kawazaki Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Singura casca silentioasa de la shoei este qwestu. 11 este mai zgomotos si ca rxu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 (editat) Pai si care sunt atuurile ei atunci? Cui i-am zis ca imi iau shoei xr 1100 au zis ca e foarte buna. Intradevar am depistat pe unde circula aerul de e zgomotoasa. Circula prin spate pe lateral , daca ridic de umeri si lipesc casca de cocoasa si nu mai permit aerului sa iasa devine brusc foarte silentioasa. D'aia zic cred ca o sa rezolve treaba asta cand iau whisper kit-ul pe care il pun doar la drumuri lungi si pentru aerisire deschid aerisirile de sus. Imi place ca nu ma coc in ea chiar daca e cald. Editat Iunie 6, 2016 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Atuurile sunt greutatea,compozitia castii,looku dar in primul rand platesti numele brandului.In trecut shoei si arai au avut cele mai avansate smecherii in materie de casti, au fost si printre primii mari producatori din lume, vreo 50/60ani de activitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Eu am xr1100, am incercat si cu whisper kit (cu imprumutul) , diferenta e foarte mare de sunet. Nu o sa mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Da pai cred ca e solutia cea mai buna , avand in vedere ca imi place f4i ca e sport touring si chiar nu imi rupe spatele si e si sportiva, dar parbrizul ala mi se pare putin prost conceput, cel putin pentru mine ca sunt inalt, nu stiu pentru altii. Invat si eu cum stau treburile din mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Cu whisperkit si chin curtain iti garantez ca nu mai ai probleme cu zgomotul (cu mentiunea sa ai viziera reglata bine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 (editat) Oameni buni, nu cunosc mai multe modele decat ceea ce am purtat pana acum (numai cu cagula), dar ca si zgomot, comparand GT-Air cu Nolan N87 achizitionata aseara pentru pasagera si mers cu ea astazi dimineata, sa nu va ganditi ca SHOEI-ul este ca "linistea" dintr-o biblioteca si Nolan-ul ca zgomotul produs de tren, dimpotriva, mi se par unpic la fel cu un mic avantaj pentru SHOEI si ca confort, atat. Sa nu mai zic de diferenta de pret dintre cele doua avand aproape aceleasi dotari.... Motocicleta folosita este cea din profil cu parbrizul original (tot vantul in casca). Editat Iunie 14, 2016 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 M-am dat cu chin curtain , nu mi se pare nicio diferenta fata de fara, probabil din cauza parbrizului. Intradevar whisper kit-ul isi face treaba si devine mai silentioasa, nu mai e asa rau dar e mare chin la bagat si scos casca. Combinatia parbriz f4i double bubble + shoei + 1.88 inaltime nu e prea buna, chiar si cu whisper kit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Intra aer pe sub casca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 (editat) Da, si imi iese pe la ceafa prin dreapta... pe acolo face zgomot.Daca merg cu gsxr-ul sau stau in picioare pe a mea dispare vajaitul. Pana in 130-150 mi se pare inutil parbrizul asta al meu Editat Iunie 14, 2016 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Eu am mers cu xr1100+whisper kit pe naked, si nu mai auzeam nimic. E un caz mai special double bouble`ul tau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 (editat) Singura solutie e sa dai jos parbrizul si sa iei unul mult mai inalt. mihaiand, nakedurile sunt cele mai prietenoase cu castile, pentru ca aerul care vine in casca e curat, ca sa zic asa. La un naked fara parbriz nu ai turbulente si alte probleme care sunt cauzate de carene si parbriz. Editat Iunie 14, 2016 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Pai nu mai aud nimic daca merg in picioare , e chiar silentios. Dar parbrizu' imi face probleme, oricum fara whisper kit la drum lung e chin, asa daca bag si niste casti in urechi e chiar ok. Nu stiu daca am cum sa las parbrizu' mai jos, mai inalt nu vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 (editat) Din ce stiu tu nu poti ajusta parbrizul, asa ca ori iei unul mai jos ori unul mai inalt. Daca iti iei unul mai jos nu te ajuta atat de mult la viteza, spargi mai mult aer cu corpul. Daca iei unul mai inalt cred ca nu o sa mai redirectioneze aerul sub casca, ci peste. PS: Mai e o solutie. Ia un deflector si pune-l pe parbrizul actual. Editat Iunie 14, 2016 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 E cam sf ce spui, gsxr are geamul mai mic si mai jos ca si pozitie decat f4, deci trebuie sa ai o pozitie cat mai aproape cu casca de rezervor ca sa risipesti aerul care vine direct in casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Nu știu de ce va tot chinuiți cu 1100 alea...sunt de concepție vecher și e normal sa fie gălăgioase. . În plus au 8 aerisiri...cine vrea silențiozitate poate opta pentru Qwest. Eu când am comandat Xsp 3 am fost atenționat de o eventuala necesitate de a purta dopuri de urechi...sincer sa fiu...acum după ce am purtat-o în condiții mixte pot spune ca nu se compara cu nimic ca și silențiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 (editat) E de fapt pe dos. Turbulentele in casca, zgomotele nasoale si vantul excesiv, apar din cauza ca parbrizul ii da un debit mare de aer fix sub casca. Daca ai parbrizul mai jos aceeasi cantitate se duce mai mult si inspre piept, si ca rezultat ai mai putin aer care izbeste casca. Si, evident, zgomotul scade. Cum am mai zis si mai devreme, si a experimentat si colegul, daca te ridici pe scarite primesti aer curat. Daca tot exista zgomot in casca, e clar de la parbriz. Eu am patit-o pe pielea mea cu trei parbrize. Cand esti inalt, aproape de 1.90, iti trebuie un parbriz super inalt ca sa iti arunce aerul peste casca si nu sub ea, cum se intampla in cazul asta. Chiar si asa, din cauza diferentei de presiune care apare intre parbriz si casca, problemele cu zgomotul excesiv in casca pot continua. Ca o ultima adaugire, pe Kawasaki ZX-10R nou exista niste gauri in parbriz tocmai pentru a ajuta la eliminarea turbulentelor in casca. Ar putea fi si asta o rezolvare pentru parbrizele actuale, doar ca apare riscul de a le inrautati si mai mult performantele. Editat Iunie 14, 2016 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Fadeto parbrizul are rolul sa arunce aerul peste casca nu ce spui tu....Daca stai drept il ei tot in mufa,piept....pe sub casca....la sub brat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 (editat) Ce am zis eu e altceva fata de ce intelegi tu. Nu toti merg cu pieptul pe rezervor; asta e un scenariu irelevant pe strada cand te plimbi. Daca nu esti inalt vei intelege mai greu ce spun. Un parbriz e facut pentru o persoana de o anumita inaltime si "volum". Unul mic si jos se preteaza pentru cineva de inaltime mica si scund. Daca esti inalt, ca el sa arunce aerul peste casca, trebuie sa fie adaptat corespunzator dimensiunilor. Cand astea doua nu se pupa apar probleme de genul celor intalnite de coleg. Zgomotul ala din video e fix la ceea ce te poti astepta cand ai parbrizul prea mic. Intr-un drum de vreo 400km, cu dopuri in urechi, ma enerva parbrizul de l-am inclinat mult inspre mine ca sa pot ajunge acasa fara sa innebunesc. Editat Iunie 14, 2016 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Daca ai 1.90, stai si drept parbrizul ala e irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Eu am 1.88 si tot aerul mi-l arunca direct in casca . Daca stau cu spatele drept pe motor aerul imi bate in piept si scade zgomotul semnificativ. Daca ma ridic in picioare pe scarite zgomotul dispare. Daca ma las cu pieptul pe rezervor zgomotul se diminueaza. Daca stau in pozitie normala pentru viteza 10-150 km la ora tot aerul din parbriz imi bate in zona gat - casca. Prin urmre imi intra aer pe dedesubt si iese prin spatele castii pe la ceafa , acolo se creeaza un vajait de ma sparge la urechi fara whisper kit. Cu whisper kit e mult mai ok dar tot se aude. In fine , am dus discutia asta prea departe ca pana la urma nu e de vina casca, e chiar ok. Overpriced dar e de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Ce ai scris acum este adevarat, se intampla la majoritatea pers scunde/inalte, daca vrei liniste te apleci pe rezervor, cu cat esti mai inalt cu atat suferi mai mult pe mobre care au fost proiectate pt pers pana in 1,70 si ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Motocicletele astea sunt facute pentru piticanii galbene de 1,40 m, nu pentru barbati de +1,80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 si 60kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Fac icter dacă mai citesc treburi gen " overpriced " ... scump sau altceva legat de preț...faptul ca cineva nu își permite un produs nu îl face mai scump. ..poate doar exclusivist. AGV la care plătești culoarea nu e overpriced, Schubert care oferă căști grele și voluminoase nu e scump )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.