie, am vazut ca sta superb pe macadam la viteza de peste 70, sub incepe sa danseze.

problema e ca fiind de nou, si aratand foarte bie, si avand de toate pe el, coburi, intercom, top, etc, mi-e frica de sutele/miile de euro pe care o sa-i dau cand o sa ma vars cu ea pe jos.

de aceea mi-ar sta bine cu ceva mai mic si mai ieftin, sa ma simt mai putin stresat cand ies la o iarba, la o forestiera.

350 asta de la aprilia corespunde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in seama

am un pegaso cu injectie, am vazut ca sta superb pe macadam la viteza de peste 70, sub incepe sa danseze.

problema e ca fiind de nou, si aratand foarte bie, si avand de toate pe el, coburi, intercom, top, etc, mi-e frica de sutele/miile de euro pe care o sa-i dau cand o sa ma vars cu ea pe jos.

de aceea mi-ar sta bine cu ceva mai mic si mai ieftin, sa ma simt mai putin stresat cand ies la o iarba, la o forestiera.

350 asta de la aprilia corespunde?

Daca vrei enduro de la seria asta Aprilia, atunci ia in considerare Tuareg 250 si 125. Ambele sunt in 2T, prima are 24 CP, a doua circa 27. Ori, mai bine, ETX decat Tuareg, sunt mai bine facute pentru coclauri.

Daca le cumperi din strainatate nu dai mare lucru pe ele, insa ar fi bine sa fii bun mecanic, pentru ca sunt modele vechi, ce lasa de dorit, pe alocuri.

In directia asta, cred ca modelele mici de la Yamaha si KTM sunt net superioare.

Eu mi-as lua un Tuareg 50 pentru distractie, e simplu facut, are 90 kg si costa cat o bicicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salut,

Are cineva manualul de reparatii de la Aprilia Tuareg 350? Chiar si contra cost. (Eu am un tuareg din 94)

Sau macar cotele de reglare la tachetzi?

PS: Nu user manual!

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

eu am un tuareg de 600 si inafara de cureaua de distributie nu am probleme cu el

asta este ce-a mai mare buba a lui cand ti-e lumea mai draga ramai fara curea la distributie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este ce-a mai mare buba a lui cand ti-e lumea mai draga ramai fara curea la distributie

 

Dar n-are si ea un interval de "service" pentru schimbat cureaua, specificat undeva in manualul de reparatii?

Tre' sa existe un interval de schimbare doar nu astepti sa se rupa din moment in moment...

Si, de curiozitate, se gaseste usor macar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cureaua de distributie daca nu e de calitate se uzeaza repede . Am avut germana si japoneza . Alea germane erau foarte proaste , cauciucul se macina ca faina . Acum am japoneza si de 2 ani nu am probleme . Nu lasa praf de cauciuc in cutia distributiei deloc .Nu se gasesc usor . Daca e cineva interesat am o curea de vanzare !

Avantajul la distributia motorului asta e ca daca se strica dantura curelei si sare de la punct , culbutorii elibereaza imediat supapele si pistonul nu loveste in ele . Asa mi s-a intimplat odata pe la Pitesti cind aveam cureaua germana . Motorul s-a oprit brusc si nu a vrut sa mai porneasca . Imediat am verificat benzina (era) , bujia (avea scanteie ) si apoi distributia . Aveam curea la mine , am montat-o si valea mai departe . Daca era motor cu distributie pe lant era KAPUTT !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu acum vreo 3 ani un SWM xn 350 cu motor Rotax, acelasi care e si pe Aprilia tuareg , etx... este un motor foarte bun si greu de distrus , singura problema e cureaua , care mi s-a rupt si mie o data si am gasit un magazin de curele care face la comanda,atunci a costat vreo 100 ron ,am mers cu cureaua veche , si mi-au facut alta , mi-am luat 2 sa am si de rezerva si o tineam tot timpul pe motor in caz de necaz . intradevar , avantajul este ca daca se rupe cureaua sau sare de la punct nu lovesc supapele in piston.

daca va trebuie curea pot sa va fac rost , anul trecut m-a sunat cineva de pe la Ploiesti de i-am cumparat o curea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cureaua de distributie daca nu e de calitate se uzeaza repede . Am avut germana si japoneza . Alea germane erau foarte proaste , cauciucul se macina ca faina . Acum am japoneza si de 2 ani nu am probleme . Nu lasa praf de cauciuc in cutia distributiei deloc .Nu se gasesc usor . Daca e cineva interesat am o curea de vanzare !

Avantajul la distributia motorului asta e ca daca se strica dantura curelei si sare de la punct , culbutorii elibereaza imediat supapele si pistonul nu loveste in ele . Asa mi s-a intimplat odata pe la Pitesti cind aveam cureaua germana . Motorul s-a oprit brusc si nu a vrut sa mai porneasca . Imediat am verificat benzina (era) , bujia (avea scanteie ) si apoi distributia . Aveam curea la mine , am montat-o si valea mai departe . Daca era motor cu distributie pe lant era KAPUTT !

 

motoarele de tipul asta au scobituri in piston chiar unde vin supapele special pentru asa ceva daca se rupe cureaua sa nu bata in supape si atunci cand tragi decompresorul daca nu ar avea scobiturile astea ar insemna sa sara bucati

iti dai imedit seama cand iti pica cureaua la distributie, dai la automat si da in gol clar ca a remas evacuarea deschisa

Editat de Fallen_Angel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti careva asa ceva? Sunteti multumiti?

Eu stiu cam atat:

Motor Rotax racit cu aer, 33 CP, pornire pedala plus buton, rezervor de 28, 5 L la un consum mediu de 4 l/100 km, greutate sub 140 kg la gol, undeva in jur de 170 cu toate lichidele.

Pret in Italia in jur de 500 EU, unde se bucura de un renume deosebit.

w un motor super bun trage de jos.. ce nu mi-a palcut la motocicleta este distributia , cureaa,, daca nu esti atent si nu o schimbi la timp ristii... + de asta trebuie etansat f bine capacul ce o protejaza, stiu caz in car ea intrat nisip praf... si s-a deteliorat f repede... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,am si eu Tuareg 350 dar nu va pot spune prea multe despre ea deocamdata.Vreau sa o echipez pentru off si nu gasesc un cauciuc de cross sh pe 17'',poate stiti voi pe undeva.

 

 

Mitas C02 StoneKing - BN (brand new)

SH (second hand) - nu stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,am si eu Tuareg 350 dar nu va pot spune prea multe despre ea deocamdata.Vreau sa o echipez pentru off si nu gasesc un cauciuc de cross sh pe 17'',poate stiti voi pe undeva.

 

Nu stie nimeni,nu are nimeni?

Mesaj completat

sal,are cineva de vanzare releu de incarcare pentru tuareg 350?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Buna Si eu sunt posesor de ETX 350 de un an si ceva. Aprob ele scrise mai sus, Am folosit-o strict off road, desii era in stare perfecta optic cand am luat-o (adusa din italia) acum are ghidonul inlocuit, semnalizatoare noi, zgarieruri cat cuprinde. E foarte docila si suficient de puternica( pentru mine), mi-a placut cuplul jos si ...ca e silentioasa. Asta pana am turtit toba un pic. da tot abia o auzi la relanti de la 300 m. In padure asta e perfect, am suprins de multe ori animalele salbatice de aproape iar cainii de la stane isi dadeau seama ca am trecut prea tarziu sa imi sara in fata. Totusi desii ma antrenez pentru asta e prea grea cu cele 170 de kile ale ai mai ales ca ma dau numai singur. Pe pantele abrupte sau daca cad in transee (pe dealurile din zona mea Mures-Sovata sunt destul de multe ramanse din al doile razboi) ma cacaresc 10 minute sa o scot. Si bineinteles ca asta se intampla la sfarsitul zilei cand oricum esti terminat si mai ai 30 km pana acasa. Oricum m-a invatat multe si mai alea ca drumul fie el si macadam e PLICTISITOR.

Tocmai mi-s-a rupt si mie cureaua de distributie presupun pentru ca s-a incalzit excesiv ultima data cand am intrat intr-o mlastina din care nu am mai iesit decat tras cu masina..long story ..dar am frecat-o mult (crengi sub roti, bolovani..) Draga de ea pornea de fiecare data de la buton desii mai avea 10 cm pana la filtrul de aer de sub sea. E prima mea moto dar nu am crezut ca poate sa mearga ata de mult imersata fara sa se caleze.. mai am de invatat o groza despre asta, nu am avut pe nimeni sa ma invete inca.

Oricum am gasit 2 curele in Bucuresti , o sa le iau undeva dupa Craciun. Cu restul pieselor e greu sper ca ceilanti posesori sa isi dezvaluie sursele. Nu am avut alte probleme dar daca or fi nu vreau sa pierd o vara pentru un ambreiaj. Mai caut placute de frana spate o sa le dau jos si o sa fac turul magazinelor sa vad dac ase potrivesc de la alt model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna Si eu sunt posesor de ETX 350 de un an si ceva. Aprob ele scrise mai sus, Am folosit-o strict off road, desii era in stare perfecta optic cand am luat-o (adusa din italia) acum are ghidonul inlocuit, semnalizatoare noi, zgarieruri cat cuprinde. E foarte docila si suficient de puternica( pentru mine), mi-a placut cuplul jos si ...ca e silentioasa. Asta pana am turtit toba un pic. da tot abia o auzi la relanti de la 300 m. In padure asta e perfect, am suprins de multe ori animalele salbatice de aproape iar cainii de la stane isi dadeau seama ca am trecut prea tarziu sa imi sara in fata. Totusi desii ma antrenez pentru asta e prea grea cu cele 170 de kile ale ai mai ales ca ma dau numai singur. Pe pantele abrupte sau daca cad in transee (pe dealurile din zona mea Mures-Sovata sunt destul de multe ramanse din al doile razboi) ma cacaresc 10 minute sa o scot. Si bineinteles ca asta se intampla la sfarsitul zilei cand oricum esti terminat si mai ai 30 km pana acasa. Oricum m-a invatat multe si mai alea ca drumul fie el si macadam e PLICTISITOR.

Tocmai mi-s-a rupt si mie cureaua de distributie presupun pentru ca s-a incalzit excesiv ultima data cand am intrat intr-o mlastina din care nu am mai iesit decat tras cu masina..long story ..dar am frecat-o mult (crengi sub roti, bolovani..) Draga de ea pornea de fiecare data de la buton desii mai avea 10 cm pana la filtrul de aer de sub sea. E prima mea moto dar nu am crezut ca poate sa mearga ata de mult imersata fara sa se caleze.. mai am de invatat o groza despre asta, nu am avut pe nimeni sa ma invete inca.

Oricum am gasit 2 curele in Bucuresti , o sa le iau undeva dupa Craciun. Cu restul pieselor e greu sper ca ceilanti posesori sa isi dezvaluie sursele. Nu am avut alte probleme dar daca or fi nu vreau sa pierd o vara pentru un ambreiaj. Mai caut placute de frana spate o sa le dau jos si o sa fac turul magazinelor sa vad dac ase potrivesc de la alt model.

 

salut , daca ai nevoie de curea iti pot aduce la aprox 100-120 ron , in Targu Mures, nu mai trebuie sa o astepti de la Bucuresti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , daca ai nevoie de curea iti pot aduce la aprox 100-120 ron , in Targu Mures, nu mai trebuie sa o astepti de la Bucuresti .

Ar fi foarte fain . La 100 RON buc as vrea 2 bucati daca poti. Ajung acasa dupa 29 Dec, te pot suna si vin sa le iau eu nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0742669342 e nr meu . cand ai nevoie , ma suni si pot afla pretul exact , deoarece este in functie de euro , tva si alte prostii dinastea care la noi se schimba in fiecare zi . v-a trebui sa masori latimea la cea veche , ca sa stiu de care sa comand , de obicei e 20 mm ,dar a fost cine mi-a cerut de 18 sau 22 mm .

Numai bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0742669342 e nr meu . cand ai nevoie , ma suni si pot afla pretul exact , deoarece este in functie de euro , tva si alte prostii dinastea care la noi se schimba in fiecare zi . v-a trebui sa masori latimea la cea veche , ca sa stiu de care sa comand , de obicei e 20 mm ,dar a fost cine mi-a cerut de 18 sau 22 mm .

Numai bine .

 

E 19 mm latime, cu 86 dinti dreptunghici ( nu trapezoidali). da mai bine lasa-ma sa ajung in 2 sapt acasa sa o mai masor odata sa fiu sigur si o sa te sun cu siguranta sa iti comunic la micron. Sarbatori faine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...