XorX Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 in afara de varianta clasica cu schimbatul raportului pinioanelor, ce alte variante ar mai fi? In particular e vorba despre un RM80 care cu greu sta cu roata fata lipita de pamint... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 in afara de varianta clasica cu schimbatul raportului pinioanelor, ce alte variante ar mai fi? In particular e vorba despre un RM80 care cu greu sta cu roata fata lipita de pamint... Alimenteaza cu motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 gaura in piston... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 ii reduci compresia. ieftin si eficient. sunt 2 metode care se pot si combina rezultand 3 chiar. 1. garnitura de chiulasa mai groasa (sunt ateliere care fac) 2. garnitura de la baza cilindrului mai groaza, caz in care alterezi un pic si distributia (trebuie vazuta exact diagrama cilindrului, daca faci rost de ea iti pot spune unde pierzi si unde castigi, asta daca e ceva de castigat, totul depinde de cum sunt ferestrele) 3. ambele combinate, caz in care tot imi trebuie diagrama. sa stii ca va porni o idee mai greu daca nu reglezi si garburatorul. sau chiar foarte reu, depinde cat de mult ii scazi compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Motor 2T, dacă nu-l turezi moare la plecare, dacă-l turezi e prea puternic... nu prea ai ce să-i faci. Bucură-te că-i aşa, obişnuieşte-te cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 motorul in 2t poate fi controlat foarte bine din toba si filtru de aer. La cross livreaza foarte multa putere intr-o banda ingusta. Poti sa ii intinzi banda de putere cu o alta toba pentru inceput, atenuand in acelasi timp varful. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Decembrie 14, 2012 Autor Share Postat Decembrie 14, 2012 toba poate fi o problema, procircuit cap-coada.. ce sa-i fac, sa-i indes niste bureti de sirma in finala? si ca sa fie clar, pe mine nu ma deranjeaza situatia, ba chiar imi place ca se ridica doar din acceleratie 1-2-3 dar pe fiica-mea a cam speriat-o :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Micsoreaza diametrul pe care se infasoara cablul de accelaratie pe mansonul de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Nu ai precizat ce model e ... Scoate Power Valva din ecuatie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 http://www.ebay.co.uk/itm/RM-125-01-04-SFB-Racing-7oz-Flywheel-Weight-NEW-/280538765555?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item415169d8f3 de asa ceva ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 subscriu la volanta mai grea, iti da cuplu mai mare si scade din putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 (editat) toba poate fi o problema, procircuit cap-coada.. ce sa-i fac, sa-i indes niste bureti de sirma in finala? si ca sa fie clar, pe mine nu ma deranjeaza situatia, ba chiar imi place ca se ridica doar din acceleratie 1-2-3 dar pe fiica-mea a cam speriat-o :-) ca sa reduci din evacuare...trebuie sa scazi diametrul tobei la final sau cum ai spus tu bagi bureti de sarma in finala..practic motorul o sa meaga bine la relantiu, si turatii mici si nu o sa te lasa sa o turezi ca nu are unde sa evacueze gazele arse.. practic nu mai ai putere la turatii mari...problema e ca si la mers constant in alta treapta de viteza tot nu o sa aibe putere la turatia respectia...asa limetzi puterea maxima a motorului!! ...... cea mai buna solutie e modificarea raporturilor la lantz.. e cea mai eleganta solutie! si puterea motorului ramane acelasi! Editat Decembrie 15, 2012 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintu Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Motoarele de cross in general sunt ft puternice(mai ales in 2 timpi),motorul asta are vreo 15 cai daca nu ma insel care sunt dezvoltati pe cuplu,deci daca vrei sa fie mai putin violent schimbal cu unu de 49... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Decembrie 15, 2012 Autor Share Postat Decembrie 15, 2012 Nu ai precizat ce model e ... Scoate Power Valva din ecuatie ... am zis in primul post, Suzuki RM80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 maistre, probat, executat garantat: ingreuneaza volanta sau schimb-o cu una de enduro daca iti permite carterul, restu e poezie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Decembrie 16, 2012 Autor Share Postat Decembrie 16, 2012 cind zicem "volanta" ne referim la piesele 11-12 din poaza atasata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 cind zicem "volanta" ne referim la piesele 11-12 din poaza atasata? Aia ar fi volanta propriu-zisa. Dar e mai complicat sa schimbi ceva la ea. Asa ca lumea (dupa cum se vede si in filmulet) modifica rotorul generatorului de curent, adica magnetul permanent al magnetoului. In engleza se cheama flywheel adica tot volanta, si de aici confuzia de termeni. De ex am avut un MZ ETZ care nu avea magnetou, ci altenator, precum masinile. Rotorul alternatorului nu era un magnet permanent, greu, cu rol de volanta. Era un bobinaj usor. Asta nu insemna ca monocilindrul ETZ nu avea volanta. Ea era prezenta in manivela din ansamblul biela-manivela format de piston si arborele cotit (ambielaj, vilbrochen). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Decembrie 20, 2012 Autor Share Postat Decembrie 20, 2012 hmm... la rm80 nu exista acel "flyeheel plate" de ingreunare a rotorului...aparent din cauza de lipsa de spatiu sub capac. variante ramase: - limitare cursa acceleratie - dezactivare power valve sau reglare sa intre mai tirziu - saiba pe evacuare la iesirea in toba sau obturarea finalei - discuri de abreiaj din otel atit separatori cit si cele de frictiune - functioneaza tot pe principiu ingreunarii volantei daca mai aveti idei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) nu neaparat limitarea cursei la acceleratie, ci alterarea raportului. ex. acuma tragi 2 cm de fir ca sa obti gaz maxim; poti sa modifici astfel acceleratia incat sa trebuiasca sa tragi 3 cm (atentie cifrele sunt fictive) -> astfel la aceeasi miscare a maini ca in prezent vei accelera mai putin. http://www.g2ergo.com/dirt-bike-g2-ergonomics-products/g2-throttle-tubes/g2-throttle-cam-system-80.html modificarea e relativ gratis daca ai oarece inclinatii tehnice : dai jos maneta si o iei la pila. Editat Ianuarie 25, 2013 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) nu neaparat limitarea cursei la acceleratie, ci alterarea raportului. ex. acuma tragi 2 cm de fir ca sa obti gaz maxim; poti sa modifici astfel acceleratia incat sa trebuiasca sa tragi 3 cm (atentie cifrele sunt fictive) -> astfel la aceeasi miscare a maini ca in prezent vei accelera mai putin. http://www.g2ergo.com/dirt-bike-g2-ergonomics-products/g2-throttle-tubes/g2-throttle-cam-system-80.html modificarea e relativ gratis daca ai oarece inclinatii tehnice : dai jos maneta si o iei la pila. mda, si pastrezi spanul, in caz ca nu iti iese o lipesi cu superglue... si rm-ul tre sa aiba un generator de curent, altfel cum da scanteia??? ala trebuie ingreunat Editat Ianuarie 25, 2013 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) nu-ti iese mai incerci; e vreo 30-40 RON un tub de acceleratie din plastic e mai ok marirea greutatii rotorului, insa nu-i asa simplu de facut ca modificarea tubului de plastic. Editat Ianuarie 26, 2013 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Esti primul barbat pe care-l aud plangandu-se ca un motor este prea puternic.WTF? Nu asta ma sperie, ci faptul ca ai primit asa multe raspunsuri... PS Scuzati off-topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Eu i-am luat fiicei mele un KX85. Pentru cat stie ea sa mearga acum e prea puternic. Asa ca o varianta de "domolire" ar fi binevenita pana cand mai invata. Poate ca si @XorX are aceeasi problema ca si mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Esti primul barbat pe care-l aud plangandu-se ca un motor este prea puternic.WTF? Nu asta ma sperie, ci faptul ca ai primit asa multe raspunsuri... PS Scuzati off-topicul. Daca nu ai citit astea multe raspunsuri,iti spun eu ca omu a zis ca-i ok pt el dar e prea puternic pt fata lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.