Sari la conținut

Aditivi pt benzina cu Kerosen - nasol


Cesar
 Share

Postări Recomandate

Sarea scantei din evacuare, ca era in descompunere :D

Probabiul sa ai calamina multa pe pistoanele din cilindrii unde ai compresie ;)



In orice caz, se pot face mult experimente pe motorasul ala, avand in vedere ca il iubesti mult si iti va ierta orice :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar eu am compresie proasta pe un cilindru la ZZR. Crezi ca smecleul ala ar putea ajuta la curatat posibila calamina de pe acolo? Tin minte ca dupa reglaj, cand era turata bine in limitator, sareau scantei, deci calamina sigur e in motorul ala.

Depunerile de calamina in cilindru face compresia sa creasca,nu sa scada!

Scanteile care le-ai vazut sunt de la depuneri de fum/amestec nears din evacuare,in nici un caz calamina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea aditivilor si solutiile de curatare au alcool in ei, nu cherosen. Alcoolul are CO mai mare dar energie mai putina, si da, elimina apa din rezervor si curata. Acum nu prea isi mai au rostul pentru ca toata benzina euro 5 are 5% alcool in ea. De ceva ani benzina e foarte curata. Am desfacut rezervoare la masini cu ceva km si erau perfect curate. Prin 96-2002 era plina de apa si rugina. Toata ziua scoteam apa cu rugina din paharul decantor la dacie. La masinile actuale nu am filtre de benzina si nu le-am auzit tusind macar o data.

Nu se justifica nici octane booster pentru ca oricum iesi mai ieftin alimentand cu benzina 98+ daca motorul chiar poate sa o foloseasca eficient. Doar unele japoneze si motoarele turbo vin din fabrica reglate sa mearga cu 98. Restul sunt reglate pentru 95 si merg si cu 98 exact la fel.

 

Daca motorul are senzori de detonatie o sa scada avansul, detonatiile vor fi minore si numai in momentul in care apesi acceleratia. Daca nu are, o sa detoneze. Nu stiu daca nu face mai mult rau decat bine sa-l cureti prin metoda asta. La motoare cu putere mica raportat la capacitate nu se strica nimic de la detonatii, dar la 100 cai/l deja e periculos.

 

Cu avansul mic, degeaba contine mai multa energie benzina, ca tot nu va produce motorul mai multa putere.

 

La turbo se comporta fix la fel senzorii de detonatie ca si la aspirate, doar ca in cazuri mai severe scade si presiunea si pierderea de putere e semnificativa.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La masinile actuale nu am filtre de benzina si nu le-am auzit tusind macar o data.

Nu se justifica nici octane booster pentru ca oricum iesi mai ieftin alimentand cu benzina 98+ daca motorul chiar poate sa o foloseasca eficient. Doar unele japoneze si motoarele turbo vin din fabrica reglate sa mearga cu 98. Restul sunt reglate pentru 95 si merg si cu 98 exact la fel.

 

Nu le-ai gasit tu (filtrele), dar in mod sigur au ;)

Se justifica, in conditiile in care benzina de la pompa nu prea are CO indicata... 95 probabil are in jur de 91-92, iar 98 are 95 (acum vreo 2 ani a facut niste teste un amic de-al meu la cateva benzinarii. Nu la toate a iesit rezultatul prost, dar la destul de multe...)... doar ca ne-am obisnuit cu mult mai rau (apa si mizerie, dar stai linistit, inca exista) si acum ni se pare foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu priviti cum trebuie problema!

Acesta solutie care are in componenta kerosen mai pe romaneste (GAZ lampant )ultra rafinat, se foloseste pentru decalaminarea motorului.Unul din proprietatile kerosenului este ca se infiltreaza in acele depuneri de calamina si le face combustibile.

Asa ca acele depuneriin care se infiltreza kerosen se ard in functionarea motorului,in asa fel reduc acele raporturi de copresie mari efecte ale depunerilor de calamina.

Deci ca ori ce pe lumea asta medicamente, solutii,actiuni are efecte pozitive cat si negative.

Dintre cele negative se enumera detonatiile(aprinderea prematura a amestecului,efect al scaderi cifrei octanice datorita amestecului cu gaz ,dar si a acelor depuneri care devin incandescente prin ardere.

Asa cum iei un medicament care te face sa nu mai simti efectele unei raceli de ex,dar in acelasi timp te face sa fii ametit sa nu fii capabil,sa conduci masina.Asa si cu acest produs, Il pui in motor face ce trebuie, cu consecintele de rigoare, si dupa care revii la forma initiala cu benzina normala dar cu supape,pistoane si chiuloasa mai curata.

 

Folosirea gaz in motor pentru decalaminare este o metoda veche folosita de mecanici de foarte mult timp.Acum na...nu mai se spune gaz este 'kerosen" vezi doamne asocierea cu avionul,mama ce solutie ! Dar te chinui sa-l aprinzi cu flacara!

 

Cu respect TNG! :hug:

Da,TNG,nota 10! Asa ca sa priceapa tot omu' .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe semne ca aditivii astia sunt mai rai ca aghiasma care, saraca, nu face nici bine dar nu face nici rau.

:cheers:

daca popa ia apa din Iordan si nu are cruce de argint (are de lemn) risti sa te strici la burta

 

 

 

 

 

 

Compression ratio Octane

5:1 72

6:1 81

7:1 87

8:1 92

9:1 96

10:1 100

11:1 104

12:1 108 "

 

 

 

 

Deci pana la urma e mai bine folosita benzina premium ( 99,98,100 sau 101) in locul celei de 95 ? :-?

la cata electronica are mobra ta, va merge mai rau si va consuma mai mult cu benzina de 100 decat cu benzina de 95

 

Nu au decat sita aia de plastic din rezervor.

Cum ati masurat CO de a iesit 91-92?

toyota lu' nevastamea benzina 1.3 are la revizie "inlocuire filtru benzina" ... fabricatie 2012

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele masini au filtre de benzina, altele nu.

Nu e asa simpla legatura dintre raportul de compresie si CO. Motocicletele au raportul de compresie 11-13 si merg cu benzina de 95 foarte bine. Depinde si de forma camerei de ardere si de raportul dintre alezaj si cursa. Motoarele suprapatrate cu alezaj mare si cele cu 4 supape pe cilindru cu bujia in mijloc sunt mai putin predispuse la detonatii decat cele vechi cu 2 supape pe cilindru.

Mai toate motoarele noi sunt proiectate cu un raport de compresie mai mare si detonatiile sunt controlate prin micsorarea avansului si cu senzori de detonatie. Se obtine mai multa putere asa decat scazand raportul de compresie pana nu mai detoneaza cu 95. De asta majoritatea pot produce cativa cai in plus cu benzina cu CO mai mare si avansul reglat corespunzator.

Doar cu benzina cu CO mai mare nu produc mai multa putere pentru ca ECU doar micsoreaza avansul, nu il creste peste valoarea normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Motocicletele au raportul de compresie 11-13

 

nope...cele de conceptie mai veche nu

 

http://motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_rd350f2%2088.htm

 

http://motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cb500s%2099.htm

 

http://motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xv535S%20%2094.htm

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

te-ai trezit tu asa, mecanicoasa, nu? vezi ca cb-ul ala ar trebui sa mearga cu 100+ dupa mintea ta si tabelul pus de yuk... culmea, merge cu 95-ul nostru. cu 92 chiar. si nu, raportul de compresie in lumea reala nu e ca-n tabelul ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

te-ai trezit tu asa, mecanicoasa, nu? vezi ca cb-ul ala ar trebui sa mearga cu 100+ dupa mintea ta si tabelul pus de yuk... culmea, merge cu 95-ul nostru. cu 92 chiar. si nu, raportul de compresie in lumea reala nu e ca-n tabelul ala...

stresule fesule, vezi ca eu n-am zis nimic de nici un cb (ala e doar un excemplu , putea fi orice moto acolo)si de nimic altceva legat de cifre octanice sau ce cacao mai insinuezi tu acolo

chiar iti mai trebuia o clona, nu-ti ajungea cealalta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea aditivilor si solutiile de curatare au alcool in ei, nu cherosen.

Exista naispe feluri de aditivi. Cei de eliminat apa probabil o fi avand alcool.

Nu exista masina sa n-aiba filtru de benzina pe undeva pe traseu. In afara de sita grosiera din rezervor. N-ai cautat tu bine.

 

Aditivii de curatat injectoare/calamina au kerosen. Care kerosen e gaz lampant sau combustibil de avion - jet engine.

@performance solutions - kerosenul e chiar combustibilul pt motoarele cu reactie nu face nimeni nici o confuzie, si nu e alceva decat banalul gaz lampant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu cica la alea cu benzina curata injectoarele, si la alea diesel ar trebui sa fie la fel, desi nu ma pricep la motoare diesel.

Din ce-am vazut pe piata aditivii de curatat injectoare sunt vanduti separat diesel/benzina.

In cantitate foarte mica nu stiu daca face ceva rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...